Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 515 [ 12856 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 515  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

 
Profiel   

Deel 4 alweer :)

Voor degene die willen praten over het zoeken naar verzorgpaarden is er dit topic: [VP] Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Advertenties mogen alleen geplaatst worden in de rubriek bijrijders/verzorgers van de Bokt Markt.

Ik wens jullie veel plezier in dit topic en hoop dat jullie veel nuttige info uit kunnen wisselen.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:19 



 
Profiel   

Nieuw topic, time fly's :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:21 



 
Profiel   

Haha het gaat lekker snel

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:23 



 

Ohja, we zaten over de 100 pagina's ...
Deel 4 alweer, en nog geen bijrijder/verzorgster :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:23 



 

Zo, opeens was het topic weg :D
Nog mijn reactie op het bericht van het vorige topic :
Mooizo :)
Ik heb meerdere mailtjes gestuurd, daarin hadden we het over hoe het paard is, wie ik ben enz. Die zijn allemaal wel gewoon vlot geantwoord, alleen dat laatste mailtje dus niet. Ik heb gister ( dacht ik ) nog een mailtje gestuurd, daarin heb ik gezegd dat ik geen mailtje terug had dus ik me afvroeg of het mailtje wel goed ontvangen was, daar heb ik ook geen antwoord op gekregen helaas. Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ze op vakantie is ofzo, maar als ik morgen geen mailtje terug krijg weet ik het ook niet, omdat ze zelf voorgesteld had om in dat weekend af te spreken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:23 



 
Profiel   

Ik heb wel iemand die op bokt een bericht stuurde.. die moet alleen nog reageren wanneer ze komt! Heb ook reactie's gehad van meisjes van 11 en 12 enzo maar die later ik liever niet op een 4 jarige onverwachte knol haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:25 



 

@ lschaap11 : dan kan je alleen maar wachten .. wel spijtig, maar er zal vast een goede reden voor zijn ;)
Wel goed dat je dat mailtje nog gedaan hebt .. Ik ben soms zo'n chaoot, dan lees ik een mailtje en denk ik "zodadelijk even reageren" en dan ben ik ineens een dag verder en denk ik "oliebol, dat mailtje nog!" ... Dus dan is het wel fijn moest het echt lang duren dat iemand nog eens wat stuurt, vandaar ;)

@ _nvds : super, hopelijk valt het goed mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:29 



 
Profiel   

_nvds schreef
Haha het gaat lekker snel

Jij woont ongeveer in dezelfde omgeving als ik, haha :)
Veel manege's hier in de buurt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:31 



 

Ja, ik denk ook dat er wel een reden voor zou zijn. Ik weet natuurlijk niet wat, maar ik wacht nog een tijdje en zie van zelf wel wat er van komt. Hoop natuurlijk dat ze snel reageert, want het leek me echt heel leuk maar ik heb het natuurlijk zelf ook niet in de hand. Wie weet is er wat gebeurt of wat tussen gekomen, de tijd zal het leren :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:32 



 
Profiel   

[***] schreef
Ohja, we zaten over de 100 pagina's ...
Deel 4 alweer, en nog geen bijrijder/verzorgster :')


Wbt het vorige topic gewoon je fantasie gebruiken :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:38 



 

Fantasie? Wat is dat? Kan je dat ergens kopen? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:40 



 
Profiel   

ik wil ook meelezen/mee praten!! jeetje wat zijn jullie snel gegaan de laatste pagina`s...

zoveel gelezen maar kan niet overal op reageren jeetje wat een berg, ik hou ook van NH en wordt als geitenwollensok gezien maar ga lekker door.....en er blijven nog steeds rare reactie`s voorbij komen, jeetje mensen plaats wat als je serieus wat wil melden maar blijf anders weg!

Heb vandaag een lief meisje van 13 jaar langs gehad, erg verlegen maar een super leuke moeder dus bij haar moet het ook goed komen en we zien wel of ze ooit alleen kan gaan. De oudere verzorgsters deden ook dingen waar ik niet van gediend was dus ik geef ook de jongere de kans. Succes allemaal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:44 



 
Profiel   

Mag ik me hier ook melden?

Twijfels hier, heb sinds kort een eigen paard maar hiervoor altijd verzorgpaarden gehad en ik vind het bv ook altijd leuk om mensen van stal mijn paard te laten voelen. Aan de ene kant wil ik dus best wel iemand de kans geven die ik ook altijd heb gehad. Ik heb tijd genoeg, dus in principe heb ik niemand "nodig" maar het lijkt me wel leuk en gezellig. Ik kijk af en toe op marktplaats en de boktmarkt, maar uiteindelijk reageer ik dan toch nergens op :+

Het is ook niet echt de bedoeling om de zorg op bepaalde dagen helemaal aan een ander over te laten. Dat kan ook niet aangezien de stal op slot zit en een verzorgster er niet in zou kunnen. Dus het zou de bedoeling zijn om het echt samen te doen. Ik kan mensen best wel wat leren en dat lijkt me ook wel leuk. Maar hoe begin je hier aan en krijg je niet de deksel op je neus?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:48 



 

Als je het weet, geef het even door :Y)
Zit in dezelfde situatie .. Het moet allemaal niet, maar het is wel gezellig en ik wil mensen de kans geven om dingen te leren en een band met een paard op te bouwen. Maar ik zit hier dus nog, in deel 4 :+ :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:51 



 
Profiel   

Oh hahaha :') Zit je ook nog in dezelfde regio, want dan geef ik het gelijk op _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:53 



 

Haha neen, dat dan weer niet, dus nog niet opgeven :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:54 



 
Profiel   

[***] schreef
Fantasie? Wat is dat? Kan je dat ergens kopen? :+


Gewoon je best doen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 21:59 



 
Profiel   

bromfiets schreef
Mag ik me hier ook melden?

Twijfels hier, heb sinds kort een eigen paard maar hiervoor altijd verzorgpaarden gehad en ik vind het bv ook altijd leuk om mensen van stal mijn paard te laten voelen. Aan de ene kant wil ik dus best wel iemand de kans geven die ik ook altijd heb gehad. Ik heb tijd genoeg, dus in principe heb ik niemand "nodig" maar het lijkt me wel leuk en gezellig. Ik kijk af en toe op marktplaats en de boktmarkt, maar uiteindelijk reageer ik dan toch nergens op :+

Het is ook niet echt de bedoeling om de zorg op bepaalde dagen helemaal aan een ander over te laten. Dat kan ook niet aangezien de stal op slot zit en een verzorgster er niet in zou kunnen. Dus het zou de bedoeling zijn om het echt samen te doen. Ik kan mensen best wel wat leren en dat lijkt me ook wel leuk. Maar hoe begin je hier aan en krijg je niet de deksel op je neus?


Als je niemand nodig heb en het zelf af kan zou ik zeker niemand gaan zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 22:00 



 
Profiel   

Nou ik heb een mailtje gestuurd naar een advertentie, gaat over een halflinger en een merens, ze zoekt iemand om mee te helpen in de verzorging ( voeren mesten en rijden)
Lijkt me ook erg leuk! Ze staat ook maar op val afstand bij mij vandaan!

Had maar een mail gestuurd voor dr telefoonnummer, vind het toch wel fijner om te bellen dan te mailen, duurt allemaal zo lang! Dus ze had een mail terug gestuurd met dr telefoon nummer en dat ze morgen wel bereikbaar is :d Dus morgen even bellen.

Eigenlijk is een aantal dagen per week te veel voor, het liefst heb ik voor 1 of 2 dagen, maar aangezien ze op val afstand bij me vandaan is, en ik best wel gwn een paar x per week alleen ff langs kan gaan om te voeren en ff te mesten en dan gewoon 1x per week rijden ofzo ben ik al heel blij :D
maar ben benieuwd hoe zij erover denkt.
En volgens mij vraagt ze ook geen bijdrage, staat iig niet in de advertentie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 22:00 



 
Profiel   

Toch ook maar weer even een abbo :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 22:03 



 
Profiel   

Sammy_ Succes klinkt goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 22:03 



 
Profiel   

gelukkig maar :D

Misschien dat er iemand in dit topic meeleest die wil :P Voor mijn merrie hoeven ze het niet te laten in ieder geval.

mnkortleve: Ik kan het verzorgen inderdaad met gemak af, iedere dag even poep scheppen en hooi geven, voor de rest staat ze lekker op de wei. Het is wel zo dat ik niet altijd in staat ben om echt te rijden, maar aan de andere kant vindt mijn paard het helemaal niet erg om een dag of zelfs een paar dagen niks te doen. Waarschijnlijk twijfel ik daarom ook zo :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 22:04 



 

Hier diezelfde twijfel :j
Soms denk ik "ik stop gewoon met zoeken en doe het lekker zelf, gaat ook", en toch zou het zo leuk zijn met de juiste persoon .. Heb alleen geen idee waar die ergens uithangt :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 22:05 



 

Ik meld me ook weer even.
Ook al ben ik momenteel voorzien met 2 gupjes van de een wordt volgende maand al 10 :D en de andere 1 april pas 10. |(
Zo lief!
En natuurlijk een bijrijdster die zelfs met gescheurde enkelbanden wil komen rijden.
En dat mag ze dan weer niet van mij....

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 22:31 



 
Profiel   

hey, ik meld me ook ! Het vorige toppic wou ik volgen maar het werd me een beetje teveel :=
Nu een goed voornemen om mee te beginnen dit jaar :)*

Ik heb sinds kort een vp gevonden en heb geen eigen paard maar wil toch eens volgen. :j
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-13 22:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 515 [ 12856 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 515  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen