Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Wat zeggen tegen Eigenaar verzorgpony om te stoppen

 
Profiel   

Ik denk dat ik als eigenaar het ook niet zo leuk zou vinden als alles via app gemeld zou worden.
Meestal heb je als verzorgster toch wel een meer persoonlijke band met elkaar?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 19:56 



 

Annet_Dottie schreef
Ophouden met topics openen over "jou" paard die drachtig is etc als je geen paard(pony) hebt.
Gewoon eerlijk zijn en zeggen ik wil er mee stoppen maar bedankt voor alles en inderdaad niet via een appje

Nou zeg, wat bot. Ze beschouwt misschien als haar eigen paard? Dat mag van sommige eigenaren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 19:57 



 

Gewoon persoonlijk doen met een bosje bloemen erbij ofz, anders bellen als het spannend is. Wel zou ik haar bedanken dat je haar pony nog verzorgen en evt de reden erbij zeggen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 19:59 



 
Profiel   

Suzywuzy schreef
Gewoon persoonlijk doen met een bosje bloemen erbij ofz, anders bellen als het spannend is. Wel zou ik haar bedanken dat je haar pony nog verzorgen en evt de reden erbij zeggen

Idd, stel dat je ouders niet mee kunnen of willen zou ik ook bellen. Maar ik zou wel echt een ouder meenemen indien je het persoonlijk doet. Via de app is een no-go...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 20:04 



 
Profiel   

Ik zou als eigenaar een appje als heel banketstaaf ervaren.

Mijn bijrijdster stopte er na 9 jaar mee.
Samen koffie gedronken en ze vertelde eerlijk dat ze wilde stoppen.

Ik vond het heel fijn dat ze het netjes bespreekbaar maakte ipv een onpersoonlijk appje stuurde.
Onze relatie was misschien anders maar je vind jezelf goed genoeg om eraan te beginnen, voel jezelf dan ook goed genoeg om het netjes te beëindigen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 20:07 



 
Profiel   

Annet_Dottie schreef
Ophouden met topics openen over "jou" paard die drachtig is etc als je geen paard(pony) hebt.


#doeeenslief zeg, TS is nog maar 13...
Dit topic gaat er niet over of ze in het verleden exact de juiste term heeft gebruikt om een paard te omschrijven op een internetforum, maar TS stelt een vraag over iets dat als je 13 bent echt heel spannend kan zijn.

@TS: heb je een goede band met de eigenaar? Dat kan nogal schelen...Wat zeggen je ouders hiervan? Zijn zij bereid om mee te gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 20:12 



 
Profiel   

Delphi schreef
ElviraKelan schreef
Niet via de app
Ik zou hier niet van gecharmeerd zijn en ik begrijp dat dat voor de jongere generatie anders is maar ik ken genoeg van mensen van mijn eigen generatie en jonger die dat niet waarderen

Doosje merci onder de arm of bosje bloemen en gewoon vertellen dat je er mee wilt stoppen en waarom


Inderdaad. Ik merk ook dat dit steeds meer de mentaliteit is onder de jongeren om belangrijke zaken onpersoonlijk via de app te melden. In mijn ogen is dit jezelf er makkelijk vanaf maken om iemand niet direct onder ogen te hoeven komen.


Stagiaires haken tegenwoordig zelfs af op het allerlaatste moment via de app. App is leuk voor foto’s/filmpjes delen of zoals de laatste reactie een afspraak evt te maken maar niet voor afzeggen/stop zetten/ingewikkeldere dingen.
Ik vind het echt een zorgelijke ontwikkeling


Laatst bijgewerkt door Blazy op 10-06-19 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 21:06 



 
Profiel   

Ik zit in dezelfde situatie als Ts, ik wil er namelijk ook mee stoppen. Maar de eigenaar woont niet in de buurt ( uurtje met de auto) en zie ik nooit op stal. Zouden jullie bellen dan netjes vinden of vinden jullie dat echt niet kunnen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 21:07 



 
Profiel   

aichaHl schreef
Ik zit in dezelfde situatie als Ts, ik wil er namelijk ook mee stoppen. Maar de eigenaar woont niet in de buurt ( uurtje met de auto) en zie ik nooit op stal. Zouden jullie bellen dan netjes vinden of vinden jullie dat echt niet kunnen?



Berichtje sturen wanneer eigenaar op stal is en daar heen gaan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 21:22 



 

aichaHl schreef
Ik zit in dezelfde situatie als Ts, ik wil er namelijk ook mee stoppen. Maar de eigenaar woont niet in de buurt ( uurtje met de auto) en zie ik nooit op stal. Zouden jullie bellen dan netjes vinden of vinden jullie dat echt niet kunnen?

Zoals Genja al zei vragen wanneer ze daarzo is. Als jullie elkaar niet kunnen zien misschien gewoon koffie drinken en het dan zeggen? Bellen zou dan wel de laatste optie zijn en het is gewoon netjes als jullie allebei niet kunnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 21:27 



 
Profiel   

aichaHl schreef
Ik zit in dezelfde situatie als Ts, ik wil er namelijk ook mee stoppen. Maar de eigenaar woont niet in de buurt ( uurtje met de auto) en zie ik nooit op stal. Zouden jullie bellen dan netjes vinden of vinden jullie dat echt niet kunnen?

In dat geval is een telefoon gesprek de beste oplossing.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 21:35 



 
Profiel   

genja schreef
aichaHl schreef
Ik zit in dezelfde situatie als Ts, ik wil er namelijk ook mee stoppen. Maar de eigenaar woont niet in de buurt ( uurtje met de auto) en zie ik nooit op stal. Zouden jullie bellen dan netjes vinden of vinden jullie dat echt niet kunnen?



Berichtje sturen wanneer eigenaar op stal is en daar heen gaan?


Ja, in dit geval zou ik bellen netjes en prima vinden ja :-) Eigenaar snapt zelf ook dat jullie elkaar nooit zien en dat hij /zij ver weg woont. Bellen is prima, dan hoor je elkaars stem, dat komt echt heel anders over dan een tekstbericht waarbij je niet hoort hoe iets gezegd wordt.

Bellen zou ik persoonlijk prima vinden, via app vind ik not done..

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 22:05 



 
Profiel   

Wat jammer dat je gaat stoppen met je verzorgpony. Ik zou als ik jou was met een van je ouders langsgaan. Dat is veel netter dan via een appje.

Als eigenaar zou ik het absoluut niet waarderen als mijn verzorgster mij via whatsapp zou laten weten dat zij zou gaan stoppen. Dus: even langsgaan. Succes!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-19 22:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 38 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen