Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CoRiNa1983

Berichten: 1768
Geregistreerd: 24-12-06
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 14:01

Ik volg ook weer, zoektocht ligt op dit moment even stil om een paar redenen, ik weet even niet wat ik wil.
Ben heel hard van paardlief gedonderd in oktober en heb me rug gekneusd gehad mocht 6 tot 8 weken niet rijden, paard is nagekeken door fysio en osteo en zadel is ook nagekeken, mijn zadel is te lang maar licht verder goed doordat het te lang is heeft ze een drukplek op haar rug gekregen en is gelijk behandeld op haar rug door de fysio en moet dus een nieuw zadel. Paard mag weer bereden worden inmiddels maar eerst nieuw zadel.
Ben bezig met longeren en wil binnenkort als het weer, weer wat beter is gaan kijken voor een nieuw zadel alleen ik durf niet meer op mijn paardje ben ik bang........
Vandaag was mijn verzorgster erbij maar die kan ik niet alleen laten met paardlief die is veel te soft voor mijn paard (verzorgster komt alleen op zaterdag) die help met alle klusjes op stal omdat het erg veel werk is heb ik op zaterdag wat extra hulp van haar, normaal mag ze dan ook wel even rijden maar dat gaat nu niet echt, omdat er geen zadel is, ze heeft er vandaag wel even opgezeten zonder zadel en jeetje wat reageerde paardlief fel zeg, dus weet niet of ik nog echt ga rijden.....en wat ik dan wil met evt, bijrijder die ik zocht want dat zal niet nodig zijn als er niet meer echt gereden gaat worden.

ik ga eerst met een goede vriendin kijken of ik zelf weer vertrouwen kan krijgen op mijn paard en lukt dat dan ga ik weer op zoek denk ik, maar ik wil wel graag meelezen hier.

mariska32

Berichten: 5765
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 14:12

kan je niet even van iemand een boomloosje lenen?
kan je gelijk testen of jij je weer safe gaat voelen.

bromfiets

Berichten: 12661
Geregistreerd: 03-04-07
Woonplaats: hoeven (NB)

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 14:29

xOtje: Is Etten-Leur te ver voor je? Je advertentie vind ik erg leuk :j

Sammy_xxs

Berichten: 2640
Geregistreerd: 11-06-10

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 14:41

@ Jastiehorse, jaa ben echt benieuwd voor morgen :Dheb er zin in :D

CoRiNa1983

Berichten: 1768
Geregistreerd: 24-12-06
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 14:47

@mariska ik ken niemand die boomloos rijd dus dat wordt moeilijk.

Lianne86
Berichten: 3730
Geregistreerd: 21-12-12

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:27

Door omstandigheden ook weer half op zoek; maar ik ga geen advertentie meer zetten of wat dan ook. Komen weer tig mensen op af en ben je weer een paar dagen kwijt en uiteindelijk heb je toch niets :s (Ja, sorry, het valt gewoon vies tegen ;))

Dus beest gaat maar lekker een tijdje grasmaaier zijn :) Dan is er tegen die tijd een buitenbakje bij de stal en dan zien we wel weer verder...

evaac

Berichten: 1062
Geregistreerd: 01-07-11
Woonplaats: amersfoort

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:33

Het leuke is, ik las hier altijd in mee, gewoon voor t geval dat XD maar nu heb ik al weer 9 maanden mijn topbrijrijdpony en nu krijg ik wss de kans om nog n paard van onze stal te gaan rijden :) Geduld is een schone zaak! Ik zocht altijd het internet af naar pony's of mensen die hulp nodig hadden.. En kijk wat ik nu heb :)

Lianne86
Berichten: 3730
Geregistreerd: 21-12-12

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:36

Iets vinden is volgens mij op de meeste plaatsen ook wel goed te doen; als ik nu rondkijk, zie ik ontzettend veel paarden aangeboden staan... Alleen geen bijrijders/verzorgers... (paard staat wel op een pensionstal, maar daar is het erg rustig, zal iemand vaak alleen zijn; kan zelf niet elke keer mee, dus dan vallen alle 12-jarige die iets zoeken al af ;))

Hippepony

Berichten: 1031
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Fryslan boppe

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 15:53

Ik meld me ook weer, de stille meelezer ;)

germie

Berichten: 25954
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 17:02

zo, dit gaat snel zeg, al weer een nieuw topic.

AlexDertien
Berichten: 61
Geregistreerd: 24-04-12

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 19:34

Ik lees ook weer meer hihi !

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 19:36

Bij mij nog steeds geen succes, diverse reacties gehad op mijn advertentie maar het was óf te ver óf de eigenaars haakten net als we wat afgesproken hadden af? Dit schiet echt niet op... :( Ik hoop voor iedereen dat ze snel een bijrijder/verzorger vinden :D Blijf ondertussen wel meelezen.

Barbabientje

Berichten: 8205
Geregistreerd: 12-09-08

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 19:38

Ik ook even een stipje! Paardje dichtbij den bosch is zo lastig te vinden!

justdiesel
Berichten: 4951
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 19:42

Best/Oirschot is te ver weg denk ik voor je Barbabientje?

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 19:43

justdiesel schreef:
Best/Oirschot is te ver weg denk ik voor je Barbabientje?

Hier wel iemand met interesse als het met de bus bereikbaar is? :) Fietsen kan eventueel ook op zaterdag en zondag. Ik woon in Eindhoven.

_nvds
Berichten: 3289
Geregistreerd: 15-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 19:44

dancer_ schreef:
_nvds schreef:
Haha het gaat lekker snel

Jij woont ongeveer in dezelfde omgeving als ik, haha :)
Veel manege's hier in de buurt!



Hoebedoel je manege's haha?

Ik woon in Zoetermeer om precies te zijn haha :D

Barbabientje

Berichten: 8205
Geregistreerd: 12-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 19:45

Ja helaas wel! Doordat ik van mijn fietsje afhankelijk ben, en helaas ook wisselende diensten op stage heb wil ik iets lekker dichtbij, zodat ik toch 2-3x in de week zou kunnen gaan!
Heb niet echt haast dus blijf lekker rondkijken!

justdiesel
Berichten: 4951
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 19:52

@Celestial, Ik vrees dat er niet echt een verbinding is, de wei is in het buitengebied van Oirschot en ik ben nog nooit een bushalte tegen gekomen.
Het is van Best uit met de auto al een heel eind dus denk niet dat je al fietsend daar vrolijk van word....

@Barbabientje, nee op de fiets is geen strak plan nee :D

Lianne86
Berichten: 3730
Geregistreerd: 21-12-12

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:00

Gewoon met de trein naar station Best en dan daar een fiets neer zetten? (Weet niet waar precies in Oirschot, maar er rijdt daar 1 bus ofzo? Heb ooit bij De Vleut gestaan, toen deden we dat ook, daar kwam alleen een buurtbusje :S

bromfiets

Berichten: 12661
Geregistreerd: 03-04-07
Woonplaats: hoeven (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:00

Daar heb ik hier ook last van. Paard staat pal naast de afslag van de snelweg, maar je mag nog steeds niet met de fiets over de snelweg := Dus voor fietsers valt het waarschijnlijk al af.

xOtje

Berichten: 242
Geregistreerd: 23-01-12

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:06

@bromfiets

ettenleur is wel vlakbij ja, maar niet om er doordeweeks heen te gaan op de fiets. Daar gaat weer een kansje voor me hihi . :)

bromfiets

Berichten: 12661
Geregistreerd: 03-04-07
Woonplaats: hoeven (NB)

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:14

Snap ik, op de fiets is het idd wel ver.

justdiesel
Berichten: 4951
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:16

@Lianne, van mij mogen ze maar ik rij er met de auto al een kwartier op.... :D

Lianne86
Berichten: 3730
Geregistreerd: 21-12-12

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:21

Ow dan sta je heel erg aan de andere kant van waar ik stond :D Want ik zat te denken, bij de Vleut is het nog te doen en het andere zit natuurlijk ook echt in Best, waar de ponyclub zit, dat is ook fietsbaar vanaf het station... (Ponyclub zit toch richting Oirschot? Of heb ik dat gewoon altijd gedacht? :+)

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 20:29

Ik ben ook nog steeds op zoek! leuke, wel hele jonge meid geweest gister die graag vrijdag, zaterdag en zondag komt (ben zelf vrij deze dagen) maar helaas geen doordeweekse dag al geef ik haar wel een kans....vandaag eentje geweest maar moet zo ver fietsen dus dat is geen doen.

Ik zoek nog iemand voor maandag, woensdag, donderdag en zaterdag, liefst twee of drie of alle dagen!

Ik weet dat ik hier geen advertentie mag plaatsen en dat is ook zeker mijn bedoeling niet maar ik wil zo graag iemand en vind het ook zeker leuk dat dat meisje wil komen helpen maar het is zo moeilijk om een ouder iemand te vinden voor ook een doordeweekse dag in het donker.....