andere mensen zomaar op jouw vzpaardje???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karmandi

Berichten: 698
Geregistreerd: 10-04-05

andere mensen zomaar op jouw vzpaardje???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-05 21:09

ik heb een vriendin die een 10 jarig arabje verzorgt. ze mag echt alles met het paardje doen en heeft er erg veel lol mee. Nou komt ze daar op een dag: zitten er 2 andere meisjes op die pony! zij met de eigenaar praten: zegt hij: ja, het is jouw paardje dus zie maar wat je ermee doet.
dus zij heeft tegen die meisjes gezegd dat ze liever niet heeft dat die meisjes nog komen, hoort ze de volgende dag van iemand anders daar op stal dat die meisjes weer waren geweest en op dat paard hebben gereden en zelfs met hem de bossen in zijn geweest! De eigenaar heeft niet gezegd dat ze dat mochten. ik vind dit echt niet normaal... jullie wel?

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Re: andere mensen zomaar op jouw vzpaardje???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 21:10

Nee, als de eigenaar niet gezegd heeft dat het mocht, dan ga je toch niet zomaar met iemand anders paard naar buiten?

Wat is dat nu weer voor vaagheid...

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: andere mensen zomaar op jouw vzpaardje???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:21

Kennen jullie die meisjes niet en ze komen zomaar rijden? Dan zou ik ze even HEEL snel duidelijk maken dat dat niet kan en absoluut niet mag! Zijn ze nou gek geworden...moeten ze bij mij niet proberen hoor

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Re: andere mensen zomaar op jouw vzpaardje???

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:25

Ik snap 'm niet zo, maar ik maak op dat er 2 meisjes zomaar op je verzorgpaardje rijden?
Zou ik niet accepteren hoor!

Karmandi

Berichten: 698
Geregistreerd: 10-04-05

Re: andere mensen zomaar op jouw vzpaardje???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 17:38

we kennen de meisjes niet... we hebben al meerdere keren gezegd dat ze niet meer mogen komen, maar we horen van andere mensen dat de meisjes nog steeds met het paard aan het rotzooien zijn...

Kaiya
Berichten: 4066
Geregistreerd: 19-05-04
Woonplaats: Het prachtige zuid-Limburg!

Re: andere mensen zomaar op jouw vzpaardje???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 18:13

Dus die meisjes dachten; 'Hee, er staat daar een paard in de wei' en weten precies waar alle spullen voor het beestje liggen en gaan er vervolgens mee het bos in, en de eigenaar doet er niks aan?
Ik zou die meiden goed duidelijk maken dat ze niet meer mogen komen, dat andere mensen die het zien ze mogen wegsturen en mn paard zodanig neerzetten dat die meiden er niet bij kunnen!

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: andere mensen zomaar op jouw vzpaardje???

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-05 21:43

Ik laat ook niet zomaar iemand op Rashida.. Ja uitstappen vind ik prima, maar ze moeten het niet in hun hoofd krijgen dat ze zomaar even mogen gaan rijden, dan spring ik echt uit mn vel

Achterom
Berichten: 23040
Geregistreerd: 28-09-04

Re: andere mensen zomaar op jouw vzpaardje???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 10:34

Vreemd verhaal dit...
De oplossing is trouwens simpel... zorg gewoon dat die meisjes niet meer bij de spullen kunnen komen, berg het gewoon op achter slot en grendel

X__Hardc0re_
Berichten: 866
Geregistreerd: 03-08-05

Re: andere mensen zomaar op jouw vzpaardje???

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-05 12:24

zo ik zou kapot gek worden wie weet wat ze met dat paardje allemaal doen daalijk heeft ie in eens peesklap ofzow? je weet nooit of gebeurt der wat anders ik zou ze ect opzoeken en vragen waar ze mee bezig zijn of als ik ze op mijn verzorgpaard zie zou ik ze der echt aftrekken ja toch kom nou

Urielle

Berichten: 50074
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re: andere mensen zomaar op jouw vzpaardje???

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 11:09

a) waarom liggen die spullen niet in een afgesloten kast? Niet alleen daarvoor maar ook tegen diefstal.
b) waarom laten die andere mensen op stal dan die meiden zomaar met die paarden vertrekken?
c) waarom grijpt die eigenaar niet in? Die vindt dat wel prima dat twee wildvreemde meiden er met zijn paard tussenuit zijn?

annepaardoes

Berichten: 7157
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Omgeving Apeldoorn

Re: andere mensen zomaar op jouw vzpaardje???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 18:38

Dat vind ik echt aso! Dat doe je toch niet :S

horsiej

Berichten: 2045
Geregistreerd: 26-02-05
Woonplaats: westland.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 22:16

SLOTJE op de plek waar de spullen liggen doen en die meiden effe heeeeel snel en goed duidelijk maken dat als ze ook nog maar een keer 1 teen op het erf zetten ze echt de banketstaaf zijn!

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 22:19

Spullen idd goed opruimen. Ik zou erggg kwaad worden, maar je kan er niks tegen doen, dat kan alleen de eigenaar...

Samy

Berichten: 11077
Geregistreerd: 16-07-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 12:58

Dat is zeker niet normaal. Zoals hier boven al gezegt hebben spullen goed opbergen, achter slot en grendel en laat de mensen op stal ook maar zeggen dat het niet mag. Het is HAAR verzorgpaardje, die ze als eigen mag beschouwden en als zij de regels mag maken mag zij ook zeggen dat de andere mensen op stal ook mogen zeggen dat ze er niet mee weg mogen of op mogen zitten!
Bij ons op stal kan dat trouwens niet eens, je moet lid zijn van de rijvereniging om hier te mogen rijden.... en op de manege weet de manege eigenaar het wel wie er op wie rijdt!

ikkiN

Berichten: 2843
Geregistreerd: 13-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:47

Dat zijn dus van die dingen waar ik zooo boos om zou worden!!! De oplossingen zijn al gezegd.
Toen ik Lies net deed, kwam het vorige meisje een aantal keren terug en ging gewoon weer rijden! Dan kwam ik aan, en was Lies weg. De eigenaar heeft haar toen voor me weggestuurd, ik ben niet zo'n held Kan de eigenaar haar daar niet bij helpen?

Eleven

Berichten: 1348
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Gorinchem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 20:58

Ja soms heb je er van die gekke mensen tussen zitten. Goed regelen met de eigenaar. Dat jullie op 1 lijn liggen en zodra die kinderen weer komen dat een van jullie ze weg stuurt.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 21:03

of als de spullen niet achter slot en grendel kunnen, dan mee naar huis nemen