Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 4 van de 6 [ 145 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[VOLG] appaloosa PRETTYBOY

 
Profiel   

mijngod wat had ik gister een spierpijn in mijn liezen.... ik had echt overal spierpijn verwacht, maar in de liezen?! ik liep echt moeilijk gister _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-19 13:13 



 
Profiel   

Als ik lang niet gereden heb heb ik altijd pijn in de liezen haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-19 13:18 



 
Profiel   

serieus? ik heb daar nog nooit spierpijn gehad.... misschien een stomme vraag maar in wat voor opzicht gebruik je je liezen tijdens paardrijden? klemmen ofzo?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-19 13:20 



 
Profiel   

Met doorzitten denk ik? Of stuk galop.
Geen idee eerlijk gezegd haha. Je gebruikt veel spieren met paardrijden, meer dan je denkt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-07-19 13:30 



 
Profiel   

Gister ging ik zonder zadel op buitenrit met Prettyboy, de buurman ging op de fiets mee. we wilden nog eens proberen of Prettyboy het water in zou gaan. met wat tips van bokkers ging hij dan toch eindelijk met zijn voetjes het water in.

Helaas jaagde mijn buurman prettyboy op waardoor hij aanrende, op mijn voet stond en er vandoor ging. hij trok het hoofdstel kapot...We hebben prettyboy kunnen vangen en het hoofdstel zodanig kunnen repareren zodat we het buitenritje gewoon konden afmaken.

hebben we het nu verpest met hem in het water krijgen? moet ik hier nu een poos mee wachten om het weer te proberen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 09:02 



 
Profiel   

Wat jammer dat je buurman zo onhandig deed.
Misschien volgende keer met iemand proberen die hem wel de tijd geeft om te ontdekken dat water niet eng hoeft te zijn.
Je zal even wat tijd moeten investeren om zijn vertrouwen weer 100% te krijgen, maar dat lukt vast wel. Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 09:09 



 
Profiel   

jaa was echt jammer. ik was zo trots dat prettyboy met zijn voetjes al het water in ging.. achjaa ik ben vast niet de eerste waarbij zoiets gebeurt. hopelijk gaat het me lukken om hem ooit weer het water in te krijgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-19 19:02 



 
Profiel   

Gister zijn mama Sierra en zoonlief Prince Charming thuis gekomen van uitlogeren bij de hengst. Sierra is weer drachtig gescand!!!! hopelijk volgend jaar net zo'n mooi gestipt veulen als Prince Charming. ik ga vanavond weer even knuffelen met Prince.

Waar hopen jullie op wat er volgend jaar uit Sierra komt rollen? *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 09:42 



 
Profiel   

BlackBeautyZ schreef
Gister zijn mama Sierra en zoonlief Prince Charming thuis gekomen van uitlogeren bij de hengst. Sierra is weer drachtig gescand!!!! hopelijk volgend jaar net zo'n mooi gestipt veulen als Prince Charming. ik ga vanavond weer even knuffelen met Prince.

Waar hopen jullie op wat er volgend jaar uit Sierra komt rollen? *\o/*


Gefeliciteerd met de dracht *\o/*
Ik hoop op een merrieveulen dat net zo mooi getekend is als Prince Charming en aan mij verkocht gaat worden! Ik neem bij dezen alvast een optie :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 09:49 



 
Profiel   

De beloofde foto’s:

De stippelkontjes:

[ img ]


[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 18:42 



 
Profiel   

Wat heb jij een leuk dier onder je kont. Ga je zeker even volgen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-19 18:57 



 
Profiel   

Dankjee! leuk dat je volgt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 10:13 



 
Profiel   

ik was vanmiddag even met mijn Sony camera langs Prince Charming geweest. ik ben niet zo tevreden over het resultaat, ik moet me nog iets meer inlezen over alle verschillende standen en knopjes op de camera. ik ga gewoon wat vaker oefenen.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Deze had mijn buurman gemaakt van ons tweetjes:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-19 18:43 



 
Profiel   

Wat een leuk setje stippels! Top dat de les zo goed ging, dat geeft je vast een goed gevoel. Als Prince Charming wat verder af staat is het net, door de schuine lijn bij zijn hals, alsof hij eigenlijk helemaal donker is en een stippeldekentje op heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-08-19 16:51 



 
Profiel   

dankjee!! jaa ik weet niet wat ik nu liever heb: dat Prince Charming helemaal door gaat stippelen, of dat hij zo blijft. mij lijkt beide wel super mooi!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-08-19 11:43 



 
Profiel   

Gister even wezen knuffelen met de paardjes. ivm drukte op werk weinig mogelijkheden gehad om te rijden met Prettyboy. over een week moet ik weer naar school dus dan heb ik meer mogelijkheden om te gaan rijden.

Prince Charming was ineens ontdooit. laatste keer dat ik hem zag kon ik na een uur er bij gezeten te hebben net aanraken. nu mocht ik er direct bij komen, overal aanraken, hij gaf zelfs netjes al zijn voetjes! Mijn buurman kwam even kijken en hij was werkelijk verbaasd aangezien hij niet dicht bij Prince Charming kon komen.

met Prettyboy ben ik begonnen om de Jambette aan te leren. *\o/*

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-08-19 11:00 



 
Profiel   

De video's van Prince Charming op mijn instagram zijn zooooo veel bekeken.... niet normaal... 1 video is over de 100.000 x bekeken. meer dan 20.000 likes zelfs... ongelofelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-19 18:21 



 
Profiel   

Wauw! Hij wordt beroemd!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 10:12 



 
Profiel   

Wauw...jij boft maar met zo'n buurman! (En hij met jou)
Ik lees met plezier mee

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-19 10:27 



 
Profiel   

dankjewel! ik ben nu een kleine video aan het maken van Prince Charming en Lotje (de hond) voor op youtube. die twee zijn zo leuk samen!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-19 16:17 



 
Profiel   

Gister waren Feline (@Felinehoi) en Juliette (Spottysjors) op bezoek bij mij en de stippel paarden. was erg gezellig. ik ga in de herfstvakantie naar hun toe om samen buitenritjes te maken.

Het gaat goed met de paarden. Prince Charming heeft er wel een handje van om in je aura te komen en dan eens te kappen met zijn voorbeen.. hopelijk krijg ik dat er snel uit want dit is niet echt prettig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-19 19:56 



 
Profiel   

Ik kom dit topic per toeval tegen maar wauw! Wat een prachtige paarden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 09:46 



 
Profiel   

dankjeee! ik ben ook zo blij dat de paarden bij mijn doeleinden passen. je hebt namelijk niks aan keiiii mooie paarden die kwa karakter net niet passen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 13:59 



 
Profiel   

Ooh wat gaan jullie toch super... Mag ik vragen wat de plannen zijn met de jongste stippelkont?

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 14:38 



 
Profiel   

jaa dat mag je zeker vragen! ik ben nu bezig met het veulen ABC. we hebben gekozen om mama Sierra dalijk tijdens het afspenen even ergens anders neer te zetten. we willen hem zsm afspenen omdat Sierra zichzelf helemaal aan het veulen aan het geven is.

Dan als hij 2,5 is wil ik beginnen met grondwerk. ook willen we als alles dan een beetje goed gaat hem beleren voor de kar. Omdat ik meer een ruiter ben dan een menner, wordt Prince Charming ingereden als de tijd rijp is. we twijfelen nog of we het samen zelf doen of dat we het uitbesteden. Ik zelf zou heel graag met hem vrijheidsdressuur gaan doen en wedstrijden starten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-19 16:26 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 4 van de 6 [ 145 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen