rijden op Briessie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:46

Tja, als je iets doet bij mij kun je t terug verwachten.
Zij heeft immers ook gezegd dat ze 'die pony van mij niet zou willen hebben' maarja dan denk ik, ga maar lekker leuk verder met die verzorgezel van je..
Het ziet er gewoon niet uit. En als je dan de sport in wilt of niet, boeien! Het ziet er niet uit! PUNT! En omdat ik 2 cm boven mn pony uit steek door een te hoog lichend zadel wat nog minstens 5 cm in moet zakken, op mn pony die nog minstens 5/6 cm groeit.. ARGH! Laat ook maar, ik ga hier geen tijd aan vuil maken! Ik hoop wel dat hier een slotje komt, voel je hoe dat voelt als je topic verneukt word door 1 of ander huppelkutje die je te groot voor je pony vindt!! En je daardoor een slotje krijgt!! Om te kotsen gewoon! Misselijk

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:50

ach houden jullie ff allemaal op!

kwa lengte ben je te groot voor briessie, maaike dat zie je zelf ook wel en nathalie is echt niet te groot voor camilla en als jullie even nadenken zien jullie dat allemaal maar oke

leuke foto's, lekkere dondersteen Tong uitsteken en nu ff allemaal stil over te groot etc Lips are sealed waag het niet om een slotje uit te lokken Tong uitsteken

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:53

jezus Nathalie! JE kunt ook overdrijven..... DAMN wat je zegt op als je de sport ermee in gaat, je word er wel op aangekeken door de jurie (heb ik gehoord Schijnheilig ) . Maar kunnen we nu weer als "normale mensen" door dit topic gaan, maar ik vind het erg sneu dat je gewoon wilt dat hier een slotje op komt HOE laag kun je gaan................... Gaaaap

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:55

Ik overdrijf niet. Ik doe hetzelfde als wat jullie bij mij deden.
Ik word niet aangekeken door de jury. ik ben niet te groot. maarja jullie snappen dat niet met je domme hersentjes! Misselijk

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 22:59

Nathalie schreef:
Ik word niet aangekeken door de jury.


NEUHHH je hebt ook al tig wedstrijden gereden he! maar ik houd erover op! ik ga niet door dit topic te verzieken ik denk dat je zelf ook wel inziet dat dit geruzie nergens op slaan.... en wat nou stomme hersentjes! Frusty
Hoe laag kun je gaan....... Gaaaap ( NOU BEHOORLIJK DUS)

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 23:00

Ik kan me Nathalies reactie wel enigzins indenken, eerst wordt er door Anna Jelly gezegd dat Nathalie te groot is voor de pony en dat het er raar uitzier en vervolgens klimt ze zelf op een klein welsje. Niet dat ik iets heb tegen grote mensen op kleine pony's als ze het houden, een vriendin van mij had zelf een Welsh A toen ze 19 was, maar ik kan me haar reactie wel indenken. Ik snap best dat je pissed wordt dat als je blij bent met je nieuwe pony er reacties komen van ben je er niet te groot voor. Ik denk ook niet dat Nathalie deze reactie geplaatst zou hebben als Anna Jelly niet haar reacties in het topic van Nathalie had geplaatst.

Maar goed dit is ook gigantisch off topic, ik vind het verder een leuk ponytje om te zien en het gewicht is inderdaad belangrijker dan de lengte. Hij ziet er trouwens ook erg ondeugend uit, de hele uitstraling.

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 23:02

aan de ene kant heeft Nathalie ook wel weer gelijk het is niet echt een pretje om te horen dat iemand je pony niet zou willen hebben. Ik weet ook hoe het is als je moet aan horen dat je te groot bent en toch niet ver komt in de sport. Maar dat slaat nergens op er was ook een meissie van 1.75 ofzo die op een c-pony in de m reed ofzo. En nathalie jij bent helemaal niet te groot en als je nou blij bent je je pony en hij of zij toch nog groeit laat ze dan lekker praten! Ik weet dat het moeilijk is maar toch jij bent gelukkig en daar gaat het tenslotte om!
toch? bij mij wel tenminsten!

MZZL, Lotte

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 23:03

zullen we over briessie praten en niet over nathalie en camila...... start daar desnoods nog een topic over en ga daar verder praten.... nu weer ff ontopic s.v.p Haha!

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 23:05

ok vind ik ook en idd die briesje ziet er erug ondeugend uit. Wel lachen denk als je op zo'n beesie mag rijden nou veel plezier ermee en hooplijk komt die eigenaar nog eens langs(liefst dit jaar nog) Haha!

MZZL, Lotte

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-02 23:08

jah echt wel! dit jaar nog haha! maar er is een begin haar poetskist en cap liggen eral! jaja Haha!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 01:16

WHOEHAHAHAHAHAHAHA *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

1-0 voor nathalie!!

Go nath!!! go nath!!!!!

Tja wie de bal kaatst kan m terugverwachten!!!!!!!!!!!!

En anna jelly ik hoef geen pb's meer van je hoor waarin je me uitscheld !!!

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 01:21

Anna Jelly ga lekker sesamstraat kijken, doe je misschien nog iets nuttigs dan Nathalie pesten. Als je zelf niet zo'n reactie had geplaatst zou ze ook niet zo op jou reageren.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 08:21

Inderdaad!
Als jij niet zo begon, dan wasik ook niet zo begonnen!

Ik stel voor1 SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!! Haha! Extreme duivel

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-02 11:28

tsja, ik heb weer heel wat gemist in de 14 uur dat ik niet online ben geweest, sjong.....
en obsession wie begon hier nou he, jij begon met mij een kinderachtig Pb'tje te sturen, tsja dan kan je er eentje terug verwachten.
En nathalie jij kan mijn verzorgezel er wel tussenuit laten want die heeft hier niks mee te maken.....
ik geef gewoon mijn mening en tsja dat kan jij niet hebben he??? Verward
ik heb meteen toegegeven dat ik te groot voor Briessie ben, maar zou jij dat beestje neit een kansje willen geven dat ie weer z'n baasje terug zou krijgen? nee zo zal jij wel in elkaar zitten.

en biebel jij hoeft niet uit te maken wat ik ga zien, houd jij je maar bij je eigen topics jij hebt hier helemaal niks mee te maken.

en ellen, Briessie is misschien 200/300 kg. en ik ben 43 kg. dan d8 ik dus echt niet dat ik te zwaar ben.

en dan nog Nathalie, dat obsession kindheeft al een keer 1 of 2 topics van Lutske & mij verziekt, en wat dan nog als hier een slotje op komt, het is geen wereld ramp, de wereld vergaat dan niet meteen, oh nee bij jou wel jij moet je reputatie hoog houden (voor zover je die hebt) ofniet soms?

nou genoeg met dit kinderachtige gedoe......

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 11:38

Anna-Jelly schreef:


en dan nog Nathalie, dat obsession kindheeft al een keer 1 of 2 topics van Lutske & mij verziekt, en wat dan nog als hier een slotje op komt, het is geen wereld ramp, de wereld vergaat dan niet meteen, oh nee bij jou wel jij moet je reputatie hoog houden (voor zover je die hebt) ofniet soms?

nou genoeg met dit kinderachtige gedoe......



Hahahahahha obsession kind?!?!? Ik jouw topic verziekt? dat doe je zelf al als je van die zielige foto's gaat plaatsen! dan kan je toch zulke reacties verwachten!?!?Hoop inderdaad ook op een slotje omdat je zo nodig nath moest afzeiken! Jemig wat ben jij jaloers zeg!!! Echt niet normaal!
MIsschien kan je ergens hulp zoeken bij een goeie psychiater ofzo?Om van je jaloezie af te komen?

En nath een raputatie? Wat voor een dan? Vertel eens ,ben wel beniuewd nu!!


SLOTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-02 11:43

Nathalie schreef:
Nou ik wil niet ruilen met die lelijke bonte ezel en dit welshje hoor. Misselijk


smaken verschillen tog. en als bonanza een ezel is wat moet dat knol van jou dan wel niet zijn??? een varken??? ik zou toch echt zeggen dat bonanza eerder een koe is dan een ezel, maar jij bent blijkbaar een beetje scheel, vandaar dat je een te kleine pony hebt Verward

ennuh obsession als jij zo in de voetval zit wat doe je dan met een paard???

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 11:49

nou ik ben weer terug mischien voor altijd of voor eventjes!
nathalie het is eerlijk geen gezicht hoe jij op camilla zit en je groeit nog! koop dan een paard en je wilt concoursen met haar gaan doen?
volgens mij zullen dan wel meer beginnen te zeggen dat het geen gezicht is!
en bonanza en briesje lelijk ik vind hun eerlijk gezegd veel mooier dan camilla.
hou jij uberhaupt wel van je dier?
jij wilt meteen concoursen rijden maar eerst moet jij die liefde van het dier verdienen door leuke dingen te gaan doen dan alleen maar rijden als je dat hebt verdiend doen ze echt heel veel voor je en zullen ze lief tegen je zijn.
waarom denk je dat riona je niet aardig vond? omdat je te snel en te veel wou daarom! Lips are sealed Lips are sealed

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 11:50

Anna-Jelly schreef:
smaken verschillen tog. en als bonanza een ezel is wat moet dat knol van jou dan wel niet zijn??? een varken??? ik zou toch echt zeggen dat bonanza eerder een koe is dan een ezel, maar jij bent blijkbaar een beetje scheel, vandaar dat je een te kleine pony hebt Verward

ennuh obsession als jij zo in de voetval zit wat doe je dan met een paard???



Wat is dat voetval? enne waar zeg ik dat ik in voetballen zit? (naam aan dat je voetBal bedoeld)

En je moet echt hulp gaan zoeken hoor je jaloerse gedrag is echt niet meer normaal! Ga jij tegen nath zeggen dat ze een te kleine pony heeft gekocht! Zet al je foto's hier eens in dit topic en dan een paar van nath op camilla en dan een poll erbij. Kijken wie er nou te groot is voor dr pony jah? Durf je dat aan? Neeeeej vast niet ! JE weet namelijk het antwoord al he! JIJ!!! en niet nath!!!

En nu moet je ophouden camilla af te zeiken. Het is heel banketstaaf voor je dat je zelf niet zo'n mooie pony kan/mag kopen maar zou je t een ander alsjeblieft wel willen gunnen?

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 11:53

marije b schreef:
nou ik ben weer terug mischien voor altijd of voor eventjes!
nathalie het is eerlijk geen gezicht hoe jij op camilla zit en je groeit nog! koop dan een paard en je wilt concoursen met haar gaan doen?
volgens mij zullen dan wel meer beginnen te zeggen dat het geen gezicht is!
en bonanza en briesje lelijk ik vind hun eerlijk gezegd veel mooier dan camilla.
hou jij uberhaupt wel van je dier?
jij wilt meteen concoursen rijden maar eerst moet jij die liefde van het dier verdienen door leuke dingen te gaan doen dan alleen maar rijden als je dat hebt verdiend doen ze echt heel veel voor je en zullen ze lief tegen je zijn.
waarom denk je dat riona je niet aardig vond? omdat je te snel en te veel wou daarom! Lips are sealed Lips are sealed



Zo jij bent helemaal niet goed wijs!
Waar haal je t lef vandaan om zo over nath te praten! Riona had pijn!!! Heb je daar weleens aan gedacht! En als je die ander pony's mooier vind dan camilla dan spoor je niet!!!!!!!
Lekker stoer om zo te praten , je kan maar beter wegblijven!
En kijk even in t topic van nath! die paar negatieve's reactie's haha . De meeste zijn echt positief en de rest is gewoon jaloers!

En nathalie groeit helemaal niet meer man en camilla wel!

littleroosie

Berichten: 6063
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 11:55

't is een leuk beesie hoor maaike!

Oke ik kan het niet laten om dit te zeggen maar Nathalie ga je nu iedereen z'n topics verpesten die tegen jou hebben gezegt dat je een beetje aan de lange kant bent voor je pony?

En dan nog iets, maaike zegt dat ze jou pony nooit zou willen hebben. Is dat dan zo erg? Er zijn vast en zeker ook zat paarden/ponys die jij niet zou willen hebben. Hoef je d'r toch niet gelijk kwaad om te worden.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 12:00

wat zijn jullie ontzettend afgrijselijk zielig bezig!


oke, er is in nathalies topic idd gezegt dat ze te groot voor camilla is . of eigelijk bedoelde mensen te zeggen, dat omdat je wedstrijden wilt gaan rijden en jij zelf ook nog groeit, het misschien verstandiger was om een grotere pony (of een klein paard) te kopen, zodat je er niet (snel) uit zou groeien. dit was (voor zover ik het gezien heb) absoluut niet gemeen bedoelt.

maar wat gebeurt er... Anna-Jelly start een topic met foto's , waarbij duidelijk bij staat dat ze de pony alleen tijdelijk rijdt om hem manieren bij te brengen. ze is duidelijk te groot voor de pony, maar omdat ze hem toch alleen tijdelijk rijdt, en het niet haar toekomstige sportpony is (hij is niet eens van haar!) maakt dit niet veel uit, ze is immers niet zoveel te groot dat het zielig is.
mensen die nog boos zijn over de 'camilla- topic' zien deze topic en denken ah, daar kan ik eens lekker in lopen gaan hakken!!

wat misselijk zeg..geen woorden voor.
ik vind (trek geen partij met mijn eigen mening, alleen uit wat ik kan uitmaken uit alle reacties) dat Anna-Jelly het nog netjes probeert te houden, maar dat Nathalie dermate grove opmerkingen maakt, dat ik haar zou nomineren voor een ban!

en nou ik verder lees wordt Anna-Jelly ook steeds erger..
wat is dit?!

probeer nou eens allebei een beetje verdraagzaam te zijn, zo wordt bokt er echt niet leuker op!
Laatst bijgewerkt door grassie op 21-02-02 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 12:02

Ben t gedeeltelijk wel met je eens alleen de ban zou ik meer aan anna jelly geven. Het opzettelijk verneuken van een topic is ze toche cht zelfmee begonnen!

Kijk maar in t topic over camilla. Dat was ook een soort wraakactie

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-02 12:08

een soort wraakactie? haha waarop dan? ik heb niks op nathalie tegen hoor, ik mag dr nu alleen neit meer maar dan ga ik haar topics toch ook niet 'verneuken' alleen omdat zij een mening heeft gegeven, zo laag ga ik niet.
Maar dat ik kwader werd is omdat zij bonanza een bonte ezel noemt, zou jij toch ook kwaad om worden als ze jou (vz)pony zo noemen.

En nathalie verdraait het ook een beetje, want obsession zei iets in de trant van: camilla zou jou niet willen als baasje.
en dan reageer ik daar natuurlijk op dat ik dr neit eens zou willen, logisch toch?

iedereen heeft een bepaalde smaak van paarden, zo weet ik van maaike (party-girl) dat zij friezen lelijk vind, dan ga ik toch ook neit meteen haar pony zwart maken door te zeggen: nou jij hebt zo'n lelijke knol die komt nog neit eens tot een fries....

maar voor de rest ben ik het met je eens Grassie.....

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-02 12:09

obsession schreef:
Ben t gedeeltelijk wel met je eens alleen de ban zou ik meer aan anna jelly geven. Het opzettelijk verneuken van een topic is ze toche cht zelfmee begonnen!

Kijk maar in t topic over camilla. Dat was ook een soort wraakactie


ja, ik heb mijn eerste bericht al lichtelijk gewijzigt, omdat ik net ook dingen van Anne-Jelly ben tegengekomen waar je niet vrolijk van wordt.

toch is mij wel opgevallen dat Anne-Jelly eerst nog 'netjes' zei dat ze Nathalie wat aan de grote kant vond voor kamilla, en Nathalie meteen als een haai op deze topic aanvloog.

voor dingen die jullie hier allebei op bokt hebben gezet, zouden jullie eigelijk allebei gebant mogen worden!

ik bedoel, waar slaat deze helle discussie nou op?

kijk maar eens naar deze foto:

Afbeelding

ik op mijn paardje graziano afgelopen zondag. zoals je ziet ben ik eigelijk net iets te groot voor hem. zou dit dan ook weer een reden moeten zijn om mij aan te vliegen? Verward

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-02 12:18

ik zou je niet aanvliegen ik zou gewoon eerlijk zeggen dat je te groot was.
En ik zou eerst een foto van de zijkant moeten zien, kijk dat je benen onder zijn buik uitsteken dat hoeft niet meteen te zeggen dat je te groot bent, want als bonanza dr veulen dr uit heeft zal ik dat ook bij haar hebben. Maar ik kijk naar het bovenlichaam, ja oke als je voeten bijna op de grond staan oke...

maarja, ik begin die hele heissa steeds minder te snappen Verward