Misbruik van bijrijder of toch niet?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nicky1963

Berichten: 1989
Geregistreerd: 26-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 16:21

Het lijkt erop dat zowel jij als de amazone het doel bereikt hebben. Zij wilde van haar angst af, jij wilde haar helpen tot zij weer voldoende vertrouwen en vaardigheden had om op een manege te gaan rijden.

Tijd om afscheid te nemen dus.

tirzasarah10

Berichten: 1832
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Bant

Re: Misbruik van bijrijder of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-24 16:34

Als iets niet fijn voelt niet doen. Het is jou dier en laten we eerlijk zijn dit is geen goedkope hobby. Je deed het goed bedoeld maar kwam uiteindelijk niet fijn uit. Heb een tijd terug ongeveer zelfde situatie gehad. Ik wilde er wel af en toe iemand bij voor mijn pony zodat ik wat meer mijn jonkie kon begeleiden. Meisje kwam eerste keer met haar vader en voelde echt prima maar na de 2de afspraak kreeg ik er gewoon een raar gevoel bij. Ze wilde graag rijden terwijl ze wist dat dat niet kon ze was te lang. Maar ze leek wat ongeïnteresseerd of weet ik het, voelde slecht. Ze had min of meer dit er bij naast haar lease paard en had daar meer interesse in.. ze stuurde ook echt alleen mag ik komen als ze zich verveelde en daar hou ik niet zo van. Klikte gewoon niet aan de eindstreep.

Toevallig kwam tijdje terug een fb oproepje van een vrouw die haar dochter kennis wilde laten maken met de paarden en die gevraagd of ze eens langs wilde komen met het idee dat het voor een keer was. Dit meisje is blijven hangen en komt nu al een tijdje trouw iedere week en het liefst 2x maar heb gewoon 0 last er van en zie er ook echt niet tegen op. Daardoor is het echt een aanvulling, ik zorg dat ze gemest zijn en zij gaat lekker poetsen en beetje rommelen met de ponies. Dus mijn advies zou echt zijn lekker afscheid nemen en alleen doen wat goed voelt! Je moet je niet irriteren :)