Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

welk cadeau voor bijrijdster die stopt?

 
Profiel   

Helaas gaat de lieve, trouwe verzorgster van mijn pony voor haar studie verhuizen. Helemaal uit beeld verdwijnen zal ze niet doen, maar ze zal niet meer 2-3 keer in de week de vaste verzorgster zijn, eerder af en toe leuk een dagje langskomen.
Nou is dit een bijrijdster uit duizenden. Super trouw, komt door weer en wind en springt bij als dat nodig is. Ook heeft ze me dit jaar ontzettend veel geholpen met hooibaaltjes slepen, onkruid uit de wei halen, e.d.

Ik wil haar graag bedanken voor alles wat ze de afgelopen tijd heeft gedaan, maar ik weet niet goed hoe... We hebben deze herfst al een fotoshoot gepland, dus dat kan helaas niet meer. De pony is verder niet echt geschikt om in de trailer te laden voor een clinic o.i.d. ergens, dus dat valt ook af... Hebben jullie nog leuke ideeën? Het mag best iets meer dan een paar tientjes kosten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 08:11 



 
Profiel   

Armband of ander sieraad laten maken van de haren van de pony.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 08:16 



 
Profiel   

Een foto van haar en de pony groot laten afdrukken?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 08:18 



 

Wat lief van je! En wat fijn dat je zo'n goeie hebt gevonden. Iets van een clinic aan huis, als dat kan/bestaat? Mooie tekening/schilderij van je paard voor op haar studentenkamer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 08:20 



 
Profiel   

Samen een bosrit maken?
Foto en sieraad vind ik ook een leuk idee.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 08:54 



 
Profiel   

Heb je veel foto's? Dan kun je ook een fotoboek maken. Daar kun je dan ook heel wat tekst in kwijt over hoe het is geweest al die jaren, Hoe het in het begin was en hoe het is gegroeid, wat ze heeft betekend en waarvoor je haar wil bedanken.
Als je dat doet zou ik het fotoboek minstens 2 keer laten afdrukken. Dan heb je zelf ook een mooie blijvende herinnering aan die tijd. Er kunnen ook foto's in van de omgeving, van de spullen die jullie gebruiken, van mensen (en dieren) die ze kent, ook dat zijn herinneringen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 09:03 



 
Profiel   

Wat een lief gebaar TS. Het lijkt mij dat een sieraad van het haar van jouw pony een heel leuk persoonlijk kado is.
Maar ook een fotoboek, heel oubollig misschien een mok met een foto van de pony met een tekstje erbij?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 15:47 



 
Profiel   

Wat een leuke ideeën allemaal, ik ga erover nadenken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 17:34 



 
Profiel   

https://www.facebook.com/Vons-uniek-geh ... 260361074/

Dit is ook leuk kun je een sleutelhanger of een knuffeltje van je paard laten haken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 18:14 



 
Profiel   

Een mooie foto op een mok, theeglas o.i.d. is ook een leuk aandenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 18:27 



 
Profiel   

Renske_W @ [ITP] Penny alert! Deken met eigen Tiroler duo erop

Hier lig ik elke avond onder op de bank. Misschien leuk voor haar nieuwe kamer: lekker op de bank onder je paardje

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 18:36 



 
Profiel   

janouk schreef
Renske_W @ [ITP] Penny alert! Deken met eigen Tiroler duo erop

Hier lig ik elke avond onder op de bank. Misschien leuk voor haar nieuwe kamer: lekker op de bank onder je paardje



Even gekeken en wat is die mooi geworden!

Prijs is wel flink gestegen :oo

Vind het een leuk idee, studentenkamers zijn vaak wat koud.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 19:09 



 
Profiel   

janouk schreef
Renske_W @ [ITP] Penny alert! Deken met eigen Tiroler duo erop

Hier lig ik elke avond onder op de bank. Misschien leuk voor haar nieuwe kamer: lekker op de bank onder je paardje


Het is een prachtige foto ! Als ik in dat topic de link aanklik is de prijs wel fors gestegen, van 36 naar 90 euro . Dat is wel jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 19:16 



 
Profiel   

Of iets niet paard relateerd en ergens lekker uiteten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 19:30 



 
Profiel   

Of een bon voor iets voor haar kamer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 19:43 



 
Profiel   

Ik vind nog steeds foto's het mooiste, dus zou de fotoshoot naar voren halen ....

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-08-21 19:50 



 
Profiel   

Ik heb even hulp ingeroepen van haar vriend. Dekentjes doet ze eigenlijk niet aan, anders was dat mijn eerste keus geweest. Het wordt een stoere leren armband met haar van de pony erin gevlochten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 09:44 



 
Profiel   

Dat vraagt om een foto, Delaja <<)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 15:00 



 
Profiel   

https://www.armbandenvanpaardenhaar.nl/paardenhaar-sieraad-keuze/armband-paardenhaar-leer
Het wordt er eentje van deze pagina :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 15:03 



 

Lief! Die zien er inderdaad stoer uit!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 15:06 



 
Profiel   

Ik vind het fotoboek wel een leuk idee. Zeker als je ouder bent is dat heel leuk om weer te zien. Zo mis ik wel de foto's die ik met de telefoon heb gemaakt, en nooit heb ontwikkeld. Foto's in een boek laten zetten is echt iets dat voor 'altijd' is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-08-21 15:24 



 
Profiel   

Mee eens! (uiteraard..)
Het is een heel gedoe, maar ik heb nog nooit spijt gehad van het maken van een boek. Ik heb er al verschillende weggegeven en ook altijd zelf eentje gehouden. Kijk er nog regelmatig in, het is echt een aandenken aan een bepaalde periode.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-08-21 13:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 22 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen