Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Instructeur beschikbaar omgeving Utrecht en Schijndel

 
Profiel   

Hallo lezers,

Mijn naam is Colin, ik ben 24 jaar oud en zoek gemotiveerde mensen die nog opzoek zijn naar een instructeur voor privé lessen. Ik ben in het bezit van een ORUN aspirant 2 instructeurs diploma en een Mbo paardenhouderij diploma. Ik ben al vroeg in de paarden begonnen en stond mijn 15e al in de bak als instructeur. Heb lessen gegeven van beginner tot hoog niveau. Zelf ben ik ook vroeg begonnen met rijden en heb vele jaren ervaring met trainen van jonge paarden tot olympisch uitgebrachte paarden. De privelessen kunnen op locatie gegeven worden en zijn binnen een redelijk tarief ( dit is te bespreken ). Als je meer informatie wil stuur mij gerust een privebericht of een mailtje naar colin.poisson@gmail.com

Groetjes Colin
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-20 19:11 



 
Profiel   

Dit topic mag niet, je mag een advertentie op de Bokt Markt zetten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-20 19:17 



 
Profiel   

Verder mis ik ook nog wel wat informatie, prijs is best belangrijk want redelijk kan voor de ene iets anders zijn dan voor de andere. Ook iets in welke richting je les geeft? Zoals springen of dressuur. En misschien wat beeldmateriaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-20 19:50 



 
Profiel   

Omdat adverteren op de Markt thuis hoort plaats ik hier een slotje. Het topic wordt later verwijderd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-20 20:56 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen