wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vanillala

Berichten: 390
Geregistreerd: 22-02-06

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 12:24

Het paard zal het heus niet doohebben, maar ik vind het wel leuk om dan zo'n taart te maken van brood, wortels appels enzo. En het is voor mij altijd een goed excuus geweest om weer eens een bezoekje te maken aan de ruiterwinkel om iets te kopen :p

Janna_

Berichten: 4219
Geregistreerd: 27-07-05

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 12:27

Mijne krijgt wat lekkers, ik ga er geen nieuwe dingen voor kopen anders denkt hij dat hij heel vaak jarig is Clown

VDB
Berichten: 4098
Geregistreerd: 26-11-05

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 14:57

Hollybolly schreef:
het maakt mij niet uit of je paard wel een 'echte' verjaardagsdatum heeft of niet natuurlijk, daar gaat dit topic niet over. en voorjezelf zorg je toch ook het hele jaar goed? tuurlijk moet je je paard elke dag goed verzorgen maar voor mij is dat van zelfsprekend en een verjaardag is gewoon een dag, om het te vieren. net als bij jezelf. de moeite nemen om even je paard wat extra's te geven, maar ieder zijn eigen manier, en ik wil hier geen discussies over waar toch geen antwoord uit komt. Knipoog

mijn merrie krijgt aankomende dinsdag een fotoshoot en er komen pony's van mijn vriendinnen voor de gezelligheid meedoen. ik doe dit zo uitgebreid enkel omdat het de eerste keer is dan mijn paard dus een verjaardag meemaakt. dit is gewoon mijn manier.




Leuk hollybolly! Jij viert het als een echte mensen verjaardag! Hahaha!
Je bent lief voor je paard!
Leuk om te lezen! Dat schept een hechtere band met je paard!

Hollybolly

Berichten: 2946
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Herwijnen!! Gelderland

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-06 20:40

bedankt Downhill. wil er gewoon een onvergetelijke dag van maken. ze is ook de jongste niet meer.... ben namelijk dol op dr. Knipoog

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 00:34

Een dikke knuffel geven Party!! Feliciteren Nagelbijten / Gniffelen en een lekkere feestmaaltijd! Vingers aflikken

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:46

niks, beestlief weet nieteens wat jarig-zijn is..... een mensenfeestje voor mensen door mensen wat mij betreft Lachen

Lotje02

Berichten: 4006
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Tilburg

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:47

ik weet dat ze het zelf niet weet, maar meestal ga ik met haar naar het bos, omdat ze dat echt leuk vind en na het rijden krijgt ze wat extra's.

Elmond

Berichten: 895
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: Berkelland

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 15:47

Wat doen jullie op de verjaardag van je paard? Euhhh vergeten?:P Ik doe er nooit aan mee, ze hebben het volgens mij toch niet door

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 17:07

hahha, ik ben tegelijk jarig met 2 paarden die ik verzorg. dus ik eet altijd een gebakje Knipoog dag daarvoor is er 1 jarig en dag na me verjaardag ook Knipoog is wel grappig.

Joltsje

Berichten: 9044
Geregistreerd: 10-03-06
Woonplaats: in mijn huis

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:29

mijn paardje viert zijn verjaardag op 17 mei.. nou had ik vorig jaar heerlijke worteltjes en appeltjes, suikerklontjes, brood en nog veel meer lekkers voor m gemaakt. ik had er geen slobber van gemaakt, ik dacht z kan het ook wel.

ik kwam op stal en hij stond natuurlijk in het land.. ik dacht dan doe ik het in zijn bakje en dan is hij reuze blij. maar er zat ook al bix in zijn bakje.

ik het erbij doen, kwam hij uit het land..gooide hij al het eten eruit.. en ging eerst zijn bix eten..

nu krijgt hij gewoon wat extra bix en een lekkere poets of wasbeurt extra, of lekker hooggras uit de berm eten..

Miss_m

Berichten: 1837
Geregistreerd: 24-06-06

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 20:35

Ik weet eigenlijk niet wanneer ze jarig is maar vier het op de dag dat ik haar heb gekregen..,, meestal zijn we dan op vakantie bij mijn opa & oma En oom en tante en dan krijgt ze van hun wat lekkers en van mij ook verders ist eik elke dag feest dus jah

Hollybolly

Berichten: 2946
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Herwijnen!! Gelderland

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-06 23:08

ze heeft een leuke dag gehad. Oscar, een pony van mn vriendin was er ook en we hebben gezellig met de paarden geklooit Tong uitsteken dus netjes gepoets. verschillende vlechten geprobeert welke t mooist stond enzovoort. ze hebben brood gehad met muesli en daarna op de foto. holly was hengstig dus ze vond het HEEL gezellig met de ruin Tong uitsteken haha.... allemaal vrijkonten. maarja, de hengst zou ook komen vanmiddag maar die heb ik niet gezien dus helaas is ze niet gedekt vandaag.

Sjoert

Berichten: 35961
Geregistreerd: 29-07-04
Woonplaats: De rug

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 12:01

-> PP

JackieLover
Berichten: 316
Geregistreerd: 26-05-06

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 12:15

Ik geef altijd veel lekkers slobber en brood appel wortel snoepjes wil het dit jaar tog wel wat uitgebreider gaan doen

SuperSuup

Berichten: 1951
Geregistreerd: 29-12-04
Woonplaats: oud-beijerland

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 14:58

Die van mij is elke dag jarig Vork

FenDT

Berichten: 854
Geregistreerd: 05-05-05

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 15:02

Ik heb een taart gemakt met fruit, slobber, kruisenmuesli en fruitmuesli (van allemaal mensen wat geleend Tong uitsteken ) En een slinger aan der stal gehangen Haha! We hadden op haar verjaardag Nederlands Kampioenschap carousel dus geen rustdagje ofzo maar een uitstapje haahha.. helaas kon ze daarna ook niet meer op het land want het was slecht weer :S Volgend jaar gewoon lekker dagje op het land met alle vrienden en ga gebakjes uitdelen ofzo hahah Haha! Lachen

Marije_jiplover

Berichten: 25346
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 21:22

eetjuhhhh schreef:
Die van mij is elke dag jarig Vork

ZO denk ik er eigenlijk ook over! Elke dag en geen een dag perse iets bijzonders.

FenDT

Berichten: 854
Geregistreerd: 05-05-05

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 23:10

Ja maarja.. je kunt ze niet elke dag een bak slobber en 100 wortels geven toch?? Haha!

Anoniem

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 23:12

Knuffeleeeehhh Haha!

Marije_jiplover

Berichten: 25346
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 23:14

FenDT schreef:
Ja maarja.. je kunt ze niet elke dag een bak slobber en 100 wortels geven toch?? Haha!

Nee, dat krijgen ze inderdaad niet elke dag. Een bak slobber alleen na een dag van heel veel arbeid of heel erg veel zweten, dan heeftie het nodig.
En 100 wortels, ach, soms krijgtie die wel. Als ik er zin in heb, gewoon omdat ik vind datie ze verdiend heeft.

adnil
Berichten: 915
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: Stein

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 10:28

Uitslapen, want dan is het 1 januuari Haha!

Marijkjuh

Berichten: 8300
Geregistreerd: 24-09-04

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 12:23

Als Pukkie jarig is vertroetel ik hem heel erg en maak ik een paardentaart en gaan we een lange wandeling maken en als Romeo jarig is doen we precies hetzelfde alleen dan inplaats van een wandeling iets met rijden wat hij heel leuk vind

FenDT

Berichten: 854
Geregistreerd: 05-05-05

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 14:27

Marije_jiplover schreef:
FenDT schreef:
Ja maarja.. je kunt ze niet elke dag een bak slobber en 100 wortels geven toch?? Haha!

Nee, dat krijgen ze inderdaad niet elke dag. Een bak slobber alleen na een dag van heel veel arbeid of heel erg veel zweten, dan heeftie het nodig.
En 100 wortels, ach, soms krijgtie die wel. Als ik er zin in heb, gewoon omdat ik vind datie ze verdiend heeft.


Tsjaa.. ieder zijn mening ik geef wat extras op haar verjaardag maar normaal gesproken krijgt ze elke dag wel iets.. Bloos

friesie
Berichten: 2
Geregistreerd: 29-06-06

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 16:07

ik vergeet mijn eigen verjaardag al dus laat staan dat ik die van mijn paarden onthoud. maar wees gerust want mijn paarden komen niks te kort. Pling

FenDT

Berichten: 854
Geregistreerd: 05-05-05

Re: wat doen jullie op de verjaardag van je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 17:13

hahaha best grappig als je je eigen verjaardag vergeet hahah Haha! Tong uitsteken