Rij insectvrij (muhah)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Freya_bokt
Berichten: 208
Geregistreerd: 05-06-06

Re: Rij insectvrij (muhah)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 15:24

Runningkawa & ikbenellen: amen to that!
ik woon ook een beetje bij jullie in de buurt en ben al een tijdje het bos niet meer ingeweest. Is alleen nog maar goed om rengalop te trainen Haha!
Mijn maxi vliegendeken is besteld, en ik nodig alle vliegenspray-believers uit om te kijken wiens paard het hardste gaat Knipoog

IKbenEllen

Berichten: 9878
Geregistreerd: 17-01-06

Re: Rij insectvrij (muhah)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 15:35

Het is ook erg vervelend als die beesten JOU steken, sodeju daar krijg je grote pijnlijke bulten van! En ze steken gewoon dwars door je rijbroek heen he. Mij moeten ze altijd rond mijn knie hebben....

merrieveulen

Berichten: 13889
Geregistreerd: 24-11-04
Woonplaats: Zwolle

Re: Rij insectvrij (muhah)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 00:12

het is inderdaad al heel erg, hier net zo! van de week: 'lekker buiten rijden'. nou mooi niet dus! Faram laat zich normaal niet zo snel kisten, maar nu werd zelfs hij gek, en de pony van mijn zusje was gewoon zielig! de raarste capriolen maakte ze om eronderuit te komen. en dan zijn het nog niet eens die stekers die we hier hebben, maar gewoon vliegen in alle soorten en maten. ik ga denk ik lekker zo'n maskertje proberen, en iets voor de hals, daar is het het ergst. op hun lijfjes hebben ze ze eigenlijk niet... maar ja, een vliegendeken is niet bepaald duur, en proberen kan nooit kwaad he?