Verzorgpony's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xXIris

Berichten: 1210
Geregistreerd: 03-05-05
Woonplaats: Emmen//Erm

Verzorgpony's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 19:33

Hallo,
Ik heb een lieve verzorgpony van 3 jaar oud en ze heet Samantha ze is een merrie, en ze is heel ondeugend. Ze kan nu al aan de teugel lopen in stap , draf en een beetje galop. Ook kan ze springen ze vind het nog wel een beetje eng maar het gaat beter als eerst, je moet wel met haar goed door draven. Ik rij op haar elke woensdag, ik ben blij dat ik haar mag verzorgen! We longeren haar ook ze is best braaf maar op 1 kant moet je er gewoon achter aan rennen nou alleen meestal in het begin als je haar dan niet aanpakt dan gaat ze steeds stil staan. Toe laatst was ze als een gek aan het rennen en ze was heel blij ze moest een beetje kalm aandoen maar ze rende gewoon door. (waren lessen naast) Toen ging ik in de bak staan en kwam ze net zo mooi aangelopen in draf als ik niet aan de kant was gegaan liep ze me gewoon omver, ze wou graag spelen. Ook toelaatst in het bos ik had haar vast (halster en halstertouw) Begon ze ineens bokkesprongen te maken.

Wat vinden jullie van je verzorgpony??
En welke ondeugende streken heeft zij of haar?

-xxx-
Iris
Samantha love you

Chris_Fire
Berichten: 1031
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: nuland

Re: Verzorgpony's

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-05 10:15

Ik vind mijn verzorgpony super Is nu net door haar streken heen tijdens rijden en loopt nu mooi rond... Heeft eigenlijk geen streken doet alleen heel erg luchtzuigen. Springen kan hij super! maar mag het niet zo vaak van de eigenaar. Buitenrijden naait hij er vaak uit en dat was eerst in de bak ook zo nu heeft ze een lekker tempo reageerd alleen iets TE snel op je been maar dat gaat ook al steeds beter. Verzorg hem nu 2/3 jaar longeren doet hij ook braaf