Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 19 van de 19 [ 464 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Plaats een nieuw onderwerp

Waar vind ik een ouder serieus iemand die niet wil rijden?

 
Profiel   

Wel echt in Rotterdam helaas :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-22 08:11 



 
Profiel   

oke :evaw:

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-22 11:51 



 
Profiel   

MRIIIS schreef
Wel echt in Rotterdam helaas :)


Huh wat bedoel je nu? Je hebt het over regio Rotterdam, als iemand uit bij wijze van Barendrecht komt kan degene toch naar Rotterdam toe rijden?

Ik ben zelf al een tijdje zoekend in Bergen Op Zoom, maar dat is blijkbaar ook zoeken naar een speld in een hooiberg of rijden staat ala minute op de eerste plek. Ik wil eerst gewoon dat iemand een band opbouwt en elkaar vanaf de grond leert kennen, geen heel gekke gedachte toch? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-22 12:10 



 
Profiel   

Ik sta op zich ook nog wel open voor wat extra handjes. Paarden staan in Aarle-Rixtel aan huis dus goede klik met ons is ook heel belangrijk :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-22 13:58 



 
Profiel   

xDenies schreef
MRIIIS schreef
Wel echt in Rotterdam helaas :)


Huh wat bedoel je nu? Je hebt het over regio Rotterdam, als iemand uit bij wijze van Barendrecht komt kan degene toch naar Rotterdam toe rijden?

Ik ben zelf al een tijdje zoekend in Bergen Op Zoom, maar dat is blijkbaar ook zoeken naar een speld in een hooiberg of rijden staat ala minute op de eerste plek. Ik wil eerst gewoon dat iemand een band opbouwt en elkaar vanaf de grond leert kennen, geen heel gekke gedachte toch? :)


Zo sta ik er inderdaad ook in. Klik met de paarden, maar ook met mij. Je vertrouwt toch je dieren aan een ander toe. Hier ook nog wel plek voor wat extra handjes. Tussen eindhoven - den bosch in. Voornamelijk verzorging en wat trainen aan de hand. Wellicht op de langere termijn eventueel ook rijden onder begeleiding met de juiste klik en kunde, maar dat moet zeker niet de drijfveer zijn om te komen en is ook geen belofte vooraf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-22 15:52 



 
Profiel   

Vind dat ook lastig te vinden maar ook een jong, klein ruitertje is erg lastig te vinden..

Mocht iemand op zoek zijn in de buurt van Steenbergen (drenthe) Ik heb een 19jarige shetlander merrie die bereden kan worden door ruitertje van max 35kg en anders met een volwassene mee gement kan worden en natuurlijk andere leuke dingen wat je kan doen. Ze staat samen met haar veulen van bijna 6 maand oud, deze mag ook wel extra aandacht maar wel met een volwassene en dat is een eis want ze is jong en onvoorspelbaar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-22 08:07 



 
Profiel   

Hoihoi, interessant topic! Ik ben ook een zoektocht gestart voor mijn oudere maar nog enorm fitte pony. Hoewel hij wel bereden kan worden ben ik daar met anderen vanwege zijn leeftijd en formaat erg voorzichtig in en ik zoek dus een volwassen persoon die fijn met hem aan de slag wil gaan op de grond. Poetsen, tutten, eindeloze wandelingen, grondwerk. Moeders met (jonge) kinderen gaat helaas niet, omdat mijn paard daar wat minder betrouwbaar mee is. Verder is het een hartstikke leuk beestje, super werkwillig en heel leergierig!

Hij staat in het Groene Hart, tussen Zoetermeer en Leiden in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-22 08:31 



 
Profiel   

Mocht iemand nog zoekende zijn in omgeving Barendrecht/Heerjansdam, houd ik me aanbevolen! Ik ben volwassen en heb geen behoefte aan rijden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-22 19:25 



 
Profiel   

Horsejansdam schreef
Mocht iemand nog zoekende zijn in omgeving Barendrecht/Heerjansdam, houd ik me aanbevolen! Ik ben volwassen en heb geen behoefte aan rijden :)


Nou ik woon zelf in Barendrecht maar mijn paard staat in Bergen op Zoom :P En daar zoek ik dan wel iemand voor haha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-22 22:47 



 
Profiel   

xDenies schreef
Horsejansdam schreef
Mocht iemand nog zoekende zijn in omgeving Barendrecht/Heerjansdam, houd ik me aanbevolen! Ik ben volwassen en heb geen behoefte aan rijden :)


Nou ik woon zelf in Barendrecht maar mijn paard staat in Bergen op Zoom :P En daar zoek ik dan wel iemand voor haha!


Ah, jammer, xDenies! Ik zoek bewust heel erg in de buurt, omdat de drempel dan lekker laag blijft om te gaan. Ik hoop dat jij snel een hele leuke verzorgster gaat vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-22 14:30 



 
Profiel   

Hier ook nog steeds opzoek.
Ik heb een verzorgster voor een dag in de week en meer bij ziekte of vakantie. Maar zij gaat emigreren in het nieuwe jaar.
En onze back up verzorgster gaat ook verhuizen in januari.

Gaat om 2 Arabisch volbloeden in Woubrugge.
eentje met pensioen en de ander nog niet ingereden.
Wordt wel grondwerk mee gedaan, heeft ook een singeltje om en enkele keer een zadel opgehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-22 07:55 



 
Profiel   

Heeft hier iemand een tip waar ik op zoek kan naar iemand die het leuk vind om een pony te verzorgen zonder echt te kunnen rijden?
Zou graag mijn oudere merrie wat meer aandacht gunnen, maar door blessureleed kan ze niet echt meer getraind worden voorlopig.
Wel gaat ze graag mee wandelen, wat grondwerk of bijvoorbeeld een stapritje. Ik heb alleen geen idee of ik daar nog iemand een plezier mee doe?

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-23 14:30 



 
Profiel   

Josien_ schreef
Heeft hier iemand een tip waar ik op zoek kan naar iemand die het leuk vind om een pony te verzorgen zonder echt te kunnen rijden?
Zou graag mijn oudere merrie wat meer aandacht gunnen, maar door blessureleed kan ze niet echt meer getraind worden voorlopig.
Wel gaat ze graag mee wandelen, wat grondwerk of bijvoorbeeld een stapritje. Ik heb alleen geen idee of ik daar nog iemand een plezier mee doe?


Heey josien! Ken je de FB groep verzorgpaarden Noord Brabant / Kempen daar heb ik een hele fijne bijrijder gevonden

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-01-23 14:38 



 
Profiel   

Ik ben wel weer serieus op zoek naar iemand die wil helpen. Ik heb een super leuke dressuurpony - aan de hand - die echt super fanatiek is. We werken echt dressuurmatig en ze kan verschillende zijgangen zoals ook appuyeren. Alleen is het een Welsh A en vindt ze werken onder het zadel gewoon echt stom. Ruitertjes die wel passen krijgen haar dus ook niet aan het lopen (letterlijk :+ )
Ik heb al advertenties op verschillende facebookgroepen staan en op horsify, maar blijkbaar is niet rijden nog altijd een ding :\


Aarle-Rixtel, regio Helmond. Weet je iemand, let me know :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-02-23 10:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 19 van de 19 [ 464 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen