Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 60 [ 1492 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? Deel 2

 
Profiel   

Welkom in het nieuwe topic! :)

Citaat
Hallo,

Aangezien er ook een 'Ook zo moeilijk een bijrijdster te vinden?' is, moet er natuurlijk ook één over het vinden van verzorgpony's zijn! *\o/* Heb je ook zoveel moeite om een verzorgpony te vinden, heb je er jaren over gedaan, ben je al zovaak teleurgesteld dat de moed je in je jodhpurs is gezakt? :n Wissel dan hier je ervaringen uit, en misschien maak je nog kans... <<)
Alles is mogelijk!


Moderatoropmerking:
Het plaatsen van oproepjes of advertenties voor een verzorgpaard/pony is hier niet toegestaan. Deze worden dan ook verwijderd en horen op de Boktmarkt. Een link naar je advertentie in je onderschrift is uiteraard wel toegestaan
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 14:14 



 
Profiel   

Hier in Leiden en omgeving is het een ramp om een verzorg/bijrijdpaard te vinden.
Het is allemaal net te ver weg als je met de fiets moet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 16:12 



 
Profiel   

Hetzelfde in Den Haag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 17:47 



 
Profiel   

Hier zijn er juist weinig die een Verzorgpony of paard zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-17 21:24 



 
Profiel   

Hier in Oosterhout staat volgensmij maar 1 sportpaard. Ik ben al meerdere keren den Hout (staat ramvol met paarden) en Oosteind (staat ook wel veel) rond gefietst, tot nu toe 1 keer iets gevonden... Echt vreselijk valse shetlanders, bijna een jaar gedaan maar is niks van gekomen helaas.


Laatst bijgewerkt door OokGestoptX op 27-07-17 08:05, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 07:58 



 
Profiel   

In hartje Amsterdam, met overal verzorgpony-zoekende mensen gaat het ook niet makkelijk :( Maar we houden de moed erin

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 08:03 



 
Profiel   

Yentaah schreef
In hartje Amsterdam, met overal verzorgpony-zoekende mensen gaat het ook niet makkelijk :( Maar we houden de moed erin


Same here! Maar dan niet hartje Amsterdam...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 08:06 



 
Profiel   

Ik verzorg nu een pony in Wassenaar, maar dat is zo'n 14 km van mijn huis met de fiets.. kan eigenlijk alleen maar 1 keer per week met de bus. Nu ben ik daarbij opzoek naar een pony wat dichterbij, maar dat is blijkbaar onmogelijk. ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 09:39 



 
Profiel   

Ik ben nu 2 maanden verzorgponyloos, vorige is helaas verkocht. Echt zelfstandig rijden kon ik ook niet op haar aangezien ze gewoon echt heel eigenwijs is en ze twee jaar stil gestaan heeft, maar het bleef een schat van een beest <3. Nu weer opzoek naar iets anders, maar er is helaas niet veel in de buurt

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 10:16 



 
Profiel   

Deel 2 alweer, gaat snel! Ik ben gelukkig al een tijdje voorzien van een hele leuke verzorghaflinger :) Ik heb ook nooit echt lang moeten zoeken voor een nieuwe verzorgpony. Maar zit dan ook in een redelijk gunstige omgeving. Het aanbod van verzorgsters staat onngeveer gelijk aan het aanbod verzorgpaarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 11:09 



 
Profiel   

Ja gaat indd snel!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 17:47 



 
Profiel   

Ik heb juist net weer een nieuwe verzorgpony erbij! Ik moet zeggen dat het in de hoeksche waard niet heel moeilijk te vinden is. Er staan hier veel boerderij en huizen met grote tuinen waar pony's staan, daar hebben we geluk mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 18:03 



 
Profiel   

Inderdaad, ik kom vaak in de hoeksche waard (eens per 2 weken) en er staan echt overal paarden. Zo jammer, dat ik
dit pas zie nu ik er niet meer woon

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 20:15 



 
Profiel   

sat_nath schreef
Ik heb juist net weer een nieuwe verzorgpony erbij! Ik moet zeggen dat het in de hoeksche waard niet heel moeilijk te vinden is. Er staan hier veel boerderij en huizen met grote tuinen waar pony's staan, daar hebben we geluk mee!

Aan die kan wel aan de overkant van de maas is weinig te vinden en elke keer heen en weer met pondje is duur grapje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-07-17 21:16 



 
Profiel   

Ik ben zo blij! Mijn oma heeft iets voor me geregeld. Mijn moeder appte me "ik kom je zo halen, ik wil even met jou ergens heen." Meer niet.

Ik ben dus vandaag wezen kijken! Het gaat om een (barokke) fries, lekker verzorgen, uitmesten en privéles. Morgen ga ik weer. Zenuwachtig! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-17 15:31 



 
Profiel   

Oeh leuk! Veel plezier morgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-07-17 18:01 



 
Profiel   

Hier ook niets te vinden.. Vind t echt enorm jammer, aangezien ik het rijden enorm mis.
En ook, omdat er heel weinig écht serieuze meiden/jongens zijn van mijn leeftijd, verpesten de slechten het voor de goeden..

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 11:18 



 
Profiel   

Mag ik vragen of er ook verzorgster/bijrijdsters op zoek zijn die ouder zijn dan 25...?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 15:54 



 

Ik zie ze vaak genoeg voorbijkomen ja.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 15:55 



 
Profiel   

Komen inderdaad vaak voorbij!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 16:00 



 
Profiel   

Anoniem schreef
Ik zie ze vaak genoeg voorbijkomen ja.


Ik zoek me gek, maar regio Amsterdam kan ik ze niet vinden... -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 16:00 



 
Profiel   

Eapy schreef
Ik zoek me gek, maar regio Amsterdam kan ik ze niet vinden... -O-


Al een advertentie in Facebookgroepen geplaatst? Daar vind je meestal heel wat!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 16:01 



 
Profiel   

Eapy schreef
Mag ik vragen of er ook verzorgster/bijrijdsters op zoek zijn die ouder zijn dan 25...?


Ik ben zelfs 30 plus :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 16:41 



 
Profiel   

Ik werd vandaag gebeld door iemand met een pony die ik zou kunnen verzorgen. Kwam alleen niet goed uit op dat moment, dus had tussen 6 en 7 uur teruggebeld moeten worden. Is helaas niet gebeurd. Zelf terugbellen gaat ook niet want het was een privenummer. Misschien was het wel gewoon nep.

Wel ontzettend jammer zeg! -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-07-17 18:24 



 
Profiel   

Eapy schreef
Mag ik vragen of er ook verzorgster/bijrijdsters op zoek zijn die ouder zijn dan 25...?


Hier eentje :) Ik denk dat er minder 25+ zijn dan onder de 18. En misschien minder zichtbaar in de advertenties (als in ze adverteren niet zoveel als de <18).

Heb je inderdaad al op fb geprobeerd?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-08-17 08:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 60 [ 1492 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 60  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen