Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 5 [ 104 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

hoe heb jij je verzorgpony/paard gevonden

 
Profiel   

Zoals de topic al zegt....hoe heb jij je verzorgpony of paard gevonden?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-15 14:15 



 
Profiel   

Marktplaats ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-15 14:16 



 
Profiel   

Ik hoorde van X dat Y misschien wel een bijrijder wilde, dus heb ik het aan Y gevraagd en ze zei ja :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-15 14:29 



 
Profiel   

Erin schreef
Ik hoorde van X dat Y misschien wel een bijrijder wilde, dus heb ik het aan Y gevraagd en ze zei ja :D


Leuke namen die X en Y hahah maar ik begrijp wel wat je bedoeld

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-15 14:32 



 
Profiel   

Gewoon rondje gefietst en gevraagd aan de mensen met paarden of ze iemand konden gebruiken en zo nee, of ze iemand wisten die hulp kon gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-15 14:38 



 
Profiel   

Ik ging vroeger ook gewoon rondfietsen en bij elk huis aanbellen als er een paard bij stond. Ik ben zo aan best wat verzorgpaarden gekomen. Ik heb ook wel eens een briefje aan het hek van een weiland vast gemaakt. Daar stond verder geen huis bij. Bleek uiteindelijk mijn gaafste verzorgadresje te worden!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-15 14:43 



 
Profiel   

De een gevonden op bokt en de andere werd me aangeboden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-15 14:47 



 
Profiel   

Mijn eerste verzorg pony door m'n moeder, ze prate toevallig met precies de goede mensen :P toen werd die pony helaas verkocht... Er stond een pony op dezelfde stal die een bijrijder zocht, dus heb het aan haar gevraagd en ik mocht hem doen *\o/*


Laatst bijgewerkt door lora22 op 08-06-15 14:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-15 14:47 



 
Profiel   

Marktplaats! :D Verder zou je ook kunnen kijken op de boktmarkt of leasehorses.nl
Verder ben ik veel te verlegen om langs deuren te gaan en vragen naar een verzorgpaard, maarja ik was ook bijna te verlegen om sponsors te halen voor de sponsorloop op de basisschool :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-15 14:48 



 
Profiel   

Ik ben gaan fietsen. Toen ik een leuke pony zag heb ik er een briefje in de bus gedaan, en een weekje later had ik een verzorgpony :D .

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-15 14:49 



 
Profiel   

Mijn verzorgpony staat 200 m verderop, ik ging er een keer met mijn zusje heen om te vragen of er mochten rijden en het mocht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-15 14:51 



 
Profiel   

Ik werd gevraagd door de eigenaar van de paarden. Dat wilde ik wel en vervolgens ben ik er 10 jaar blijven hangen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-15 14:55 



 
Profiel   

Gevraagd aan de eigenaar van een pensionstalling. Ik vond het doodeng maar wel superleuk :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-15 06:50 



 
Profiel   

De eigenaresse van de dierenwinkel waar ik altijd kwam vroeg mij toendertijd :)
En op de manege waar ik reed mocht ik ook een pony en paard ( na elkaar, de ene overleed helaas op 31 jarige leeftijd aan koliek) doen.
Door school kreeg ik een hele tijd te weinig tijd, dus gestopt.

Daarna mijn eigen pony gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-15 07:14 



 
Profiel   

Rondfietsen :+ inmiddels staan nu mijn eigen pony's bij hun thuis :D die mensen zijn een tweede familie voor me geworden :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-15 07:27 



 
Profiel   

het verzorgstertje kwam zelf vragen of het mocht....best bijzonder want ze was echt extreem verlegen en op zichzelf! maar oh wat was ze lief en trouw...soms mis ik haar nog!(en er zitten al jaren tussen ivm verhuizing))

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-15 07:48 



 
Profiel   

Via de bm *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-15 07:53 



 
Profiel   

Mijn eerste paard door mijn nicht. Zij had een drachtige merrie en ik heb destijds het veulen gekocht. Mijn huidige paard is bij ons op stal geboren en heb ik na het overlijden van mijn merrie gekregen van mijn staleigenaresse

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-15 08:00 



 
Profiel   

Marktplaats en bokt markt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-15 20:22 



 
Profiel   

veel geluk hebben :D
ik had namelijk een logeerhondje en die eigenaresse van dat hondje had nog een paardje en ze zocht voor d'r paardje een verzorgster *\%/* dus deed ik het maar... ik was samen met mijn zusje alleen zij was gestopt omdat ze per se een paardje wou bijrijden >;) en guess what? ik heb gister op haar gereden! (met de eigenaresse natuurlijk 8-) <3 )

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 15:51 



 
Profiel   

Advertentie op de bokt markt :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 15:52 



 
Profiel   

Marktplaats :).

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 16:44 



 
Profiel   

Sjira schreef
Ik ging vroeger ook gewoon rondfietsen en bij elk huis aanbellen als er een paard bij stond. Ik ben zo aan best wat verzorgpaarden gekomen. Ik heb ook wel eens een briefje aan het hek van een weiland vast gemaakt. Daar stond verder geen huis bij. Bleek uiteindelijk mijn gaafste verzorgadresje te worden!!



Hahaha! _O- Geluk had je! Ik had een keer een briefje opgehangen en dat bleek een erg agressieve man te zijn: Hoorde van een vriendin die het zag, hij verscheurde boos het briefje en schreeuwde _O- :=

Verder ben ik nog nooit echt aan een verzorgpony gekomen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 16:49 



 
Profiel   

Poeh, kan ik wel wat over schrijven. :)

1ste verzorgpony: Iemand reageerde via hyves of ik een pony van haar wou verzorgen. :)

2e verzorgpony: In de google zoeker gezocht naar een verzorg pony. Na heel veel zoeken een vernieuwde versie van marktplaats gevonden en daar stond de perfecte pony aangeboden. Dus gevraagd of ik mocht kennismaken en dat mocht!

3e verzorgpony: Ik werd te groot voor die verzorgpony (een Shet), en mocht toen een Arabier op stal gaan rijden. Erg leuk dier, maar klikte helaas niet.

4e verzorgpony: Even terug gegaan naar de Shet (het kon wel, ik zat niet in de weg en kwam niet te ver, als je het niet geloofd, stuur maar een pb :D ). Die Shet had inmiddels een nieuwe eigenaar (die verzorgde de Shet eerst ook, deden we samen) en die eigenaar had een Z New Forest pony gekocht. Die mocht ik toen dressuur matig gaan rijden en later springen aanleren, wedstrijden mee rijden etc. Helaas werd die heel erg kreupel (is nu pas onder controle na 1,5 jaar) en ben ik verder gegaan.

5e verzorg/leasepony: Ik ben een pony gaan leasen op een manege, ik kende de manege van een vriendin die ook een pony leasde daar. Dat was erg leuk en ik sta nu op die manege met mijn eigen paard! :D

Ik heb tussendoor ook weleens een pony mogen verzorgen van een kennis, maar niet zo intensief als die hierboven. ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 16:54 



 
Profiel   

Direct contact, via via en marktplaats. (verschillende vz paarden natuurlijk :)) )
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 16:57 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 5 [ 104 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen