Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 3 [ 52 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

moeilijk te vinden omg Noord Brabant.

 
Profiel   

De ts is vorige week maandag bij mij geweest om proef te rijden.
We zouden nog een keer afspreken maar die week kon ze niet meer en ze had haar rooster van de week erna ( deze week dus) nog niet.
Ze zou me mailen of smsen zodra ze het wist.
Ik heb niks meer van haar gehoord maar zie nu dat ze wel hier actief is geweest.
Ik vind dit totaal niet nestjes, als je niet wil prima maar een berichtje is dan wel zo aardig.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 14:00 



 
Profiel   

niet netjes nee...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 14:11 



 
Profiel   

Dat was inderdaad niet netjes, ben nogal een chaotisch persoon en alles ging verkeerd wat er verkeerd kon gaan vorige week. Jammer dat ik nu zo overkom, is m'n eigen schuld :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 18:56 



 
Profiel   

Hmm wacht, voor mensen die zeggen dat ze geen jonge kinderen willen hebben omdat er altijd wat kan gebeuren euh? Dat kan niet met een volwassene, wat mij betreft 45, gebeuren? Daarbij kan het paard natuurlijk niet struikelen enzo, nee tuurlijk niet... Beetje vaag geredeneerd...

In ieder geval, hoop dat je alsnog succes hebt TS :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 19:41 



 
Profiel   

Wat is daar vaag aan? :+ Dat is toch niet meer dan logisch.

Het is nogal een verschil om iemand van 45 alleen bij je paard te laten of iemand van 12.. Er zou maar iets gebeuren met een kind van 12.. word jij mooi aangekeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 19:46 



 
Profiel   

verzekeringstechnisch is het niet zo handig als je een jong kind met je jonge paard laat aanklooien :+
Daarnaast zou ik het mezelf nooit vergeven als er wat met iemands kind zou gebeuren.

Natuurlijk kan er met een volwassene ook wat gebeuren en heb je niet alles in de hand, maar het is nou eenmaal biologisch zo bepaald dat kinderen/jongeren consequenties nog niet zo goed kunnen overzien.

Daarmee wil ik niet zeggen dat ik geen jonge kinderen bij mijn paard in de buurt wil hebben, maar dan zou ik er wel bij willen blijven en daar heb ik helaas nu geen tijd voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 19:47 



 
Profiel   

Ik denk dat een verstandige 12jarige soms beter is dan een 16jarige die stoer wil doen tegenover vriendinnetjes ;) Het hangt heel erg per persoon af... En als iemand zegt alles zelfstandig te kunnen en het ook echt kan, wat echt noodzaak is... (Kleine stal, dus je bent er vaak alleen) dan maakt het me niet uit ook al is diegene 6 jaar oud of 86.... Zolang afspraken maar nageleefd worden en er gecommuniceerd wordt.. Een ouder iemand is alleen praktischer omdat de stal redelijk afgelegen is (buitengebied)... Maar eigenlijk hou ik me niet meer zo vast aan leeftijd... Het grootste nadeel vind ik nog steeds dat mensen zichzelf overschatten, of ze nu 16 of 45 zijn :S

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 21:32 



 
Profiel   

xNikitaaa schreef
Hmm wacht, voor mensen die zeggen dat ze geen jonge kinderen willen hebben omdat er altijd wat kan gebeuren euh? Dat kan niet met een volwassene, wat mij betreft 45, gebeuren? Daarbij kan het paard natuurlijk niet struikelen enzo, nee tuurlijk niet... Beetje vaag geredeneerd...

In ieder geval, hoop dat je alsnog succes hebt TS :)


Tuurlijk kan dat maar ik denk dat de meeste die deze tijd al een tijdje achter zich hebben ook van zichzelf weten dat ze heel anders zijn nu dan pakweg 10 of 20 jaar geleden. Het gaat er niet zozeer om dat er iets gebeurt maar vooral hoe erop gereageerd wordt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 21:37 



 
Profiel   

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook op mijn 13e een verzorgpaard heb gekregen, maar nooit rare dingen of onverantwoorde dingen heb gedaan met hem :) Het is echt zo afhankelijk van de persoon...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 21:39 



 
Profiel   

Nou toen ik 12 was (wat pas 7 jaar terug is haha) zag ik echt nergens de gevaren van in,
Ging crossen duin op en duin af, sprong 1m over een hindernis van bierkratjes gemaakt haha.
Dus als ik dan een eigen paard zou hebben zou ik een bijrijdster vanaf n jaar of 15 willen.
Ook al zijn ze tegenwoordig wel sneller volwassen..

Edit: als ze net zoals mij waren dan pas vanaf 16/17 jaar haha :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 21:41 



 
Profiel   

Ik ken ook een meisje, die ken ik vanaf haar 11e... maar die had die van mij zo mogen rijden... Zij is echt zo goed met paarden, rijdt netjes, voorzichtig, doet echt geen rare dingen... Ja... Ik had haar moeten inpikken *late conclusie*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 21:42 



 
Profiel   

Ik herken het wel hoor! Ik had ook twee advertentie's op bokt en MP staan, en kreeg maar 1 reactie daarop. Nu is het niet meer nodig omdat ik op ga verhuizen. En dat terwijl er in de omgeving waar ik heb gewoond (Rosmalen, nu Den Bosch) Heel veel paarden stonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 21:46 



 
Profiel   

Ik zeg ook niet dat elk jonger persoon zo was als mij, zoals ik al aangaf zijn ze nu al eerder volwassen dan dat ik toen was :D


Lianne86 schreef
Ik ken ook een meisje, die ken ik vanaf haar 11e... maar die had die van mij zo mogen rijden... Zij is echt zo goed met paarden, rijdt netjes, voorzichtig, doet echt geen rare dingen... Ja... Ik had haar moeten inpikken *late conclusie*



Haha altijd achteraf! :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 21:47 



 
Profiel   

Het erge is dat ze mijn paardje bijna wekelijks reed al.. gewoon voor de gezelligheid :D maarja... toen kreeg ze een paardje heel dicht bij haar huis... Dus mjah...

Komt ooit goed :) Ooit eens... tegen de tijd dat ie met pensioen is (dan vind ik vast een 85+er :'))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 21:49 



 
Profiel   

Ik heb er alle vertrouwen in dat je iemand vind die geschikt is ! Op elk potje past een dekseltje (in dit geval 2 hihi ):j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 22:00 



 
Profiel   

Mag ik vragen waar jouw paard ergens gestald staat Arans? Ben nog op zoek naar een plekje omgeving Den Bosch!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 22:16 



 
Profiel   

Ik zou juist graag een jonger kindje hebben maar helaas.

En ach iedereen doet/deed onverantwoorde dingen.
[ img ]
Dit was ik 10 jaar terug :p.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 22:20 



 
Profiel   

Springt ie nou achter op jouw hak? :wow:
Auwww

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 22:22 



 
Profiel   

Jep haha. Ik wilde m over het plasje heen laten springen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 22:25 



 
Profiel   

Hahaa echt super Tyrcanol !
Wel pijnlijk zo op je hak ..

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 22:36 



 
Profiel   

Haha! Waar ergens Tyrcanol?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 22:54 



 
Profiel   

Tyrcanol schreef
Ik zou juist graag een jonger kindje hebben maar helaas.


Waar zoek je ergens als ik vragen mag ? :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 23:07 



 
Profiel   

Dit was in acht. Eindhoven.

En inmiddels is het ventje verhuisd naar Bergeijk.
Waar die een nieuw vriendinnetje heeft :).

Maar geen verzorgsters te vinden helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 23:09 



 
Profiel   

Jammer, Eindhoven woon ik, maar Bergeijk is te ver :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 23:14 



 
Profiel   

Helaas. Vroeger stond ie wel in Eindhoven. Totdat ik m kocht :p
Was eerst mijn verzorgpony :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 23:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 3 [ 52 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen