Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 26 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Nistral onderlinge clubwedstrijd M2

 
Profiel   

@paranassia
Jah ik wil nog wel ff door. Vind dressuur ook leuk om te doen en mijn andere paard wordt pas juni 2021 beleerd
Dus tot ik die mee kan nemen op wedstrijd ga ik door met Nis
Verder pakken we wel de western mee :)

@mce bedankt voor je verhaal! Ga ik mee bezig

Vanavond met de les veel de focus gelegd op lang en laag en vanuit achteren lopen en zelf ook met mn houding en zit
Uiteindelijk bood ze zichzelf aan en bleef van zichzelf ook lang en laag lopen ipv ik dr steeds bij moest vragen. Gaf een lekker gevoel en van daaruit kon ik dr ook makkelijker wat meer oppakken zonder steeds haar nagefelijk te moeten vragen omdat ze steeds dr hoofd of naar voren doet of omhoog. Van hieruit gaan we weer verder werken :D ze vind vooral naar rechts inbuigen erg moeilijk. Ook rechtsom de travers. Maar uiteindelijk ging die ook erg goed. Mooi vanuit t hele lijf en in een goed tempo en takt. Zal vast nog wel veel verbeterd kunnen worden, maar t voelde vandaag echt meer dat t vanzelf ging ipv dat ik er flink aan moest rijden. Sb was dan weer iets minder. Maar wil binnenkort ook ff de osteo er bij hebben. Hadden met de instructieweek ook een workshop van een semi proffesionele paardenmasseur. Zij had ook ff mijn paard gecheckt en was zeer tevreden hoe ze in t lijf zat, maar ik weet dat een osteo toch net weer naar wat andere dingen kijkt/voelt dus wie weet is er daar nog winst te behalen dat ze t lastig vind die linkerkant de verlengen (naar rechts dus inbuigen)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-20 22:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 26 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen