Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

bedankje voor de eigenaar van je verzorgpony

 
Profiel   

hoi allemaal, ik heb ongeveer een half jaartje 2 verzorgponys met top eigenaren.
en ik wil ze enorm graag bedanken alleen ik wil er liever niet al te veel geld aan uitgeven,
heeft iemand een leuk idee?? ik hoor het graag :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 15:55 



 
Profiel   

Ik heb een doosje merci gegeven en een leuke kaart erbij :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 15:56 



 
Profiel   

Een bosje bloemen met een leuk kaartje is al een leuk bedankje! :)*

Of als ze van wijn houden kunnen je ouders wellicht een flesje wijn halen of een doosje merci.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 15:57 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Verzorgpaarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 16:07 



 
Profiel   

PowerOfZoef schreef
Ik heb een doosje merci gegeven en een leuke kaart erbij :)


ik dacht ook al aan zo iets alleen ik wil ook even kijken wat anderen zeggen :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 16:09 



 
Profiel   

Een ingelijste foto van de pony's met een leuk kaartje erbij

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 16:09 



 
Profiel   

Een fotoboekje of canvas van de pony's? Als je dat met een voucher via Groupon doet hoeft dat ook niet duur te zijn. Controleer vooraf wel even of de verzendkosten niet extra duur zijn als je dat zou doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 16:11 



 
Profiel   

piquers3 schreef
Een ingelijste foto van de pony's met een leuk kaartje erbij
dat is wel een leuk idee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 16:13 



 
Profiel   

melody7 schreef
Een fotoboekje of canvas van de pony's? Als je dat met een voucher via Groupon doet hoeft dat ook niet duur te zijn. Controleer vooraf wel even of de verzendkosten niet extra duur zijn als je dat zou doen.

ik zal op de site kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 16:13 



 
Profiel   

JasmijnJoy schreef
Een bosje bloemen met een leuk kaartje is al een leuk bedankje! :)*

Of als ze van wijn houden kunnen je ouders wellicht een flesje wijn halen of een doosje merci.

wijn maak ik ze denk ik niet zo blij mee :P

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 16:15 



 
Profiel   

melody7 schreef
Een fotoboekje of canvas van de pony's? Als je dat met een voucher via Groupon doet hoeft dat ook niet duur te zijn. Controleer vooraf wel even of de verzendkosten niet extra duur zijn als je dat zou doen.


Dit lijkt mij een leuk idee. Als ik de eigenaar zou zijn van de pony's lijkt dit me ook erg leuk om te krijgen. Zelf heb ik toen ik stopte met mijn verzorgpony een doosje bonbons en een bos bloemen met een kaartje gegeven.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 16:28 



 
Profiel   

Ik zou geen deco dingen voor in huis geven (dus geen canvas foto's etc). Lang niet iedereen zit daarop te wachten.

Een bos bloemen, een doos chocolade (haal dan wel goede bonbons), iets voor de pony's: ontzettend leuk

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 16:30 



 
Profiel   

Vjestagirl schreef
Ik zou geen deco dingen voor in huis geven (dus geen canvas foto's etc). Lang niet iedereen zit daarop te wachten.

Een bos bloemen, een doos chocolade (haal dan wel goede bonbons), iets voor de pony's: ontzettend leuk


Toen ik het bericht van melody7 las was ik direct enthousiast, maar heb er totaal niet bij stil gestaan dat inderdaad niet iedereen erop zit te wachten.

Ik ben toen ook gegaan voor een doos bonbons en een bos bloemen. Ik denk dat het vooral afhankelijk is van de eigenaar. Als je verwacht of weet dat de eigenaar een canvas leuk zal vinden, zal ik daarvoor gaan. Als je twijfelt of weet dat de eigenaar er niet op zit te wachten, dan inderdaad een bos bloemen, doos bonbons of inderdaad iets voor de pony's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 16:38 



 

Lief dat je een cadeautje wilt geven!

Hier geef ik met kerst altijd een handgeschreven kaart met op de voorkant een foto van de paarden. Misschien ook leuk om toe te voegen aan je cadeautje :) Of dat nu een doos merci, een bos bloemen of spul voor de ponies is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 16:42 



 
Profiel   

Je kan ook een kaart laten maken met een foto van de pony's op de voorkant. Dan kunnen ze zelf kiezen om neer te zetten of op te bergen

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 16:48 



 
Profiel   

Met iets voor de paardjes kan je nooit iets fout doen :D

Toen ik ooit met een vorig paard stopte, had ik een lange lead rope cadeau gegeven. Met wat ze bezig was was een halstertouw net te klein en een longeertouw weer te lang. Dus de middenboot :) was ze super blij mee! En kostte absoluut niet veel, was nog geen 10euro kwijt volgens mij,maar is al even geleden.

Misschien dat je je iets simpels kan bedenken wat ze nog kan gebruiken? Of misschien iets wat bijna versleten is? :)

Of gewoon een lekkere zak wortels voor de paarden en een doosje merci :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 17:00 



 
Profiel   

Leuke cadeautjes die bij ons altijd in de smaak zijn gevallen: een op maat gemaakt bordje met de naam van de pony die je op de stal kunt hangen (er zijn verschillende bedrijven die dit naar wens maken), een uit eten bon voor twee, een les van een instructeur/instructrice (in ons geval was dat Jesse Drent)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-07-19 17:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 17 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen