Nieuwe foto's van mijn verzorgpaard online.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:09

Hallo!!!!!!!!!!!!word izzz wakker jullie Anne-Jelly en obelix!!!kijk bijv. is naar wat berichten erboven!!alsof ik dat allemaal maar heb bedacht uit mijn bolle kop???dat paard staat bij ons op de manege!!en ja....ik heb ook al gezegd dat ik jullie ook een beetje gelijk gaf....met die foto's want ja...het is een verzorgpaard en geen half eigen paard.....maar om nou te zeggen dat ik ook maar wat verzin!!Dat klopt dus van geen ene kant!!want dat wat ik had verteld klopt echt hoor!!en als je ons nou echt nie gelooft!dan heb je maar pech gehad....want ja...bijna iedereen die z'n paard verkoopt en internet heeft zet um op de marktplaats...en waarom zegt de eigennaresse van die Morka dan ook dat ze hem van de marktplaats heeft???? Verward

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 19:44

kvond em wel leuk bedacht,
morka in nederland met bergen ( Verward ) en heuvelachtig gebied...
Waar is die plaats???????????? Haha! Daar wil ik naartoe op vakantie Tong uitsteken
Ehm nog een vraagje,hoe flik je zo'n witte kol? Dan zal ik Boggie's bles ook wat witter proberen te krijgen,want die is nooit helemaal zo mooi wit als op die foto Schijnheilig Welk zalfje/creme gebruik je daarvoor? Of doe je dat met speciale zeep?

FOXYlovesMORKA

Berichten: 42
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 20:03

Heey Sunnylover,
Tja ik doe er niet veel bijzonders mee. Maar het handigst is eerst met een zachte borstel schoonmaken en daarna met een nat babydoekje (uit zo'n pakje) erover gaan dan glimt ie mooi.
Groetjes Malou

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:17

sjonge jonge jonge.
een half eigen paard .....
ik geloof je wel peppertje, maar dat verhaal van marlou...
get a life!!!!!!!!!!!!!!! Misselijk

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:33

Rosanne schreef:
Hallo!!!!!!!!!!!!word izzz wakker jullie Anne-Jelly en obelix!!!kijk bijv. is naar wat berichten erboven!!alsof ik dat allemaal maar heb bedacht uit mijn bolle kop???dat paard staat bij ons op de manege!!en ja....ik heb ook al gezegd dat ik jullie ook een beetje gelijk gaf....met die foto's want ja...het is een verzorgpaard en geen half eigen paard.....maar om nou te zeggen dat ik ook maar wat verzin!!Dat klopt dus van geen ene kant!!want dat wat ik had verteld klopt echt hoor!!en als je ons nou echt nie gelooft!dan heb je maar pech gehad....want ja...bijna iedereen die z'n paard verkoopt en internet heeft zet um op de marktplaats...en waarom zegt de eigennaresse van die Morka dan ook dat ze hem van de marktplaats heeft???? Verward


TOCH WEL HEEL APART DAT MALOU NIET MEER REAGEERT? Verward ENNE WIE ZEGT DAT ANNE JELLY EN IK NIET WAKKER ZIJN? IK BEN HET IN IEDER GEVAL WEL! EN ANNE OOK WEL HOOR! Koe Lips are sealed Lips are sealed

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:40

Uhm Obelix, niet banketstaaf bedoeld maar je bent toch niet zo wakker als je denkt dat je bent Haha! want zij zegt namelijk ook dat het verhaal van Malou niet waar is.

FOXYlovesMORKA

Berichten: 42
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-02 20:46

Halloooooo als jullie nou eens alle verhaaltjes langs gingen zijn julie me al duizend keer tegen gekomen. En wat Rosanne zegt is waar ik heb een beetje zitten liegen nou en......
EN NOU NIET MEER ZO RAAR DOEN

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:47

Nathalie schreef:
Als een paard te koop heeft gestaan dan moet ie dus verkocht worden dus kan dat toch de eigenaar geworden zijn?
Wat is dat nou voor gezeik, dat paard heeft op marktplaats gestaan dus t is allemaal gelul.
Volgens mij is nu de waarheid boven tafel, dat verhaal klinkt niet gelogen iig van Rosanne.


ik zei neit dat ie niet van haar kon zijn, alleen dat hij op marktplaats stond.
Verder zei ik daar dat ik d8 dat het allemaal gelul is, dus voortaan even beter lezen!

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:51

tut tut tut en het begint weer van voren af aan!!
SSSSSSSSSSSLLLLLLLLLLOOOOOOTJEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 20:59

Hahaha moet je nou eens in dat profiel kijken, zeg

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 21:20

FOXYlovesMORKA schreef:
Heey Sunnylover,
Tja ik doe er niet veel bijzonders mee. Maar het handigst is eerst met een zachte borstel schoonmaken en daarna met een nat babydoekje (uit zo'n pakje) erover gaan dan glimt ie mooi.
Groetjes Malou

Maar hoe krijg jij hem dan spierwit? Ik vind hem net zo spierwit als de wittste-wit in mijn programma paint Haha! toevallig niet Verward Haha! Schijnheilig

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 21:20

Slotje, lijkt me HEEL duidelijk waarom Boos!