Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 23 van de 192 [ 4779 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 192  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

 
Profiel   

@Azmay kan je niet voorleggen dat dit voor jou lastig is ivm dat je van haar op aan moet kunnen en voorleggen hoe zij dat voor zich ziet? Mocht je het wel zien zitten met haar; afspraken maken over dergelijke situaties oid?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 10:06 



 
Profiel   

Als je nu door die kennismakingsfase komt wordt het daarna makkelijker omdat je dan niet beide hoeft te kunnen.

Ik heb ook kinderen.
Heb de afgelopen 3,5 jaar weer bijgereden en ook wel af moeten zeggen door zieke kinderen of geen oppas. Maar over een heel jaar gezien viel dat erg mee... Er zijn genoeg bijrijders die zelf geregeld ziek/zwak/misselijk zijn of het te druk hebben met school/werk een dagje of weekendje weg gaan of een feestje/verjaardag of ik vakantie gaan meerdere keren per jaar. Het kan je met iedereen overkomen. En een kind dat niet naar school kan en niet naar de ippas omdat het ziek is heeft niets met je eigen inzet te maken. Zeker niet als je afspraken kunt maken dat iemand dan ipv overdag in de avond komt of probeert een dag te ruilen.

Het is wel vervelend als dat soort dingen gebeuren als je er afhankelijk van hebt of het een drukke lange dag hebt of weg bent maar het gaat er om hoe diegene het probeert op de lossen. En hoe je het samen wilt oplossen.

Ik ben niet echt afhankelijk dus mij maakt het meestal niet veel uit als de week iets anders loopt. Als de pony maar verspreid over de week voldoende aandacht en verzorging krijgt.

Maar zelfs met mijn flexibele houding is het lastig iemand te vinden voor 1 a 2 x per week!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 13:48 



 
Profiel   

Rena100 schreef
Kan ook zijn dat het kind anders naar school was? En nu thuis is omdat die ziek is? Ik zou zo'n persoon echt nog wel een kans geven hoor, ziek zijn van je kind is echt wel overmacht.

Mocht ze nou de tijd zelf kunnen indelen, zou ze bijvoorbeeld inderdaad een oppas kunnen regelen of 's avonds naar paard gaan wanneer man/partner/oppas thuis is. Dus mocht het in de toekomst weer zijn dat kind ziek is, dan zijn er nog veel andere uurtjes op een dag waarop je wel naar het paard kan lijkt me.

Oh ja doos dat ik ben :o? ik zat echt helemaal in mijn hoofd met een klein kindje dat nog niet naar school gaat.
Geen idee waarom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 13:50 



 
Profiel   

Ik zit de tijd af te tellen dat de jongste ook naar school gaat ;) betaal nu 2x per week een aantal uren oppas om te kunnen rijden en lessen overdag (man wil avonden en weekenden ook iets kunnen doen aan klussen en sport of hobby), die werkt full-time)

Ik ben nu dus afhankelijk van mijn oppas (momenten) en dat wordt straks ineens veel flexibeler. Helaas voor korte tijd want het is wel de bedoeling straks weer buitenshuis te gaan werken. Krijgen we weer extra stress en oppasproblemen en hoe het met de paarden thuis moet qua buiten/binnen zetten en verzorging op de werk- en de rijdagen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 13:58 



 
Profiel   

Mijn vorige bijrijdster moest ik altijd bij zijn, hoop daar vanaf te raken.
Ben zelf mega flexibel, alleen na 3 uur kan ik weinig meer ondernemen.

Toch nog maar even bedenken wanneer ik dan wel af wil spreken, via de mail aanspreken gaat aanvallend over komen vrees ik en dat is niet nodig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 14:00 



 
Profiel   

Gaat er nu ook om of ze zelf initiatief neemt om de afspraak te verzetten en of ze dan wel komt. Moet je er zelf steeds achteraan of komt er weer wat tussen dan weet je genoeg en kun je je dat gesprekje besparen

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 14:20 



 
Profiel   

joyce B schreef
Gaat er nu ook om of ze zelf initiatief neemt om de afspraak te verzetten en of ze dan wel komt. Moet je er zelf steeds achteraan of komt er weer wat tussen dan weet je genoeg en kun je je dat gesprekje besparen

Ze wilde dit weekend maar dat komt me niet uit, en nu dan om 4 uur maar daar twijfel ik over of dat voor mij fysiek haalbaar is -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 14:28 



 
Profiel   

Dan wil ze in elk geval wel echt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 18:22 



 
Profiel   

joyce B schreef
Dan wil ze in elk geval wel echt...


Daar lijkt het op, nu nog kijken of we onze agendas kunnen laten matchen.
Kan misschien donderdag ochtend laten weten of ik in de middag kan. Nadeel van ziek zijn, je weet nooit hoe je op staat.

Ga haar zo maar eens terug mailen, anders word het maar volgende week. Ik wacht nu al zo lang op iemand dan maakt die week het verschil ook niet meer :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 18:24 



 
Profiel   

Ik dacht iemand te hebben en haar rooster veranderde de week erop. Nu ineens weer te druk... zucht... had net mijn oproepje van facebook verwijderd en de foto's staan niet meer op mijn telefoon. Zal ik weer opnieuw of houd ik er maar mee op. Beestje is 26,5 jaar maar doet het nog steeds leuk met een passende ruiter en iets aangepast werk. Zowel dressuurmatig als buitenritjes. Maar je onderhoudt geen spieren en conditie met 1x in de 1 a 2 weken een half uurtje werken...

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 18:28 



 
Profiel   

miramii schreef
Ga je er in mijn opinie en ervaring wél op vooruit als eigenaar.



Dat is wel te hopen. Anders heb je r weinig aan

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 20:26 



 
Profiel   

Mag ik me hier ook melden :D
Woon dus in regio Rotterdam en bijrijders >;) maar ik hoop dat het nu eindelijk eens goed gaat, want volgende week komt iemand kijken bij mijn mega coole draver Fred.

Heb twee paarden, een draver, sinds juni dit jaar (wilde iets ongecompliceerds waar ik zo op kon stappen en mee naar buiten als ik dat wil, en dat is hij) en heb een NRPS merrie die ik vorig jaar heb gekocht maar die al een jaar in de lappenmand zit / zat (ben daar zo'n beetje net weer mee begonnen).

Heb mijn hele leven al paarden... en zelden fijne verzorgers/bijrijdsters gehad. En toch wel altijd soort van gewild :+ dus ben benieuwd naar jullie ervaringen nu ik toch weer een keer ga kijken of ik een geschikt iemand kan vinden.

En nee ik vraag geen bijdrage, ondanks de regio :$ , maar wel dat ze de stal doen en voer klaarzetten, voor het paard waar ze wat mee kunnen doen en voor mijn andere paard. Maar dat is blijkbaar al heel lastig (om dat te vragen... :x ). En ik wil graag vaste dagen.... is ook altijd lastig... en ik wil graag dat ze 1x rijden en 1x iets anders doen (longeren, wandelen, grond werk etc etc) maar goed ik ben benieuwd....

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 20:37 



 
Profiel   

Vanhuisuit, ik hoop dat je nu meer geluk krijgt met bijrijders. Wat je aanbiedt klinkt zeker als een goed deal.
Zou het het vooroordeel mbt dravers kunnen zijn waardoor er niet de juiste personen op af komen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 21:47 



 
Profiel   

Als ik in Rotterdam woonde wist je het al wel! Ik vind Fred super tof.

Ik vind het zo jammer dat dravers zo slecht worden gezien. Ik hou er we van!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 22:46 



 
Profiel   

Vanhuisuit succes met je zoektocht !
Hoop dat je snel de geschikte persoon vind,
Het is hier in de omgeving ook gewoon heel moeilijk weet ik uit ervaring .
Vooral heel veel 12-15 jaar oud.
Ik hou mijn ogen voor je open :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-17 23:09 



 
Profiel   

Ik woon idd zelfs ook in Rotterdam. Er is wel aanbod maar vaak 18+. Helaas voor mij Haha alleen ben ik nu even niet opzoek

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-17 07:56 



 
Profiel   

Heeft misschien met Fred daar wel mee te maken en hij is zo ontzettend lief snap dat niet -O- maar heb eerder ook ander 'soorten' paarden gehad, zelfde geneuzel hoor.
Dank je Sterreke98 hij is echt cool ja.

Zei al tegen stalbaas dat hij wel een kruising tinker lijkt of zoiets, stevige kerel met enorme bos manen en gewoon zo chill als je erop zit :D

Dat andere paard van me bieden mensen zich wel eens spontaan aan, ik denk dan als je wilt verongelukken moet je daar op gaan zitten zonder ervaring met jonge paarden := :oo _O-

Denk zelf dat het meer met het uitmesten / de accommodatie te maken heeft. Ik sta meestal op van die doe-het-zelf en doe-maar-gewoon stallen met een extreem laag setjes en frontriem-met-strass gehalte zeg maar *pum*

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 15:49 



 
Profiel   

Haha vhu

Ik had best een draver bij willen rijden hoor zelf vind het geweldige dieren heb er zelf ook 1 gehad .
Maar ben zelf voorzien de komende tijd .

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-17 17:51 



 
Profiel   

Het maken van een nieuw afspraak ging heel soepel, ik schaamde me al een beetje dat ik me zo druk had gemaakt.

Maaarr, nu is ze een uur te laat. Heb er een hard hoofd in :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 11:22 



 
Profiel   

@Azmay Pff, balen! Hoop voor je dat ze nog komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 11:26 



 
Profiel   

miramii schreef
@Azmay Pff, balen! Hoop voor je dat ze nog komt.


Ben inmiddels zelf niet meer thuis :')

Een half uur wacht ik wel, maar een uur zonder bericht gaat me te ver.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 11:30 



 
Profiel   

Azmay schreef
miramii schreef
@Azmay Pff, balen! Hoop voor je dat ze nog komt.


Ben inmiddels zelf niet meer thuis :')

Een half uur wacht ik wel, maar een uur zonder bericht gaat me te ver.


Logisch! Ben benieuwd of ze nog wat laat horen.. kan me voorstellen dat jij niet meer verder wil nu?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 11:58 



 
Profiel   

Dat is dan nu duidelijk
:wave: ongeschikt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 12:03 



 
Profiel   

Azmay schreef
miramii schreef
@Azmay Pff, balen! Hoop voor je dat ze nog komt.


Ben inmiddels zelf niet meer thuis :')

Een half uur wacht ik wel, maar een uur zonder bericht gaat me te ver.

Terecht, zou ook niet mijn tijd verdoen op die manier.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 12:54 



 
Profiel   

joyce B schreef
Dat is dan nu duidelijk
:wave: ongeschikt...

Net een mailtje gedaan dat ik het jammer vind dat het zo gelopen is en haar succes wens verder.
Krijg terug dat ze op werd geroepen voor haar werk en daar niets aan kan doen.

Kan dan dus niet eens een berichtje af, dit gaat nooit wat worden :n
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-17 13:04 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 23 van de 192 [ 4779 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 192  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen