Zirano voor de 2e x ondervoed....

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dblijham
Berichten: 1804
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Blijham

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 23:29

Als je wilt zien hoe ze nog bij kunnen trekken bij een groeiachterstand kun je naar de bonte in mijn profiel kijken. Op de eerste foto is ze bijna 3 jaar !! Geef je paardje rustig de tijd om in te halen dan komt het wel. Succes.

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 06:25

Wat ben ik blij dat ik jouw fotó;s zag.Ik kon wel janken vangeluk.
Ik zal van de week kijken hoe ik foto's kan plaatsen.
Gelukkig dat er toch nog een kans is dat het goed komt.
Dank je wel.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 09:34

Hi Marjan, zie net je topic over zirano pas.

Gisteravond stonden ze heel rustig in buurt van het hek. Door de volle maan kon ik ze deze keer goed zien Haha! Ze kwamen pas nadat ik de appels en wortels op de grond had gelegd en vosje was bang om te dicht bij het hek te komen en die hield afstand Tong uitsteken Toen Zirano kwam eten kwam hij uiteindelijk ook maar.

Zirano ziet er al beter uit vind ik een maakt een tevreden indruk. Ik hoop dat het snel beter met hem zal gaan. Jullie hebben ook al genoeg ellende achter de rug. Gaat helemaal goed komen met Zirano!!

Liefs,
Annemieke

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:15

Ja Zirano begint alweer iets nieuwsgieriger te worden gelukkig wel.komt ook door al die lieve mensen die helpen(pluim.pluim,veer,veer)daardoor komt het vertouwen weer terug van hem in de mensen.Volgende week bloed prikken en dan maar duimen over de uitslag.
Ik hoop echt dat het allemaal goed komt,maar 2007 wordt mijn jaar.(roep ik al jaren.
liefs marjan

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 10:36

haha ja dat roep ik ook ieder jaar Haha! Wie weet gaat dat in 2007 nou echt eens lukken Mar!! Duim mee voor jullie OK dan! Jij ook veel pluimen en veren in je kont hoor omdat je zo lief bent voor Omar, mijn mams en mij natuurlijk!!!

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:59

Ben net bij de dierenarts lamgs geweest om een afspraak te maken.Hij had hem gezien en wil pas maandag over een week bloed prikken,zo goed vond hij hem eruit zien.

dblijham
Berichten: 1804
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Blijham

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 14:17

Toen ik mijn bontje kocht was ze ca. 1,53 hoog, nu als 4 jarige is ze al 10 cm. gegroeid en ik denk dat ze nog niet klaar is met groeien, ze gaat nog steeds zowel de hoogte als de breedte in. Nou komt ze wel uit een lijn die pas laat volwassen is maar ik ben zelf ook elke keer weer verbaasd als ik de foto's van toen en nu vergelijk.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 15:50

Super Mar!! Goed nieuws OK dan!

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:45

dank je anneomie,het varkentje is weer vriendelijk vandaag

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:52

Wel of niet vriendelijk Verward

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 19:31

Ja hij is echt vriendelijk vandaag,zelfs met poetsen.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 23:20

Had jij hem gepoetst dan Verward Snapte er al niets van.. je zei klein vies varkentje maar hij stond schoon in zijn box Verward Haha!

Zirano en vosje waren zo grappig vandaag... ik kwam bij het hek om 22.30 uur en zag helemaal niets. Volle maan en in de verte een mistbank... en geen paard te zien Verward Stonden ze middenin de mistbank en kwamen richting mij lopen toen ze me hoorden rammelen met het voer. Opeens gingen ze rennen en kwamen in volle galop naar me toe Haha! Was zo'n mooi gezicht om Zirano zo lekker te zien rennen!! Deed me goed Haha! Ze hebben lekker staan eten en vosje is echt als de dood voor het draad *LOL* Als je maar een schijnbeweging maakt dan springt hij al weg Knipoog Ben blij dat ze nu nog lekker kunnen blijven staan daar met zijn tweetjes.

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-06 01:42

Kan hem toch niet zoooo smerig laten staan dus maar even de borstel erover heen gehaald.(werd nieteens boos).Dus apeltje/worteltje was lekker.

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:46

Zaterdag is Zirano opeens met drie andere paarden gezet,een groot fiasco,meneer werd meteen aan alle kanten in elkaar getrapt,Pluim voor Esmee en Cindy die meteen die twee grote beukers weer van dat landje afhaalden waardoor er weer wat rust voor dan mannetje kwam.
Zondag kwam hij op een ander veldje te staan met 4 hele maar dan ook hele lieve paarden.Ze zijn zo relaxed en nemen hem zo goed op in de groep.
Zijn grootste maatje is Omar,Dat is leuk spelen en lebberen met elkaar.Heerlijk om te zien.Je ziet hem vrolijker worden.
Over de weg lopen met meneer lukt ook alweer een beetje.

brenpasbeau
Berichten: 3900
Geregistreerd: 24-04-05

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 14:49

hij is super mooi geworden Haha! OK dan!
wacht maar als ie straks bespiering heb nou dan heb je een mooi paard hoor echt waar Haha!

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 05:19

Ja gelukkig gaat hij inens als een speer.glimt lekker en gaat elke dag beter in zijn velletje zitten.
Hij vindt het leuk om met iedereen vriendjes te worden,maar hij weet ook wie hem regelmatig komt voeren(zijn grootste hobbe =eten),
Met Omar vindt hij het helemaal te gek het zijn echt twee jonkies bij eikaar en spelen heeel veel.
gelukkig gaat het met Bo ook beter.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:48

Ben blij dat Zirano en Omar zulke dikke maatjes zijn Haha! Omar is ook gek op spelen en zal ook wel heel blij zijn met Zirano! 2 kleuters bij elkaar *LOL* Gelukkig maar dat Zirano zo goed in ons groepje werd opgevangen. Scheelt weer flink wat kopzorgen en die hebben jullie al genoeg gehad!

Zirano was zo lief gisteravond. Mijn moeder wou hem graag zien toen ze even langs stal kwam om de medicijnen van Omar te brengen. Ik liep de binnenstal binnen en riep: Zirano! En hij kwam meteen vanachter zijn box uit zijn deur kijken Haha! Hij liet zich aaien en knuffelen. Rond 10.15 uur heb ik hem zijn bix gegeven en dat heeft hij lekker opgepeuzeld.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:49

Aaaah daarom kunnen ze het samen zo goed vinden, Omar zijn grootste hobby is ook eten Vork Haha!

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 11:02

Dat lieten ze vanmorgen weer goed samen blijken.Wilden elkaars plukje gras pakken.(medicijnen gingen goed).Wil jij Vanavond Zirano nog even wat extra voeding geven?
Ze spelen en ravotten heel wat af die twee.Je ziet hem opknappen ben zo benieuwd naar het bloedonderzoek maandag.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 11:05

hahaha jammer dat ik het niet kan zien! Fijn dat medicijnen goed zijn gegaan.

Ja tuurlijk geef ik hem zijn eten vanavond, rond half 11 iedere keer. Ben blij dat ik jullie nu ook ergens mee kan helpen Knipoog

Ik duim voor jullie dat het bloedonderzoek goed zal zijn!!

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 11:10

Je ziet ZIrano nu helemaal opknappen.Vanmorgen met buiten zetten ging hij voor het eerste helemaal uit zijn stekker.Al bokkend en galloperend ging hij naar Omar toe.
Echt alsof hij en gigantische last van zijn schoudertjes afgooide zo maf deed hij.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 11:11

Geweldig Haha! Vond Omar zeker ook wel gezellig Tong uitsteken Vind het echt heel jammer dat ik op mijn werk zit en het niet kan zien. Goed teken dat hij lekker rent en bokt, dan zit hij goed in zijn vel!

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 11:23

Van de week ga ik het eventjes filmen kun je het ook zien.

Korleon

Berichten: 1538
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Tilburg

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 11:27

SUcces hoor en ben benieuwd naar fotots of filmpjes

Zirano

Berichten: 2016
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Zirano voor de 2e x ondervoed....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 12:57

Dank je wel.Gelukkig is er nu een duidelijk verschil merkbaar de laatste dagen.
Twee en een halve week geleden kreeg ik letterlijk van de da te horen dat er binnen een week verbetering moest zijn anders moest hij inslapen.Nu gaat hij ineens als een speer vooruit.gelukkig maar.
Het is gewoon fijn als je ziet dat er per dag meer plezier en leven in je paardje komt.