Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Wat kun je doen naast het rijden?

 
Profiel   

hoi hoi,

Mijn verzorgpaardje en ik doen veel samen zoals, vrijheidsdressuur, longeren, grondwerk, schriktraining

Ik rijd nu 1 x per week, derest van de week doe ik dus veel ernaast.

Met grondwerk kent ze: vrijheidsdressuur:
het los meelopen/draven flemen, jambette/pas, kusje en shaken.
circelen mee bezig

met schriktraining doen we nu met een paraplu en een plastic zak.

Ik vroeg me af of iemand nog leuke ideeën heeft om te doen met Amelita ( zo heet ze ).
Dan bedoel ik alles wat je ernaast kunt doen voorderest en op het terrein.

alvast bedankt,
groetjes louise
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-20 20:11 



 
Profiel   

lange lijnen, is goed voor jullie band! En dat doe je dan gewoon zoals rijden. ;)
Longeren, oefeningen met balkjes. Je doet al best veel verschillend, dus dat is echt super! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-20 15:46 



 

Wandelen grondwerk, werken aan de hand schriktraining etc. Genoeg te verzinnen. Lekker creatief zijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-20 15:58 



 
Profiel   

Geef je op voor de gratis online cursus werken aan dubbele lange lijnen

https://www.facebook.com/groups/Dubbele ... ?ref=share

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-05-20 15:59 



 
Profiel   

Hoi! Ik heb zelf 2 shetlanders. Ik kan er niet op rijden, en ik doe er toch van alles mee. Geen dag is saai. Ik zal vertellen wat ik allemaal doe. Ik wandel heel vaak, ik ontdek nieuwe routes. Echt super rustgevend en leuk, mijn shets vinden dit heerlijk. Daarnaast longeer ik ze ook. Ik doe dat regelmatig met balkes er bij. Bijvoorbeeld 8 balkjes achter elkaar, zodat ze echt hun voeten moeten optillen.

Vrijspringen is ook superleuk. Ik ren zelf altijd mee, omdat ik dat gewoon makkelijk vind. Je kan m ook gewoon begeleiden met de zweep.

Vrijheidsdressuur doe ik ook heel veel. Super leuk om te doen.

Als er een meertje/zee in de buurt is, kan je daar misschien naartoe wandelen. dat doe ik altijd als het lekker weer is. Mijn shets vinden het heerlijk om te zwemmen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-20 21:50 



 
Profiel   

Naast grondwerk heb je ook werk aan de hand en dan leer je ze alle dressuuroefeningen aan terwijl je ernaast staat/loopt. Achterwaarts, schouderbinnenwaarts, renvers, travers, appuyeren, piaffe...

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-20 22:06 



 
Profiel   

super leuke ideeen allemaal! ik ga van de week eens kijken wat ik ga doen, bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-05-20 22:07 



 
Profiel   

Wandelen! Super leuk om te doen. Daarnaast is fietsen ook leuk, maar dan zou je wel moeten kijken of dit lukt. Voor de rest.. poetsen, wassen, vlechten, 'Stappen stoppen' ( Soort leider worden ), losspringen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-20 21:57 



 
Profiel   

Nog een ding dat leuk is: horse agility! Zoek maar eens op op youtube

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 09:55 



 
Profiel   

Ja leuk dankje!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-20 13:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen