Verzorgpony struggles

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lunapower
Berichten: 63
Geregistreerd: 08-10-18

Verzorgpony struggles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-19 21:17

Haii,

Ik heb een jaar terug een jonge pony gereden. Het jaar daarna kon mijn moeder niet meer mee en ze wou mij niet alleen op haar hebben, die toen 4,5 was. Ik heb een andere pony daar gereden, maar ik kon totaal niet met haar overweg. Het is een 20-jarige tinkermerrie met een afwijking aan haar linkerachterbeen. Ik mis hoe de jonge pony op mijn hulpen reageerde en hoe fijn ze reed. En ik vind het sneu om nu nog actief met de tinker te gaan rijden. Daarbij ben ik de enige op die stal die de jonge pony met een zadel kan rijden, omdat het enige zadel wat haar past, wat daar is,van mijn moeder is. Iemand anders rijd haar wel met barebackpad, maar die rijd voor het plezier en niet om de pony iets te leren.

Wat zeggen jullie: vragen of ik haar weer mag rijden? Ik weet dat het raar is dat ik dit in de vakantie zeg, maar ik heb ook ervaring met rijden buiten de vakantie en zelfs in toetsweken.

Kidde
Berichten: 3445
Geregistreerd: 24-10-09

Re: Verzorgpony struggles

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 21:21

Ik kan me voorstellen dat de eigenaar liever heeft dat er iemand bij is nu het een jonge pony is. Is de eigenaar veel op stal? Misschien kan je dan vragen of het me gelijk is om te rijden als de eigenaar aanwezig is?

capopjekop

Berichten: 30649
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Verzorgpony struggles

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 08:37

Is het te combineren met de andere ruiter? Want het is voor de andere verzorger natuurlijk niet eerlijk dat je je nu opeens bedenkt. En het moet voor de pony natuurlijk ook niet te veel worden om door 2 mensen bereden te worden. Dat moet dan in goed overleg gebeuren.

Je zult eerst met je ouders moeten overleggen. Als zij er niet achter staan heeft het vragen aan de eigenaar niet zoveel zin. Hoe ga je dat nu oplossen dat je niet alleen rijdt?