Forums » Over Paarden » [HAW] Horses at Work |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 117 van de 123 [ 3074 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 123 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
Maak kennis met onze draver Madness |
---|
karuna | |
Veel galop en een bijna botsing leek het. dat zag er wel even eng uit. Nummer 11 kwam al galopperend ook aan de buitenkant van Madness. En een valse start ook. Ruim voor 20.26. 20.08 was al het startvak in. Ik was gelukkig ruim op tijd
|
Laatste bericht |
Geplaatst: 21-08-24 20:25 |
Jolliegirl | |
Ik heb het dus gemist...starttijd klopte niet?
|
karuna | |
Het is al zeker 5 minuten klaar
|
Jolliegirl | |
Balen...we waren precies optijd thuis..
|
Geplaatst: 21-08-24 20:26 |
WendyBZ | |
Starts van de laatste koersen zijn vervroegd ivm daglicht.
Hij liep sterk, tweede plek is ook mooi! |
Geplaatst: 21-08-24 20:28 |
shaddy82 | |
Gefeliciteerd met de 2e plaats !
|
Geplaatst: 21-08-24 21:03 |
janouk | |
Tatatatta zo super gelopen vanuit de tweede band met 25 meter geven.
De snelste koers van de dag is 1.18.3 over de km op een grasbaan. En Madness was helemaal niet moe. Hij stond gewoon gras te eten bij het uitspannen hahaha Hij had nog wel een rondje gewild. Bedankt voor alle support. Nu naar huis met een mooie tweede plek. Mooi rijtje zo, 1, 2, 1, 1 en nu 2 Voor de liefhebbers terug kijken |
Geplaatst: 21-08-24 21:19 |
Martie | |
Wat een prachtige rit! Zo lang zo ver achter en dan toch nog naar de tweede plek. Je ziet Madness zich ook helemaal strekken, hij geeft echt alles. Topper
|
Geplaatst: 21-08-24 21:55 |
pien_2010 | |
Wouw wat knap. Hij lag echt te ver achter om via de buitenkant alles te passeren. Wat heeft dat paard een power. Hij geeft zo vreselijk veel. Echt knap.
|
Geplaatst: 22-08-24 08:05 |
janouk | |
https://www.facebook.com/share/p/55VCcgBwNH3cJ927/
Madness staat nu derde in grasbaan kampioenschap met nog twee races te gaan in september op Emmeloord en Joure. |
Geplaatst: 23-08-24 16:31 |
JPitty | |
Dat wordt nog spannend Janouk!
|
Geplaatst: 25-08-24 14:44 |
nikkel | |
Het is wel een powerhouse, om alles via de buitenkant te moeten doen.
|
Geplaatst: 25-08-24 19:24 |
janouk | |
Madness mag weer koersen, woensdag 11 september.
Moeilijke loting deze keer. Vanaf startnummer 9, 25 meter op de favorieten, mag hij samen met Yanick aan de bak in Emmeloord. Koersen starten om 16u. Zijn zusjes komen in koers 2 en 3 uit. Madness start om 18.48u, koers 7, startnummer 9 met Yanick |
Geplaatst: 04-09-24 11:49 |
Mando | |
Ik ben op vakantie maar zal het in mijn agenda zetten misschien kan ik even kijken en anders plaats je hier de link toch wel.
|
Geplaatst: 04-09-24 15:33 |
Wescha | |
Ik zet het in de agenda. Wellicht lukt het ook nog om live te komen kijken
|
Geplaatst: 04-09-24 16:12 |
janouk | |
Gezellig als jullie komen kijken.............leuk, bokt meeting
|
Geplaatst: 04-09-24 17:58 |
JPitty | |
Helaas heb ik die dag de kapper en een vergadering gepland staan, anders was ik graag even komen kijken. Wens jullie vast veel toi toi toi janouk!
|
Geplaatst: 04-09-24 18:18 |
Thunar | |
Grasduinend door de verschillende topics kwam ik deze tegen. Drafsport zei me eigenlijk niet zoveel, behalve dat er gewed kan worden maar als ik de berichten in dit topic bekijk dan houdt het veel meer in dan ik dacht. Ik kan dus nog veel leren. Het plezier straalt er vanaf en daar bedoel niet in de laatste plaats de hoofdrolspeler Madness mee. Ik heb lang niet alles gelezen maar mijn verdere nieuwsgierigheid naar de achtergronden van de drafsport is gewekt. Ik ga volgen! (hoewel, ik ben bang dat ik Madness niet bij kan houden... )
|
Geplaatst: 10-09-24 00:38 |
janouk | |
@thunarwelkom in het topic van Madness. Leuk dat je met ons mee leest.
Stel je vragen, ik beantwoord ze graag. En als je een keer in de buurt bent van een koersbaan tijdens koersdag, ben je van harte welkom om Madness live te ontmoeten. Duim duim dat het weer mee zit, dan mag Madness woensdag koersen in Emmeloord. |
Geplaatst: 10-09-24 04:40 |
pien_2010 | |
Goedemorgen Thunar, ik vroeg me al af hoe lang het zou duren voor je ons gevonden hebt. Welkom, dit is een erg leuk topic met als hoofdrolspeler Madness. Er zitten hier een aantal mensen met verstand van de drafsport en ik vind het een hele interessante sport en ik hoor bij de fanclub van Madness * \o/* . Nooit had ik verwacht in het begin dat hij ook nog zo goed zou worden . Dat maakt het wel heel erg leuk en grappig allemaal. Zoiets als een toef slagroom op een taart die al heel lekker was.
Ik duim mee Anouk en zal het in de herhaling pas kunnen zien want ga zo meteen op vakantie. |
Geplaatst: 10-09-24 07:57 |
Thunar | |
Een fanclub, mag je inderdaad wel stellen. Een onderwerp dat al een paar jaar loopt en waarin nog steeds hartstikke enthousiast wordt gereageerd springt er wel uit maar begrijp ik wel als het om een karaktervol paard gaat dat op de baan ook nog eens uitstekend presteert, Pien.
@Janouk: en natuurlijk speelt ook de manier waarop je al een hele poos het wel en wee van en met Madness verslaat een niet te onderschatten rol waar ik alle respect voor op kan brengen. Gewoon heel leuk om te lezen. Het lijkt me wel gaaf om Madness een keer in het wild te zien draven. Ik hou de data van de koersdagen in de gaten. |
Geplaatst: 10-09-24 08:57 |
Femke_Tweety | |
Thunar schreef Een fanclub, mag je inderdaad wel stellen. Een onderwerp dat al een paar jaar loopt en waarin nog steeds hartstikke enthousiast wordt gereageerd springt er wel uit maar begrijp ik wel als het om een karaktervol paard gaat dat op de baan ook nog eens uitstekend presteert, Pien. @Janouk: en natuurlijk speelt ook de manier waarop je al een hele poos het wel en wee van en met Madness verslaat een niet te onderschatten rol waar ik alle respect voor op kan brengen. Gewoon heel leuk om te lezen. Het lijkt me wel gaaf om Madness een keer in het wild te zien draven. Ik hou de data van de koersdagen in de gaten. Nu ziet mijn hoofd zo'n soort idylisch plaatje voor zich van een galoperende wilde kudde witte camargue paarden op het strand met een ondergaande zon, En dan 1 fanatieke bruine draver ertussen die die witte galoperende kudde met twee hoeven in zijn neus bijhoudt in draf. #mijnkopspoortnietaltijd |
Geplaatst: 10-09-24 11:03 |
janouk | |
met chatgpt is vast jouw idylische plaatje te maken hahaha
En Madness is altijd te porren voor een eindje tempo maken ............... |
Geplaatst: 10-09-24 14:25 |
janouk | |
https://www.facebook.com/share/v/7XTCQyVx6hTGbf9X/
Voor de liefhebbers een blik vanuit de startauto op Alkmaar als de paarden zich opstellen achter de startauto op hun eigen startnummer |
Geplaatst: 10-09-24 17:51 |
Thunar | |
Femke_Tweety schreef Nu ziet mijn hoofd zo'n soort idylisch plaatje voor zich van een galoperende wilde kudde witte camargue paarden op het strand met een ondergaande zon, Dat heb je mooi gevisualiseerd! <LOL> Er wordt beweerd dat je bij sport, en bij paardensport zal dat waarschijnlijk niet anders zijn, thuis voor je beeldscherm, veel meer ziet dan irl op dat ene plekje aan de kant van het veld of de baan. Vind jij dat ook?En dan 1 fanatieke bruine draver ertussen die die witte galoperende kudde met twee hoeven in zijn neus bijhoudt in draf. |
Omhoog |
Geplaatst: 10-09-24 18:01 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 117 van de 123 [ 3074 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120 ... 123 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Over Paarden » [HAW] Horses at Work |
Inloggen |