[HK]Parelli Natural Horsemanship

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eliine

Berichten: 5116
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-17 17:52

Zoƫ is goed he *\o/*

_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 14:29

Hoi!

Ik zou hier ook graag mee willen kletsen, ik volg sinds kort Parelli lessen met mijn Fries en het gaat best wel goed :)
Ik merk aan mijn paard dat ze een stuk minder opdringerig is en niet meer zo snel door mij heen loopt. Alleen met het loswerken lijkt ze soms een beetje nukkig, en ik snap niet waar het van komt. Eerst dacht ik dat ze mij niet begreep, dat ik te onduidelijk was en dat ze dat frustrerend vond (ik ben niet altijd even zeker van mijzelf), dus ik heb aan mijn eigen houding gewerkt. Het is wel iets beter geworden, maar nog niet helemaal over. Iemand hier misschien nog enig idee waarom ze dit zou doen? Bij mijn instructrice doet ze dat ook, en zij zegt dat het eerst kwam doordat ik niet duidelijk genoeg was en gedeeltelijk omdat het gewoon haar karakter is zodra je iets van druk op haar uitoefent. Ik heb ook de indruk dat het komt omdat ze niet gewoon mag eten langs de zijkanten van de longeercirkel (daar omheen staat gras, ze is echt ENORM gefixeerd op eten).

En waar vinden jullie goed leerzame Parelli filmpjes? Op YouTube vind ik niet zo heel veel. Of ik zoek verkeerd :Y)

Donderdag heb ik weer les, en de bedoeling is om dan te beginnen met on line werken :)

Mopjemop

Berichten: 1376
Geregistreerd: 24-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-17 21:55

Hoi, ik heb een gedeeld membership ( met iemand van hier op Bokt /Parelli) van de Savvyclub. Ik doe daar nu te weinig mee ivm drukte. Is er iemand die er belang bij heeft. Het kost 11 euro per maand en dan ben je zilver clubmember en heb je dus meer mogelijkheden dan een bronzen membership.
Mocht iemand interesse hebben, kan je mij pben.

Wicky
Berichten: 937
Geregistreerd: 17-07-05
Woonplaats: Egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 19:41

Hallo, is er interesse in een playday in Noord-Holland?