De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 14:19

Birdie60 schreef:
Ineke2 schreef:
Oei manen en staart zijn hier heilig := ~~}>

Ja hier ook.
Heb eens een keer gehad dat iemand de manen kort had afgeknipt, sportmodel bij andermans paar.
Nou ik had het niet gepikt.



Toen ik nog geen eigen paardje had en veel bijreed voor iemand vroeg ik altijd of ik manen mocht knippen (reed kwpn en nah ja die manen hoorden sport coupe) en zelfs de staart knippen vroeg ik. Moet er trouwens niet aan denken dat iemand anders zomaar de schaar in mijn paard z'n manen zet. Die heeft ie al bijna niet

WietskeK

Berichten: 390
Geregistreerd: 08-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 14:49

Telpeva schreef:
WietskeK schreef:
Wat een verhalen zeg.
Ik heb ook een bizar verhaal maar dan een hele positieve!
Ik verzorgde een shet bij iemand aan huis en toen vroeg die vrouw of we niet samen een paard konden nemen omdat ik het rijden een beetje miste. Zij heeft dus een paard voor mij gekocht en ze noemde het ook echt mijn paard. Ik mocht er alles mee en wat een plezier heb ik ook met dat paard gehad, ook al was ze niet officieel van mij, toch voelde ze echt als mijn eerste eigen paard <3 . Helaas is dat paard weer verkocht door allerlei redenen maar dat heeft de eigenaar ook allemaal eerst met mij besproken, nog steeds zo enorm dankbaar voor :D

Ahhhhh <3 wat lief zeg!


Jaa ik heb echt niet normaal veel geluk gehad <3

nessinator
Berichten: 1789
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-19 14:57

De manen van mijn arabier zijn toen, voordat ze van mij was, ook in sportcoupe geknipt. Geen idee waarom dat nodig was bij een manegepony, maar omdat haar manen zo dun waren stonden ze in die sportcoupe recht overeind... Inmiddels zijn we 6 jaar verder kan je er nog steeds geen fatsoenlijke vlecht in maken :+
Ik hou van de positieve verhalen die ik hier hoor <3

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 10:28

Heb ik een advertentie op mp staan voor een bijrijdpaard te zoeken.

Gisteren 3x gebeld door onbekend nummer, het zal wel, kon niet opnemen.

Nu net weer telefoon van onbekend, en mn nieuwschierigheid nam de bovenhand en wou wel eens weten wie dat nu is...

Hoor ik een man, en vraagt of ik degene was met de advertentie. Ik denk oh oké, daarvoor belt hij dus, geen paniek over betalende gekke telefoontjes :+

Sidenote: had al een bericht van iemand of ik een bepaalde foto van de advertentie in betere kwaliteit had... Vreemd... :') en dat vanuit 2 accounts...


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



Hij vraagt of ik interesse had in fotoshoots met paardenkleding... Ik dacht van nouja laat eens horen... Maar dat werd al snel overgezet naar lingerie en andere modeshows... Ik zeg zo van ik dacht dat dit voor paardenkleding was, en hij zegt nouja kan het altijd vragen he... Ik zeg dat doe ik niet, ik ben niet geïnteresseerd. Ik zeg dus zet alles maar op mail en ik zie wel (om het gesprek vlug af te kunnen haken)

Ook een goeiemorgen dacht ik bij m'n eigen... :evaw:


Ik ben al eens eerder in de zak genomen door een 'mode' instantie toen ik een stuk jonger was (ik was toen 13/14 jaar hooguit) dus ik begin hier absoluut niet aan. Aantal jaren terug was er een '5 star model' in Antwerpen voor opleiding om modeshows te lopen enzo. Ik vond het al vreemd met mijn 1,55m en 55 kilo (inmiddels 70 :') ) om in de mode te geraken. Toen het zover was om voor 'examen' de show te lopen, is de instantie met al het geld gaan lopen en nergens meer te bekennen. Politie heeft er toen ook niks meer mee kunnen doen.

Ook hier weer geleerd, onbekend niet opnemen... _O-

Zebrastreep

Berichten: 9756
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 00:36

Melewel94 schreef:
Heb ik een advertentie op mp staan voor een bijrijdpaard te zoeken.

Gisteren 3x gebeld door onbekend nummer, het zal wel, kon niet opnemen.

Nu net weer telefoon van onbekend, en mn nieuwschierigheid nam de bovenhand en wou wel eens weten wie dat nu is...

Hoor ik een man, en vraagt of ik degene was met de advertentie. Ik denk oh oké, daarvoor belt hij dus, geen paniek over betalende gekke telefoontjes :+

Sidenote: had al een bericht van iemand of ik een bepaalde foto van de advertentie in betere kwaliteit had... Vreemd... :') en dat vanuit 2 accounts...


[ [url=m/fNKEGk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Melding maken aan marktplaats! Marktplaats is niet een plek om modellen te scoren. Ik heb ook al vaak genoeg een mailtje gestuurd naar marktplaats over gebruikers die rare berichten sturen. Die werden ook netjes verwijderd van marktplaats.

[ [url=m/mZJFKN.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O2NUb2.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hij vraagt of ik interesse had in fotoshoots met paardenkleding... Ik dacht van nouja laat eens horen... Maar dat werd al snel overgezet naar lingerie en andere modeshows... Ik zeg zo van ik dacht dat dit voor paardenkleding was, en hij zegt nouja kan het altijd vragen he... Ik zeg dat doe ik niet, ik ben niet geïnteresseerd. Ik zeg dus zet alles maar op mail en ik zie wel (om het gesprek vlug af te kunnen haken)

Ook een goeiemorgen dacht ik bij m'n eigen... :evaw:


Ik ben al eens eerder in de zak genomen door een 'mode' instantie toen ik een stuk jonger was (ik was toen 13/14 jaar hooguit) dus ik begin hier absoluut niet aan. Aantal jaren terug was er een '5 star model' in Antwerpen voor opleiding om modeshows te lopen enzo. Ik vond het al vreemd met mijn 1,55m en 55 kilo (inmiddels 70 :') ) om in de mode te geraken. Toen het zover was om voor 'examen' de show te lopen, is de instantie met al het geld gaan lopen en nergens meer te bekennen. Politie heeft er toen ook niks meer mee kunnen doen.

Ook hier weer geleerd, onbekend niet opnemen... _O-

Calixae

Berichten: 473
Geregistreerd: 12-07-17
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 01:15

Oh bah wat een vies ventje :r
Ik heb ook ooit 1x toen ik 11 was ofzo een hele rare reactie op mijn advertentie gekregen. Kreeg toen een sms, weet niet meer precies wat er in stond maar het was duidelijk dat diegene verkeerde intenties had. Sindsdien zet ik ook nooit meer een nummer bij een advertentie, alleen via PB.

shilady

Berichten: 10784
Geregistreerd: 30-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 05:30

Melewel94 schreef:
:


Ik ben al eens eerder in de zak genomen door een 'mode' instantie toen ik een stuk jonger was (ik was toen 13/14 jaar hooguit) dus ik begin hier absoluut niet aan. Aantal jaren terug was er een '5 star model' in Antwerpen voor opleiding om modeshows te lopen enzo. Ik vond het al vreemd met mijn 1,55m en 55 kilo (inmiddels 70 :') ) om in de mode te geraken. Toen het zover was om voor 'examen' de show te lopen, is de instantie met al het geld gaan lopen en nergens meer te bekennen. Politie heeft er toen ook niks meer mee kunnen doen.

Ook hier weer geleerd, onbekend niet opnemen... _O-


Ik lach me dood om dat modeshow verhaaltje :')
Maar zie het als een compliment dat je zoveel als model word gezien

Melewel94

Berichten: 1604
Geregistreerd: 15-02-15
Woonplaats: Lommel

Re: De bizarste verzorger/bijrijder verhalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-19 11:11

Oeh melding van maken is een goede... Nog helemaal niet aan gedacht!

En die andere instantie... Die waren echt gefocust op dus mensen die normaal niet in het cliché plaatje hoorden. Het idee van 'te mooi om waar te zijn'. We hadden het moeten weten, maarja lesje geleerd. :+