Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

lease paard twente

 
Profiel   

hoi, heeft er iemand hier ervaring met paarden leasen in twente? ik zou graag willen weten waar, hoeveel je er in de maand voor moest betalen en hoeveel vrijheden je met het paard had.

ik wil binnen kort namelijk zelf een paard gaan leasen en wil graag weten waar ik dit het beste kan doen. :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 00:32 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Verzorgpaarden waar lease paarden onder valt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 06:24 



 
Profiel   

C_arola schreef
Ik verplaats dit topic naar Verzorgpaarden waar lease paarden onder valt.


oww haha sorry, is mijn eerste topic en dacht dat hij wel hier onder kon staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-20 23:12 



 
Profiel   

Fulltime lease?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-20 22:10 



 
Profiel   

Wist niet dat je paarden kon leasen haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 17:27 



 
Profiel   

Meestal vind ik een paard voor lease, bruikleen enz via Facebook. Het succes en evt. kosten of geld toe krijgen is afhankelijk van je rijervaring. Als je puur een verplaatsbaar leasepaard zoekt voor jezelf alleen en voldoet aan de voorwaarden dan zijn de kosten tussen de 130 - 190 per maand exclusief stalling. Dus reken op 500 per maand. Tip, wees voorzichtig/ harde afspraken mbt dierenartskosten. Als facebook uitgeput is dan bijv. Het zoete peerd of kijk eens op horsify. Horsify heeft in jou regio een paard als deellease voor 150 inclusief lessen maar eigenaresse heeft veel eisen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 18:29 



 
Profiel   

Nico12 schreef
Meestal vind ik een paard voor lease, bruikleen enz via Facebook. Het succes en evt. kosten of geld toe krijgen is afhankelijk van je rijervaring. Als je puur een verplaatsbaar leasepaard zoekt voor jezelf alleen en voldoet aan de voorwaarden dan zijn de kosten tussen de 130 - 190 per maand exclusief stalling. Dus reken op 500 per maand. Tip, wees voorzichtig/ harde afspraken mbt dierenartskosten. Als facebook uitgeput is dan bijv. Het zoete peerd of kijk eens op horsify. Horsify heeft in jou regio een paard als deellease voor 150 inclusief lessen maar eigenaresse heeft veel eisen.


Ik heb aangenomen dat je zou willen rijden, gezelschappaarden, fok/ draagmerries dan zijn de kosten niet te voorspellen.
Vanaf geld toe krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 06:35 



 
Profiel   

Je hebt hier in almere zowel pk ponys (ook sportpaarden en ponys) en sophia bella (vooral koudbloeden recreatief) die door het grootste gedeelte van nederland paarden en ponys fulltime verleasen
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-06-21 19:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen