Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 17:34

Ik heb er ook een gewonnen. Vind het wel sneu als mensen m gaan kopen voor de status zegmaar.

pippie123
Berichten: 665
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 17:39

vind het ook mooie dekjes! Heb er zelf geen een, maar snap best dat mensen ze kopen. Geef toe, het staat best stoer als je met een rabo dekje rijd. En wie weet idd nou of je hem gewonnen of gekocht heb.

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 17:53

ik wil er ook wel 1 maar voor welk paard *grijns


japp heeft wel een beetje geijk

vencedor
Berichten: 9353
Geregistreerd: 27-05-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 08:58

ik vind het topic ook een beetje sneu. . Je rijd pas voorschut als jeje paard niet normaal behandeld, en wanneer je alle kanten uit hobbeld. Dat vind ik veel voorschutter dan een reclame dekje

KarinvdM

Berichten: 16565
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Holsloot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 09:22

MyWishMax schreef:
Heb hem wel egwonnen, maar zou ook graag een nieuwe willen Hij wordt nu een beetje lelijk en ik moet altijd als ik 2 dagen wedstrijd heb de 2e dag met een vies chabrak rijden.



Dan pak je voor de tweede dag toch een ander, schoon dekje? Of je wast hem tussendoor even.

Tornado_
Berichten: 109
Geregistreerd: 19-06-06

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 10:19

Ik wist ook niet dat je die dekjes kon kopen! Ik vind ze iig wel heel mooi. Maar ze winnen is altijd leuker dan kopen!
Waar kan je ze eigenlijk kopen dan?

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 10:48


amukela

Berichten: 371
Geregistreerd: 03-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-06 12:57

randie schreef:
ik vind het topic ook een beetje sneu. . Je rijd pas voorschut als jeje paard niet normaal behandeld, en wanneer je alle kanten uit hobbeld. Dat vind ik veel voorschutter dan een reclame dekje

Dit gaat toch niet over mij of wel?

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 14:33

Net als kwpn en Havens dekjes....
Kun je gewoon kopen!

Je loopt reclame en je betaald er dik voor .. nee daar doe ik niet aan. Ik krijg binnenkort dekjes met het logo van het bedrijf van mijn stalgenoot.

Lottie84
Berichten: 8689
Geregistreerd: 17-11-05

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 14:34

Omdat het dan net lijkt alsof ze gesponserd worden

MyWishMax

Berichten: 25348
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 14:40

KarinvdM schreef:
MyWishMax schreef:
Heb hem wel egwonnen, maar zou ook graag een nieuwe willen Hij wordt nu een beetje lelijk en ik moet altijd als ik 2 dagen wedstrijd heb de 2e dag met een vies chabrak rijden.



Dan pak je voor de tweede dag toch een ander, schoon dekje? Of je wast hem tussendoor even.



het énige nadeel van die Rabo dekjes: ze drogen voor geen meter.

En ik heb geen ander wit dekje meer, ik had altijd een VZ zadel en nu dressuur, dus 4 VZ witte chabrakjes en 1 dressuur

Maar ik rijd dan meestal wel gewoon emt een vies dekje, net als een vieze rijbroek. Ze drogen alletwee niet zo hard dat ik ze tussendoor kan wassen

DAAHN_
Berichten: 805
Geregistreerd: 16-12-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:15

Ik heb er wel 1 gewonnen. En die gebruik ik altijd met dressuurwedstrijden. Dat koord laat alleen wel een beetje los, & kzou wel een nieuwe wille winne.. maar zou die niet gaan kopen nee..

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:24

Ik vind het zo'n onzin dat een Rabodekje winnen een bepaalde status zou geven! Zo'n dekje hoeft namelijk helemaal niet te betekenen dat je een rubriek hebt gewonnen.

Wij kregen vorig jaar als organiserende vereniging een dekje van de Rabobank en mochten zelf beslissen aan wie we deze zouden geven.

Nu zijn wij wel eens zo origineel om niet alles aan de winnaars te geven, maar om ook een aantal prijzen uit te reiken aan mensen die juist veel pech hebben gehad. Zo kan het bij ons zo zijn dat z'n Rabodekje juist bij iemand terecht komt die bijvoorbeeld twee keer keihard van z'n paard gedonderd is!

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:36

Roxx schreef:
Ik vind het zo'n onzin dat een Rabodekje winnen een bepaalde status zou geven! Zo'n dekje hoeft namelijk helemaal niet te betekenen dat je een rubriek hebt gewonnen.

Wij kregen vorig jaar als organiserende vereniging een dekje van de Rabobank en mochten zelf beslissen aan wie we deze zouden geven.

Nu zijn wij wel eens zo origineel om niet alles aan de winnaars te geven, maar om ook een aantal prijzen uit te reiken aan mensen die juist veel pech hebben gehad. Zo kan het bij ons zo zijn dat z'n Rabodekje juist bij iemand terecht komt die bijvoorbeeld twee keer keihard van z'n paard gedonderd is!


Nu gooit iedereen zijn Rabobank dekje weg!! hahahahha

MyWishMax

Berichten: 25348
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:36

Ow dan wil ik er nog wel 1 Heb mijn pony 2 jaar en hij is denk anderhalf jaar kreupel geweest. Met steeds de meest stomme en onhandige dingen die je je kan voorstellen

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 15:49

horselover21 schreef:
Nu gooit iedereen zijn Rabobank dekje weg!! hahahahha


Jaja, de status van een Rabobankdekje zal na deze onthulling nooit meer hetzelfde zijn...........

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 19:11

Ik heb er ook een gewonnen een tijdje geleden. Omdat die gekrompen is en ik een pony dekje had (terwijl mijn pony fullmaat heeft) ben ik eigenlijk ook opzoek of er een te koop is ergens nog! Dus als iemand iets weet...... Vind het mooie en fijne dekjes!

Intervarno

Berichten: 1610
Geregistreerd: 13-01-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 20:56


ConcordeJarig

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 21:31

Die dekjes kunnen me niet zo boeien, maar die zweetdekens vind ik echt heel mooi! Een vriendin van me werkt bij de rabo, dus zal binnenkort eens een balletje opgooien Vork

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-06 22:39

Die geven ze niet zomaar weg Concorde, veel te duur Tong uitsteken

Ik ben ook zo'n zielig figuur die een rabobank-dekje gekocht heeft Haha!
Niet omdat ik zo nodig met een rabobanklogo wil rondrijden, maar deze dekjes(oude uitvoering) lagen toen in de 5 euro-bak bij divoza en dat was een stuk goedkoper dan een gewoon wit dekje kopen Clown En aangezien ik, behalve tijdens het dressuurproefje met SGW's(hooguit keer of 6 per jaar), altijd in het donkerblauw rijd wilde ik voor die 12 euro die ik uitspaarde nog wel met een rabobanklogo rondrijden *LOL*

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 07:11

Wij hadden voor Amondi een Rabo deken met een Fries Pompebledje gekocht van de buurvrouw. Die had hem bij het mennen gewonnen op de FK. Alleen was de deken maat D pony en reed ze met een span Welsh A ruinen!
Het was een hele fijne deken en die reclame zal me worst zijn, alleen dachten sommigen dat ze tegen de FK moesten als je op vreemd terrein kwam........
Dat heet de tegenstander aftroeven! Meestal kwamen ze er wel achter als we gereden hadden dat we toch niet zo'n zware concurent waren.
Maar het is gewoon goed spul en we hebben er jaren plezier van gehad. Als er weer 1 te koop komt bij de buren, koop ik hem zo weer!

Quidou
Berichten: 6514
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 10:51

kun je ze eigenlijk ook met springen winnen?? Blond
k zie ze iig nooit bij spring-mensen Tong uitsteken

NoTrouble

Berichten: 1546
Geregistreerd: 03-12-05
Woonplaats: Groningen

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 13:43

ushi schreef:
Ik heb er ook een gewonnen. Vind het wel sneu als mensen m gaan kopen voor de status zegmaar.

dan is de status er ook snel af Tong uitsteken want als iedereen over 2 jaar met die dekjes rijd is er niks meer aan.. Scheve mond ik vind het een beetje naar beneden trekkerij voor de mensen die er wel 1 hebben gewonnen. ik vind eigenlijk ook dat ze die dingen niet moeten verkopen... dat je ze alleen kan krijgen als je voor de rabobank talentplan rijd, of als je ze wint.. want als iedereen die dingen nu gaat kopen voor de status is de status er dus over 2 jaar af.. Scheve mond

*valt in herhaling Tong uitsteken

Walco_Aqua

Berichten: 2032
Geregistreerd: 11-01-05

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 14:24

Heej,
Ik heb zo'n Rabobank zweetdeken gewonnen met springen, is echt een super gaaf deken, zo'n blauwe met van die witte letters, staat echt super chique, maar zelf zou ik m nooit kopen.

Intervarno

Berichten: 1610
Geregistreerd: 13-01-05

Re: Waarom kopen mensen Rabodekjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-06 17:33

gomir schreef:
Die geven ze niet zomaar weg Concorde, veel te duur Tong uitsteken

Ik ben ook zo'n zielig figuur die een rabobank-dekje gekocht heeft Haha!
Niet omdat ik zo nodig met een rabobanklogo wil rondrijden, maar deze dekjes(oude uitvoering) lagen toen in de 5 euro-bak bij divoza en dat was een stuk goedkoper dan een gewoon wit dekje kopen Clown En aangezien ik, behalve tijdens het dressuurproefje met SGW's(hooguit keer of 6 per jaar), altijd in het donkerblauw rijd wilde ik voor die 12 euro die ik uitspaarde nog wel met een rabobanklogo rondrijden *LOL*


Voor mij inderdaad precies hetzelfde! Ja Ik had iets van 5 euro op mijn klantenkaart staan, moest nog een wit dekje, en zag die rabo's liggen... Die heb k dus gewoon gratis gekregen! Ja