Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 119 van de 192 [ 4779 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 192  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

 
Profiel   

Inmiddels heb ik door een aantal laten nakijken, dankjewel allemaal :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 10:35 



 
Profiel   

Hoe komt het dat het tegenwoordig maar heel normaal is dat als je afspreekt en je kan niet, je gewoon niets laat horen? Dit is al de derde persoon die dat doet....heel bizar en super irritant! Ik wacht tegenwoordig niet langer dan een kwartier en dan ga ik gewoon mijn eigen ding doen zoals rijden ofzo...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 11:35 



 
Profiel   

Ik snap dat ook niet :roll:

Wij hebben er nu 2 meiden bij. 1 die wat jonger is en nog heel onervaren maar die wel heel graag wil leren en heel enthousiast is. En eentje die wel wat meer ervaring heeft en die wel zelfstandig aan de gang kan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 12:06 



 
Profiel   

BarbaraNova schreef
Hoe komt het dat het tegenwoordig maar heel normaal is dat als je afspreekt en je kan niet, je gewoon niets laat horen? Dit is al de derde persoon die dat doet....heel bizar en super irritant! Ik wacht tegenwoordig niet langer dan een kwartier en dan ga ik gewoon mijn eigen ding doen zoals rijden ofzo...


Tja normaal zitten ze aan de mobiel vast geplakt, maar idd even een appje sturen dat ze niet komen is er niet bij. Vaak genoeg meegemaakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 19:53 



 
Profiel   

Och troost jullie... eigenaars zijn net zo erg :roll: heb er hier ook eentje die altijd afspraken nakomt en telefoon opneemt tenzij ze weet dat ze weeral achter staat met stalgeld... dan sta je gerust 3 keer voor nop in een week tijd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-19 23:35 



 
Profiel   

Jeetje, weer vanmorgen een meisje laten komen die wilde komen verzorgen / bijrijden...weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik zoek iemand die mij helpt en dus werk uit handen neemt. Ik heb 4 paardjes en doe alles maar dan ook alles zelf want huur alleen het stalletje/weides. Ze durfde dus niet in stal te poetsen als de pony (Welsh cob dus toont wel) niet vast stond. Ze durfde hem met wandelen ook niet vast te houden. Op zich wel een aardig meisje maar heel stil. Ik ben meer een kwek en hou van aanpakken qua werk en doorgaan. Ik weet niet of ik er zin in heb weer iemand te begeleiden wat dus nog echt wel even gaat duren als het al bij haar er in zit, of toch maar verder te zoeken voor een wat meer zelfverzekerd iemand met ook meer ervaring. Dit is niet de eerste keer. Wil best iemand een kans geven maar niet maanden daar mee bezig zijn....met het risico dat ze er geen zin meer in hebben en je er dus weer al de tijd voor niets ingestoken hebt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-19 11:55 



 
Profiel   

BarbaraNova schreef
Jeetje, weer vanmorgen een meisje laten komen die wilde komen verzorgen / bijrijden...weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik zoek iemand die mij helpt en dus werk uit handen neemt. Ik heb 4 paardjes en doe alles maar dan ook alles zelf want huur alleen het stalletje/weides. Ze durfde dus niet in stal te poetsen als de pony (Welsh cob dus toont wel) niet vast stond. Ze durfde hem met wandelen ook niet vast te houden. Op zich wel een aardig meisje maar heel stil. Ik ben meer een kwek en hou van aanpakken qua werk en doorgaan. Ik weet niet of ik er zin in heb weer iemand te begeleiden wat dus nog echt wel even gaat duren als het al bij haar er in zit, of toch maar verder te zoeken voor een wat meer zelfverzekerd iemand met ook meer ervaring. Dit is niet de eerste keer. Wil best iemand een kans geven maar niet maanden daar mee bezig zijn....met het risico dat ze er geen zin meer in hebben en je er dus weer al de tijd voor niets ingestoken hebt...



Ik zou haar vriendelijk afwijzen. Dit schiet niet op.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-19 12:27 



 
Profiel   

Ik zou haar ook afwijzen, spreek namelijk uit ervaring.
Als je er geen zin en tijd voor hebt, er niet aan beginnen. Scheelt heel veel stress, irritaties en frustraties.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-19 12:39 



 
Profiel   

Denk ook dat je beter verder zoekt. Het zal veel tijd kosten en als je daar geen zin in hebt werkt het gewoon niet. Dat zal de frustratie niet waard zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-19 14:18 



 
Profiel   

Vriendelijk bedanken en aangeven dat je toch naar wat meer ervaring opzoek bent :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-19 15:23 



 
Profiel   

iemand nog opzoek naar een bijrijder in omgeving Leiden / Voorschoten / Leiderdorp? :)

ik ben 13, word bijna 14! Ik heb 6 jaar ervaring & al vele verzorgpaarden gehad!
Stuur voor meer info maar een pb ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-19 15:36 



 
Profiel   

Mijn bijrijder is voor het eerst BB springen gestart, gelijk in de prijzen geëindigd met een 3de plaats en mooie stijlpunten. {:}
Ze zijn ook al M2 startgerechtigd in de dressuur.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-19 20:25 



 
Profiel   

Super!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 16:43 



 
Profiel   

myk_en_shant schreef
Ik zou haar ook afwijzen, spreek namelijk uit ervaring.
Als je er geen zin en tijd voor hebt, er niet aan beginnen. Scheelt heel veel stress, irritaties en frustraties.


Ja klopt helemaal, ik vindt het op zich niet erg maar ze is ook van karakter erg stil en onzeker. Das niet echt handig met hengsten....dus vindt het niet erg om iemand op pad te helpen maar denk niet dat het er in zit...

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 07:21 



 
Profiel   

Ik had laatst een hele leuke meid.. helaas na 10min stappen is ze afgestapt omdat ze last kreeg van een oude blessure.. dus nu weer op zoek naar een ander iemand.
Ik zie dat er wel aanbod is in de omgeving met paarden maar weinig bijrijders.. is het ook niet meer zo van deze tijd?

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-19 12:21 



 
Profiel   

Moet eerlijk zeggen dat ik ook de ervaring ver te zoeken vindt, het is meer omgang met dode paarden niveau. Mijn paarden zijn echt wel netjes en eerlijk maar wel gewoon paard, dus als er hier langs de drukke weg ineens een hond in de tuin tegen het hek vliegt moet je wel wat doen en niet wachten tot je op een auto geplakt zit. Ze zijn erg verkeersmak hoor maar andere situaties moet je wel op kunnen vangen natuurlijk zowel aan de hand als onder het zadel. Maar zelfs aan de hand is het al te eng....en dat met een D en E pony....

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-10-19 12:21 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Even een ego post van mij. Dit is een van mijn paarden waar ik een bijrijder voor hebt, maar op de foto’s zit ik er zelf op. Dit was zijn eerste crossles en ik ben erg trots op hem. <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 15:33 



 
Profiel   

ik herken ken het enorm dat een bijrijd paard moeilijk te vinden is. Ik ben zelf een meisje van 15 in apeldoorn maar het lijkt wel alsof er nergens paarden eigenaren zijn die opzoek zijn naar iemand. Al meerdere advertenties geplaatst maar dan maar een paar reacties of helemaal niks. Ooit een fries bijgereden die super lief was maar nog super onzeker in het rijden. Toch fijn samen kunnen groeien alleen helaas gestopt door het niet nakomen van afspraken van de eigenaresse. Op dagen dat ik zou komen zat er opeens iemand anders op de fries, als ik les had kwam ze niet opdagen en ga zo maar door. Daarna een leuke arabier geleasd, wel een klein risico aangezien hij in het verleden een peesblessure had gehad. Eerst een week proef gedaan en toen kwam het contract... als er iets met de pees zou gebeuren als ik met het paard bezig was waren alle kosten voor mij. Dit snap ik als ik aan het rijden ben en ik bijvoorbeeld figuren ga rijden of wat dan ook waardoor de pees kan worden belast. Maar hier werd ook bedoeld dat als het paard perongeluk misstapte ik ook voor de kosten mocht opdraaien en dit is natuurljk wel een groot risico aangezien een peesblessure niet goedkoop is. Nu al een hele tijd opzoek zonder resultaat helaas. Ik vind ook niet dat ik een gek eisenlijstje heb; Een paard of grote pony vanwege mn lengte ( 1,78 ) Een beetje veelzijdig kunnen rijden denk aan een keer een sprongetje of buitenrit maken. En het liefst lessen kunnen nemen met het paard. Helaas nog niks kunnen vinden maar we gaan door met zoeken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-10-19 19:17 



 
Profiel   

Abjmbosgoed schreef
ik herken ken het enorm dat een bijrijd paard moeilijk te vinden is. Ik ben zelf een meisje van 15 in apeldoorn maar het lijkt wel alsof er nergens paarden eigenaren zijn die opzoek zijn naar iemand. Al meerdere advertenties geplaatst maar dan maar een paar reacties of helemaal niks. Ooit een fries bijgereden die super lief was maar nog super onzeker in het rijden. Toch fijn samen kunnen groeien alleen helaas gestopt door het niet nakomen van afspraken van de eigenaresse. Op dagen dat ik zou komen zat er opeens iemand anders op de fries, als ik les had kwam ze niet opdagen en ga zo maar door. Daarna een leuke arabier geleasd, wel een klein risico aangezien hij in het verleden een peesblessure had gehad. Eerst een week proef gedaan en toen kwam het contract... als er iets met de pees zou gebeuren als ik met het paard bezig was waren alle kosten voor mij. Dit snap ik als ik aan het rijden ben en ik bijvoorbeeld figuren ga rijden of wat dan ook waardoor de pees kan worden belast. Maar hier werd ook bedoeld dat als het paard perongeluk misstapte ik ook voor de kosten mocht opdraaien en dit is natuurljk wel een groot risico aangezien een peesblessure niet goedkoop is. Nu al een hele tijd opzoek zonder resultaat helaas. Ik vind ook niet dat ik een gek eisenlijstje heb; Een paard of grote pony vanwege mn lengte ( 1,78 ) Een beetje veelzijdig kunnen rijden denk aan een keer een sprongetje of buitenrit maken. En het liefst lessen kunnen nemen met het paard. Helaas nog niks kunnen vinden maar we gaan door met zoeken!


Ik denk dat het niet zo zeer ligt aan je advertenties.. of je eisen, maar aan je leeftijd. Als ik opzoek zou gaan naar een bijrijder.. Ik wil iemand van 18+ ivm ongelukken/verzekeringstechnisch.. Daarnaast is mijn paard helaas niet verzekerd als iemand anders met hem op pad zou gaan.. Als er iets gebeurd ben ik verantwoordelijk, zeker wanneer iemand minder jarig is.

In omgeving apeldoorn weet ik misschien nog wel iemand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-19 07:13 



 
Profiel   

Hoe gaat het met jullie? Ik heb helaas nog steeds geen verzorgster / bijrijdster gevonden....

Denk toch dat ik binnenkort maar stop met zoeken. De teleurstelling iedere keer...
ik geef aan dat het rijden betreft voor een Arabier en een Welsh cob, krijg je reacties van mensen die achteraf toch behoorlijk te zwaar zijn enz, vindt dat dan echt wel pittig te zeggen bv... terwijl t ook al in de adv stond...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 12:08 



 
Profiel   

Ik heb hier ook weleens gehad dat er toch een zwaarder iemand reageerde. Toen heb ik gewoon gezegd van joh, niet vervelend bedoeld, maar je had gelezen dat ik een gewichtslimiet hanteer?
Betreffende persoon hoefde niet perse te rijden en vond het geen probleem. Vanaf de grond kun je ook best veel trainen.
Overigens is diegene het om andere redenen niet geworden.

Gelukkig ben ik nog steeds voorzien van fijne bijrijdsters!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-19 13:12 



 
Profiel   

Hier wilt het ook niet lukken. Ik dacht iemand gevonden te hebben maar deze heeft uiteindelijk toch afgezegd, een uur van te voren |o

Ik zit er nu over na te denken om het wat serieuzer aan te pakken en er eventueel iemand voor te betalen. Voor mijn gevoel kan ik dan toch net wat meer verwachten en eisen stellen en hopelijk ook wat meer animo dan. Zijn er hier misschien mensen die daar ervaring mee hebben?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 13:15 



 
Profiel   

Wat jammer Mooblie dat je nog altijd niemand gevonden hebt :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 14:19 



 
Profiel   

Ik heb een bijrijder! En al die tijd recht onder mijn neus :+. Namelijk een vriendin van me. We hebben eerder samen 2 paardjes bijgereden. Haar quarter is nu 1,5. Ze reed op een andere stal bij, maar dat was om meerdere redenen eindig. En sinds dat ik Joy heb vindt ze het al een fantastische merrie, dus 1+1=2! Uiteindelijk stopt ze natuurlijk wel, als haar paard oud genoeg is. Maar voor nu ben ik blij! *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 14:24 



 

Ik heb gelukkig heel veel geluk en een lieve vriendin die mijn paardje wel wil bij rijden en mij wil helpen.

Voorheen altijd zelf bijrijder geweest. 10 jaar bij dezelfde mensen. Heb nooit moeilijkheden ervaren.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-19 14:27 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 119 van de 192 [ 4779 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122 ... 192  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen