Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 168 van de 192 [ 4778 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 192  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

 
Profiel   

kennen jullie sites als horsify of eigenaarzoektruiter? zijn die aan te raden?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 13:22 



 
Profiel   

Ik heb mijn pony ondertussen al 3 jaar in bruikleen. Ze was onbeleerd toen ze hier kwam en is dat nog steeds haha.

Ik ben een aantal keer wezen kijken en toen hebben we via een website een bestaand contract voor bruikleen getekend. Ik betaal de stal, hoefsmid en tandarts en de dierenarts delen we. De eigenaresse komt ongeveer een keer per jaar kijken hoe het gaat en we appen soms. Je hebt van beide kanten veel vertrouwen nodig en het is zeker niet voor iedereen weggelegd

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 13:43 



 
Profiel   

juval schreef
kennen jullie sites als horsify of eigenaarzoektruiter? zijn die aan te raden?


Hi, dat ken ik en zoek daar regelmatig of er paarden geadverteerd staan in mijn buurt die ik kan/wil verzorgen (als bijrijder). Prima site veel nieuw aanbod ze gaan ook actief om met meldingen. Eerder had ik een reply gegeven op advertentie, de eigenaar reageerde maar niet. Horsify heeft toen actief achter de broek van de advertentie plaatser aangezeten. Dat lieten zij mij ook weten dat ze dat gedaan hadden. Omdat ik na week om een reactie vroeg, nadat Horsify actief was geweest _/-\o_ ontving ik dezelfde dag reactie. *\o/*
Volgens mij is het een betere site dan Marktplaats, omdat je daar helemaal mal wordt van alle reagerende 12 jarige pennymeisjes die de meesten niet zoeken. Je kunt gratis gebruik maken voor een periode, daarna in een abonnement vorm, maar mogelijk heb je voor die tijd al een match!

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 16:31 



 
Profiel   

Hier zelf een paardje een jaar in bruikleen gehad. Inderdaad goede afspraken op papier over wat wel en niet mag en ook qua kosten. En wederzijds vertrouwen nodig.

Horsify heb ik gebruikt om bijrijders te zoeken, maar ik moet zeggen dat ik niet mega enthousiast was. Een paar met echt weinig ervaring, wat ik niet zocht. Of mensen die alleen maar reageerden dat ze interesse hadden maar dan alleen een telnr vermelden en helemaal niets over zichzelf en hun ervaring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 16:43 



 
Profiel   

Nosja schreef
juval schreef
kennen jullie sites als horsify of eigenaarzoektruiter? zijn die aan te raden?


Hi, dat ken ik en zoek daar regelmatig of er paarden geadverteerd staan in mijn buurt die ik kan/wil verzorgen (als bijrijder). Prima site veel nieuw aanbod ze gaan ook actief om met meldingen. Eerder had ik een reply gegeven op advertentie, de eigenaar reageerde maar niet. Horsify heeft toen actief achter de broek van de advertentie plaatser aangezeten. Dat lieten zij mij ook weten dat ze dat gedaan hadden. Omdat ik na week om een reactie vroeg, nadat Horsify actief was geweest _/-\o_ ontving ik dezelfde dag reactie. *\o/*
Volgens mij is het een betere site dan Marktplaats, omdat je daar helemaal mal wordt van alle reagerende 12 jarige pennymeisjes die de meesten niet zoeken. Je kunt gratis gebruik maken voor een periode, daarna in een abonnement vorm, maar mogelijk heb je voor die tijd al een match!



Idd Horsify is goed aan te raden!
Je ontvangt bericht als dat je bericht goed aangekomen is oid. En vaak belt of mailt de eigenaar je dezelfde dag al terug.
Erg actief beheer ook!

Eigenaar zoekt ruiter, nee niet mijn site. Aantal keer gereageerd, duurt vaak lang voor je (überhaupt) bericht krijgt. Laatst wederom gereageerd, maar geen bevestiging oid gezien. Gevraagd of ze konden nagaan of mijn bericht goed ontvangen was, maar nooit geen reactie via meedere kanalen gehad. Erg jammer en ook wel ergens soort van respectloos, gezien je een enorm formulier moet invullen wanneer je belang hebt. Hun zijn tussenpersoon.

Iets wat bij Horsify een voordeel is, is dat je rechtstreeks de eigenaar benaderd of ik jouw geval, een bijrijder jouw rechtsreeks benaderen zal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 14:45 



 
Profiel   

Ik als eigenaar zou het handiger vinden als Horsify een app zou zijn. De mail komt vaak tussen reclame te staan en miste ik ook vaak genoeg.
Het zou ook handiger zijn ruiters pas in aanmerking zouden komen als er voldoende informatie op hun profiel ingevuld zou zijn. Ik vond het super irritant dat ik berichten kreeg van mensen met een leeg profiel, vaak ook nog eens mensen die niet bleken te voldoen aan wat ik zocht.

Ik als eigenaar kon niet zoeken naar ruiters in de regio, dus alleen de ruiters kunnen zoeken naar een paard, maar eigenaren niet naar bijrijders.
Mijn paard viel bij ras onder “overig” terwijl ik juist een erg gaaf ras heb, maar die bij velen in de selectie niet naar voren komt.

Dus nee, vond het geen groot voordeel

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 21:24 



 
Profiel   

Was daar net ook aan het kijken maar kon dus ook geen ruiters vinden.
Dan valt het voor mij af, ga daar niet mijn paard op zetten dat ik dadelijk de halve manege aan de mail heb hangen.
Wil zelf ook vooraf eens kijken en eventueel reageren

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 08:23 



 
Profiel   

Ja je zou een soort Tinder voor bijrijdpaarden moeten hebben hè :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 09:09 



 
Profiel   

jaaaaa!
Swipe :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 09:59 



 
Profiel   

Ik vraag me af hoeveel matches er dan zouden zijn, als ik zo de advertenties mag geloven zoekt je gemiddelde paardeigenaar een volwassene iemand die minstens M/Z dressuur rijdt en tegelijkertijd minder dan 70 kilo weegt terwijl de gemiddelde zoekende een niet al te handig manegemeisje van 14 is :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 10:31 



 
Profiel   

Hier viel het meestal af om het niet op komen dagen.

Ja zocht wel iemand van 18+ dit omdat we in the middle of nowhere wonen en ik het niet verantwoord vind dat hier iemand van 14 fietst als het vroeg donker is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 10:36 



 
Profiel   

Fly_high schreef
Ik vraag me af hoeveel matches er dan zouden zijn, als ik zo de advertenties mag geloven zoekt je gemiddelde paardeigenaar een volwassene iemand die minstens M/Z dressuur rijdt en tegelijkertijd minder dan 70 kilo weegt terwijl de gemiddelde zoekende een niet al te handig manegemeisje van 14 is :P


Ik wil 18+, tenminste L niveau en het liefst wel wedstrijd ervaring (onder andere ivm het kunnen verwerken van spanning).
Max gewicht afhankelijk van de lengte, maar dames niet groter dan broekmaat 44-46 ivm het passen in het zadel. Max gewicht 100 kg voor een lang persoon (man). Dus ik zat wat betreft gewicht niet aan een laag maximum.

Ik heb Shires, dus dat maakt het wat makkelijker.

[ img ]

Paarden staan op vol pension, binnenbak 20x40, buitenbak 20x60 goede uitrijmogelijkheden en buitenritten in overleg toegestaan als in de bak blijkt dat het vertrouwd is (moet wel een drukke weg over). Geen bijdrage, alleen les verplichting, voor een goede ruiter zou dat eens per 2 weken zijn. Instructeur in de eerste instantie de mijne, eigen instructeur kan na een tijdje, maar die wil ik wel eerst zelf uitproberen.
Wedstrijden enz. Allemaal mogelijk, maar niet verplicht.

Wat ik kreeg waren voornamelijk manege ruiters en jonge meiden of dames die al 5+ jaar niet meer gereden hadden en ook daarvoor geen wedstrijd ervaring hadden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 11:27 



 
Profiel   

Betreft oudere ruiters ook de ervaring dat ze reageren met, vroeger 2 jaar op de manege gereden, daarna niet meer en ik zou graag weer gaan beginnen.
En zich dan voor doen als ervaren ook nog...ja daag.
Daar heb je dus maneges voor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 11:33 



 
Profiel   

paard staat nu op horsify, wel een aantal reacties, maar de 'ware' zit er nog niet tussen :)
ook aangemeld bij eigenaar zoekt ruiter, maar daar heb ik verder nog niets van gehoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 13:48 



 
Profiel   

Interessante zaken worden hier besproken!

Ik heb altijd eigen paarden gehad, maar ben sinds 2 jaar ook 'bijrijder'. Zet em even tussen aanhalingstekens omdat ik de enige ben die met de paarden werkt.

Heb mijn huidige adres gevonden via Facebook en dat was gelijk een schot in de roos. Oproep was voor een Z1 D pony en L2 hengst. Hengst stond echter al jaren stil, heeft ook wat trauma's dus duurde even voordat we die weer fijn aan de gang hadden. Z1 pony had ook wat mindere ervaringen gehad de laatste jaren. Wilde niks meer, super stijf. Ik had nog geen BB proef succesvol rond kunnen sturen. Afgesproken dat ik 2 weken op proef kwam om te kijken of we er samen doorheen kwamen. Dat leek best veelbelovend, inmiddels starten we succesvol Z2. Beste keuze ooit dus :D

Maar het ging bij ons allemaal best vanzelf qua afspraken. Paarden staan aan huis, dus hun dragen alle kosten qua stalling/hoefsmid/verzorging. Ik betaal startkaart/wedstrijden en lessen. Hun rijden ons naar wedstrijd en betalen dan de benzinekosten. Mesten doe ik alleen als eigenaren het bv druk hebben, of eens weg zijn. Doe ik dan uit eigen initiatief maar wordt dan wel erg gewaardeerd. Het zadel van de pony vond ik zelf niet meer goed liggen, was ook niet zo volgens de zadelmaker. Zadel was nog van hun dochter, was lastig om een nieuwe aan te schaffen. Toen heb ik zelf een zadel voor hem aangeschaft (ik vond het niet eerlijk topprestaties van hem te verwachten met een slecht passend zadel) en ik betaal dan ook nog de zadelmaker bij controles. Aan de andere kant vind ik springen leuk, wilde ik graag hindernisbalken. Die hebben hun toen weer betaald. Vind het een fijne samenwerking.

Nu ga ik voor de fokker/eigenaar een merrie rijden. Deze komt hier in de buurt te staan. Stallingskosten zijn dan voor hem. Lessen en wedstrijden voor mezelf. Ik ga haar in de sport uitbrengen, en hij wil dan af een toe een veulen fokken.

Nu zie ik ook deze merrie nog als in een investering voor mezelf. Het is een hele gave merrie. Zo'n merrie zou ik zelf niet kunnen betalen. En doel met haar is als ik eerlijk ben ook wel subtop :o

Echter, wanneer komt het punt dat je het eigenlijk niet meer gratis moet doen? En aan welke tarieven zou ik dan moeten denken? Ik ben geen profruiter. Wel handig, rij eigenlijk altijd zo weg op een paard. Ervaring met jonge paarden, 'corrigeren' van paarden en wedstrijd rijden. Ik ben gewoon nieuwsgierig en benieuwd naar de meningen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 14:52 



 
Profiel   

juval schreef
paard staat nu op horsify, wel een aantal reacties, maar de 'ware' zit er nog niet tussen :)
ook aangemeld bij eigenaar zoekt ruiter, maar daar heb ik verder nog niets van gehoord.


Dat vind ik echt een nadeel van Eigenaar zoekt ruiter, ze hebben wel het beter voor elkaar dat ze beide partijen de keus bieden om te zoeken/aan te bieden.

Ik had gereageerd op een paard, maar het formulier sloot raar af. 2 weken lang geen reactie dus contact opgenomen.
Kreeg ik te horen dat ze het allemaal met vrijwilligers deden en onderaan het formulier stond wanneer ze reageerden en ze niet konden toveren.

Dat ik dacht, ik vraag alleen of het goed ontvangen is, want anders vul ik het opnieuw in.. Maar omdat ik dus eigenlijk nog geen antwoord had, opnieuw gevraagd, of het wel goed ontvangen was.. Want...
Kreeg ik 'nou nou nou wat een reactie weer', Was maar een brutale vraag en ze gingen mijn formulier nu verwijderen.

Waarom? Omdat ik dacht dat er wat fout ging en alleen wilde checken of het goed gegaan was of niet. Dus ik reageer niet weer.. Als ik nu dezelfde dag vraag.. Maar heb het eerst nog even aangekeken.. Dacht nog, het was goed ontvangen, had ik maar niks gezegd.. Maar nu.. No thanks..

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 15:23 



 
Profiel   

urosa schreef
Interessante zaken worden hier besproken!

Ik heb altijd eigen paarden gehad, maar ben sinds 2 jaar ook 'bijrijder'. Zet em even tussen aanhalingstekens omdat ik de enige ben die met de paarden werkt.

Heb mijn huidige adres gevonden via Facebook en dat was gelijk een schot in de roos. Oproep was voor een Z1 D pony en L2 hengst. Hengst stond echter al jaren stil, heeft ook wat trauma's dus duurde even voordat we die weer fijn aan de gang hadden. Z1 pony had ook wat mindere ervaringen gehad de laatste jaren. Wilde niks meer, super stijf. Ik had nog geen BB proef succesvol rond kunnen sturen. Afgesproken dat ik 2 weken op proef kwam om te kijken of we er samen doorheen kwamen. Dat leek best veelbelovend, inmiddels starten we succesvol Z2. Beste keuze ooit dus :D

Maar het ging bij ons allemaal best vanzelf qua afspraken. Paarden staan aan huis, dus hun dragen alle kosten qua stalling/hoefsmid/verzorging. Ik betaal startkaart/wedstrijden en lessen. Hun rijden ons naar wedstrijd en betalen dan de benzinekosten. Mesten doe ik alleen als eigenaren het bv druk hebben, of eens weg zijn. Doe ik dan uit eigen initiatief maar wordt dan wel erg gewaardeerd. Het zadel van de pony vond ik zelf niet meer goed liggen, was ook niet zo volgens de zadelmaker. Zadel was nog van hun dochter, was lastig om een nieuwe aan te schaffen. Toen heb ik zelf een zadel voor hem aangeschaft (ik vond het niet eerlijk topprestaties van hem te verwachten met een slecht passend zadel) en ik betaal dan ook nog de zadelmaker bij controles. Aan de andere kant vind ik springen leuk, wilde ik graag hindernisbalken. Die hebben hun toen weer betaald. Vind het een fijne samenwerking.

Nu ga ik voor de fokker/eigenaar een merrie rijden. Deze komt hier in de buurt te staan. Stallingskosten zijn dan voor hem. Lessen en wedstrijden voor mezelf. Ik ga haar in de sport uitbrengen, en hij wil dan af een toe een veulen fokken.

Nu zie ik ook deze merrie nog als in een investering voor mezelf. Het is een hele gave merrie. Zo'n merrie zou ik zelf niet kunnen betalen. En doel met haar is als ik eerlijk ben ook wel subtop :o

Echter, wanneer komt het punt dat je het eigenlijk niet meer gratis moet doen? En aan welke tarieven zou ik dan moeten denken? Ik ben geen profruiter. Wel handig, rij eigenlijk altijd zo weg op een paard. Ervaring met jonge paarden, 'corrigeren' van paarden en wedstrijd rijden. Ik ben gewoon nieuwsgierig en benieuwd naar de meningen :)


Op het moment dat het aanbod heel groot wordt zou ik zeggen. :)

Nee alle gekheid op een stokje..dat is afhankelijk denk ik van wat je zelf zelf uit haalt. Zo'n talentvol paard gaat anders naar een prof. Als jij die mag rijden tot (sub)top zonder dat deze verkocht wordt zodra het goed gaat dan is het een win-win situatie denk ik. In sommige gevallen als zo'n paard dan verkocht wordt zodra het goed gaat op wedstrijd dan krijgt de ruiter commissie geld. Zoiets kun je eventueel afspreken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-11-21 16:04 



 
Profiel   

Nadat ik via Horsify een geweldige ruiter voor mijn nerveuze zenuwpees heb gevonden.
Nu voor de andere hem er ook maar opgezet.
Tot nu toe nog geen reactie gehad.
Maar is hier in België ook nog niet echt bekend

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 12:58 



 
Profiel   

Ik denk dat veel bijrijders te veel willen, maar dat ook veel eigenaren te veel vragen. ik ben op dit moment niet op zoek of zo, maar als het aangeboden was had ik zeker een paardje willen bijrijden! Ik ben zelf heel angstig, en zo zijn meerdere ruiters dat ook. Merk wel dat er steeds minder 'gewoon brave' paarden zijn, die goed te vertrouwen zijn. denk dat dat wel een ding is waar veel eigenaren, maar ook bijrijders moeite mee hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 15:44 



 
Profiel   

mars_mellow schreef
Ik denk dat veel bijrijders te veel willen, maar dat ook veel eigenaren te veel vragen. ik ben op dit moment niet op zoek of zo, maar als het aangeboden was had ik zeker een paardje willen bijrijden! Ik ben zelf heel angstig, en zo zijn meerdere ruiters dat ook. Merk wel dat er steeds minder 'gewoon brave' paarden zijn, die goed te vertrouwen zijn. denk dat dat wel een ding is waar veel eigenaren, maar ook bijrijders moeite mee hebben.



nou dat weet ik niet. Ik heb een doodbraaf paard wat veranderd in een monster als daar een heel angstig iemand op gaat rijden. been there done that. En dat is hetzelfde paard waar ook mensen op zitten die niet kunnen rijden, maar wel mee op stapbuitenrit gaan, die geen angst hebben. Angst doet echt heel veel.

Als je echt angstig bent, moet je eerst maar weer veel vlieguren maken op een manegepaard, of het geluk hebben dat je iemand hebt die je daarmee begeleidt.

Horsify had ik nog nooit van gehoord. Maar wel een goede tip.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 15:57 



 
Profiel   

Oehlala schreef
mars_mellow schreef
Ik denk dat veel bijrijders te veel willen, maar dat ook veel eigenaren te veel vragen. ik ben op dit moment niet op zoek of zo, maar als het aangeboden was had ik zeker een paardje willen bijrijden! Ik ben zelf heel angstig, en zo zijn meerdere ruiters dat ook. Merk wel dat er steeds minder 'gewoon brave' paarden zijn, die goed te vertrouwen zijn. denk dat dat wel een ding is waar veel eigenaren, maar ook bijrijders moeite mee hebben.



nou dat weet ik niet. Ik heb een doodbraaf paard wat veranderd in een monster als daar een heel angstig iemand op gaat rijden. been there done that. En dat is hetzelfde paard waar ook mensen op zitten die niet kunnen rijden, maar wel mee op stapbuitenrit gaan, die geen angst hebben. Angst doet echt heel veel.

Als je echt angstig bent, moet je eerst maar weer veel vlieguren maken op een manegepaard, of het geluk hebben dat je iemand hebt die je daarmee begeleidt.

Horsify had ik nog nooit van gehoord. Maar wel een goede tip.


Een manege is voor mij niet echt een optie, maar ja, dat snap ik wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 15:58 



 
Profiel   

mars_mellow schreef
Ik denk dat veel bijrijders te veel willen, maar dat ook veel eigenaren te veel vragen. ik ben op dit moment niet op zoek of zo, maar als het aangeboden was had ik zeker een paardje willen bijrijden! Ik ben zelf heel angstig, en zo zijn meerdere ruiters dat ook. Merk wel dat er steeds minder 'gewoon brave' paarden zijn, die goed te vertrouwen zijn. denk dat dat wel een ding is waar veel eigenaren, maar ook bijrijders moeite mee hebben.


Maar ook ‘gewoon brave’ paarden kunnen compleet naar de zak gereden worden door een angstige ruiter zonder (voldoende) begeleiding. Ik heb zo’n bomproof, doodbraaf beest waar ik een beginner op wegstuur, maar een heel angstige ruiter zet ik daar alleen op als ze lessen volgt en dan nog zou ik twijfelen. Niet omdat hij ooit iets zou doen, maar juist omdat hij al lastig is om er een beetje vuur in te rijden. Als je dan niks van tempo durft doorvragen en hem laat doen heb ik er achteraf alleen maar werk mee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 16:15 



 
Profiel   

Een angstige ruiter blijft dat over het algemeen niet, met goede les en met groeiende vertrouwen in het paard.
Met een nieuw paard ben ik voorzichtig, beetje afwachtend / onzeker in het begin. Groeit het vertrouwen dan rijd ik er gewoon aan.

Het liefst begin ik hierom met het leren kennen van een nieuw paard op de grond. Met poetsen, wandelen / longeren / vrij werken.
Dan leer ik het paard zo alvast kennen en andersom.

Dan met les erop ( wanneer dat natuurlijk mogelijk is ). Na even de tijd krijgen om de bewegingen te leren kennen en aanwijzingen op de juiste momenten ( daarom les ) gaat het echt prima is mijn ervaring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 17:19 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
Een angstige ruiter blijft dat over het algemeen niet, met goede les en met groeiende vertrouwen in het paard.
Met een nieuw paard ben ik voorzichtig, beetje afwachtend / onzeker in het begin. Groeit het vertrouwen dan rijd ik er gewoon aan.

Het liefst begin ik hierom met het leren kennen van een nieuw paard op de grond. Met poetsen, wandelen / longeren / vrij werken.
Dan leer ik het paard zo alvast kennen en andersom.

Dan met les erop ( wanneer dat natuurlijk mogelijk is ). Na even de tijd krijgen om de bewegingen te leren kennen en aanwijzingen op de juiste momenten ( daarom les ) gaat het echt prima is mijn ervaring.


Mee eens, ik ben in het begin ook absoluut afwachtend. Bij een nieuwe verzorgster reken is daar dan ook niet op af maar geef ik het een aantal weken de tijd

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 18:34 



 
Profiel   

Daphara schreef
Fly_high schreef
Ik vraag me af hoeveel matches er dan zouden zijn, als ik zo de advertenties mag geloven zoekt je gemiddelde paardeigenaar een volwassene iemand die minstens M/Z dressuur rijdt en tegelijkertijd minder dan 70 kilo weegt terwijl de gemiddelde zoekende een niet al te handig manegemeisje van 14 is :P


Ik wil 18+, tenminste L niveau en het liefst wel wedstrijd ervaring (onder andere ivm het kunnen verwerken van spanning).
Max gewicht afhankelijk van de lengte, maar dames niet groter dan broekmaat 44-46 ivm het passen in het zadel. Max gewicht 100 kg voor een lang persoon (man). Dus ik zat wat betreft gewicht niet aan een laag maximum.

Ik heb Shires, dus dat maakt het wat makkelijker.

[ [url=m/WWPNX1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Paarden staan op vol pension, binnenbak 20x40, buitenbak 20x60 goede uitrijmogelijkheden en buitenritten in overleg toegestaan als in de bak blijkt dat het vertrouwd is (moet wel een drukke weg over). Geen bijdrage, alleen les verplichting, voor een goede ruiter zou dat eens per 2 weken zijn. Instructeur in de eerste instantie de mijne, eigen instructeur kan na een tijdje, maar die wil ik wel eerst zelf uitproberen.
Wedstrijden enz. Allemaal mogelijk, maar niet verplicht.

Wat ik kreeg waren voornamelijk manege ruiters en jonge meiden of dames die al 5+ jaar niet meer gereden hadden en ook daarvoor geen wedstrijd ervaring hadden.



Ik denk dat de meiden die aardig kunnen rijden en redelijk kunnen rondsturen vaak al eigen paarden hebben of dressuur paarden rijden van een stal of iemand met meerdere paarden. Ik zie voornamelijk advertenties voorbij komen die een beetje ervaring hebben met bijrijd paarden of een manege. De “goede” ruiters worden via via snel gevonden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-11-21 18:43 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 168 van de 192 [ 4778 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 192  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen