Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 08:54

He jemig Golden_angel, wat naar zeg :(:)

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 09:12

Ben maar weer begonnen met zelf mensen aanschrijven..
Kreeg nog een appje met, als hij verkocht is komt er een nieuwe en die mag je dan alsnog wel bijrijden. Maar weet niet of ik daar wel zo'n zin in heb..

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 09:15

En hoe gaat ze hem dan verkopen? Als ze eerlijk is over z'n benen gaat ze hem voorlopig niet verkocht krijgen... Ik zou lekker verder kijken!

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 09:25

Niet eerlijk zijn
Dat heeft ze gister al uitgebreid besproken op stal

Absolem

Berichten: 2766
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 09:57

Golden_Angel schreef:
Niet eerlijk zijn
Dat heeft ze gister al uitgebreid besproken op stal




Ver van uit de buurt blijven dat soort mensen. Straks koopt ze er eentje die net zadelmak is en zegt ze tegen jou dat het het braafste beest terwereld is wat ze gevonden heeft.

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 09:59

Absolem schreef:
Golden_Angel schreef:
Niet eerlijk zijn
Dat heeft ze gister al uitgebreid besproken op stal




Ver van uit de buurt blijven dat soort mensen. Straks koopt ze er eentje die net zadelmak is en zegt ze tegen jou dat het het braafste beest terwereld is wat ze gevonden heeft.


En als hij eenmaal wat leuk begint te lopen verkopen ze hem weer voor je neus :'(

Maanlicht

Berichten: 6853
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:01

Is hier iemand op zoek naar een leuke Friese ruin om bij te rijden in Woudenberg?

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:03

Maureen_M schreef:
Absolem schreef:

Ver van uit de buurt blijven dat soort mensen. Straks koopt ze er eentje die net zadelmak is en zegt ze tegen jou dat het het braafste beest terwereld is wat ze gevonden heeft.


En als hij eenmaal wat leuk begint te lopen verkopen ze hem weer voor je neus :'(


Daar vrees ik ook voor ja

Zij rijd zelf nog niet zo lang en was inderdaad opzoek naar een bijrijder die.'beter rijd als hsar' zodat het paard goed gereden word en zij daarop mee kan liften.

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:09

Niet intrappen hoor! Zat leuke paardjes en beter nog, zat leuke eigenaren

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:17

Heb zeker spijt van mijn keuze nu, heb de afgelopen 2 weken een hoop leuks laten vallen omdat het zo goed ging.
Nu begint de zoektocht opnieuw

Marocje
Berichten: 5612
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:41

Klote zeg. Goed dat je er nu achter komt, zou idd ook stoppen met deze eigenaar. En je hebt netjes afgemeld toch? Dan kun je altijd die nog aanschrijven?

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 10:58

Marocje schreef:
Klote zeg. Goed dat je er nu achter komt, zou idd ook stoppen met deze eigenaar. En je hebt netjes afgemeld toch? Dan kun je altijd die nog aanschrijven?

Ik heb idd een aantal eigenaren aangeschreven met het verhaal en de vraag of ze jog iemand zoeken

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 16:37

heb zojuist de advertentie zien staan, er staat niks over zijn gebreken vermeld en ze vraagt er meer voor dan ze er zelf een paar maand terug voor betaald heb.
IVM haar slijmbeursontsteking had hij 2 maand stil gestaan, ik had hem net weer netjes aan het lopen (zo'n 3 weken lang 2 a 3 keer per week en ik kon echt progressie merken in het lopen, werd weer wat netter, wat makkelijker etc)
Nu voel ik me helemaal zuur..

jorretje

Berichten: 3992
Geregistreerd: 30-08-05
Woonplaats: Blaricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-18 17:01

Golden_Angel schreef:
Niet eerlijk zijn
Dat heeft ze gister al uitgebreid besproken op stal


:r
Dan zou ik persoonlijk het 'nieuwe' paard ook niet meer willen bijrijden.
Wat een pech voor jou zeg :(:)


Ik heb 2 leuke reacties gehad, nu verwachtingen afstemmen en met allebei kennis maken. *\%/*

Gizeppie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:28

Golden_Angel schreef:
heb zojuist de advertentie zien staan, er staat niks over zijn gebreken vermeld en ze vraagt er meer voor dan ze er zelf een paar maand terug voor betaald heb.
IVM haar slijmbeursontsteking had hij 2 maand stil gestaan, ik had hem net weer netjes aan het lopen (zo'n 3 weken lang 2 a 3 keer per week en ik kon echt progressie merken in het lopen, werd weer wat netter, wat makkelijker etc)
Nu voel ik me helemaal zuur..


Heb je een link naar die advertentie? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig..

cobiie

Berichten: 7309
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-18 16:30

Verkoopadv mogen niet (negatief) besproken worden op bokt, dus deze mag/hoeft niet in dit topic geplaatst te worden.

Beauty26
Berichten: 2043
Geregistreerd: 10-02-10
Woonplaats: Raalte

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:35

Golden_angel.. Jeetje wat een wending zeg! Nog wat gehoord van de mensen waar je op had gereageerd?

Zo heb je een bijrijdster zo stopt ze ermee, want ze denkt toch dat w strax te weinig tijd heeft... Ik had 't er nog op voorhand gevraagd maar goed. Nou andere bijrijdster kennis mee gemaakt op 't eerste oog na de kennis making leuke meid, lijkt ook wel om te kunnen gaan met m'n draakje. En nu nog 2 reacties.. Zo heb je niemand en zo kun je kiezen :Y)

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 16:56

Ik heb maandag een kennismaking voor een haflinger :'D

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 13:19

Ik meld me hier even!
Ik zit eigenlijk pas recent in het bijrijders wereldje nu ik een bijrijder aan het zoeken ben voor mijn vriend. En het is me toch lastig, twee advertenties, een op bokt en een op mp en 150 keer bekenen maar nog geen reacties.. Ik vraag me nu continue af of we dan teveel eisen stellen. Leuk zo'n klein dorp. Heeft iemand tips? :D

Amber_anne

Berichten: 6927
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 13:54

Ik vind je advertentie een beetje rommelig met wat wel en niet gedaan kan worden en dan tussendoor over de dagen.
Ook snap ik niet waarom iemand van 1,70? Misschien een leeftijd erbij zetten dan filter je ook de hele jonge kinderen eruit en kan de lengte eruit?

joyce B

Berichten: 16378
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 14:04

Met zo'n groot paard zou de lengte geen probleem moeten zijn. Een gewichtseis lijkt dan logischer.

Ik zou de advertentie ook vereenvoudigen. Minder informatie.

Jullie zoeken iemand vanaf .... Jaar, voor min/max ... doordeweekse dagen. Minimaal 5 jaar rijervaring en als je bereid bent ..... Aan klusjes te doen is het gratis. Anders een bijdrage

Paard is Z1 dressuur geweest, buitenritten op termijn/samen mogelijk indien het vertrouwd is, wedstrijdrijden in overleg.

Alles er om heen kun je ook later vertellen in een tweede mailtje.

Veel negatieve informatie in een advertentie kan ook juist leuke mensen afschrikken.

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-18 17:11

Superbedankt! Hier had ik helemaal nog niet over nagedacht. Ik ga een nieuwe advertentie maken. Dankjewel!

Solololly
Berichten: 88
Geregistreerd: 04-05-09
Woonplaats: Zevenaar

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 09:08

Goedemorgen bokkers!!
Ik heb ongeveer 3 jaar geleden gereageerd dat ik zo'n top paardje mocht gaan bijrijden en wat een vrijheid ik had!
Nou heb ik ondertussen een zoontje gekregen en is dat toen destijds helemaal in de soep gelopen toen ik zwanger werd. Echt super jammer :(

Nou ben ik vorig jaar verhuisd naar Zevenaar. En het begint nu echt wel weer te kriebelen omdat ik het zo mis.
Dus mocht iemand in de buurt van Zevenaar nog iemand zoeken voor 1 a 2 dagen (ivm mijn zoontje kan ik niet vaker) bied ik mij graag aan!!

juliedo24

Berichten: 992
Geregistreerd: 15-04-12
Woonplaats: Zwitserland

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 14:22

Het verbaast me dat zo veel mensen moeite hebben met het vinden van een bijrijder. Ik ben zelf juist al lang op zoek naar een bijrijdpaard (Omgeving Den Bosch-Tilburg). Is dit topic er ook voor om paarden&eigenaren te koppelen aan bijrijders?
Een advertentie zetten doe ik ook.

Golden_Angel
Berichten: 821
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-18 15:46

juliedo24 schreef:
Het verbaast me dat zo veel mensen moeite hebben met het vinden van een bijrijder. Ik ben zelf juist al lang op zoek naar een bijrijdpaard (Omgeving Den Bosch-Tilburg). Is dit topic er ook voor om paarden&eigenaren te koppelen aan bijrijders?
Een advertentie zetten doe ik ook.

We gaan gewoon allemaal speed daten :') ik zoek ook nog altijd een paardje

Vanochtend wezen proefrijden bij een haflinger, ging naar mijn gevoel goed, achteraf nog even gekletst toen was ze best enthousiast maar krijg net een appje dat ze twijfeld over de klik.

Dus we gaan vrolijk verder :)