Forums » Over Paarden » [HAW] Horses at Work |
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp | |
Pagina 8 van de 12 [ 296 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Volgende |
|
Plaats een nieuw onderwerp |
[WN][HK]Westernruiters nieuw en oudgediend, hebben een deel 3 verdiend |
---|
juniper | |
Hehehe
|
Laatste bericht |
Geplaatst: 15-09-24 04:05 |
SCC | |
juniper schreef leuk kleurtje dekje zo op het paard! paard kijkt zo lekker ongeïnteresseerd |
Geplaatst: 15-09-24 12:47 |
miereneter | |
Staat haar goed. Maar die blik - ze is er zelf duidelijk nog niet over uit.
|
Geplaatst: 15-09-24 14:18 |
Mondy | |
Hahahaha ze vind t maar niks.
Wat is Fudge toch een onwijs knap ding !! Denies wat heerlijk om die foto's weer te zien zeg ! Pannenkoekenhuis had stallen waar in de stallen lekkage vlakbij een stekkerdoos was zagen we achteraf Die grote rit hebben joker en ik nog bijna een jongen op de scooter ondersteboven gedonderd omdat er een stier aangerend kwam op t weiland naast ons Joker doet t zo ontzettend goed hier. Ben m weer wat op aan t pakken en hij is zo ontzettend enthousiast om aan de gang te mogen. Lang niet meer gezien zo. Gisteren een bommetje onder mn kont maar na t rijden wel weer zonder hoofdstel kunnen uitstappen Vandaag voor t eerst sinds meer dan een jaar echt weer een buitenrit gemaakt. Hij was zo ontzettend aan t genieten... ik dan ook |
Geplaatst: 15-09-24 15:00 |
Kirrr | |
Oooh paar dagen niet opgelet, jullie hebben goed doorgekletst .
Paar dagen naar de zee geweest met de honden en dan veel te druk op kantoor. Hier echt genoten vandaag. Na het pensioen van mijn merrie was het gemis naar buiten rijden (zeker op zo'n zonnige dagen) echt groot. Vandaag voor de eerste keer alleen het bos in onze ruin Fonzie. Hij gedroeg zich voorbeeldig. Heeft net een hele tijd stil gedaan, 2 tanden moeten laten trekken. Tijdje bij Equitom gestaan. Dus het was dubbel genieten. @Mondy, helemaal hetzelfde gevoel. Jouw foto's zien er ook heerlijk uit. @Juniper, hij lijkt helemaal niet onder de indruk. @Denies, zalige foto's! @Kimvicous, ik ben ook benieuwd naar je beenbeschermers. @Speedfiets, Fudge ziet er goed uit! Een spiegel en wat een manen. @Carien, de dek was eigenlijk gekocht voor een andere merrie. Maar die wil jammer genoeg echt niet meer drachtig geraken. Maar ik ben wel benieuwd naarr deze combinatie. Alle paarden zijn gelukkig weer genezen. Maar hou de drachtige merrie nog wel een paar weken op de weide, zodat zij zeker niet ziek kan worden. Eind volgende week nog een controle op hartslag. Wauw die strandfoto's!! Sorry voor iedereen die ik vergeten ben. |
Geplaatst: 15-09-24 20:56 |
Mondy | |
Oh dan is het helemaal genieten na zo'n pittige tijd
|
Geplaatst: 15-09-24 21:16 |
miereneter | |
Mondy, de blijheid straalt van je bericht af!
Kirr, wat fijn dat je weer met hem naar buiten kunt en dat hij dan zo braaf is, heerlijk. |
Geplaatst: 16-09-24 09:29 |
Monody | |
Hoi iedereen!
Sorry dat ik zo abrupt kom binnenvallen. Ik heb in juni een boomloos westernzadel (Edix Equis) aangeschaft voor mijn pony om lekker comfortabel te zitten tijdens lange buitenritten maar nu lijkt het mij ook onwijs interessant om een omschakeling naar western te maken met hem. Ik denk namelijk dat hij het daar onwijs goed op zou doen. Ik ben alleen op zoek naar westerninstructeurs die op locatie kunnen komen en die zijn nogal schaars naar mijn research. Hebben jullie eventueel tips? Wij zitten in regio Breda, Noord-Brabant. Hier een foto van Marnix met zijn (toen nog ) nieuwe zadel |
Geplaatst: 16-09-24 09:59 |
Sheeltje2 | |
mondy - wat genieten zo he lekker een bommetje en ook zo lekker naar buiten gaan heerlijk
Kirr - dat zijn de special moments wat lieve uitstraling zeg |
Geplaatst: 16-09-24 10:16 |
Mondy | |
Miereneter wat lief, ik ben ook echt blij met m
Monody (ik moet ff goed opletten qua naam hahaha) welkom ! Wat een leukerd heb je. Qua instructie op locatie kan ik zelf je helaas niet helpen. Iedereen die ik weet/aan zou raden zitten of op eigen locatie of alleen deze regio |
Geplaatst: 16-09-24 12:11 |
xDenies | |
Wat leuk dat er toch nog een paar reacties op de Oude doos foto's zijn gekomen!
@ Toushie, Ik heb het gewoon dicht gesprayed met zilverspray en ik wacht eigenlijk op het moment dat dit zilversspray er helemaal vanaf is gegaan en kijk dan verder. Het ziet er allemaal nog hobbelig uit maarja ... Moet zeggen dat de strepen op haar rug allemaal goed lijken te zijn genezen. @ Achterom, Fijn dat de les goed ging! Ik zelf ben niet zo de bewoording 'lui' bij paarden, ik geloof altijd wel dat er een reden is. Maar zo te horen puzzelen jullie het lekker samen uit! @ Juniper, Haha, wat grappig! Kleur staat wel mooi! @ Mondy, Ohja! Dat zeiden jullie toen achteraf. Man wat een regen is er toen gevallen zeg. Maar uiteindelijk hebben we allemaal wel lol gehad, dat is het belangrijkste Dat van de scooter kan ik me even niet meer heugen hahaha. Wat fijn dat het zo goed gaat met Joker en jullie samen. Heerlijk om dan nog zo'n ronde af te sluiten met een rondje zonder hoofdstel uit stappen! Prachtige plek heb je om buiten te rijden! @ Kirr, Fijn dat het beter gaat met de paarden! Zeker die drachtige merrie is dan wel heel erg spannend. EquiTom is een fijne kliniek heh? Voor jullie waarschijnlijk wel wat dichterbij haha. Heerlijke bosrit foto! En je uitje klinkt ook top, goed weer gehad? @ Monody, Ik heb je een PB gestuurd wat betreft les op locatie onze omgeving Ik zit 'vlakbij', in Bergen op Zoom; vandaar dat ik je wat kan vertellen! Wat betreft de Oude doos foto's Ik weet dat Quibje het toen geprobeerd heeft nog een 2e ronde te plannen, maar wegens omstandigheden was het een uitdaging. Ik wil toch eens, als er voldoende animo is, kijken of ik dit geregeld kan krijgen op een leuke locatie in Nederland. Mooie locatie om buiten te rijden maar ook waar we gemakkelijk clinics kunnen plannen. Dus ... wie zou dat leuk lijken? In principe met eigen paard dus. |
Geplaatst: 16-09-24 15:32 |
Toushie | |
xDenies schreef Wat betreft de Oude doos foto's Ik weet dat Quibje het toen geprobeerd heeft nog een 2e ronde te plannen, maar wegens omstandigheden was het een uitdaging. Ik wil toch eens, als er voldoende animo is, kijken of ik dit geregeld kan krijgen op een leuke locatie in Nederland. Mooie locatie om buiten te rijden maar ook waar we gemakkelijk clinics kunnen plannen. Dus ... wie zou dat leuk lijken? In principe met eigen paard dus. In Ermelo bij rijnstoneranch misschien ? Dat zit voor zover ik weet bij de Veluwe trail. |
Geplaatst: 16-09-24 15:56 |
xDenies | |
Bijvoorbeeld, ik had Miene al een berichtje gestuurd. Maar het is even kijken welke locaties er de beste opties hebben Eerst maar eens zien wat de animo doet.
|
Geplaatst: 16-09-24 16:15 |
SCC | |
xDenies schreef Wat betreft de Oude doos foto's Ik weet dat Quibje het toen geprobeerd heeft nog een 2e ronde te plannen, maar wegens omstandigheden was het een uitdaging. Ik wil toch eens, als er voldoende animo is, kijken of ik dit geregeld kan krijgen op een leuke locatie in Nederland. Mooie locatie om buiten te rijden maar ook waar we gemakkelijk clinics kunnen plannen. Dus ... wie zou dat leuk lijken? In principe met eigen paard dus. Lijkt mij leuk! ben helaas wel afhankelijk van vervoer (mijn vader) + ik woon in het noorden van Friesland, dus het meeste is al redelijk ver weg voor mij |
Geplaatst: 16-09-24 16:35 |
Achterom | |
Ik heb ook geen vervoer, bovendien blijft er dan één paard alleen achter, dat vind ik niet echt wat voor langere tijd
We puzzelen het zeker samen uit Meneer is gewoon wat scheef, dus we zijn druk bezig met soepel maken. En daarom heeft hij gewoon een sterke voorkeur voor de ene kant, ondanks dat ik de hulpen keurig geef maakt hij zich eerst recht en springt dan rechts aan ipv links. Lichamelijk gezien kan hij het gewoon, maar misschien kun je het het beste vergelijken met het feit dat de meeste mensen alleen met rechterbeen voetballen. Ikzelf kan dat noodgedwongen met twee benen, omdat ik linkshandig ben word ik gedwongen om beide kanten te ontwikkelen in een samenleving die op rechtshandigen gericht is. En precies dat vraag ik dus ook van mijn paard, aan beide kanten soepel en sterk worden. |
Geplaatst: 16-09-24 22:33 |
xDenies | |
Je zou het niet geloven, maar ik ben ook afhankelijk van vervoer Maar het is een hersenspinsel en ter verduidelijking zal alleen voor t weekend gaan. Vrijdag aankomen, zondag eind van de middag weer vertrekken.
En ik snap wat je bedoelt hoor Achterom, dat willen we allemaal . Maar in dat geval vind ik "lui" niet de juiste benaming maar ik begrijp je helemaal en de gedachte erachter ook Geen zorgen! |
Geplaatst: 16-09-24 22:48 |
juniper | |
miereneter schreef Staat haar goed. Maar die blik - ze is er zelf duidelijk nog niet over uit. SCC schreef Leuk kleurtje dekje zo op het paard! Paard kijkt zo lekker ongeïnteresseerd Haha bedankt! Erg he, als het haar niet direct een voordeel oplevert dan raakt ze meestal niet zo enthousiast. Ze gaat trouwens weer verhuizen, ik heb het idee dat ze zich te erg verveelt op deze plek. Individueel in een paddock is denk ik niks voor haar. Over twee weken gaat ze naar een vriendin van mij waar ze met twee andere paarden komt te staan. |
Geplaatst: 16-09-24 22:53 |
Sheeltje2 | |
xDenies leuk plan ik zou dat zeker leuk vinden
|
Geplaatst: 17-09-24 09:20 |
miereneter | |
juniper schreef Ze gaat trouwens weer verhuizen, ik heb het idee dat ze zich te erg verveelt op deze plek. Individueel in een paddock is denk ik niks voor haar. Over twee weken gaat ze naar een vriendin van mij waar ze met twee andere paarden komt te staan. O, dat is goed nieuws. Nou ja, verhuizen is wel gedoe voor een paard, maar de meeste paarden staan toch liever in een kudde. Hoop dat het goed uitpakt. |
Geplaatst: 17-09-24 10:13 |
Toushie | |
Achterom , fijn dat je nu handvaten hebt gekregen met James om mee verder te werken.
Mondy , zo fijn dat het goed gaat met joker en heerlijk eindelijk weer eens een rondje buiten Kirr , wat fijn dat alle paarden weer gezond zijn. En goed nieuws dat je een rondje buiten kom doen. Echt genieten! Monody : wat een leuk dier heb je. Voor mij helemaal niet in de regio dus kan je er niet bij helpen. Juniper , hopelijk gaat het volgende plekje wel helemaal bevallen. Hailey , gaat over een kleine maand van haar veulen af. Maar mevrouw heeft nog spekjes zat. Ze gaat zichzelf met grondwerk steeds beter dragen en word stabieler. Vandaag had ze wel weer zoiets van waarom heb ik überhaupt zo belachelijke baas. |
Geplaatst: 17-09-24 11:37 |
Monody | |
Dankjulliewel!
Ik heb Miene een berichtje gestuurd en ze komt er vanavond op terug. Ben benieuwd. Thanks voor de tip in ieder geval xDenies! |
Geplaatst: 17-09-24 12:58 |
xDenies | |
Deze blije dode moet even een ego post er in gooien!
Super leuk Monody! Houd me op de hoogte! |
Geplaatst: 17-09-24 18:21 |
Bellatrix | |
Dat is een mooi stopje!
|
Geplaatst: 17-09-24 18:26 |
Mondy | |
Jaaa netjes !!
Juniper veel geluk op je nieuwe plek ! Toushie hahahaha dat koppie spreekt boekdelen |
Geplaatst: 17-09-24 19:16 |
Sheeltje2 | |
Mooie momenten xdenies mooie foto ook lekker van genieten
|
Omhoog |
Geplaatst: 18-09-24 15:20 |
Plaats een nieuw onderwerp | Plaats een reactie |
Pagina 8 van de 12 [ 296 berichten ]
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 Volgende |
|
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp |
Forums » Over Paarden » [HAW] Horses at Work |