Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 71 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Het B-debuut van Legend

 
Profiel   

smit_ilse schreef
Ja dat snap ik helemaal! Wanneer heb je de volgende?


Hij geniet nu nog even van een paar dagen vrij, merkte dat ie een beetje "leeg" was. Gaan t werk morgen weer oppakken, en over 2 weken starten we weer. Outdoor merkte ik dat ie er echt van genoot, nu indoor hadden we meer spanning en was hij ook echt ff leeg. Het moet vooral voor hem leuk blijven, dus wil niet al te veel. 1x in de 3 weken/maand vind ik voor nu voldoende :j

Volgende week wordt ie eerst ff lekker behandeld door de masseur :j Heeft ie wel verdiend
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-20 08:57 



 
Profiel   

Leuke combinatie! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-20 15:04 



 
Profiel   

nikkinelisse schreef
Leuke combinatie! *\o/*


Thanks! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-20 15:00 



 
Profiel   

Goed bezig!

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-20 10:20 



 
Profiel   

top!

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-20 16:00 



 
Profiel   

Thanks <3
Hoop dat we allemaal snel weer mogen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-20 20:41 



 
Profiel   

Wat een leukerd! Hoe groot is ie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-11-20 11:19 



 
Profiel   

NadineW schreef
Wat een leukerd! Hoe groot is ie?


Hij meette de laatste meting 1.80.5 maar dit is al weer even geleden := Sorry voor de late reactie!

—--------
Een tijdje geleden dat ik dit topic gestart heb, en na een corona pauze hebben Legend en ik vorige week en deze week gestart, wat maar liefst 8 winst opleverde := Wij zijn nu officieel B+13 WOEH.

Met 195 en 206 hebben we ons eerste selectie gereden *\o/* <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-21 16:56 



 
Profiel   

Gaaf paard!! En wat heb je hem mooi aan het lopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-21 22:58 



 
Profiel   

Reneegorka schreef
Gaaf paard!! En wat heb je hem mooi aan het lopen!


Super lief, dankjewel!! Ik ben ook apetrots <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 06:56 



 
Profiel   

NOU JONGENS, gisteravond mijn L debuut met de grote reus. Dit paard laat mijn stoutste dromen uitkomen.

Met 204 en 199.5 punten zijn wij na 1 keer starten officieel L+4,ABNORMAAL RIFHT?! en dat met een net 5 jarige reus van 1.81 als springpaard tussen de dressuurpaarden, hij laat me zien dat alles mogelijk is <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 06:57 



 
Profiel   

Wat ontzettend stoer! Van harte gefeliciteerd!!

Ik ga dit topic blijven volgen hoor want ben heel benieuwd naar de verdere voortgang. Super leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 16:38 



 
Profiel   

Dovahkiin schreef
Wat ontzettend stoer! Van harte gefeliciteerd!!

Ik ga dit topic blijven volgen hoor want ben heel benieuwd naar de verdere voortgang. Super leuk!


Super lief, dankjewel! Ik heb ooit al eens een poging gedaan om een soort blog bij te houden over alle vorderingen, alleen liep die niet zo. Zal misschien nog eens een poging wagen, wel leuk :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-07-21 21:56 



 
Profiel   

NICE!!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 12:23 



 
Profiel   

karijn schreef
NICE!!!


Woehoee. Inmiddels L1+6, toch nog 2 winst gereden in een dikke plens bui, bied perspectief voor de toekomst :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 21:28 



 
Profiel   

Super netjes!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-08-21 21:53 



 
Profiel   

En we zijn weer 3 puntjes rijker := Na 3 wedstrijden staat de teller op L1+9 en hebben we nog maar 1 puntje nodig voor het L2. We doen t lekker rustig aan want 't wijken mag echt beter voor t L2, maar hij doet het echt giga. En dat na een week vakantie van legend en 1 korte training, nog zo presteren en een 2e plaats mee naar huis nemen. Wat is ie stoer he <3.

Tevens ons 1e crossles gehad gisteren, hij sprong echt alles en vond het zoooo fantastisch. Het plezier spatte er (bij ons beiden) vanaf. Got a world horse *\o/* <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 07:43 



 
Profiel   

patricia2403 schreef
En we zijn weer 3 puntjes rijker := Na 3 wedstrijden staat de teller op L1+9 en hebben we nog maar 1 puntje nodig voor het L2. We doen t lekker rustig aan want 't wijken mag echt beter voor t L2, maar hij doet het echt giga. En dat na een week vakantie van legend en 1 korte training, nog zo presteren en een 2e plaats mee naar huis nemen. Wat is ie stoer he <3.

Tevens ons 1e crossles gehad gisteren, hij sprong echt alles en vond het zoooo fantastisch. Het plezier spatte er (bij ons beiden) vanaf. Got a world horse *\o/* <3

Nou hij doet het inderdaad giga als je na drie wedstrijden al op +9 staat, knap bezig samen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 07:49 



 
Profiel   

fenijro_tani schreef
patricia2403 schreef
En we zijn weer 3 puntjes rijker := Na 3 wedstrijden staat de teller op L1+9 en hebben we nog maar 1 puntje nodig voor het L2. We doen t lekker rustig aan want 't wijken mag echt beter voor t L2, maar hij doet het echt giga. En dat na een week vakantie van legend en 1 korte training, nog zo presteren en een 2e plaats mee naar huis nemen. Wat is ie stoer he <3.

Tevens ons 1e crossles gehad gisteren, hij sprong echt alles en vond het zoooo fantastisch. Het plezier spatte er (bij ons beiden) vanaf. Got a world horse *\o/* <3

Nou hij doet het inderdaad giga als je na drie wedstrijden al op +9 staat, knap bezig samen :)


Heb het idee dat ie in t L pas echt tot zijn recht komt, meer galop en stap onderdelen en daar blinkt hij gewoon echt in uit.

Moet ook zeggen dat we een nieuwe instructrice hebben, en daar gaan we ook echt enorme stappen mee vooruit.

Ik ga denk ik een keer proberen L2 te starten, met dat flexibel starten mogen we toch weer terug als t niet wil, en straks las ik even een maand pauze in om bij te komen van alles. Dan mag ie ff lekker chillen en paard zijn, want hij wil soms misschien te graag werken en daarbij moet ik als ruiter waken dat we niet te hard gaan voor zn jonge lijf :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 08:06 



 
Profiel   

Goed gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-08-21 18:51 



 
Profiel   

karijn schreef
Goed gedaan!


Thanks topper! Vandaag weer wat puntjes rijker, de teller staat nu op l1+12 *\o/*
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 20:58 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 71 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen