twee zusjes gezocht die shetlanders willen verzorgen,angerlo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

twee zusjes gezocht die shetlanders willen verzorgen,angerlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-23 17:38

Ok :+ ik hoop dat dit op de juiste plek staat.
Maar ik ben net gebeld door een oudere meneer of ik twee dochters heb?

Nou nee die heb ik niet? :? maar hij is met veel zoeken en mijn niet bepaald veel voorkomende achternaam en mijn inmiddels stokoude adres bij mij terecht gekomen. Hoe werkelijk geen idee maar het is hem gelukt. :P

Maar wat blijkt. Twee zusjes 11 (F)en 12 (D) jaar oud (namen inclusief mijn zeldzame achternaam mogelijk verkeerd geschreven en gewicht en lengte :') bij mij bekend nu) hebben een net briefje achtergelaten bij een paar shetlanders in een wei in Angerlo bij Doesburg. Het enige wat er dus niet opstond was een telefoonnummer en een adres.

Na een overigens fijn gesprek met deze meneer aangeboden een oproep op bokt te plaatsen om de twee meisjes op te sporen en ze via mij in contact te brengen (na toestemming van de ouders uiteraard) met de oudere meneer.

Dus kent iemand twee zusjes die gek zijn van ponys, wonen in Doesburg of omgeving. En die er het type voor zijn een net briefje :list: achter te laten bij de wei van een paar shetlandponys. :D Of woont er iemand in die hoek met actieve sociale media. En kan dit berichtje dan rondgestuurd worden.

Of heeft iemand nog een ander idee hoe ik deze twee meisjes kan opsporen?

En mods mocht het verkeerd staan lees ik het graag

Edit even de voorletters van de meisjes erbij gezet. Dat is misschien wat gemakkelijker. Meer informatie wil ik niet online zetten :n

NoGo

Berichten: 1896
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: ergens bij de zee

Re: twee zusjes gezocht die shetlanders willen verzorgen,angerlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 18:21

Is het niet veel makkelijker als die beste man gewoon een briefje op dezelfde plek terug hangt met beste F en D ik heb jullie briefje gevonden maar er stond geen telefoonnr op.
Denk dat dit effectiever is dan hier een bericht op bokt te plaatsen, want ze komen vast daar weer terug (al is het maar om te kijken of het briefje weg is).

Hommage

Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 18:30

@karuna, ik denk dat het mijn buurman wel eens kan zijn. Gaat het om meerdere zwarte Shetlanders met veulens? Ik wil best met je meedenken of ik ze ken. :j

Wel eens met NoGo trouwens. Lijkt me de meest eenvoudige oplossing.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-23 18:54

Ah ik heb daar zelf niet aan gedacht en hij kennelijk ook niet. :)* Daarom is bokt handig. Ik werd redelijk verrast door het telefoontje maar vond het ook wel schattig dat hij zoveel moeite doet de meisjes te vinden.

Hommage ik stuur je een pb even over waar ze staan. Ik heb werkelijk geen idee wat voor shetjes het zijn :+ alleen waar ze staan weet ik dan wel weer. Ik kwam daar toch regelmatig voorbij :j

Hommage

Berichten: 2767
Geregistreerd: 07-09-07

Re: twee zusjes gezocht die shetlanders willen verzorgen,angerlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 18:59

Kleine wereld :D nooit gedacht zo'n berichtje op bokt voorbij te zien komen haha

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-23 19:02

Ik had ook nooit gedacht dat ik gebeld zou worden zo lang na mijn verhuizing of ik twee dochters heb. :') En nog verbaasder dat mijn nummer in een telefoonboek staat waar ik het zelf nooit heb ingezet :n en ik ben toch wel benieuwd of hun achternaam idd mijn naam is of dat er sprake is van een schrijffout. Het is een vrij zeldzame naam afkomstig van twee takken van de familie

veranadautje
Berichten: 1288
Geregistreerd: 12-02-10

Re: twee zusjes gezocht die shetlanders willen verzorgen,angerlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 20:11

Op mp staan vaan meiden uit deze omgeving die een verzorg pony zoeken