Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 3 [ 52 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

moeilijk te vinden omg Noord Brabant.

 
Profiel   

Vroeg me af of er meer bokkers zijn die in brabant (den bosch, Eindhoven etc)
die heel moeilijk een verzorgpaard/pony kunnen vinden, of juist een bijrijder/ verzorgster.
Ik kom zelf uit sint-michielsgestel en merk dat ondanks dat er heel veel paarden zijn niemand interesse heeft..
Meer ervaringen hiermee? :D
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-01-13 15:50 



 
Profiel   

Gewoon doorzoeken! ik woon in Eindhoven en het duurde eventjes voordat ik er 1 had maar nu blijven ze komen haha, oh en leasen is ook een leuke mogelijkheid! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-13 00:16 



 
Profiel   

Ik kom uit Uden en er staan er hier genoeg.
Ik geloof dat er zelfs een advertenties staat op de bokt markt met een paard/pony in st. michielsgestel ;)

Maar goed, net wat je zegt, niet iedereen heeft interesse ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-13 13:57 



 
Profiel   

Ik heb een super haflinger ruin in middelrode,
hij staat bij een man die drie paarden heeft en er staat ook het eigen paard van mijn vriendin.
Mijn andere vriendin verzorgt een van zijn andere paarden en een andere meisje het andere paard.
Het is echt super gezellig. Ik ben hier nu ongeveer anderhalf jaar.
Daarvoor heb ik lang gezocht, maar niet opgegeven en moet je zien wat ik nu heb!

Succes met zoeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-13 17:06 



 
Profiel   

jup, eindhoven is verschrikkelijk moeilijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-13 17:10 



 
Profiel   

Heb je al een advertentie hier en op marktplaats staan?
Ik had kort nadat ik naar hier verhuisd ben twee verzorgpaarden in Vlijmen gevonden en toen ik daarmee gestopt ben, heb ik vrij snel een nieuwe verzorgpony gevonden via een eigen advertentie op bokt. (En hij staat zelfs in gestel.)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-13 17:11 



 
Profiel   

ik bedoelde het deel van eindhoven waar ik woon ( woensel noord ), maar ik heb nu misschien iets in tongelre gevonden (:

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-13 17:41 



 
Profiel   

Ja ik woon in Deurne, 30 min van Eindhoven af.En het is verschrikkelijk moeilijk! Al is dit best een boerendorpje, ze willen me gewoon niet of bedenken smoesjes.Gelukkig had mijn vriendin een nicht met 4 welsh mountains, en daar verzorg ik nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-13 18:40 



 
Profiel   

Ik kon/kan juist niemand vinden omgeving Eindhoven :')

Maarja, probleem is denk ik vaak dat het jonge kinderen zijn die iets zoeken en dan moet je een paard hebben dat daarmee matcht. En dan scheelt het nog of je op een grote of kleine stal staat... (Eerlijk is eerlijk, ik vind het geen fijn idee als een 12-jarige alleen op een stal is en gaat rijden :S zelfs ik vind dat soms vervelend met mijn eigen paard als hij een keer druk/vervelend doet dat ik toch bedenk "hmmm... nu was een drukke stal wel fijn geweest, want als er iets gebeurd...." )

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-13 19:54 



 
Profiel   

Ik woon in Eindhoven en het is inderdaad verschrikkelijk moeilijk... Ik heb nu misschien een paardje gevonden, maar die eigenaresse laat steeds niks meer van zich weten... :(

@ Lianne, zoek je nog steeds iemand dan? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-13 20:53 



 
Profiel   

Was even bang dat ik niets zou horen van het meisje dat is komen rijden (dat had ik dus al vaker gehad toen ik een tijdje terug iemand zocht...) maar ze komt dit weekend voor de 2e keer :) (Maar dan nog blijf ik er van balen dat de vorige verzorgster moest stoppen ivm gezondheid :()

Nu even kijken hoe het zondag gaat :) Want de eerste keer help je heel veel, maar nu mag ze het allemaal zelf doen (want dat moet ze straks ook kunnen) en dan maar kijken hoe het gaat :) En of ze er nog mee door wil gaan...

Starlight98 zoekt ook nog iemand omg. Eindhoven :) (en als ik kijk op Boktmarkt, zijn er meer paarden aangeboden (tenminste in een straal van 10 km om postcode 5674) dan dat er bijrijders aangeboden worden! Weet alleen niet hoe actueel nog de verzorgpaarden zijn :p)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-13 22:11 



 
Profiel   

Lianne86 schreef
Was even bang dat ik niets zou horen van het meisje dat is komen rijden (dat had ik dus al vaker gehad toen ik een tijdje terug iemand zocht...) maar ze komt dit weekend voor de 2e keer :) (Maar dan nog blijf ik er van balen dat de vorige verzorgster moest stoppen ivm gezondheid :()

Nu even kijken hoe het zondag gaat :) Want de eerste keer help je heel veel, maar nu mag ze het allemaal zelf doen (want dat moet ze straks ook kunnen) en dan maar kijken hoe het gaat :) En of ze er nog mee door wil gaan...

Starlight98 zoekt ook nog iemand omg. Eindhoven :) (en als ik kijk op Boktmarkt, zijn er meer paarden aangeboden (tenminste in een straal van 10 km om postcode 5674) dan dat er bijrijders aangeboden worden! Weet alleen niet hoe actueel nog de verzorgpaarden zijn :p)

Mijn postcode is 5502, dus dat zal dan net de verkeerde kant op zijn helaas... Ik zal Starlight98 is benaderen! Een andere vrouw wilde ook iets met me afspreken, maar daar heb ik al een hele tijd niks meer van gehoord...

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-13 23:34 



 
Profiel   

xManon_ schreef
Heb je al een advertentie hier en op marktplaats staan?
Ik had kort nadat ik naar hier verhuisd ben twee verzorgpaarden in Vlijmen gevonden en toen ik daarmee gestopt ben, heb ik vrij snel een nieuwe verzorgpony gevonden via een eigen advertentie op bokt. (En hij staat zelfs in gestel.)


Dan heb je enorm geluk haha! Ik heb al advertenties op bokt gehad, op marktplaats.. maar er reageerde niemand.. terwijl ik gerust een gepaste bijdrage wil betalen en niet vies ben van mesten. Waar ergens in gestel en wat voor een? :) (mag ook via PB haha)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-01-13 23:50 



 
Profiel   

Celestial schreef
Lianne86 schreef
Was even bang dat ik niets zou horen van het meisje dat is komen rijden (dat had ik dus al vaker gehad toen ik een tijdje terug iemand zocht...) maar ze komt dit weekend voor de 2e keer :) (Maar dan nog blijf ik er van balen dat de vorige verzorgster moest stoppen ivm gezondheid :()

Nu even kijken hoe het zondag gaat :) Want de eerste keer help je heel veel, maar nu mag ze het allemaal zelf doen (want dat moet ze straks ook kunnen) en dan maar kijken hoe het gaat :) En of ze er nog mee door wil gaan...

Starlight98 zoekt ook nog iemand omg. Eindhoven :) (en als ik kijk op Boktmarkt, zijn er meer paarden aangeboden (tenminste in een straal van 10 km om postcode 5674) dan dat er bijrijders aangeboden worden! Weet alleen niet hoe actueel nog de verzorgpaarden zijn :p)

Mijn postcode is 5502, dus dat zal dan net de verkeerde kant op zijn helaas... Ik zal Starlight98 is benaderen! Een andere vrouw wilde ook iets met me afspreken, maar daar heb ik al een hele tijd niks meer van gehoord...



Paardje staat in Gerwen (Nuenen).. dus mjah als je aan de andere kant van Eindhoven zit, dan kan het best wel een eindje verder zijn ja... (Ik ga er vanuit dat de mensen moeten fietsen dus dan is vaak 25 km te ver ;) vandaar dat ik dus altijd die straal van 10 km pak)... Maar aan deze kant werd/wordt er dus genoeg gezocht naar verzorgers? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-13 00:01 



 
Profiel   

Is Sint-Oedenrode te doen voor je TS?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-13 17:35 



 
Profiel   

@Soleado
Helaas niet.. moet alles op mn fiets doen en dan zal ik denk ik meer tijd kwijt zijn aan het fietsen dan dat ik dan bij de pony kan zijn.. heel jammer :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-01-13 20:40 



 
Profiel   

ik kon er ook geen vinden alleen in veldhoven hebben ze er wel best veel. ben er aan een gekomen via een vriendin van mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-13 20:24 



 
Profiel   

Ja eigenlijk heel jammer ! Ik ben nu niet in staat om n eigen paard te kopen,
Maar over een paar jaar is mijn situatie anders en koop ik er wel een.
Dan zal ik ook een verzorgster/bijrijder nemen, om hun te gunnen wat ze mij ook altijd hebben gegund!
Niet omdat het nodig is, werk dan maar parttime, maar gewoon om mensen kans te geven:)
Hoe staan jullie hier tegenover? Zouden jullie dat ook doen ook al is het eigenlijk niet nodig?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-01-13 22:23 



 
Profiel   

Ik heb het een hele tijd voor de gezelligheid gedaan :) Ik heb ook altijd die kans gehad en vond het leuker en hij is buiten een bangerd (tot we in het bos zijn) maar met iemand op de fiets/te voet er naast... En dan hoef ik er ook niet elke keer bij te zijn als zij bijvoorbeeld 's middags al vrij was en lekker wilde gaan rijden... Ik kon vaak pas 's avonds (ivm werk) dus mjah.. Vond het ook wel relax, ook als ik een keer niet kon, wist ik dat ik een goede vervanging had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-13 15:44 



 
Profiel   

Haha, das ook toevallig, ik heb vanochtend een advertentie geplaatst voor een verzorger voor mijn 2 ponys ( zie bokt markt)

Maar ik heb hetzelfde probleem als Lisanne86; mijn ponys zijn gewoon geen beginners pony's, dus kinderen en jonge meiden durf ik er niet alleen op los te laten.

Als er nog mensen zijn die voldoende ervaring hebben, spiek dan even in de ad :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-13 15:49 



 
Profiel   

Verzorgster vinden voor mijn ponies? Vergeet t maar :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-13 15:51 



 
Profiel   

Mijn pony is wel een ei met rijden... maar ik kan geen kleine kinderen alleen op stal laten (kleine stal)... Ik kan een 6-jarige erop zetten.. Maar het is meer dat ik het niets vindt dat een jong iemand (vraag me altijd af of ze alles goed kunnen inschatten? Nouja, is bij oudere mensen ook, maar ga er even vanuit dat die niet meer "stoer" willen doen ;) en geen vriendinnetjes meenemen en alles :p) niet alleen op stal wil hebben. Rijden --> achter het huis.. Stel dat er iets gebeurd? (Hij schrikt, hij struikelt, weet ik veel wat?) Dan kan het gewoon een paar uur duren voordat er iemand is :S Dat idee vind ik gewoon "eng". (Bij mij gaat er ook meestal iemand mee als ik ga rijden of ze weten dat ze me binnen zo veel tijd terug kunnen verwachten, komen even langs of wat dan ook...) Maar zolang het nog voorkomt dat er iemand alleen op stal kan zijn --> voorkeur voor een meer ervaren iemand..

2 vriendinnen (gaat alleen vaak niet goed...) zouden dus ook nog mogen, zodat ze niet alleen zijn... Maarja, dat zie ik dan weer doemdenkerig als drama ("nee, het moet zooow... nee niet zo!" "nee vandaag is mijn beurt...." :') of gewoon lijpe dingen doen om aan te tonen dat ze "kunnen rijden")

Als ik op een grotere stal/manege had gestaan, was het geen probleem geweest.. Maar nu staat hij ergens waar het voor hem ideaal is... Ben ook nog benieuwd hoe het gaat met het meisje van 15 :S Gelukkig zijn mijn moeder/zusje er ook vaak dus dat scheelt nog en komen er eind van de maand nog wat nieuwe pensionklanten bij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-13 16:00 



 
Profiel   

Ik woon ook in Noord Brabant (bij Tilburg). Had vorige week al een advertentie voor een bijrijdpaard op mp gezet en gisteren ook op Bokt Markt. Vanochtend meteen een reactie, had ik niet verwacht (: Nu nog hopen dat dat wat wordt aangezien de paarden best ver weg staan (voor iemand die nog geen rijbewijs heeft) maar ik hoop het echt

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-13 17:00 



 
Profiel   

ik woon in vught en ik wil ook een verzorg paardje maar weet niet goed hoe ik dit aan moet pakken heeft iemand tips ik ben helaas pas bijna 12 maar ik hoop toch dat het lukt ik zou ook graag van de eigenaar les willen hebben als dat mogelijk is ik ben niet vies van mesten en krijg af en toe les in natural horsmanship ik wil het liefst een verzorg paardje als het mogelijk is want ik heb nog bijna nooit op ponys gereden ik hoop dat iemand tips heeft

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-01-13 22:10 



 
Profiel   

De TS heeft geluk! :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-01-13 12:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 3 [ 52 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen