Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 58 van de 60 [ 1492 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

 
Profiel   

xChanelx schreef
Dit verwachten van een eigenaar vind ik niet realistisch


Ik ben niet meer angstig als ik er eenmaal opzit, en het goed gaat! Ik denk dat ik het anders moet verwoorden. Ik vind het wel fijn als de eigenaar er bij is tijdens het rijden, in ieder geval tot ik het 100% vertrouw.

dat bedoelde ik eigenlijk dus :D oh ja, bedankt voor de 'tip'
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 17:31 



 
Profiel   

mars_mellow schreef
er is al een tijd niets meer geplaatst hier, maar ik hoop dat het niet erg is dat ik toch even wat plaats.

Ik ga binnenkort ook weer op zoek *\o/*
wat vinden jullie van deze advertentie? Moet ik nog iets veranderen?

Hoi, Ik ben ---.
Ik wordt in .. .. jaar oud!!
Ik ben 1.78, met een slank postuur.
Ik ben op zoek naar een Verzorg/bijrijd paard!
Ik heb 6 en een half jaar manege ervaring, en ervaring met verzorgpaarden. Ik ben op zoek naar een eerlijk en lief paard. Het liefst leer ik hem/haar eerst kennen, en proberen we daarna of rijden iets is! Ik ben een jaar geleden van een paard gevallen, waardoor ik mijn been heb gebroken. Ik heb daardoor nog veel angst/stress op paarden. Er naast heb ik daar vrijwel geen last van. Mijn doel is om veel te leren, en die angst kwijt te raken.

Ik hoop iemand te vinden die mij kan helpen en begeleiden met het rijden. Naast het paard kan ik alles zelf prima! Ik vind goed contact en duidelijke afspraken erg belangrijk.

Als je geïnteresseerd bent kan je me een berichtje sturen! Mijn nummer is: ————


Ik denk dat het niet gemakkelijk zal zijn. Mensen zoeken al gauw een verzorger OF iemand die hun paard beweging geeft, niet een half/half waarbij je eigelijk niet weet wat de doelen zijn. Zou je achteraf graag op regelmatige basis rijden, als in meerdere x per week? Dan zou ik dat erbij zetten.

Ook bijdrage of niet is handig om te weten.

Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 17:40 



 
Profiel   

mars_mellow schreef
er is al een tijd niets meer geplaatst hier, maar ik hoop dat het niet erg is dat ik toch even wat plaats.

Ik ga binnenkort ook weer op zoek *\o/*
wat vinden jullie van deze advertentie? Moet ik nog iets veranderen?

Hoi, Ik ben ---.
Ik wordt in .. .. jaar oud!!
Ik ben 1.78, met een slank postuur.
Ik ben op zoek naar een Verzorg/bijrijd paard!
Ik heb 6 en een half jaar manege ervaring, en ervaring met verzorgpaarden. Ik ben op zoek naar een eerlijk en lief paard. Het liefst leer ik hem/haar eerst kennen, en proberen we daarna of rijden iets is! Ik ben een jaar geleden van een paard gevallen, waardoor ik mijn been heb gebroken. Ik heb daardoor nog veel angst/stress op paarden. Er naast heb ik daar vrijwel geen last van. Mijn doel is om veel te leren, en die angst kwijt te raken.

Ik hoop iemand te vinden die mij kan helpen en begeleiden met het rijden. Naast het paard kan ik alles zelf prima! Ik vind goed contact en duidelijke afspraken erg belangrijk.

Als je geïnteresseerd bent kan je me een berichtje sturen! Mijn nummer is: ————


Ik zou beginnen met een andere set up dan al die 'ik' onder elkaar. Bijvoorbeeld 'hoi mijn naam is .... en in ... wordt ik ... Ik ben 1,78 lang met een slank postuur.'
(Zin over het zoeken naar een verzorgpony zou ik eruit laten, dat lijkt me duidelijk waar je de advertentie plaatst, in de titel bijvoorbeeld)
Het stukje over je ervaring is prima.

Ik zou ook aangeven om met les aan je angst te werken en dat niet bij een potentiële eigenaar neer te leggen (tenzij deze instructeur is).

Je mobiele nummer zou ik zeker niet op internet zetten. Mensen kunnen je gewoon een privé bericht sturen.

Verder gebruik je erg veel uitroeptekens. Heb je goede foto's? Die zeggen vaak meer dan de hele advertentie tekst

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 17:46 



 
Profiel   

mars_mellow schreef
xChanelx schreef
Dit verwachten van een eigenaar vind ik niet realistisch


Ik ben niet meer angstig als ik er eenmaal opzit, en het goed gaat! Ik denk dat ik het anders moet verwoorden. Ik vind het wel fijn als de eigenaar er bij is tijdens het rijden, in ieder geval tot ik het 100% vertrouw.

dat bedoelde ik eigenlijk dus :D oh ja, bedankt voor de 'tip'


Ah, dan heb ik het in ieder geval anders begrepen dan je bedoelt.
Dus als je een braaf paard treft en de eigenaar is de eerste maand(?) bijvoorbeeld erbij/op stal aanwezig, dan zou je je waarschijnlijk zelfstandig kunnen redden?
Want ik denk dat veel eigenaren zelf ook de eerste paar keer er sowieso bij willen zijn, dus dan zou het niet veel extra 'werk' kosten om jou het vertrouwen te geven?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 17:59 



 
Profiel   

xChanelx schreef
Ah, dan heb ik het in ieder geval anders begrepen dan je bedoelt.
Dus als je een braaf paard treft en de eigenaar is de eerste maand(?) bijvoorbeeld erbij/op stal aanwezig, dan zou je je waarschijnlijk zelfstandig kunnen redden?
Want ik denk dat veel eigenaren zelf ook de eerste paar keer er sowieso bij willen zijn, dus dan zou het niet veel extra 'werk' kosten om jou het vertrouwen te geven?


Dat is lastig. Ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik wil mezelf zeker niet overschatten. Stel je voor de eigenaar is ergens anders bezig ofzo op stal, wel om mij heen, zou dat ook niet erg zijn. Ik denk dat dat zelfstandige wel even kan duren. Ik heb nog nooit helemaal alleen gereden. De eigenaar is meestal altijd in het zicht geweest (niet in de bak ofzo hoor.) Ik zie mezelf dat in de toekomst nog wel doen, maar eerst een tijd niet. Of we nou samen rijden, of dat ik de eigenaar een tijd zie rijden maakt niet uit. Lekker kletsen/gezelligheid zorgt ook voor ontspanning op het paard. Ik wil mijn grenzen graag verleggen, Maar ik wil me er veilig bij voelen.

Verder kan ik alles prima alleen! Alleen het rijden is een beetje een dingetje. Ik wil het alleen echt niet missen! Als de pony echt leuk is, maar rijden echt niet lukt om een of andere reden, zou ik niet stoppen met verzorgen.


Laatst bijgewerkt door mars_mellow op 12-01-22 18:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 18:10 



 
Profiel   

Amber_anne schreef
Ik zou beginnen met een andere set up dan al die 'ik' onder elkaar. Bijvoorbeeld 'hoi mijn naam is .... en in ... wordt ik ... Ik ben 1,78 lang met een slank postuur.'
(Zin over het zoeken naar een verzorgpony zou ik eruit laten, dat lijkt me duidelijk waar je de advertentie plaatst, in de titel bijvoorbeeld)
Het stukje over je ervaring is prima.


Verder gebruik je erg veel uitroeptekens. Heb je goede foto's? Die zeggen vaak meer dan de hele advertentie tekst


Bedankt voor de tip! Dat 'ik' had ik niet eens door!

mobiele nummer gaat eraf haha, dankjewel :)

Ik heb een paar foto's. Ik twijfel over deze van TheMillRanch:

~
Wat denken jullie? we zaten hier in een behoorlijke galop, Maar de mond/het bit ziet er misschien niet zo goed uit. Het lijkt voor mijn gevoel ook alsof ik best hard aan zijn mond zit te trekken, maar de teugels staan niet strak. de foto is van anderhalf jaar geleden.



Laatst bijgewerkt door Sica op 02-12-22 00:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Foto verwijderd op verzoek


Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 18:16 



 
Profiel   

Je klinkt als een hele fijne bijrijdster waarbij jij en de eigenaar allebei rustig kunnen wennen aan het idee. Als eigenaar wil je er toch graag bij blijven maar niet als een bemoeial overkomen die het niet los kan laten. Extra fijn dus als jij aangeeft het fijn te vinden dat ze er bij zijn, eventueel op afstand.

De foto zou ik niet toevoegen. Je trekt inderdaad niet aan de teugels maar hij oogt niet heel fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 18:19 



 
Profiel   

Amber_anne schreef
Je klinkt als een hele fijne bijrijdster waarbij jij en de eigenaar allebei rustig kunnen wennen aan het idee. Als eigenaar wil je er toch graag bij blijven maar niet als een bemoeial overkomen die het niet los kan laten. Extra fijn dus als jij aangeeft het fijn te vinden dat ze er bij zijn, eventueel op afstand.

De foto zou ik niet toevoegen. Je trekt inderdaad niet aan de teugels maar hij oogt niet heel fijn


Wat aardig, bedankt! :D

Klopt. Ik heb nog genoeg andere fotos!!

Oh ja, Ik zal ook de locatie nog toevoegen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-22 18:35 



 
Profiel   

mars_mellow schreef
er is al een tijd niets meer geplaatst hier, maar ik hoop dat het niet erg is dat ik toch even wat plaats.

Ik ga binnenkort ook weer op zoek *\o/*
wat vinden jullie van deze advertentie? Moet ik nog iets veranderen?

Hoi, Ik ben ---.
Ik wordt in .. .. jaar oud!!
Ik ben 1.78, met een slank postuur.
Ik ben op zoek naar een Verzorg/bijrijd paard!
Ik heb 6 en een half jaar manege ervaring, en ervaring met verzorgpaarden. Ik ben op zoek naar een eerlijk en lief paard. Het liefst leer ik hem/haar eerst kennen, en proberen we daarna of rijden iets is! Ik ben een jaar geleden van een paard gevallen, waardoor ik mijn been heb gebroken. Ik heb daardoor nog veel angst/stress op paarden. Er naast heb ik daar vrijwel geen last van. Mijn doel is om veel te leren, en die angst kwijt te raken.

Ik hoop iemand te vinden die mij kan helpen en begeleiden met het rijden. Naast het paard kan ik alles zelf prima! Ik vind goed contact en duidelijke afspraken erg belangrijk.

Als je geïnteresseerd bent kan je me een berichtje sturen! Mijn nummer is: ————


Vaak zijn eigenaren opzoek naar iemand erbij, zodat zij zelf niet hoeven gaan. Ik denk dat het niet realistisch is de vraag te stellen om door de eigenaar geholpen te worden over je angst heen te komen. Ik zou dan aangeven dat je graag begeleiding of instructie zou willen om hierover heen te komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 00:06 



 
Profiel   

Gizeppie schreef
mars_mellow schreef
er is al een tijd niets meer geplaatst hier, maar ik hoop dat het niet erg is dat ik toch even wat plaats.

Ik ga binnenkort ook weer op zoek *\o/*
wat vinden jullie van deze advertentie? Moet ik nog iets veranderen?

Hoi, Ik ben ---.
Ik wordt in .. .. jaar oud!!
Ik ben 1.78, met een slank postuur.
Ik ben op zoek naar een Verzorg/bijrijd paard!
Ik heb 6 en een half jaar manege ervaring, en ervaring met verzorgpaarden. Ik ben op zoek naar een eerlijk en lief paard. Het liefst leer ik hem/haar eerst kennen, en proberen we daarna of rijden iets is! Ik ben een jaar geleden van een paard gevallen, waardoor ik mijn been heb gebroken. Ik heb daardoor nog veel angst/stress op paarden. Er naast heb ik daar vrijwel geen last van. Mijn doel is om veel te leren, en die angst kwijt te raken.

Ik hoop iemand te vinden die mij kan helpen en begeleiden met het rijden. Naast het paard kan ik alles zelf prima! Ik vind goed contact en duidelijke afspraken erg belangrijk.

Als je geïnteresseerd bent kan je me een berichtje sturen! Mijn nummer is: ————


Vaak zijn eigenaren opzoek naar iemand erbij, zodat zij zelf niet hoeven gaan. Ik denk dat het niet realistisch is de vraag te stellen om door de eigenaar geholpen te worden over je angst heen te komen. Ik zou dan aangeven dat je graag begeleiding of instructie zou willen om hierover heen te komen.


Dat.. zou kunnen :+

Ik ken toch wel veel mensen die rijden samen juist gezellig vinden. het is alleen het rijden dat ik samen wil doen namelijk. En gewoon rustig opbouwen, als het wel mogelijk is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-22 22:20 



 
Profiel   

zijn hier ook mensen die het leuk vinden om met jonge paarden bezig te zijn
en te helpen beleren en er wat van te leren
kennis van mij is op zoek naar wat hulp nodig
kan je meer info geven in pb
is in leersum

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-01-22 07:22 



 
Profiel   

ik ben ook nogsteeds op zoek naar een bijrijdpaard... volgensmij woon ik gewoon in een lastige omgeving...
gees/meppen/oosterhesselen en omstreken, max 30 min fietsen vanuit gees.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 08:36 



 
Profiel   

Ook in omgeving Heerenveen is het een drama om een bijrijd paard te vinden helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 11:49 



 
Profiel   

Ik ben ook op zoek! Ja wat een gedoe zeg! En het feit dat ik nog geen 18 ben helpt ook niet..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-02-22 17:27 



 
Profiel   

Hallo, heeft iemand tips om een verzorgpony te vinden? Ik ben al lange tijd op zoek maar ik heb er nog geen gevonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-22 17:49 



 
Profiel   

Veer_09 schreef
Hallo, heeft iemand tips om een verzorgpony te vinden? Ik ben al lange tijd op zoek maar ik heb er nog geen gevonden.

Misschien een leuk geschreven briefje ophangen op je manege met je telefoonnummer erbij. Wie weet zoekt iemand wel een verzorgster.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-22 18:02 



 
Profiel   

Ik ben afgelopen zondag bij een mogelijke verzorgpony wezen kijken.
Een bijna 5 jarige Connemara ruin.
Hele lieve eigenaar, leuke pony.
We lijken een match te zijn dus mag hem nu gaan verzorgen.
Vanmiddag de eerste keer zelfstandig met hem aan de gang *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-02-22 13:53 



 
Profiel   

littlexannie schreef
Ik ben afgelopen zondag bij een mogelijke verzorgpony wezen kijken.
Een bijna 5 jarige Connemara ruin.
Hele lieve eigenaar, leuke pony.
We lijken een match te zijn dus mag hem nu gaan verzorgen.
Vanmiddag de eerste keer zelfstandig met hem aan de gang *\o/*



Wat leuk, hoe gaat het nu?



Ik heb net een advertentie aangemaakt op de bokt markt! *\o/*
Nu hopen dat iemand het ziet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-02-22 10:48 



 
Profiel   

mars_mellow schreef
Wat leuk, hoe gaat het nu?



Ik heb net een advertentie aangemaakt op de bokt markt! *\o/*
Nu hopen dat iemand het ziet!


Gaat erg goed!
We moesten elkaar echt wel even uittesten en ontdekken, maar ik geloof dat we onze weg met elkaar wel een beetje gevonden hebben ondertussen.
Het is nog wel echt een puppy pony, moet nog een hele hoop leren, maar dat geeft niks.
Boeken zeker al vooruitgang dus erg trots!

Foto even van de eigenaar gepikt, hij zit nu nog erg in zijn wintervacht en een deel van zijn vacht is wat dunner omdat hij voorheen geschoren is, dus nog niet echt een mooie foto kunnen maken. :+


[ img ]


Ik zie trouwens geen advertentie van jou op de boktmarkt.
Heb je inmiddels een leuk paardje gevonden? :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-22 10:52 



 
Profiel   

littlexannie schreef
mars_mellow schreef
Wat leuk, hoe gaat het nu?



Ik heb net een advertentie aangemaakt op de bokt markt! *\o/*
Nu hopen dat iemand het ziet!


Gaat erg goed!
We moesten elkaar echt wel even uittesten en ontdekken, maar ik geloof dat we onze weg met elkaar wel een beetje gevonden hebben ondertussen.
Het is nog wel echt een puppy pony, moet nog een hele hoop leren, maar dat geeft niks.
Boeken zeker al vooruitgang dus erg trots!

Foto even van de eigenaar gepikt, hij zit nu nog erg in zijn wintervacht en een deel van zijn vacht is wat dunner omdat hij voorheen geschoren is, dus nog niet echt een mooie foto kunnen maken. :+


[ [url=m/bE34Vi.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik zie trouwens geen advertentie van jou op de boktmarkt.
Heb je inmiddels een leuk paardje gevonden? :Y)



Wat mooi! lief koppie <3 <3
Nee, nog niet helaas, ik ben nog steeds op zoek!

en dat klopt, ik wou mijn omgeving/informatie niet op bokt hebben, aangezien ik liever niet herkend word door vrienden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-03-22 21:12 



 
Profiel   

Ik meld me hier ook. Ik heb heel lang gesukkeld met mijn gezondheid. Daardoor lukte het niet om een verzorgpaard aan te houden. Sterker nog, ik heb bijna een jaar lang niet paardgereden. Nu heb ik weer een paar keer gereden en heb ik de smaak weer te pakken. :D DE drang naar weer met een paard bezig zijn is heel groot, daardoor heb ik deze week een zoeker geplaatst, met het idee om rustig aan op zoek te gaan.
Wel, was I thinking wrong :') Ik heb zoveel aanbiedingen gekregen, dat ik maar een Word bestand ben gaan bijhouden. _O- Met welk paard waar staat en van wie deze is. De voor-en nadelen en reistijd. Dat was wel fijn want daardoor kon ik een goede schifting maken. Komende week ga ik bij 3 paarden kijken, de eerste morgen al en die spreekt me ook het meeste aan :+ Want dat is hier namelijk bijna om de hoek en in een mooi natuurgebied. De andere twee zijn wellicht iets te ver maar ik wil toch gaan kijken. En ik heb nog 1 op het lijstje waar ik graag langs wil, want naast dat het paard me aanspreekt, staat die ook op een hele fijne stal die ik al ken.

Dus al met al een leuk vooruitzicht op de toekomst. *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-03-22 19:49 



 

Goedemiddag allemaal!
Tijdje weg geweest van Bokt maar ook al ongeveer 5 jaar niet meer met paarden bezig geweest. Ik heb hiervoor 11 jaar zelf gereden en 4 jaar gewerkt op een hengstenhouderij. Door een ongeluk die ik heb gezien ben ik toendertijd gestopt. Nu ben ik met mijn tante mee geweest naar haar verzorgpaard en daardoor besef ik eigenlijk dat ik het enorm mis. Ik hoef echt niet meer te rijden, knuffelen en wandelen etc lijkt me geweldig om te doen. Gewoon weer een band opbouwen met een paard of pony en de eigenaar eventueel helpen met vanalles.
Helaas woon ik heel ergens anders dan in mijn paarden periode en ik ken hier helemaal niemand, ook zijn er weinig stallen te vinden hier in de buurt. Laat staan dus verzorgpaarden helaas. Ik beschik ook alleen over een fiets dus dat maakt het ook niet makkelijker. Ik ga het wel proberen uiteraard maar dacht ik kom hier tot die tijd gewoon lekker mee kletsen. :D Ik woon in Kampen, dus mocht iemand hier iemand weten die nog hulp zoekt mag je me altijd een berichtje sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-22 14:13 



 
Profiel   

Wat goed dat je de paarden weer wilt gaan oppakken naomiiiii!
Ik ga voor je duimen dat je wat leuks in de buurt vind.

Ik vroeg mij af, wat vinden jullie ervan dat een eigenaar eist dat je 1x per maand een les neemt én een bijdrage vraagt?
Kosten les; €40 per uur.
Bijdrage; €50 voor 2x per week.

Gaat niet om mijn verzorgpaardje, maar zat te denken om misschien een tweede pony erbij te nemen mocht ik een leuke pony vinden.
Begrijp mij niet verkeerd, vind lessen absoluut goed om te doen, maar schrok een beetje van het bedrag.
Nou ben ik wel al een tijdje uit de lessen dus misschien is dit heel normaal, was benieuwd naar jullie mening hier over.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-22 14:38 



 
Profiel   

littlexannie schreef
Wat goed dat je de paarden weer wilt gaan oppakken naomiiiii!
Ik ga voor je duimen dat je wat leuks in de buurt vind.

Ik vroeg mij af, wat vinden jullie ervan dat een eigenaar eist dat je 1x per maand een les neemt én een bijdrage vraagt?
Kosten les; €40 per uur.
Bijdrage; €50 voor 2x per week.

Gaat niet om mijn verzorgpaardje, maar zat te denken om misschien een tweede pony erbij te nemen mocht ik een leuke pony vinden.
Begrijp mij niet verkeerd, vind lessen absoluut goed om te doen, maar schrok een beetje van het bedrag.
Nou ben ik wel al een tijdje uit de lessen dus misschien is dit heel normaal, was benieuwd naar jullie mening hier over.


Ik vind het niet meer dan normaal om een bijdrage te vragen naast de lessen. De lessen zelf zijn nodig om mijn paard niet te laten verrijden, maar daar heb ik als eigenaar zelf helemaal niets aan. 1x per maand les zou voor mij zelfs veel te weinig zijn, minstens om de 2 weken maar liefst wekelijks.
40 euro voor een uur priveles is een redelijke prijs. Ik les bij 2 instructrices, eentje aan 50 euro per uur, de andere goedkoper. In totaal ben ik zo’n 170-200 euro per maand aan lessen kwijt naast de kosten van mijn paarden.

50 euro pm voor 2x per week is ook een correcte prijs. Zeker als er een piste is. Hier in de buurt durven ze daar zelfs rond de 100 voor vragen als er een binnenpiste is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-22 15:11 



 
Profiel   

Tja ik vind dat duur, maar goed dat ben ik :')
Ik zou dan het liefst een lesmens kiezen in mn eigen budget, tenzij ze perse willen dat je bij dezelfde lesmens gaat lessen. Ik ben overigens niet gewend te betalen, voor mij was het altijd andersom dus ik ben er niet helemaal in thuis. Maar ik vind een bijdrage helemaal afhankelijk van wat jij nog moet leren van een paard of kunt toevoegen. Ben je echt nog een beginner en ga je heel veel leren, dan vind ik het nog wel e moeite, maar als jij het paard wat kunt leren vind ik het niet eerlijk om te moeten betalen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-03-22 15:21 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 58 van de 60 [ 1492 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen