Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Tips fotoshoot met verzorgpaardje

 
Profiel   

Hallo allemaal,

Ik heb voor mijn verjaardag een super leuk cadeau gekregen van de eigenaresses van de Ijslanders de ik verzorg, namelijk een fotoshoot. Nu was mijn vraag wat leuke thema's zijn om in de foto's te verwerken..Zelf heb ik echt geen idee.
Zat er wel aan te denken om een leuk touwhalster te bestellen met bijpassende teugeletjes, vind ik persoonlijk mooier dan een hoofdstel. Het zal in een weide gehouden worden met mooi groen gras en boterbloemen hahaha :P .

[ img ]

Dit zijn Lara&ik een weekje geleden, misschien leuke tips wat voor een kleur touwhalster..mijn kleding ? Zelf vind ik turquoise een heeele mooie kleur maar misschien dat andere kleuren haar mooier staan.

Groetjes Eline
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-13 16:39 



 
Profiel   

GP-->VP

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-13 17:01 



 
Profiel   

Leuk! Turquoise is inderdaad mooi maar ik weet niet of het goed bij je paardje staat. Ik vind wel dat je sowieso voor een lichte kleur moet gaan, dat steekt mooi af :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-13 17:05 



 
Profiel   

als je een schoot in dat weiland doet zou ik een geel halster kopen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-13 17:06 



 
Profiel   

haha geel gaat hem niet worden ik heb een hekel aan geel:$ hoewel het wel mooi bij de bloemetjes zou passen inderdaad

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-13 17:08 



 
Profiel   

iets groens met bloemetjes er aan vast? aan een groen halster an je zo te zien genoeg gele bloemetjes kwijt/ en zelf natuurlijk ook een beetje zomers, leuk topje is mooie frisse kleur en een leuk gekleurde broek. schoenen? eehm... DOE SOKKEN AAN :P volgens mij heeft iedereen wel een mooi stel sokken in de kast. je kan natuurlijk ook lichtgroene gympen aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-13 18:38 



 
Profiel   

Dankje voor het meedenken, ben er eindelijk uit wat voor een 'sfeer' ik wil creeƫn.
Ik heb dit touwhalster besteld, met bijpassende mane beads en teugeltjes:

http://www.equiwishes.com/5352671/natur ... -met-clips

En zelf doe ik dan denkelijk een beige jurkje aan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-13 12:24 



 
Profiel   

Felblauw misschien vind ik echt heel mooi persoonlijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-13 13:26 



 
Profiel   

Indianenstijl !! :j Je kan je pony schilderen (als het mag van de eigenaar) en met touwhalster etc. in leuke kleuren werken. En zelf verkleed als indiaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-06-13 19:41 



 
Profiel   

jah indianen stijl is denk ik erg leuk, dat ook jij een beetje in die stijl gaat.
Pony mooi gepoetst met touw halster, ik denk dat turquiose of appeltjes groen heel mooi zal staan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-13 13:15 



 
Profiel   

Ik heb een knalroze touwhalster voor mijn vos shetlander, het staat heel mooi! Met veertjes eraan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-13 13:41 



 
Profiel   

Zelf bloemen ah halster vastmaken!
En misschien bloemen in jouw haar

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-13 13:42 



 
Profiel   

Je hebt zo van die speciale 'hangertjes' (kan het niet beter verwoorden) met bloemen, kraaltjes, veertjes,... die je met de manen van je pony mee moet invlechten. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-06-13 17:44 



 
Profiel   

Kijk is op deze site
http://www.mirolisolutions.com
Daar hebben ze hele leuke halsters
Ook zou ik even kijken op hun Facebook pagina daar hebben ze leuke foto's ervan staan

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-13 10:19 



 
Profiel   

misschien is het leuk dat jij en je pony een beetje overeen komen met iets, bijvoorbeeld dezelfde kleur, of hetzelfde bloemetje aan 't halster en in je haar etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-13 21:11 



 
Profiel   

paars,roze <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-13 11:31 



 
Profiel   

Oh wat een geweldige ideeen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 20:45 



 
Profiel   

Bloemen vind ik erg mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 20:45 



 
Profiel   

Let even op SharonLotte, Je bent berichten aan het sturen in al hele oude topics. Dit is vmg niet helemaal de bedoeling. Kijk even naar de datum voordat je reageert :))
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-21 20:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen