Quinto weer...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-01 11:34

gister dus weer op mn lieverd gereden..

het ging een stuk beter als vorige week.. we hadden les van Margot (veel strenger dan mn normale instructrice) en ze geeft normaal wel heeel goed les, zeurt echt om elk kleine dingetje maar das wel goed voor me!!
maar we gingen schouderbinnewaartsen en ik moest mn buitenteugel strakker nemen, en toen verkorte k um iets en dat was nie genoeg..
met als gevolg dak met mega ongelijke teugels reed... dan ben k gewoon heel koppig en maak me teugels gewoon weer gelijk en wat langer..
als je Quint met hele korte teugels rijdt gaat ie zich all1 maar verzetten en t koppie omhoog gooien. Hij had n martingaal maar die is weg.. (kweet nog nie waarom maarja..)

Stap en draf gingen wel een stuk beter als vorige week all1 hij heeft nog geen behoefte om wendingen te rijden.. een grote volte kan er nog net vanaf maar zodra hij zn lijf wat meer moet wenden dan heeft hij daar gewoon geen zin in...
bv ene volte 10 meter werd n volte 16 meter...

Maarja,
de galop was dus wat minder, wel iets beter dan vorige week. Vorige week spande hij zn rug en was er nix meer aan t beginnen. Gister was hij wel mooi op t been, en reageerde goed... flink wat tempowisselingen gereden. Maar als ik hem dan terug neem terwijl de rest nog galoppeerd wil ie nie terug.. of dan komt ie terug naar de draf en gaat dan als een idioot rennen en springt zelf weer aan...

En in die idiote draf snijd hij 1 hoek standaard af... ik kan hem dan nie op zn rem krijgen... op zo'n moment reageerd hij nie op mn hulpen en van mn zweep gaat ie all1 nog harder... das wel ff *grrrrrrrr*

Na de les kreeg ik nog wel een complimentje van iemand dat k hem lekker reed (jeeeeh.. dat soort dingen zijn wel leuk)

Ik heb hem veel beter gereden maar ik heb het gevoel dat hij me gewoon weer aan het uit testen is.. (ik was net door die fase en nu bgein k weer helemaal over..)

Daarna lekker ff drooggestapt aan de hand toen naar stal, we kwamen Kersten en Bobo tegen. (bobo is zn beste vriendje) nou oren plat in zn nek... wel ff ruiken maar hij was opeens chaggi...
In zn stal zn eten gegeven want zn baasjes kwamen nie meer...

*zucht* het blijf n eigenwijze Lovers dondersteen Lovers