Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 19:15

Ik ben het met de meerderheid hier eens, ik denk dat het lastig gaat zijn om hier iemand voor te vinden. Mensen willen toch graag rijden. Het mennen mag niet alleen en je mag geen mensen mee nemen naar stal. De enige optie om te mennen is dus met de stalhouder. En wanneer hij zin heeft om met je mee te gaan wordt er wel verwacht dat je daar meteen een tegenprestatie tegenover zet. Ik vind het nogal wat.

Ik lees hier vooral dat jij uit de brandt geholpen moet worden vanwege je zwangerschap. Ik zou er dan als ik jou was voor kiezen om er echt iets tegenover te zetten financieel. Dan heb je ook meer zekerheid dat die persoon daadwerkelijk voor jouw paard zorgt en niet op het laatste moment afzegt.

Absolem

Berichten: 2766
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 19:21

Poekkie schreef:
Absolem schreef:
Zadelmak maken laat ik niet doen door de verzorger. Dat doe ik tegen die tijd zelf. Pas als hij echt onder het zadel is dan pas mag de verzorger erop.

En feitelijk vraag ik niet veel, ik vraag niet eens geld voor het aangespannen rijden.
De andere paarden en het aangespannen rijden zijn geen verplichting. Dat is een keuze.

Verzorger kan longeren en grond werken en tutten in ruil voor een paar minuten even een stalletje mesten.


Aangezien je eerst 4 stallen moet mesten en moet rekenen op de goodwill van een staleigenaar zou dat wat absurd zijn om daar geld voor te vragen niet?

Om alleen wat te tutten zou ik geen jonge hengst uitkiezen, dat kan ik meer dan genoeg op elke mange vinden. Zeker als je dan nog helpt voeren of mesten.

Het gaat dus over een engagement van minstens een jaar gratis klusjes doen voor je misschien kan rijden en dan tegen betaling?



Nee er staat duidelijk geen betaling tot de verzorger het paard ohz wil/kan rijden. Paard gaat volgend jaar pas zadelmak gemaakt worden..

En het is minimaal voor twee maanden. Langer mag als het voor beide partijen leuk is. Eens september voorbij is kan ik zelf sowieso elke keer weer gewoon weer op de kar klimmen. En kunnen we er dus gewoon minimaal twee keer per week er op uit. Nog steeds zonder betaling.

Poekkie

Berichten: 7356
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 20:00

Misschien kan je voor een bijrijder dan wat meer duidelijkheid geven over wat kan en hoe vaak qua mennen?
Of kunnen ze een vaste dag menles krijgen van iemand?
Als dat maar heel sporadisch is die twee maanden zou ik echt de verzorger betalen want tutten en longeren van een jonge hengst voor stallen te mesten staat niet in verhouding.

Verder moet je denk in realistisch zijn in wat voor iemand je zoekt.
Ik lees 18+, ervaring met hengsten, ervaring met jonge paarden doorrijden (voor achteraf). Dat soort meisjes vind je niet op de manege, maar zijn juist de goede bijrijders die direct 20 reacties krijgen als ze een advertentie zetten. Waarom zou zo iemand een jaar lang voor een jonge hengst zonder vrijheden en met veel klussen kiezen en daar dan achteraf ook nog voor gaan betalen?

DuoPenotti

Berichten: 29778
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 20:09

Precies dat Poekie
Menners zijn er al niet veel , mensen die met hengsten kunnen werken nog minder. En jonge hengsten nog minder.
En dan ook nog betalen... :n
Ik denk dat je heel blij moet zijn uberhaupt iemand te vinden.
De meeste die dat kunnen hebben zelf een paard of worden betaald.
Mensen die dat kunnen

Absolem

Berichten: 2766
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 20:13

DuoPenotti schreef:
Precies dat Poekie
Menners zijn er al niet veel , mensen die met hengsten kunnen werken nog minder. En jonge hengsten nog minder.
En dan ook nog betalen... :n
Ik denk dat je heel blij moet zijn uberhaupt iemand te vinden.
De meeste die dat kunnen hebben zelf een paard of worden betaald.
Mensen die dat kunnen




Nogmaals!!!!! er hoeft voorlopig niet betaald te worden paard is nog niet onder het zadel...

Ik vraag me echt af of jullie wel goed lezen?


Het staat er zo ontzettend duidelijk in!

DuoPenotti

Berichten: 29778
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 20:16

ja heb ik gelezen, ook als hij gereden is blijft het een jong paard, dus zelfde antwoord.

Ik heb hier zelf jonge paarden gehad, geen hengst en geen haar op mijn hoofd die denkt aan een bijdrage.
Hoefden nooit! te mesten. Dieren waren al ruitermak.
En het is héél moeilijk daar een ervaren genoeg persoon voor te vinden.
Die hebben zelf een paard.

Poekkie

Berichten: 7356
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 20:16

We lezen goed :) In mijn post staat het toch juist? Betalen achteraf eens je paard mag doorrijden en daarvoor gratis klussen doen en hopen op de goodwill van de staleigenaar?

Daarnaast vraag ik me ook af of het doorrijden van een jonge hengst iets is waar je veel kandidaten voor vindt. De meeste mensen laten zich daarvoor betalen aangezien ze het paard toch echt naar een hogere waarde brengen zo.

Ineke2

Berichten: 33142
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 20:19

Maar je zoekt iemand die eigenlijk je paard ( aan de hand) beweging geeft, verzorgd inclusief stalklussen. Het is een jonge hengst dus ook opvoeden hoort erbij en je zoekt dat omdat je zelf niet kunt ivm een zwangerschap?

Dat zal niet makkelijk te vinden zijn. Ik zou iemand er voor betalen om zekerder er van te zijn dat je paard goed verzorgd wordt en jij met een gerust hart je kan richten op je zwangerschap.

Sure_lee

Berichten: 10415
Geregistreerd: 19-03-13
Woonplaats: Harderwijk

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 20:46

Phoe ik heb niet eens de hele advertentie kunnen lezen zoveel negativieteit straalt er vanaf.
Jij zoekt iets he.... dan is het belangrijk dat het uitnodigt om te reageren. Niet om iedereen af te schrikken....
En in je reacties op feedback kom je ook niet echt aardig over.
Succes met je zoektocht!

Amber_anne

Berichten: 6927
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 20:55

Ik ga mee met de rest. Ik heb zelf ook een onbeleerde pony staan en de enige reacties die ik krijg zijn van mensen rond de 15 jaar.
Wat jij zoekt is een lot uit de loterij en ik zou de makkelijke weg kiezen en iemand ervoor betalen, misschien de staleigenaar?

Sowieso de advertentie een stuk positiever schrijven. Bedenk dat je een verzorger bent die een paard zoekt, waar zou je dan zelf enthousiast van worden?

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 21:16

Absolem schreef:
Nogmaals!!!!! er hoeft voorlopig niet betaald te worden paard is nog niet onder het zadel...

Ik vraag me echt af of jullie wel goed lezen?


Het staat er zo ontzettend duidelijk in!


Bedenk dat als wij al totaal niet meekrijgen wat voor een geweldige buitenkans dit is om een paard te mogen verzorgen, veel (zware) klussen te mogen doen, nooit vrienden mee te hoeven nemen, je vooral geen vrijheden hoeft te veroorloven en je aan heel veel regels te mogen houden, enz. Zoooo leuk dat allemaal.

Dat de gemiddeld persoon opzoek naar een leuk verzorgpaard waarschijnlijk ook niet mee krijgt dat dit een leuke optie kan zijn.
Of kunnen die beter lezen dan de gemiddelde bokker in dit topic?

Absolem

Berichten: 2766
Geregistreerd: 27-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 21:44

Daphara schreef:
Absolem schreef:
Nogmaals!!!!! er hoeft voorlopig niet betaald te worden paard is nog niet onder het zadel...

Ik vraag me echt af of jullie wel goed lezen?


Het staat er zo ontzettend duidelijk in!


Bedenk dat als wij al totaal niet meekrijgen wat voor een geweldige buitenkans dit is om een paard te mogen verzorgen, veel (zware) klussen te mogen doen, nooit vrienden mee te hoeven nemen, je vooral geen vrijheden hoeft te veroorloven en je aan heel veel regels te mogen houden, enz. Zoooo leuk dat allemaal.

Dat de gemiddeld persoon opzoek naar een leuk verzorgpaard waarschijnlijk ook niet mee krijgt dat dit een leuke optie kan zijn.
Of kunnen die beter lezen dan de gemiddelde bokker in dit topic?



Serieus? 20 minuten even snel wat drollen wippen wordt als zwaar gezien? Wauw.... Dan ben ik geloof ik een diehard....

Poekkie

Berichten: 7356
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 21:53

Ik mest dagelijks 7 stallen. En ja zie stallen mesten toch als zwaar werk ja. Als ik dat zou moeten doen, dan wil ik kunnen rijden ook. En achteraf niet nog eens een bijdrage betalen daarnaast. (En dat terwijl ik meestal voor een bijdrage ben zelfs). Vergeet niet dat als er klusjes van je verwacht worden, het ook helemaal niet meer vrijblijvend is om eens een dagje over te slaan.
De balans ligt momenteel uit verhouding.

Maar post gerust je advertentie en laat het weten als je toch goede reacties krijgt :)

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 22:53

Absolem schreef:
Daphara schreef:

Bedenk dat als wij al totaal niet meekrijgen wat voor een geweldige buitenkans dit is om een paard te mogen verzorgen, veel (zware) klussen te mogen doen, nooit vrienden mee te hoeven nemen, je vooral geen vrijheden hoeft te veroorloven en je aan heel veel regels te mogen houden, enz. Zoooo leuk dat allemaal.

Dat de gemiddeld persoon opzoek naar een leuk verzorgpaard waarschijnlijk ook niet mee krijgt dat dit een leuke optie kan zijn.
Of kunnen die beter lezen dan de gemiddelde bokker in dit topic?



Serieus? 20 minuten even snel wat drollen wippen wordt als zwaar gezien? Wauw.... Dan ben ik geloof ik een diehard....


Het is jouw paard, jij krijgt er wat voor terug. Je wil dat iemand dit komt doen voor een paard dat niet van hunzelf is en waar ze heel weinig echt leuke dingen mee mogen doen en totaal geen beslissingsbevoegdheid krijgen. Voor de leuke dingen die eventueel heel misschien af en toe een keertje kunnen, maar dan alleen als iedereen zin heeft en kan enz. Moet nog eens extra klussen en werk gedaan worden.

Je vraagt inderdaad een diehard!

Waarom plaats je niet gewoon een advertentie die eerlijk is?

Zoiets als dit, lekker kort en krachtig en je trekt er waarschijnlijk veel meer geïnteresseerden mee.


Wie helpt mij uit de brand tijdens mijn zwangerschapsverlof?

Ik ben nu 23 weken zwanger, maar degene die eerst zou komen tijdens mijn zwangerschapsverlof in augustus en september, die kan ons toch niet meer helpen in die periode. Helaas moet ik nu alsnog iemand anders zoeken om mij te helpen.

Het paard:
Een jonge Friese hengst die betuigd en beleerd is voor de kar, maar nog niet beleerd is onder het zadel. In het werk is hij braaf/ondeugend/leergierig (doorhalen wat niet van toepassing is) zelf doe ik dit en dat met hem en werken we aan zus en zo.
Hij staat gestald op locatie zo en zo.

Wat zoek ik:
Een zeer betrouwbaar persoon die in iedergeval de maand augustus en september 2 tot 4 keer per week wil komen uitmesten en mijn paard wat aandacht wil geven zoals, longeren, grondwerken, poetsen, manen vlechten en tutten.

In het geval dat je in het bezit bent van een menbewijs dan kan er gemend worden, het één en ander daarover kunnen we nog samen afspreken.
Mocht je geen men bewijs hebben, maar men les willen nemen (op eigen kosten), dan behoort dat tot de mogelijkheden.

Voor mijn zwangerschapsverlof kunnen wij al samen met hem aan het werk gaan en kijken of de klik er is. Ook na mijn bevallig zou ik het leuk/fijn/gezellig vinden als je blijft verzorgen (bij wijze van).

Heb je interesse en lijkt het je leuk om deze jonge Fries te leren kennen? Neem dan contact op via pb. Of stuur hier onder een berichtje zodat ik een pb kan sturen voor een kennismaking!

Poekkie

Berichten: 7356
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-21 23:06

De advertentie van daphara vind ik veeeel beter en aansprekender :)
Al denk ik dat kandidaten alsnog snel zullen afknappen als blijkt dat er aan het mennen een ware eisenlijst zit verbonden. De advertentie van daphara lijkt daar veel meer vrijheid in te geven. Denk goed na waar je je in kan vinden en wat je kan bieden :)

Lisa_22
Berichten: 342
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 08:36

Vanuit het bijrijders perspectief zou ik ook sneller reageren op de advertentie die Daphara heeft gemaakt. Ik snap dat je duidelijk wil hebben wat je wel en niet wil maar dit maakt de drempel om te reageren heel hoog. Ik zou dan erg bang zijn dat ik niet voldoe aan de eisen en daarom niet reageren. Plus de advertentie die Daphara heeft gemaakt is een stuk korter en makkelijker te lezen. Met een hele lange advertentie verlies je denk ik het doel, omdat sommigen niet het hele stuk goed zullen lezen. Hierdoor krijg je misschien reacties van verzorgsters die dachten jonge Friese hengst cool! En heb je alsnog niet de persoon die je wilt. Door het korter te maken ben je denk ik doeltreffender.

Ik denk wel dat de juiste verzorgster lastig te vinden is, maar met een kortere en laagdrempeligere advertentie heb je misschien meer geluk!
Succes met je zoektocht!

Gini
Berichten: 17936
Geregistreerd: 18-10-06
Woonplaats: Belgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 08:44

Absolem, je vraagt hier of mensen je advertentie willen nalezen. Een aantal mensen nemen de tijd ervoor om dat te doen en geven op basis daarvan advies. Na een aantal van die adviezen valt er wel een rode draad te bespeuren, maar het enige wat je doet is alles weerleggen?
Plaats dan gewoon de advertentie zoals jij wilt en zie wat er op afkomt. Wie weet vind iemand voor wie dit een buitenkansje lijkt.
Ik snap nooit zo goed die vragen naar feedback, terwijl iedere vorm van feedback dan meteen afgeketst wordt. Doe het dan zoals je zelf wilt denk ik dan. :D

Gizeppie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 09:17

Absolem schreef:
Graag even jullie mening /feedback.
Wat vinden jullie van mijn advertentie?


Gevraagd : ivm zwangerschap/bevalling zoek ik een zeer betrouwbaar persoon die in iedergeval de maand augustus en september 2 tot 4 keer per week wat aandacht kan besteden aan mijn jonge friese hengst. En deze kan uitmesten. Paard staat in wekerom eigen vervoer is dus belangrijk.

Het paard staat gestald op privé terrein. Onverwachts iemand meenemen vriend/vriendin wordt niet op prijs gesteld. En kan resulteren in weigeren van toegang/wegsturen.

Er kan nog niet op het paard gereden worden hij is nu nog te jong daarvoor.

Manen en sokken mogen NIET geknipt getrokken of geschoren worden. (die houd ik liever zelf bij).


Wat kan er wel?

Poetsen/vlechten mag natuurlijk altijd.

Mits ervaring aanwezig is kan het paard gelongeerd worden.

Als het niet te koud is (en niet te vaak) mag hij gewassen worden. Afspuiten na het werk mag bij warm weer altijd natuurlijk.

Mits ervaring aanwezig is kan er met het paard gement/aangespannen gereden worden voor de menwagen. Tezamen met de stalhouder in overleg met hem wanneer hij daar tijd/zin voor heeft . Je mag nooit en te nimmer alleen op pad met de menwagen i.v.m veiligheid.

Als je besluit te willen gaan mennen wordt er verwacht dat je de stalhouder ook een handje helpt met zijn paarden. Hij is in bezit van twee paarden en een pony waarvan de pony ook al beleerd is voor de wagen. Deze paarden zijn wel een heel stuk feller/scherper dan de Fries. Twee er van zijn hengst en staan veel hoger in energie level en hebben meer last van hun hormonen dan de Fries waardoor voorzichtigheid geboden is( ze zijn niet gemeen wel jong) . Ook wordt er als compensatie dan verwacht dat je dan hun stallen uitmest. Dit is 15 min werk in totaal voor alle stallen met een grote kruiwagen.

Overige voordelen : de stalhouder is iemand waar je ontzettend veel van kan leren en iemand met jaren ervaring.
Hij en zijn vrouw zijn altijd in voor een gezellig praatje en wat te drinken.

Rustige omgeving geen vervelende betweterige pension klanten ik ben namelijk de enige pension klant! Je hebt dus alle rust en ruimte om tot jezelf te komen.

Ben je een flexibel persoon en iemand die niet de kantjes er af loopt? Dan heb je dus niet 1 maar 4 paarden waar je mee aan de slag kunt.

Bij een wederzijds fijne samenwerking is er de mogelijkheid om langer te blijven helpen en eventueel in de toekomst wel op de fries te kunnen rijden in het zadel.

I.v.m eventuele financiële risico's (aangepast beslag voor wedstrijden, vaccinatie up to date houden voor wedstrijden I.p.v elke drie jaar een titer bepaling, dierenarts kosten door ongelukken in de trailer of op wedstrijd terrein of op buitenrit, etc) hangt er wel een bijdrage aan vast zodra je hem onder het zadel wil gaan rijden. Het bedrag wordt overlegd aan de hand van wat je uiteindelijk met hem wil ondernemen. Heb je bijvoorbeeld geen wedstrijd ambities maar wil je wel buitenrijden onder het zadel? Dan zal het bedrag lager uitvallen.

Heb je interesse en lijkt het je leuk om deze jongeman te leren kennen? Neem dan contact op via pb. Of stuur hier onder een berichtje zodat ik een pb kan sturen voor een kennismaking! Ik ben woonachtig in Barneveld. De eerste kennismaking zal dus in Barneveld zijn zonder paard om de serieuze kandidaten er uit te filteren.

Tot snel!


Ik haak eigenlijk al af vrijwel op het begin van je advertentie. Het is veel te lang... Er wordt nadruk gelegd op wat er allemaal niet kan. Ik zou al bang worden van al die verwachtingen die van mij als toekomstige verzorger verwacht zou worden. Wat voor voordelen heeft het voor een verzorger om daar te zijn of met dit paard aan de slag te gaan? Wat maakt het paard zo leuk? Dat lees ik helemaal niet. Het melden van betweterige pensionklanten zou ik niet eens melden. Pensionklanten kunnen namelijk ook erg leuk zijn. Daarnaast zou ik het ook niet zo fijn vinden als ik kom voor 1 paard dat ik er nog heel paarden bij cadeau krijg of er verwacht wordt dat ik daar ook bij help. Ik denk dat je in je handjes mag wrijven als je een betrouwbaar iemand vindt die zo nu en dan aandacht wilt besteden aan het paard en met hengsten weet om te gaan.

Gizeppie

Berichten: 2780
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 09:19

Ineke2 schreef:
Maar je zoekt iemand die eigenlijk je paard ( aan de hand) beweging geeft, verzorgd inclusief stalklussen. Het is een jonge hengst dus ook opvoeden hoort erbij en je zoekt dat omdat je zelf niet kunt ivm een zwangerschap?

Dat zal niet makkelijk te vinden zijn. Ik zou iemand er voor betalen om zekerder er van te zijn dat je paard goed verzorgd wordt en jij met een gerust hart je kan richten op je zwangerschap.


Ik zou er ook inderdaad ook iemand voor betalen.

darkadia

Berichten: 5249
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 10:56

Absolem, ook ik zou afhaken op zo’n advertentie. Inderdaad teveel nadruk op wat allemaal nog niet kan, en ook niet duidelijk in min ogen dat het voor tijdelijk ook een optie is (ivm Corona zijn er wel mensen die meer tijd hebben en dus tijdelijk iets zoeken, dus daarmee zou je mazzel kunnen hebben. Ik merkte dat ook toen ik in januari al mijn oproepje plaatste voor starten per 1/3, maar ik zoek we iemand voor langere termijn dus heb die mensen vriendelijk bedankt dat dat niet helemaal is wat ik zoek).

Die van Daphara spreekt veel meer aan, en dan kun je met degenen die reageren altijd in gesprek gaan en meer doorvragen naar hun ervaring en verwachtingen en dan aangeven aan ze waarom dat al dan niet een match is. Daarvoor hoef je nog niet eens live met ze af te spreken.

Hannanas
Berichten: 13026
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 19:55

Afgezien van het feit dat ik bijrijders laten betalen sowieso een beetje lastig vind, vind ik het bizar dat iemand “die wedstrijd wilt rijden” nóg meer zou moeten betalen dan iemand die “lekker buiten wilt rijden”.

Sluit me verder aan bij Ineke2.

DuoPenotti

Berichten: 29778
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 19:57

Wedstrijden als het paard niet te koop staat dat dan eventueel ijzers die anders er niet onder zouden zitten zou ik voor kunnen stellen. Inschrijfgeld ook.
Staat een paard te koop dan weer niet, dan zijn wedstrijden waardevermeerdering.

miramii

Berichten: 1193
Geregistreerd: 26-09-14
Woonplaats: In een hutje op de hei

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-21 21:53

Grappig, je advertentie kwam gisteren toevallig langs op mijn tijdlijn. Ik begrijp het feedback wat hier werd gegeven wel. Het kwam op mij vrij negatief en langdradig over. Ik denk dat je met een bondige advertentie meer mensen aanspreekt.

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 12:24

Ik ben het ook met de rest eens Absolem, het is erg lang en de nadruk ligt vooral op wat er niet kan en is zo gedetailleerd beschreven dat je het gevoel krijgt dat je zelf niet logisch kunt nadenken.
Ik zou hem meer in de setting van Daphara typen, denk dat je daar veel meer reacties op krijgt.

LIJM

Berichten: 136
Geregistreerd: 15-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-21 02:01

Zijn er misschien paardeneigenaren die voor mij een advertentie zouden kunnen checken of hij interessant is?
Gaat om een advertentie dat ik op zoek ben naar een bijrijdpaard voor meerdere dagen in de week.