Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britta31

Berichten: 13142
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-22 13:40

Een advertentie aangemaakt hier op Bokt,maar geen reactie gehad.Jammer,denk wel dat in het voorjaar het rijden er ook bij komt.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-22 22:00

Mocht er iemand in de omgeving Bergen Op Zoom zitten dan ben ik binnenkort waarschijnlijk op zoek naar een nieuwe verzorger/ster.

Mijn merrie is helaas 2,5 week kreupel geweest en heeft nu even rust om te zien hoe ze daarna weer loopt. Maar blijkbaar mist mijn huidige verzorgster na een halfjaar ineens de klik en stopt degene er mee. Ik heb goede hoop dat mijn merrie straks gewoon weer haar ding mag doen :)

Mila_p
Berichten: 124
Geregistreerd: 21-11-21
Woonplaats: België

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 10:17

Hoi allemaal!

Dit ‘zoekertje’ is naam van een vriendin.
Mijn vriendin is 16 jaar oud en wordt dit jaar 17. Ze is van regio Brugge, West-Vlaanderen en zoekt dus uiteraard in deze regio. Na een korte break wil ze heel graag terug een verzorgpaard/ lease paard/ halve stal. Ze wil hier gerust een bijdrage voor leveren. Ervaring in de paarden heeft ze zeker en vast na 8 jaar actief bezig te zijn met de sport. Hopelijk kan er iemand haar heel erg blij maken met een nieuw maatje!

Meer info kan ik gerust via pb sturen of ik kan je in contact met haar brengen. Bedankt voor je tijd!

naomi_mickey

Berichten: 583
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Noord Holland, Heemstede.

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 19:57

Heeeeerlijk juist dat tutten, Britta31! Dan weet je ook meteen wat je aan iemand hebt, als iemand niet enkel om het rijden geeft. Ik hoop dat je snel iemand vind :).

Ik ga eind mei verhuizen naar Emmeloord, op dit moment woon ik nog in Haarlem dus ik moet helaas stoppen met mijn verzorgpaard. Mocht iemand iets weten in de omgeving van Emmeloord (ik beschik over een auto) dan houd ik mij zeker aanbevolen. Ik zou het heel fijn vinden om snel iets te hebben, nieuwe mensen te ontmoeten en de omgeving te verkennen! :)

Amber_anne

Berichten: 6919
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 20:11

Welkom in de regio. Ik heb zelf een tijd in Emmeloord gewerkt en woon in kampen. Die van mij staat een half uur van Emmeloord af, dat is denk ik een beetje uit de buurt

naomi_mickey

Berichten: 583
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Noord Holland, Heemstede.

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 22:48

Dankjewel Amber_anne! Mag ik vragen waar die van jou staat? Ik vind het niet erg om een stukje te rijden, ligt er ook maar net aan wat de mogelijkheden zijn.

Ange1a

Berichten: 283
Geregistreerd: 04-10-21
Woonplaats: Zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 12:15

Toevallig iemand in regio Ede die opzoek is naar een bijrijder/verzorger?

fenijro_tani

Berichten: 1820
Geregistreerd: 22-12-13
Woonplaats: Leusden

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-22 12:13

Mocht er nog iemand een bijrijdpaard zoeken regio Woudenberg, heb ik eventueel een kwpner van 164 voor de juiste persoon staan. Hij is western beleerd :)

Marie111
Berichten: 4671
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 16:04

naomi_mickey schreef:
Heeeeerlijk juist dat tutten, Britta31! Dan weet je ook meteen wat je aan iemand hebt, als iemand niet enkel om het rijden geeft. Ik hoop dat je snel iemand vind :).

Ik ga eind mei verhuizen naar Emmeloord, op dit moment woon ik nog in Haarlem dus ik moet helaas stoppen met mijn verzorgpaard. Mocht iemand iets weten in de omgeving van Emmeloord (ik beschik over een auto) dan houd ik mij zeker aanbevolen. Ik zou het heel fijn vinden om snel iets te hebben, nieuwe mensen te ontmoeten en de omgeving te verkennen! :)


Probeer het ook eens hier:

[HK] Bokkers flevoland

En alvast welkom in Emmeloord trouwens.

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-22 16:15

Hoe gaat het met iedereen hier, iemand al succes? Ik nog niet in ieder geval. Heb eerlijk gezegd de hoop al opgegeven zolang ik hier woon. :+

Unicornetto
Berichten: 2385
Geregistreerd: 16-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-22 13:28

littlexannie schreef:
Toevallig iemand in regio Ede die opzoek is naar een bijrijder/verzorger?


Ik weet niet of je nog op zoek bent, maar ik ben rustig aan het rondkijken naar een verzorger voor onze pony. Hij staat net buiten Wekerom! Ik woon zelf ook in Ede.

Mocht je interesse hebben dan mag je me altijd een pb sturen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 08:02

Voor mijn 2 ijslandse ponys ben ik op zoek naar een verzorgster van in ieder geval 16+ in Loenen (op de veluwe). Ze staan op een prachtige rustige plek aan de rand van het bos met uitzicht tot Deventer en zutphen <3 . Echt een fijne plek om tot rust te komen.
De ponys worden niet gereden, maar wel mee gewandeld. Regelmatig zijn we uren onderweg en nemen we thee en wat lekkers mee. Je kan oneindig ver en het is zo prachtig hier. Ook houden ze beide van poetsen en tutten.
Er hoeven geen klusjes gedaan te worden. Ook geen vergoeding.
Ik zoek wel iemand met verantwoordelijkheidsgevoel en iemand die de afspraken nakomt.

Afbeelding

Afbeelding

TRIPLEIF
Berichten: 1
Geregistreerd: 18-01-10

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 22:12

Iemand een verzorgpony in friesland voor mijn dochter?

dalena

Berichten: 3120
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-22 22:21

Ik zoek een verzorgpony in omgeving Sittard/Geleen. Lease pony mag ook. Heb ook eventueel een mooie plek gevonden om een pony te verplaatsen :) Ik zou namelijk een paard leasen maar dit is niet doorgegaan helaas!

Het zou fijn zijn als mijn zusje ook mag meehelpen verzorgen. Zij is 10 jaar. :)

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18128
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 04:13

Moderatoropmerking:
In de moderator opmerking in de OpeningsPost staat dat het niet is toegestaan om oproepjes te plaatsen in dit topic omdat deze thuishoren op de Boktmarkt. Je mag zo’n oproep ook in je onderschrift zetten.

dalena

Berichten: 3120
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-22 22:56

Oh oeps! Niet gelezen :o
Excuses!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 12:39

Eindelijk een reactie op mijn advertentie en maar een kwartiertje fietsen! Binnenkort even kennis maken maar ben nu al door het dolle heen. Ik had het allang opgegeven in deze omgeving. :+