Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 32 van de 35 [ 851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Endurance 2024

Profiel   

het eerste groompunt met een spons. ook dat moeten we nog beter oefenen.
2e groompunt in de vijver en dat ging niet helemaal goed. ze ging veel te diep en dat was spannend. en nat doorrijden en een natte vetkaart wqs noet handig. het wewr was echt goed, ze heeft nauwelijks gezweet
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-24 08:10 

Profiel   

Nog een weekje en dan hebben wij ons debuut! Heb er heel veel zin in *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-24 10:10 

Profiel   

Leuk monody wij morgen!!
Ben nu al ziek van de zenuwen ;(
Vreselijk dat mijn lichaam zo op wedstrijden reageert.
Had het al vaker met clinics dressuurwedstrijden enz dat ik zo naar word

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-24 19:47 

Profiel   

little_birdy schreef
Leuk monody wij morgen!!
Ben nu al ziek van de zenuwen ;(
Vreselijk dat mijn lichaam zo op wedstrijden reageert.
Had het al vaker met clinics dressuurwedstrijden enz dat ik zo naar word

Heel veel plezier alvast! Wel erg vervelend dat je zoveel last van de zenuwen ervaart. Is er iets waar je je dan druk om maakt dat je dit gevoel hebt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-24 20:02 

Profiel   

Nee eigenlijk niet.
Heb dit altijd al gehad met *nieuwe* dingen die ík onderneem met paard.
Een instructeur zei ooit dat het een soort faalangst kan zijn omdat ik altijd alles te goed wil doen.
Weet ook niet wat ik ertegen kan doen

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-24 20:22 

Profiel   

Komt goed hoor little Birdy! Gewoon plezier hebben met je paard dat is het belangrijkste :j

Ik start morgen ook in Renesse met mijn ‘nieuwe’. Heel benieuwd hoe ze het gaat doen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-24 21:04 

Profiel   

Hoop het _O-

Als ik je herken zeg ik wel even gedag zo tussendoor!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-24 21:23 

Profiel   

Ik herken het wel. Bij mij uit zich het ook in van te voren 300 doemscenarios bedenken over wat er wel niet allemaal kan misgaan :+ Maar mijn stalgenootje zei ook, alle ervaring is nu gewoon mooi meegenomen! Dus zo ga ik het ook zien. Als een ervaring. En het komt vast bij jou ook helemaal goed Little Birdy! Geniet ervan, jullie hebben prachtig weer. Jij ook veel plezier Lideli en ik ben benieuwd naar jullie verslagen morgen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-10-24 21:37 

Profiel   

Iedereen die vandaag meedoet, SUCCES en have fun ! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 08:16 

Profiel   

succes allemaal!

probeer na / naast alle zenuwen ook te genieten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 08:48 

Profiel   

Heel veel succes en plezier iedereen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 08:48 

Profiel   

Iemand enig idee wat er in Zeeland gebeurt, impuls klasse 21 starts, 1 vooraf afkeur, 1 niet gestart of nog niet gefinished en 10 een hertelling -O-

En dat terwijl de snelheden ook nog eens laag liggen. Is het zo‘n zware route of..

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 11:52 

Profiel   

Ohh kan je dat volgen Sandra?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 12:07 

Profiel   

Monody schreef
Ohh kan je dat volgen Sandra?

Ja op de app equipe, wel goed kijken wat de volgorde klopt nog niet direct in de impuls en klasse 1. Ze houden in eerste instantie nog geen rekening met hertelling, wordt nu nog alleen gekeken naar snelheid en eventueel afgekeurd

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 12:16 

Profiel   

Denk dat het er mee te maken heeft dat het veel nieuwe combinaties zijn die misschien geen rekening houden met de hartslag.

Bij die van mij was de hartslag ook te hoog. Maar die was echt not amused met keuren. Bij de voorkeuring al niet.
Wij uiteindelijk wel goed gefinisht :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 13:07 

Profiel   

lideli schreef
Denk dat het er mee te maken heeft dat het veel nieuwe combinaties zijn die misschien geen rekening houden met de hartslag.

Bij die van mij was de hartslag ook te hoog. Maar die was echt not amused met keuren. Bij de voorkeuring al niet.
Wij uiteindelijk wel goed gefinisht :)

Wat fijn dat je wel goed gefinisht bent. Was het mooie route? Ik heb gemerkt dat ze het keuren ook steeds beter leren, Mellow vond het eerst ook niets maar nu geen probleem meer. Was ook kwestie van meters maken. Ik had het voordeel dat bij elke training van de fam. De Boer je altijd eerst voorkeurt en nadien nakeuring, dan leren ze al heel veel voordat baasje op de wedstrijd ook nog eens die extra zenuwen heeft _/-\o_

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 13:27 

Profiel   

Zo wij hebben hem ook fijn uitgereden.
Bij onze beide paarden hartslag 64 met meteen aanbieden ondanks koelen en goed uitstappen,
Maar we reden beide voor de eerste keer en er stonden vlaggen bij de finishlijn dus ze dachten oehh spannend en meteen na finish een warme binnenbak in dat helpt niet mee …
Daarna hartslag 52 .
Was ook behoorlijk chaotisch tijdens het keuren dat helpt ook niet mee iedereen liep en riep door elkaar heen en dat is net jonge paarden niet zo handig.
Verder fijn gereden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 16:19 

Profiel   

Is ook niet zo erg toch als ze daarna goed zijn is ook een klasse om te leren voor ruiter en paard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 17:47 

Profiel   

Fijn dat jullie beiden goed gefinished zijn! :)

little_birdy schreef
Zo wij hebben hem ook fijn uitgereden.
Bij onze beide paarden hartslag 64 met meteen aanbieden ondanks koelen en goed uitstappen,
Maar we reden beide voor de eerste keer en er stonden vlaggen bij de finishlijn dus ze dachten oehh spannend en meteen na finish een warme binnenbak in dat helpt niet mee …
Daarna hartslag 52 .
Was ook behoorlijk chaotisch tijdens het keuren dat helpt ook niet mee iedereen liep en riep door elkaar heen en dat is net jonge paarden niet zo handig.
Verder fijn gereden :D

Kan mij voorstellen dat dat even spannend is en de warme binnenbak niet meehelpt. Maar alle ervaring is mooi meegenomen!

Ik heb Marnix vandaag nogmaals geschoren op de borst want alles was alweer bijna aangegroeid, hij stond te zweten op de track terwijl hij niets aan het doen was :roll: En en water overgieten even geoefend terwijl ik op hem zat, meneer gaf geen kick dus dat is goed om te weten!

Ook de neerslag van donderdag even afwachten.. Hopelijk wordt het niet afgelast omdat het te nat is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 19:02 

Profiel   

Hallo allemaal,

Ik was aan het googlen naar haflingers in de endurance, uiteraard kwam Bokt voorbij en als je haflingers en endurance combineert kom je natuurlijk Sandra tegen Hoi Sandra :D
Dus na 100jaar afwezigheid plaats ik zomaar weer eens een berichtje op Bokt :roll:

Dusss zijn er, naast Mellow, nog meer turbo blondies in dit topic? En zo ja welke klasse rij je? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-24 20:13 

Profiel   

Nathalie83 schreef
Hallo allemaal,

Ik was aan het googlen naar haflingers in de endurance, uiteraard kwam Bokt voorbij en als je haflingers en endurance combineert kom je natuurlijk Sandra tegen Hoi Sandra :D
Dus na 100jaar afwezigheid plaats ik zomaar weer eens een berichtje op Bokt :roll:

Dusss zijn er, naast Mellow, nog meer turbo blondies in dit topic? En zo ja welke klasse rij je? :D

Op de wedstrijd gisteren in Zeeland heb ik er twee gezien :) Eentje in de impuls klasse en eentje in klasse 1. En ik heb foto’s gezien van een Haflinger die vorige week klasse 3 (!) gelopen heeft :D Dus ze zijn er zeker!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-24 06:05 

Profiel   

lideli schreef
Nathalie83 schreef
Hallo allemaal,

Op de wedstrijd gisteren in Zeeland heb ik er twee gezien :) Eentje in de impuls klasse en eentje in klasse 1. En ik heb foto’s gezien van een Haflinger die vorige week klasse 3 (!) gelopen heeft :D Dus ze zijn er zeker!

Haha die klasse 3 haflinger vorige week, dat was ik :D
Dat ze in de 0,1 en 2 lopen is bekend idd, maar zoek juist die ook 3 of hoger lopen :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-24 06:22 

Profiel   

Ik lees nog steeds stil jullie verhalen mee en geniet daarvan! Voor ons is alles zo ver weg, dat ik endurance op een laag pitje zet. Meer dan 1,5 uur met trailer wil ik eigenlijk niet meer doen met mijn merrie gezien haar leeftijd (ruim 27).

Ze voelt wel zó fit dit weekend met de buitenritten in het bos, dat het toch kriebelt... Misschien pak ik Gaasterland en Kuinderbos komend jaar nog 1 keer mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-24 12:07 

Profiel   

Ik heb een klasse 2 haf, halfbroer van die van Nathalie.
Alleen al 4 jaar niet meer gestart.
Eerst o.a. door corona, daarna in eigen leven zoveel gebeurd dat ik niet aan trainen ben toegekomen, lol met de knol is nu het belangrijkste.
Ik sluit weer starten niet uit, hij is pas 14 en goed gezond, dus als mijn lijf weer wil, en het trainen is voor mij weer goed vol te houden, dan gaan we misschien wel weer starten ook.

Heb een stalgenoot met een Tinker die volgend jaar mogelijk wil starten, als het me lukt met haar te gaan trainen, dan motiveert dat ook wel weer.

Andere endurance rijdende stalgenoten zijn verhuisd, paard overleden of (ook) gestopt met endurance rijden, en in mijn eentje vind ik het trainen voor 60+ afstanden ook gewoon erg saai.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-24 12:17 

Profiel   

Nathalie83 schreef
Hallo allemaal,

:D

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-24 12:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 32 van de 35 [ 851 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp

Zoek naar
Inloggen