Contract verzorgster opstellen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ChristaMoor

Berichten: 2640
Geregistreerd: 18-09-05
Woonplaats: Houten

Re: Contract verzorgster opstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-22 13:18

klopt, ik heb het specifiek nagevraagd, omdat onze kleine ( al 15 jaar geleden :) ) in de opfok ging. Had er dus toen twee. Tot 3 was gewoon meeverzekerd. We hebben toen wel de hoogst mogelijke dekking genomen. (is nu de standaard)

Ange1a

Berichten: 283
Geregistreerd: 04-10-21
Woonplaats: Zetten

Re: Contract verzorgster opstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-22 10:54

Ik kom dit topic even omhoog schoppen.
Ben benieuwd hoe het inmiddels gaat met de verzorger. :)

Zebrastreep

Berichten: 9762
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-22 12:09

littlexannie schreef:
Ik kom dit topic even omhoog schoppen.
Ben benieuwd hoe het inmiddels gaat met de verzorger. :)


Pony staat nog steeds op 'rust' zit nog steeds in de corona ellende. Ik ben als enige niet ziek geworden dus dan duurt het allemaal flink wat langer. Volgende week moet het echt wel voorbij zijn dus dan wil ik dan even een gesprekje inplannen.

Ik heb geen appjes gehad van stalgenoten dat ze haar hebben gezien met mijn pony. Het weer was overigens ook veelte slecht natuurlijk....

Ik heb in ieder geval hoop op een goede afloop

mystery3434
Berichten: 138
Geregistreerd: 22-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 13:00

Stille volger hier. TS, hoe is het nu nog afgelopen?

Ange1a

Berichten: 283
Geregistreerd: 04-10-21
Woonplaats: Zetten

Re: Contract verzorgster opstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 17:50

Ik ben ook wel benieuwd :)

Zebrastreep

Berichten: 9762
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-22 20:06

Inmiddels gaat het weer goed! Ik heb geen gekke verhalen meer gehoord tot nu toe van stalgenoten. Doordat ik nu een andere baan heb ben ik wat meer aan het werk dus ik zie haar helaas niet heel vaak rijden. Maar ze appt nu wel om toestemming te vragen voor dingen dus dat is al een positieve stap voorruit!

En zelf probeer ik meer haar echt wel aan te spreken. Zo vond ik de staart van mijn pony wat dun worden dus gelijk appje gestuurd dat de staart niet meer uitgeborsteld hoeft te worden.

Deze week kwam ik haar toevallig tegen , leek mij wel even een mooi moment om zo onverwachts even bij het rijden te komen kijken. Maar op de parkeerplaats vloog mijn auto bijna in brand dus dat ging niet door. Ze kwam alleen even voorbij rijden en dat zag er verder prima uit.

Het idee van echt een contract heb ik voorbij laten schieten , dat was inderdaad een hoop gedoe. Wel even duidelijk aan haar zelf verteld dat als ze een ongeluk krijgt , ik diegene ben die verantwoordelijk is en het lijkt erop dat ze dat begrijpt dus het lijkt voor nu weer opgelost. Maar ik zit er nu veel meer bovenop als ik denk het klopt niet gelijk even appje sturen en daarin nog weer even de regels herhalen en zolang dat werkt heb ik haar moeder er ook nog niet bij betrokken. Mocht het nu wel weer de hele andere kant op gaan is dat de volgende stap maar lijkt erop dat dat niet nodig is voor nu.

Zebrastreep

Berichten: 9762
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-22 22:40

Ik wou dit topic nog even omhoog schoppen. Inmiddels is het een en ander veranderd en gaat er maandelijks betaald worden. Helaas heb ik toch weer een appje ontvangen van de staleigenaar met bepaalde punten en dat ze een beetje ongerust was en ook vanuit hun kant er nog algemene voorwaarden getekend moet worden.

Ik heb nu echt direct een lijstje gemaakt en haar moeder op de hoogte gebracht. Maar de reactie terug vond ik nogal bijzonder haar dochter zou het zelf met mij oplossen. Helaas bestaat dit uit smoesjes dat mijn pony zogenaamd druk is en daarom in galop gaat. Mijn pony is de rust zelve en druk herken ik haar absoluut niet in. Bij mij gaat ze nooit in galop..... sterker nog ik moet haar flink aansturen als ik haar in galop wil krijgen. Maar dat kan ook komen omdat ik zelf heel rustig ben..


Ik heb er nog niet op gereageerd verder. De staleigenaren hebben ook al aangeboden om mij bij te staan. Maar ik vindt het nogal bijzonder dat haar moeder zich er duidelijk niet mee wil bemoeien.

Xyris

Berichten: 9448
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 23:16

Zebrastreep schreef:
Ik wou dit topic nog even omhoog schoppen. Inmiddels is het een en ander veranderd en gaat er maandelijks betaald worden. Helaas heb ik toch weer een appje ontvangen van de staleigenaar met bepaalde punten en dat ze een beetje ongerust was en ook vanuit hun kant er nog algemene voorwaarden getekend moet worden.

Ik heb nu echt direct een lijstje gemaakt en haar moeder op de hoogte gebracht. Maar de reactie terug vond ik nogal bijzonder haar dochter zou het zelf met mij oplossen. Helaas bestaat dit uit smoesjes dat mijn pony zogenaamd druk is en daarom in galop gaat. Mijn pony is de rust zelve en druk herken ik haar absoluut niet in. Bij mij gaat ze nooit in galop..... sterker nog ik moet haar flink aansturen als ik haar in galop wil krijgen. Maar dat kan ook komen omdat ik zelf heel rustig ben..


Ik heb er nog niet op gereageerd verder. De staleigenaren hebben ook al aangeboden om mij bij te staan. Maar ik vindt het nogal bijzonder dat haar moeder zich er duidelijk niet mee wil bemoeien.


Ik denk dat het hele feit dat je verzorgster zo laks is komt omdat kennelijk haar ouders dat ook zijn. Het is vandaag de dag in veel huishoudens normaal dat de kinderen het maar lekker uit kunnen zoeken. Leuk voor de kids, maar die gebrek aan sturing veroorzaakt dit soort dingen.
Ik ben het met je eens, tis heel erg raar, maar tis tegelijkertijd ook vrij normaal vandaag de dag.
Als ik het allemaal zo lees denk ik niet dat je veel verandering kan verwachten en denk dat je voor je ouwe pony moet kiezen...

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 23:19

Ik snap eigenlijk niet goed waarom je hier nog mee door wil gaan. Klinkt meer als een last en onnodige extra zorgen dan dat je er iets leuks aan hebt.
Wat is er nu zo leuk en/of bijzonder aan haar dat je zo aan de gang blijft? Het is wel duidelijk dat er weinig of niets veranderd en dat gaat geld ook zeker niet doen. Wellicht alleen maar erger maken omdat ze nu toch moet betalen en eigenlijk minder mag dan ze nu doet.
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 18-05-22 23:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Niqui

Berichten: 2172
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 23:25

Als dat meisje zich opnieuw niet aan de afspraken houdt en haar moeder er vervolgens haar handen vanaf trekt, dan weet je al dat haar gedrag in de toekomst niet verbetert. Daar zou ik mijn conclusies uit trekken en voor mijn pony kiezen.

Zebrastreep

Berichten: 9762
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-22 23:44

Xyris schreef:
Zebrastreep schreef:
Ik wou dit topic nog even omhoog schoppen. Inmiddels is het een en ander veranderd en gaat er maandelijks betaald worden. Helaas heb ik toch weer een appje ontvangen van de staleigenaar met bepaalde punten en dat ze een beetje ongerust was en ook vanuit hun kant er nog algemene voorwaarden getekend moet worden.

Ik heb nu echt direct een lijstje gemaakt en haar moeder op de hoogte gebracht. Maar de reactie terug vond ik nogal bijzonder haar dochter zou het zelf met mij oplossen. Helaas bestaat dit uit smoesjes dat mijn pony zogenaamd druk is en daarom in galop gaat. Mijn pony is de rust zelve en druk herken ik haar absoluut niet in. Bij mij gaat ze nooit in galop..... sterker nog ik moet haar flink aansturen als ik haar in galop wil krijgen. Maar dat kan ook komen omdat ik zelf heel rustig ben..


Ik heb er nog niet op gereageerd verder. De staleigenaren hebben ook al aangeboden om mij bij te staan. Maar ik vindt het nogal bijzonder dat haar moeder zich er duidelijk niet mee wil bemoeien.


Ik denk dat het hele feit dat je verzorgster zo laks is komt omdat kennelijk haar ouders dat ook zijn. Het is vandaag de dag in veel huishoudens normaal dat de kinderen het maar lekker uit kunnen zoeken. Leuk voor de kids, maar die gebrek aan sturing veroorzaakt dit soort dingen.
Ik ben het met je eens, tis heel erg raar, maar tis tegelijkertijd ook vrij normaal vandaag de dag.
Als ik het allemaal zo lees denk ik niet dat je veel verandering kan verwachten en denk dat je voor je ouwe pony moet kiezen...


Ik sta tegenwoordig aardig ver van de jeugd af maar buiten dit om is het gedrag van de jeugd van tegenwoordig wel om te huilen. Ik vindt het vooral lastig dat ik denk tja moet ik aan een kind van 12 uit gaan leggen dat bepaalde dingen verzekeringstechnisch niet kunnen? Ik begrijp nu vaak nog weinig van die termen laat staan een kind van 12. Haar moeder moet overigens het contract wat de staleigenaren hebben ondertekenen omdat zij nog geen 18 is.

@tigra

Helaas ben ik nu genoodzaakt om een verzorger/leaser te nemen. Stal kan er niks aan doen maar doordat alles duurder is geworden gaat het stalgeld flink omhoog. Maar ik kan uiteraard op zoek gaan naar een rustig volwassen persoon die ook geen behoefte heeft aan een snel en energiek paard. Als ze niet willen betalen meer nu houdt het eigenlijk al op. Meer eisen is exit ook al betalen ze ervoor. Ik heb nog een tijdje gedacht in het begin om haar aan hun te verkopen maar dat ga ik nu niet meer voorstellen.


@nigui

Ik hoop dat als ik nu echt even flink waarschuw want dat heb ik nog niet gedaan omdat het de afgelopen tijd echt weer een stuk beter ging. Maar goed ik vindt het sneu om tegen een meisje van 12 te zeggen laatste waarschuwing en anders stopt het. Dat vindt ik meer iets om met een volwassene te bespreken. Maar als haar moeder zich zo ervan af trekt vraag ik mij af of ze wel her gaan accepteren dat de verzorging klaar is. Ik zie haar ook nog wel mijn pony dan gewoon ophalen....

imaudy
Berichten: 5046
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Re: Contract verzorgster opstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 00:06

Je laat over je heen lopen. Het lijkt mij ook vevelend voor je pony en voor je stalgenoten. Persoonlijk had ik een appje gestuurd in de strekking "doei!" O:)

PowerPoef

Berichten: 1200
Geregistreerd: 05-05-16
Woonplaats: Gelderland

Re: Contract verzorgster opstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 00:16

Toen ik 12 was wist ik dondersgoed wat wel bij mijn verzorgpony en als ik ergens op werd aangesproken veranderde ik mijn gedrag direct. Dat je nu meermaals over hetzelfde moet beginnen vind ik eigenlijk belachelijk.

Zebrastreep

Berichten: 9762
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-22 00:23

imaudy schreef:
Je laat over je heen lopen. Het lijkt mij ook vevelend voor je pony en voor je stalgenoten. Persoonlijk had ik een appje gestuurd in de strekking "doei!" O:)



Ik vindt het vooral vervelend dat mijn stalgenoten zich geroepen voelen om het in de gaten te houden omdat ze twijfelen. Ik ben ook heel blij met zulke eerlijke stalgenoten dat ze gewoon bij mij komen omdat ze al aanvoelen dat het waarschijnlijk niet klopt. Het liefst maak ik een plan waarbij ik er elke keer zelf bij ben. Maar dat is gewoon onmogelijk natuurlijk...

Het is gewoon lastig omdat ik nu in een positie kom waarbij een leaser noodzakelijk gaat worden. Andere optie is haar verkopen maar met een oud paard met artrose wil ik haar niet weg doen.

@powerofzoef

Ik heb het dus naar haar moeder benoemd. Als het mijn kind was zou ik die zeker wel aanspreken. Ik had dan de hoop dat haar moeder ook een deel op zou pakken. Maar blijkbaar moeten kinderen van 12 dat tegenwoordig zelf allemaal uitzoeken en leren maar ik ga niet een vreemd kind opvoeden natuurlijk. Ik heb met haar moeder ook besproken dat ik genoodzaakt ben om geld te vragen. Daarbij kreeg ik ook geen reactie als bespreek dat maar met mijn kind.

Ineke2

Berichten: 33119
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Contract verzorgster opstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 05:08

Een kind van 12 verdiend buiten zakgeld om niets, dus dat is al helemaal een vreemde reactie van haar moeder.

Ik zou op zoek gaan een andere verzorger.

Is meer werken in de tussentijd geen optie om het financieel te kunnen betalen?

capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 05:10

Hoeveel kansen ga je haar nog geven? Ik zou echt stoppen met haar. Dit gaat ten kosten van je pony. Ik vind het ook niet heel erg realistisch om een pony met gezondheidsklachten te gaan verleasen. Of het moet echt om een klein bedrag gaan. Maar als het om weinig geld gaat, is het dan de stress waard?

En hoe realistisch is het dat je geldzaken met een kind van 12 moet gaan regelen? Dan zou ik eerder kijken naar andere mogelijkheden. Goedkopere stalling, baan erbij zoeken oid.

Zebrastreep

Berichten: 9762
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-22 07:46

Ineke2 schreef:
Een kind van 12 verdiend buiten zakgeld om niets, dus dat is al helemaal een vreemde reactie van haar moeder.

Ik zou op zoek gaan een andere verzorger.

Is meer werken in de tussentijd geen optie om het financieel te kunnen betalen?


Sorry ik omschreef het verkeerd. Op de betaling reageerde haar moeder wel dat ze dat met mij ging regelen. Maar het andere gedeelte dus niet.

Ik heb al 2 banen dat vindt ik wel nu even meer als genoeg... meer zou wel kunnen maar dan ben ik 7 dagen in de week aan het werk. Dan kan ik mijn paarden ook wel wegdoen heb er dan helemaal geen tijd meer voor....


Maar bijv een ouder iemand als leaser zou ik nog wel voor open staan. Ik kijk even wat haar reactie is als ik de andere punten benoem.

Ik vindt het via de app ook wel lastig of het dan binnen gaat komen of dat mensen denken het zal.

DuoPenotti

Berichten: 29523
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Contract verzorgster opstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 08:36

Met zo'n moeder weet je direct waar het gedrag vandaan komt.
En ja rot voor het kind dat haar niet geleerd word dat ze gewoon moet doen wat haar opgedragen word bij een paard van een ander.
Maar die kwam niet meer bij mijn paard in de buurt. Zou er nog geen seconde over twijfel.
En bij betalen zou ik bij haar helemaal voorzichtig zijn en dat ze niet gaat redeneren; ik betaal er nu voor dus ik mag doen wat ik wil.

pluisbeer

Berichten: 960
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: cuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 09:07

De pony wordt ouder straks en dan is er nog meer waar je rekening mee moet houden, wat niet kan. Daar gaat dan toch niemand voor betalen denk ik. Wat is dan je plan?
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken maar misschien is een pensioen plek zoals van der Kruis een optie?

Zebrastreep

Berichten: 9762
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-22 10:58

pluisbeer schreef:
De pony wordt ouder straks en dan is er nog meer waar je rekening mee moet houden, wat niet kan. Daar gaat dan toch niemand voor betalen denk ik. Wat is dan je plan?
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken maar misschien is een pensioen plek zoals van der Kruis een optie?



Als ik hoor wat stalgenoten vragen voor hun oudere paard ben ik nog heel redelijk met een laag bedrag. Ik vraag echt geen honderden euro's. Ik neem daarin de 'beperkingen' zeker mee.

Reden waarom ik haar niet wil verhuizen is omdat ze dan binnen een jaar dood is. Pony staat hier al 22 jaar en weet niet beter dan dit. Ik heb haar 1x mee gehad op stage en ze was zo ongelukkig dat ik toen heb besloten dat ze hier niet meer weggaat.

Tevens is ze dikke maatjes geworden met haar dochter en ze uit elkaar halen ga ik twee ongelukkige paardjes door hebben.

Koekie73

Berichten: 2662
Geregistreerd: 30-10-16

Re: Contract verzorgster opstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 11:43

Pfff lastig. Dit zijn wel dingen waar ik bang voor zou zijn als ik een bijrijder zou zoeken of evt 1 van de pony's wil verleasen.

Ik snap die moeder ook niet; mijn dochter is inmiddels 16 maar zij dit sowieso nooit in d'r hoofd halen. Echter, als ik dit zou horen zou ik ingrijpen bij mijn kind. Dan kan ze dus niet zonder toezicht naar de pony.
Heb je een bijrijdertje echt nodig?

oji

Berichten: 4251
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 12:08

Ik vind het eigenlijk bizar.
Jij hebt 2 paarden waarvan je voor 1 weinig tijd hebt. Je hebt een meisje die dat paard aandacht wil geven. Dat paard heeft beperkingen en mede daarom heb je hebt een hele trits aan dingen die dat meisje niet mag doen met het paard, dus eigenlijk mag ze vooral aandacht geven omdat jij daarvoor geen tijd hebt.
Daarnaast, je vertrouwt het meisje (en nu dus ook de moeder) eigenlijk niet, maar omdat je er eigenlijk wel afhankelijk van geworden bent mag ze blijven.... En nu als klap op de vuurpijl mag ze er ook nog voor gaan betalen omdat jouw stalling omhoog gaat? Ik vind het de wereld op zijn kop.

A. Laat je in mijn ogen alleen mensen bij je paard die je voor de volle 100% vertrouwt
B. Als jij te weinig tijd hebt voor je oudje met beperkingen, mag je blij zijn dat iemand zijn/haar tijd wel vrij maakt voor JOUW paard...Zij helpt jou en mag daar dan ook nog voor betalen.

Veel eerlijker zou zijn als je dat meisje òf niet meer laat komen omdat je haar niet vertrouwt, òf haar accepteert, blij bent met haar hulp en haar af en toe iets leuks zou geven als bedankje voor haar hulp.

Zebrastreep

Berichten: 9762
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-22 12:24

oji schreef:
Ik vind het eigenlijk bizar.
Jij hebt 2 paarden waarvan je voor 1 weinig tijd hebt. Je hebt een meisje die dat paard aandacht wil geven. Dat paard heeft beperkingen en mede daarom heb je hebt een hele trits aan dingen die dat meisje niet mag doen met het paard, dus eigenlijk mag ze vooral aandacht geven omdat jij daarvoor geen tijd hebt.
Daarnaast, je vertrouwt het meisje (en nu dus ook de moeder) eigenlijk niet, maar omdat je er eigenlijk wel afhankelijk van geworden bent mag ze blijven.... En nu als klap op de vuurpijl mag ze er ook nog voor gaan betalen omdat jouw stalling omhoog gaat? Ik vind het de wereld op zijn kop.

A. Laat je in mijn ogen alleen mensen bij je paard die je voor de volle 100% vertrouwt
B. Als jij te weinig tijd hebt voor je oudje met beperkingen, mag je blij zijn dat iemand zijn/haar tijd wel vrij maakt voor JOUW paard...Zij helpt jou en mag daar dan ook nog voor betalen.

Veel eerlijker zou zijn als je dat meisje òf niet meer laat komen omdat je haar niet vertrouwt, òf haar accepteert, blij bent met haar hulp en haar af en toe iets leuks zou geven als bedankje voor haar hulp.



Ho voordat je allerlei vooroordelen trekt ik heb zeker tijd maar ik ben sinds kort begonnen met een nieuwe baan omdat er op mijn oude baan fiks werd bezuinigd en ik haar heel rot weggekomen ben. Ik was al blij als ik de paarden kon betalen maandelijks.

Ik werk al twee banen om ze te houden dus ik heb heel wat voor ze over heb. Dus ik vindt dat je daaruit nogal een vooroordeel trekt. Mijn oudje hoeft niet meer elke dag gereden te worden. Ze staan niet op stal maar 24/7 buiten zowel in de winter als zomer in kuddeverband. Beter leven dan mening paard in Nederland.

Meisje is vrij om heen te gaan wanneer ze wilt. Ze mag rijden en hoeft heen klusjes te doen zoals een stal mesten of schoonmaken. Zoals mijn staleigenaar ook zegt ze geniet eigenlijk alleen van de leuke dingen. Ik zou nooit iemand laten betalen om mijn stal uit te mesten dat is gewoon niet fair

En her is logisch dat mijn jonge paard iets meer aandacht krijgt omdat ze beleerd en doorgereden moet worden. De verhoogde kosten is best onverwachts maar wel logisch in deze onvoorspelbare tijd.


En ik ben echt niet de enige er zijn meer die het nu echt een stuk moeilijker gaan krijgen meer moeten werken en daardoor minder tijd voor hun dieren krijgen


Als ik mijn paard nu de gehele dag opsloot in een stal vond ik het een ander verhaal

AmyJamess

Berichten: 2120
Geregistreerd: 03-10-08
Woonplaats: Hengelo (OV)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 12:42

Zebrastreep schreef:
pluisbeer schreef:
De pony wordt ouder straks en dan is er nog meer waar je rekening mee moet houden, wat niet kan. Daar gaat dan toch niemand voor betalen denk ik. Wat is dan je plan?
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken maar misschien is een pensioen plek zoals van der Kruis een optie?



Als ik hoor wat stalgenoten vragen voor hun oudere paard ben ik nog heel redelijk met een laag bedrag. Ik vraag echt geen honderden euro's. Ik neem daarin de 'beperkingen' zeker mee.

Reden waarom ik haar niet wil verhuizen is omdat ze dan binnen een jaar dood is. Pony staat hier al 22 jaar en weet niet beter dan dit. Ik heb haar 1x mee gehad op stage en ze was zo ongelukkig dat ik toen heb besloten dat ze hier niet meer weggaat.

Tevens is ze dikke maatjes geworden met haar dochter en ze uit elkaar halen ga ik twee ongelukkige paardjes door hebben.


Maar als ze binnen een jaar 'dood' is, Waarom word ze dan nog gereden?
Misschien inderdaad dan beter een plekje te zoeken waar hij van zijn oude dag kan genieten.
Snap dat het een hele moeilijk situatie is. Maar wat als je verzorgster vandaag of morgen te veel vraagt en ze rijdt je paard echt kapot? Misschien vergeef je je zelf dat niet meer.

hagelslag
Berichten: 9038
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Contract verzorgster opstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-22 12:44

@amyJamess
Er staat als de pony verhuist word is ze binnen een jaar door doordat ze ongelukkig word