Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Cadeautje voor eigenaar verzorgpaard

 
Profiel   

Hey, zijn er mensen die het leuk vinden om met mij mee te denken?
Mijn verzorgpaard gaat verhuizen, voor mij te ver weg om nog te kunnen blijven verzorgen. Ik wil graag voor die tijd nog iets leuks regelen voor zijn eigenaar als aandenken of bedankje oid. Mijn eerste gedachte was een cadeaubon voor een ruitersportzaak zodat ze zelf iets leuks kon gaan uitkiezen, maar hoe meer ik erover denk hoe meer ik het niet zo'n leuk idee vind, sowieso is neuzen in zo'n winkel nu niet leuk om te doen lijkt mij, en het gaat namelijk ook om een shire en die moet van alle spullen de grootste maat hebben en de keuze is in zo'n winkel dan snel zo klein. Hebben jullie misschien een leuk idee?

Budget is 50 tot 75 euro, eventueel hoger als het cadeau écht leuk bij ze past. Alle ideeen zijn welkom, ik heb 2 weken om iets te regelen :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 22:19 



 

Een fotoshoot?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 22:26 



 
Profiel   

https://www.paardenhaarenzo.net/stolp-met-medaillon

Zoiets?

Ze heeft ook leuke leren armbanden oid.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 22:29 



 
Profiel   

Een naambordje voor zn nieuwe stal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 22:32 



 
Profiel   

Seven hier op bokt maakt fantastische naambordjes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 22:42 



 
Profiel   

Een foto die ‘gegraveerd’ wordt in glas. Pas laten maken voor het overleden paard van stalgenootje.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 23:02 



 
Profiel   

eva1969 schreef
Seven hier op bokt maakt fantastische naambordjes!

Dit kan ik beamen! Geweldig werk voor een betaalbare prijs en je kan veel met haar overleggen.
Er is ook een bokster die kunststof hoefijzers maakt met droogbloemen, ook heel leuk! Al is het geven van gedenk cadeau’s terwijl het dier er nog is voor mijn gevoel altijd een beetje het lot tarten :Y)
Super lief dat je dat wilt doen! Hoe ik het lees heeft ze ook met jou geboft als bijrijdster.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 23:05 



 
Profiel   

Ik heb toen een houten bordje beschilderd met het paard en zijn naam eronder. Als het paard nog geen naambordje heeft wellicht een leuk idee?:) kun je uiteraard ook laten maken!

Edit: ik had de reacties nog niet bekeken, ik ben lekker origineel :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 23:21 



 
Profiel   

Oh, ik dacht aan wat lekkere chocola.. maar je denkt zo te zien aan iets groters :D Is een leuk dekje niet wat? Of een les van een bepaald iemand? Zo'n naambordje etc zou niet zo'n mijn ding zijn. Of een sportmassage oid voor t paard?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 23:45 



 
Profiel   

Een leuke foto/blackfoto maken en laten afdrukken op canvas viel hier heel goed in de smaak :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 23:58 



 
Profiel   

Ik weet dat Danique gepersonalideerde hoefijzers maakt, met daarin haren verwerkt van het paard. Ik vind het zelf erg tof :)

https://instagram.com/daniquebyouxresin ... ycqbzzx0r9
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-03-21 23:59 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen