Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 43 van de 60 [ 1492 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

 
Profiel   

Gizeppie schreef
murphypower schreef
Ik heb nog maar een keer een poging gedaan, zie link ik mijn onderschrift :)

Als jullie tips hebben hoor ik het graag


Je hebt een prima advertentie! Leest lekker weg! Ook goed je ervaring omschreven.. Misschien wel handig om te omschrijven of je een bijdrage kan leveren of niet. En waar je naar opzoek bent? Welke ambities heb je? Wil je groeien in het grondwerk of wedstrijden starten?

Ik als eigenaar vind het belangrijker dat iemand lief is voor mn paard en er een klik is.. En of iemand leerbaar is. Ik moet wel bekennen toen ik zelf nog geen eigen paarden had en andere paarden bij reed kreeg ik ook weinig de kans om op wedstrijd te gaan (ik vond dit overigens ook niet heel belangrijk hoor). Ik reed wel paarden die op ZZ licht niveau hadden gelopen, maar die mochten ook niet uitgebracht worden. Ik denk dat er wel een kleine kans is dat je een paard van iemand anders uit mag brengen..

Misschien denken andere bakkers hier anders over? Ben wel nieuwsgierig hoe andere bokkers hier over denken trouwens..


Oké bedankt voor je tips! Zoals ik al zei ben ik vooral opzoek naar een paard om samen mee te groeien en leren, het liefst springgericht maar een dressuurbasis blijft belangrijk! Ik ga er morgen nog even wat in verwerken! Hoogstwaarschijnlijk leidt het toch weer tot geen reacties maarja als ik het niet probeer maak ik helemaal geen kans
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-05-19 22:16 



 
Profiel   

Ik vind het zo apart want er zijn echt zoveel paarden in de omgeving dat ik me bijna niet voor kan stellen dat niemand een bijrijder zoekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 07:32 



 
Profiel   

Murphy, ik zou wat alinea’s in je tekst verwerken. Het is nu 1 groot blok aan never ending tekst.
Zelf zou ik de hoeveelheid ook inkorten, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 07:36 



 
Profiel   

cobiie schreef
Murphy, ik zou wat alinea’s in je tekst verwerken. Het is nu 1 groot blok aan never ending tekst.
Zelf zou ik de hoeveelheid ook inkorten, maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.


Oké bedankt, inkorten wordt wel lastig omdat merendeels wat er staat wil ik er in hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 08:29 



 
Profiel   

murphypower schreef
Ik vind het zo apart want er zijn echt zoveel paarden in de omgeving dat ik me bijna niet voor kan stellen dat niemand een bijrijder zoekt.


Het is ook maar net waar ze zoeken. Veel gaat ook via-via.
Wat de advertentie betreft kan je daar misschien toch gewone rijfoto's bijzetten. Misschien kan je ze een keer laten maken. Dan zijn ze ook gelijk recent. Ik mis dat namelijk wel. Verder is de tekst naar mijn smaak ook wat te lang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 11:10 



 
Profiel   

Hier mensen met meerdere bijrijdpaardjes? Ik denk erover om er een bij te zoeken. In tijd zou het easy kunnen.

De fries is geweldig, braaf lekker op buitenritjes en zo je rondje door de bak. Met lessen werken we erg aan ontspanning maar niet een paardje waar je dressuurmatig nog echt mee verder kunt.

Ik mis dus een beetje de uitdaging voor mezelf en zou graag een paardje erbij vinden waar ik nog wat meer mee groeien kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 11:59 



 
Profiel   

murphypower schreef
Ik vind het zo apart want er zijn echt zoveel paarden in de omgeving dat ik me bijna niet voor kan stellen dat niemand een bijrijder zoekt.


Misschien is het slim om gewoon aan de deur te gaan en te vragen. Zo heb ik recent ook mijn bijrijdpaard gevonden. Deze mensen waren zo ontzettend blij dat ik het gewoon kwam vragen. Het is namelijk zo dat veel mensen niet op bokt, fb groepen voor verzorgers gezocht, etc zitten.

Door gewoon te vragen hebben deze mensen ook direct een beeld van je. Door de spontaniteit en lef heb je ook al direct een streepje voor.

Nee heb je, ja kun je krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 12:05 



 
Profiel   

murphypower schreef
Ik vind het zo apart want er zijn echt zoveel paarden in de omgeving dat ik me bijna niet voor kan stellen dat niemand een bijrijder zoekt.


Ik kreeg via via vaak paarden van mensen. Nooit via t internet. Zelf zou ik ook eerder ervaringen van mensen geloven dan zo maar iemand van t internet plukken. Ik kreeg ze vaak via via.. het is handig als je wat mensen in je omgeving kent en iemand vraagt of iemand iets weet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 12:07 



 
Profiel   

Golden_Angel schreef
Hier mensen met meerdere bijrijdpaardjes? Ik denk erover om er een bij te zoeken. In tijd zou het easy kunnen.

De fries is geweldig, braaf lekker op buitenritjes en zo je rondje door de bak. Met lessen werken we erg aan ontspanning maar niet een paardje waar je dressuurmatig nog echt mee verder kunt.

Ik mis dus een beetje de uitdaging voor mezelf en zou graag een paardje erbij vinden waar ik nog wat meer mee groeien kan.


Kan je niet verder komen met die Fries? Ik geloof dat je overal wel aan kan werken. Ik reed ook meerdere per week, soms vier paarden per week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 12:15 



 
Profiel   

Misschien ff een hele rare opmerking hoor, maar vinden jullie al paarden eigenaar dat bijrijders soms echt heel veel eisen hebben? Ik zou iemand erbij nemen omdat ik zelf geen tijd heb..

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 12:30 



 
Profiel   

Ik vrees dat de fries niet meer echt groeimateriaal is. Beestje is 18, en raakt langzaamaan versleten haha. Wel energiek, en vind het heerlijk om lekker het bos in te gaan, dan is er van alle kwaaltjes niks meer over. Maar als je echt dressuurmatig met haar aan het werk wil dan merk je wel dat er toch stiekem wat veel gevraagd word.
Daarom dat ik er graag een naast zou willen hebben waarbij ik als ruiter zijnde nog meer zou kunnen groeien.


@Murphy ik heb de fries via via, een stalgenootje van de rijvereniging wist dat ik er een zocht. En een vriendin van haar zocht een bijrijder.


@hierboven ik ben geen eigenaar maar wil toch ff inhaken als dat mag haha. Ik snap dat je als eigenaar zijnde vind dat bijrijders soms veel eisen hebben. Anderzijds ben ik ook van mening dat je, zowel als eigenaar als als bijrijder (vreemde zin..) wel naar iets zou moeten zoeken wat bij je past. Dan duurt je zoektocht alleen vaak wat langer ^^

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 13:03 



 
Profiel   

BlackBeautyZ schreef
murphypower schreef
Ik vind het zo apart want er zijn echt zoveel paarden in de omgeving dat ik me bijna niet voor kan stellen dat niemand een bijrijder zoekt.


Misschien is het slim om gewoon aan de deur te gaan en te vragen. Zo heb ik recent ook mijn bijrijdpaard gevonden. Deze mensen waren zo ontzettend blij dat ik het gewoon kwam vragen. Het is namelijk zo dat veel mensen niet op bokt, fb groepen voor verzorgers gezocht, etc zitten.

Door gewoon te vragen hebben deze mensen ook direct een beeld van je. Door de spontaniteit en lef heb je ook al direct een streepje voor.

Nee heb je, ja kun je krijgen.


Inderdaad nee heb je, ja kun je krijgen. Alleen voor sommige mensen (waaronder ondergetekende) vinden het nogal moeilijk om zomaar aan te bellen. Hebben jullie misschien tips/adviezen hoe je dat het beste kan overwinnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 14:44 



 
Profiel   

tja ik ga toch maar ens rondvragen hier in de buurt dan, ik heb misschien ook wel veel eisen hoor, maar ben al veel dingen tegengekomen wat ik gewoon niet zoek, veel plezier gehad met mijn vorige vp, maar beestje kon niet springen en het enige wat ik echt deed was de bossen in, dat wil ik niet meer. Af en toe naar het bos is heerlijk, maar ik wil zelf graag leren en groeien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 14:48 



 
Profiel   

SantoAF schreef
Inderdaad nee heb je, ja kun je krijgen. Alleen voor sommige mensen (waaronder ondergetekende) vinden het nogal moeilijk om zomaar aan te bellen. Hebben jullie misschien tips/adviezen hoe je dat het beste kan overwinnen?


Advies 1: niet denken maar doen. Ik vond het dooood eng om het te moeten doen. Ik gaf me zelf een limiet: voor vrijdag avond heb ik dit gedaan. Ik ben direct na werk langs gereden en heb het gevraagd. Dan weet je direct of het iets is, dan hoef je er niet langer over te speculeren

Advies nummer 2: ben eerlijk. Ik zei direct dat ik lang geen les meer gehad heb, ik geen wedstrijd ambities heb en liever door het bos hobbel. Dan weten de eigenaren direct wat voor vlees ze in de Kuip hebben. Ze komen er toch wel achter als je een paar keer op een paard gezeten hebt wat je wel of niet kunt.

Advies 3: studeer alsjeblieft niks in. Laat het een natuurlijk gesprek vormen. Geef de eigenaar ook de kans om zich zelf en de paarden eventueel voor te stellen en luister ook goed naar wat hij/ zij van jou verwacht. Ik lees telkens op bokt dat er miscommunicaties zijn....

Advies 4: beloof niks wat je niet na kunt komen. Je moet niet TE graag dat paard willen verzorgen waardoor je gaat zeggen: ik kan 7 dagen in de week, altijd. Want sorry, dat is gewoon niet waar. Ben gewoon eerlijk: ik heb werk, stage, school, ik zat zelf te denken aan bijv 2x in de week.

Advies 5: weet alsjeblieft ook wat je zelf waard bent en geloof in je normen en waarden. Ik ben eens bij een adres geweest waar bij ik 1 uurtje les kreeg op haar paard. Maar er werd wel verwacht dat ik de hele dag kwam mesten, helpen, voeren etc. EN daar had ik eigenlijk de tijd niet voor, EN mijn eigen paarden/dieren/ hobby’s werden “verwaarloosd”. EN mijn zin ging weg want ik wil bosritten en niet direct een hele dag ergens zijn waarbij ik gewoon veel uur werk voor 1 uurtje te mogen rijden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 14:58 



 
Profiel   

BlackBeautyZ schreef
SantoAF schreef
Inderdaad nee heb je, ja kun je krijgen. Alleen voor sommige mensen (waaronder ondergetekende) vinden het nogal moeilijk om zomaar aan te bellen. Hebben jullie misschien tips/adviezen hoe je dat het beste kan overwinnen?


Advies 1: niet denken maar doen. Ik vond het dooood eng om het te moeten doen. Ik gaf me zelf een limiet: voor vrijdag avond heb ik dit gedaan. Ik ben direct na werk langs gereden en heb het gevraagd. Dan weet je direct of het iets is, dan hoef je er niet langer over te speculeren

Advies nummer 2: ben eerlijk. Ik zei direct dat ik lang geen les meer gehad heb, ik geen wedstrijd ambities heb en liever door het bos hobbel. Dan weten de eigenaren direct wat voor vlees ze in de Kuip hebben. Ze komen er toch wel achter als je een paar keer op een paard gezeten hebt wat je wel of niet kunt.

Advies 3: studeer alsjeblieft niks in. Laat het een natuurlijk gesprek vormen. Geef de eigenaar ook de kans om zich zelf en de paarden eventueel voor te stellen en luister ook goed naar wat hij/ zij van jou verwacht. Ik lees telkens op bokt dat er miscommunicaties zijn....

Advies 4: beloof niks wat je niet na kunt komen. Je moet niet TE graag dat paard willen verzorgen waardoor je gaat zeggen: ik kan 7 dagen in de week, altijd. Want sorry, dat is gewoon niet waar. Ben gewoon eerlijk: ik heb werk, stage, school, ik zat zelf te denken aan bijv 2x in de week.

Advies 5: weet alsjeblieft ook wat je zelf waard bent en geloof in je normen en waarden. Ik ben eens bij een adres geweest waar bij ik 1 uurtje les kreeg op haar paard. Maar er werd wel verwacht dat ik de hele dag kwam mesten, helpen, voeren etc. EN daar had ik eigenlijk de tijd niet voor, EN mijn eigen paarden/dieren/ hobby’s werden “verwaarloosd”. EN mijn zin ging weg want ik wil bosritten en niet direct een hele dag ergens zijn waarbij ik gewoon veel uur werk voor 1 uurtje te mogen rijden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!


Ja heel erg bedankt! Het gaat mij dus ook niet om het rijden. Maar om een band op te bouwen. En lekker poetsen en wandelen en zulk soort dingen dus dat is denk ik ook een plus punt dat ik niet persé hoef te rijden.

In iedergeval bedankt voor de tips! Ik persoonlijk vind dat er hele handige tips tussen zitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 15:21 



 
Profiel   

BlackBeautyZ schreef
SantoAF schreef
Inderdaad nee heb je, ja kun je krijgen. Alleen voor sommige mensen (waaronder ondergetekende) vinden het nogal moeilijk om zomaar aan te bellen. Hebben jullie misschien tips/adviezen hoe je dat het beste kan overwinnen?


Advies 1: niet denken maar doen. Ik vond het dooood eng om het te moeten doen. Ik gaf me zelf een limiet: voor vrijdag avond heb ik dit gedaan. Ik ben direct na werk langs gereden en heb het gevraagd. Dan weet je direct of het iets is, dan hoef je er niet langer over te speculeren

Advies nummer 2: ben eerlijk. Ik zei direct dat ik lang geen les meer gehad heb, ik geen wedstrijd ambities heb en liever door het bos hobbel. Dan weten de eigenaren direct wat voor vlees ze in de Kuip hebben. Ze komen er toch wel achter als je een paar keer op een paard gezeten hebt wat je wel of niet kunt.

Advies 3: studeer alsjeblieft niks in. Laat het een natuurlijk gesprek vormen. Geef de eigenaar ook de kans om zich zelf en de paarden eventueel voor te stellen en luister ook goed naar wat hij/ zij van jou verwacht. Ik lees telkens op bokt dat er miscommunicaties zijn....

Advies 4: beloof niks wat je niet na kunt komen. Je moet niet TE graag dat paard willen verzorgen waardoor je gaat zeggen: ik kan 7 dagen in de week, altijd. Want sorry, dat is gewoon niet waar. Ben gewoon eerlijk: ik heb werk, stage, school, ik zat zelf te denken aan bijv 2x in de week.

Advies 5: weet alsjeblieft ook wat je zelf waard bent en geloof in je normen en waarden. Ik ben eens bij een adres geweest waar bij ik 1 uurtje les kreeg op haar paard. Maar er werd wel verwacht dat ik de hele dag kwam mesten, helpen, voeren etc. EN daar had ik eigenlijk de tijd niet voor, EN mijn eigen paarden/dieren/ hobby’s werden “verwaarloosd”. EN mijn zin ging weg want ik wil bosritten en niet direct een hele dag ergens zijn waarbij ik gewoon veel uur werk voor 1 uurtje te mogen rijden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!


Goede tips voor haar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-05-19 16:53 



 
Profiel   

enn? Murphypower?? ben je al ergens langs geweest om te vragen voor een leuk bijrijdpaard? ik ben benieuwwwd *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 17:50 



 
Profiel   

Nee haha nog geen tijd gehad, heb het deze week heel druk met school, ga binnekort eens kijken waar ik allemaal langs kan gaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 18:10 



 
Profiel   

Gizeppie schreef
Misschien ff een hele rare opmerking hoor, maar vinden jullie al paarden eigenaar dat bijrijders soms echt heel veel eisen hebben? Ik zou iemand erbij nemen omdat ik zelf geen tijd heb..

Ja, ik schrik er best van met wat ik heb gelezen vergeleken met toen ik zelf tiener was jaren geleden in de dino tijd.

Als verzorgster / bijrijder was en ben ik blij dat het zo toch mogelijk is het contact met paard. En ben je er in principe voor de aandacht en wat er bij komt. En kan je keertje extra rijden is dat leuk. En ben ik heel blij met verzorg paardje erbij. Waar ik ook grondwerk mee doe en mee mag rijden .

Stel je betaalt een bijdrage , dan is het meer lease / huur idee.
En dan vind ik dat je best wat wensen mag hebben. ( leasen heb ik ook ervaring mee)

En verder mbt een verzorgpaard of pony. In beide gevallen verzorgster of lease afspraak is afspraak.
Vraag vooraf goed wat wel en niet met paard mag of wanneer wel.
Dan laat je ook zien dat je verantwoordelijk bent.


Bij twijfel na vragen.
En lukt iets niet of kan je een dag niet; communiceren met de eigenaar. Klinkt logisch maar ik zie het toch vaak in de omgeving , iemand die zonder wat te zeggen niet komt. ( ook al loopt paard op weide) .
Of klagen tegen stal genoten over paard en de problemen, maar niet tegen de eigenaar vh paard.

Altijd eerlijk zijn. Ik zie liever iemand met minder ervaring of die nog geen geweldige ruiter is , maar die open staat om te leren en daarin plezier heeft , dan iemand die denkt oh maar ik rij al 12 jaar en weet al veel en nooit wat vraagt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 19:20 



 
Profiel   

Svadilfari1 schreef
Gizeppie schreef
Misschien ff een hele rare opmerking hoor, maar vinden jullie al paarden eigenaar dat bijrijders soms echt heel veel eisen hebben? Ik zou iemand erbij nemen omdat ik zelf geen tijd heb..

Ja, ik schrik er best van met wat ik heb gelezen vergeleken met toen ik zelf tiener was jaren geleden in de dino tijd.

Als verzorgster / bijrijder was en ben ik blij dat het zo toch mogelijk is het contact met paard. En ben je er in principe voor de aandacht en wat er bij komt. En kan je keertje extra rijden is dat leuk. En ben ik heel blij met verzorg paardje erbij. Waar ik ook grondwerk mee doe en mee mag rijden .

Stel je betaalt een bijdrage , dan is het meer lease / huur idee.
En dan vind ik dat je best wat wensen mag hebben. ( leasen heb ik ook ervaring mee)

En verder mbt een verzorgpaard of pony. In beide gevallen verzorgster of lease afspraak is afspraak.
Vraag vooraf goed wat wel en niet met paard mag of wanneer wel.
Dan laat je ook zien dat je verantwoordelijk bent.


Bij twijfel na vragen.
En lukt iets niet of kan je een dag niet; communiceren met de eigenaar. Klinkt logisch maar ik zie het toch vaak in de omgeving , iemand die zonder wat te zeggen niet komt. ( ook al loopt paard op weide) .
Of klagen tegen stal genoten over paard en de problemen, maar niet tegen de eigenaar vh paard.

Altijd eerlijk zijn. Ik zie liever iemand met minder ervaring of die nog geen geweldige ruiter is , maar die open staat om te leren en daarin plezier heeft , dan iemand die denkt oh maar ik rij al 12 jaar en weet al veel en nooit wat vraagt.


Ik dacht idd ook. Ik was al blij dat ik iets aangeboden kreeg of iets had. Leasen deed ik ook wel hoor de laatste jaren, maar de rest reed ik allemaal gratis.

Ik zou als eigenaar iemand erbij nemen als ik zelf geen tijd heb. Het moet mij niet een extra last bezorgen zeg maar, iemand moet zelf aan de slag kunnen en niet alleen focussen op rijden of wedstrijd, band opbouwen is voor mij net zo belangrijk. Mijn paard heeft zich al bewezen in ring.. Ik schrik er best wel van wat voor eisen mensen hebben.. als iemand op wedstrijd zou willen zou t dus betekenen dat ik zelf een dag extra mee ‘moet’ gaan + alle extra benzine kosten zou hebben etc.. dan zou t meer een last zijn dan dat het me iets oplevert.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 19:35 



 
Profiel   

Gizeppie schreef
Ik zou als eigenaar iemand erbij nemen als ik zelf geen tijd heb. Het moet mij niet een extra last bezorgen zeg maar, iemand moet zelf aan de slag kunnen en niet alleen focussen op rijden of wedstrijd, band opbouwen is voor mij net zo belangrijk. Mijn paard heeft zich al bewezen in ring.. Ik schrik er best wel van wat voor eisen mensen hebben.. als iemand op wedstrijd zou willen zou t dus betekenen dat ik zelf een dag extra mee ‘moet’ gaan + alle extra benzine kosten zou hebben etc.. dan zou t meer een last zijn dan dat het me iets oplevert.


precies dat dus. ik snap dat als je een bijdrage wilt betalen dat je als bijrijder echt iets zoekt wat in je straatje past. maar als je niets wilt/kunt geven dan vind ik dat de eisen wel wat minder mogen. dat wel of niet bijdrage betalen is een discussie apart... :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 19:38 



 
Profiel   

BlackBeautyZ schreef
Gizeppie schreef
Ik zou als eigenaar iemand erbij nemen als ik zelf geen tijd heb. Het moet mij niet een extra last bezorgen zeg maar, iemand moet zelf aan de slag kunnen en niet alleen focussen op rijden of wedstrijd, band opbouwen is voor mij net zo belangrijk. Mijn paard heeft zich al bewezen in ring.. Ik schrik er best wel van wat voor eisen mensen hebben.. als iemand op wedstrijd zou willen zou t dus betekenen dat ik zelf een dag extra mee ‘moet’ gaan + alle extra benzine kosten zou hebben etc.. dan zou t meer een last zijn dan dat het me iets oplevert.


precies dat dus. ik snap dat als je een bijdrage wilt betalen dat je als bijrijder echt iets zoekt wat in je straatje past. maar als je niets wilt/kunt geven dan vind ik dat de eisen wel wat minder mogen. dat wel of niet bijdrage betalen is een discussie apart... :j


Ik hoef geen bijdrage van een bijrijder. Wel zou ik graag willen dat iemand les volgt bij mijn instructeur. Maar bijdrage is voor mij niet van toepassing.

Maar ik vind over het algemeen dat iemand veel eisen heeft als hij of zij opzoek is naar een verzorg pony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 19:48 



 
Profiel   

SantoAF schreef
Inderdaad nee heb je, ja kun je krijgen. Alleen voor sommige mensen (waaronder ondergetekende) vinden het nogal moeilijk om zomaar aan te bellen. Hebben jullie misschien tips/adviezen hoe je dat het beste kan overwinnen?


Ja, bij mij vooral niet aanbellen. Vind de het zo irritant!
Net zoiets als verkopers aan de deur..

Als ik iemand zoek, zet ik het wel op internet

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 20:50 



 
Profiel   

sneeuwpop schreef
SantoAF schreef
Inderdaad nee heb je, ja kun je krijgen. Alleen voor sommige mensen (waaronder ondergetekende) vinden het nogal moeilijk om zomaar aan te bellen. Hebben jullie misschien tips/adviezen hoe je dat het beste kan overwinnen?


Ja, bij mij vooral niet aanbellen. Vind de het zo irritant!
Net zoiets als verkopers aan de deur..

Als ik iemand zoek, zet ik het wel op internet


Ja dat denk ik dus ook de hele tijd, dat mensen het irritant zullen vinden, dus dacht er misschien aan om een briefje in de brievenbus te doen met wat info en dan er onder zetten bij interesse hoor ik graag iets terug. Dan hoeft er ook niet persé gereageerd te worden ofzo.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 21:08 



 
Profiel   

Ik vind persoonlijk mensen die bij mij komen ook niet prettig :+ het is wellis waar niet mijn eigen paard, maar omdat Fab zo'n heerlijk penny pony uiterlijk heeft weten dames mij overal op te zoeken tot op buitenrit aan toe..

'we hebben je nu al een paar keer langs ons huis zien rijden, en ze is zo braaf mogen wij haar rijden'
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-05-19 21:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 43 van de 60 [ 1492 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen