Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 39 van de 39 [ 964 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39
Plaats een nieuw onderwerp

5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

 

Dat is weggehaald dus je kunt het niet helemaal niet vinden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-15 15:58 



 
Profiel   

ja ik zocht ook al

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-15 16:06 



 
Profiel   

hoi! ik had zelf een verzorgpony, want ik heb briefjes in de brievenbus gestopt, en toen belde er een vrouw, en die zei dat ik wel langs mocht komen. eigenlijk dacht ze dat ik iets groter was zodat ik op toby kon rijden, maar ik was nog te jong. ze hadden nog een shetje staan. toby hebben ze verkocht, want ze hadden geen tijd meer voor hem. maar ik mocht pablo (de shet) verzorgen. pablo had last van zijn longen, en de medicijnen leken even goed te gaan, maar toen kwam het terug. op een gegeven moment besloten ze hem van zijn lijden verlossen. dat is nu allemaal een jaar of twee geleden, maar ik mis hem nog steeds.... dag lieve pablo :( toch wel weer fijn om t fk kwijt te kunnen

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-01-16 13:40 



 
Profiel   

ik wil dit plaatsen op marktplaats is t voldoende denken jullie?
hey.

ik ben Alianka (13 jr, 31 maart wordt ik 14 maar ik ben ook bereid om op mijn verjaardag te verzorgen) en ik ben opzoek naar een verzorgpony/paard.
ik heb al 6 jaar rijervaring en heb al voor een paar verzorgpony's gezorgt( 2 shetlanders en 2 kwpn
ik heb een groot verantwoorderlijkheids gevoel, ik ga daarom voorzichtig met uw paard/pony en uw spullen om.
van stal uitmesten tot de weide uitmesten, rijden tot longeren of wandelen, van knuffelen tot eten geven is bij mij niet 100% nieuw. ik kan op bijna alle dagen. maar hellaas zit ik nog opschool en ga op maandag en dinsdag een krantenwijk lopen en ik wil eventueel ook een bijdrage betalen
de les uren:
woensdag tot 14:00 uur les.
donderdag tot 14:50 uur les.
vrijdag tot 13:10 uur les.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-16 13:37 



 
Profiel   

Ik zou, als ik jou was, meer gebruik maken van hoofdletters en leestekens. Daarnaast zou ik de advertentie wat overzichtelijker maken, want het staat nu een beetje door elkaar. Bijv:

Hallo lezer,
Ik ben Alianka, ik ben 13 jaar oud en woon in... Ik ben opzoek naar een verzorgpony/paard in de omgeving van ..(plaats).

Ik heb 6 jaar rijervaring (waar heb je gereden? Vertel daar wat meer over). Daarnaast heb ik een aantal pony's verzorgd. Dit waren 2 shetlanders en 2 kwpners, dus daar heb ik ook ervaring mee.
(Heb je deze paarden ook gereden?)

Ik vind heel veel dingen leuk om te doen: van voeren, de stal en de weide uitmesten tot rijden, longeren of wandelen. Ook knuffelen en poetsen vind ik leuk.
Ik ga uiteraard voorzichtig met uw paard/pony en uw spullen om.

Ik kan op woensdag, donderdag, vrijdag en in het weekend. Op de schooldagen kan ik alleen in de middag of avond. Ik kan eventueel een bijdrage leveren.

Als u vragen heeft hoor ik het graag! Groetjes van ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-01-16 14:41 



 
Profiel   

Hallo lezer,
Ik ben indy, ik ben 11 jaar oud en woon in helden Ik ben opzoek naar een verzorgpony/paard in de omgeving van helden limbug (nederland).

Ik heb 3 jaar rijervaring ik rij bij caprilli. Daarnaast heb ik een aantal pony's verzorgd. Dit was 1 haflinger en 2 kwpners, dus daar heb ik ook ervaring mee.
deze paarden heb ik ook gereden

Ik vind heel veel dingen leuk om te doen: van voeren, de stal en de weide uitmesten tot rijden, longeren of wandelen. Ook knuffelen en poetsen vind ik leuk.
Ik ga uiteraard voorzichtig met uw paard/pony en uw spullen om.

Ik kan op woensdag, donderdag, vrijdag en in het weekend dan wel om de week. Op de schooldagen kan ik alleen in de middag of avond.

Als u vragen heeft hoor ik het graag! Groetjes van indy

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-06-16 19:32 



 
Profiel   

Bedankt voor de tips! Ik heb m'n eerste gooi al gedaan. (Advertentie link staat hieronder)

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-07-16 09:57 



 
Profiel   

hallo,

ik zoek voor mijn c pony ( 134 cm ) een bijrijder omdat ik zelf te goot voor hem ben en een nieuwe pony heb.

met de juiste ruiter kan je alles met hem doen hij heeft dan ook al veel gezien zoals de zee, wedstrijden zowel binnen als buiten en heel veel lange buitenritten.

het is alleen geen beginners pony dus ik zoek iemand die hem egt aan kan pakken als het nodig is en niet bang is in het zadel.

de pony staat bij mij aan huis dus in raalte.

foto`s staan bij de link :
http://www.bokt.nl/markt/ad/415513/raal ... ige-c-pony

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-16 14:02 



 
Profiel   

allemaal goede tips heb de meeste al gebruikt en ga binnenkort langs de deuren. weet iemand nog een goede site om te zoeken. heb mp en fb en bokt al gebruikt.wat vinden jullie van mijn mp advertentie


https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... ousPage=lr

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 21:30 



 
Profiel   

Dit is echt een heel erg oud topic.....

Het is op bokt niet de bedoeling dit soort topics omhoog te schoppen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-19 21:36 



 
Profiel   

Hoi ik ben veerle
Ik ben 12 jaar oud
Ik weeg onv. 35 kilo
Ik ben onv. 1.40.meter lang
En ik heb ongv. 2.5 jaar ervaring

Hoi ik ben veerle ik hou erg van paarden ik zat ook op paardrijden eerst reed ik wel bij een manege maar toen had ik een verzorg pony maar dat was te ver weg om met de fiets te gaan en elke keer met de auto was ook niks aan en nu rij ik aventoe bij een vriendin van mij ken je iemand dicht bij Rijssen die iemand zoekt app me dan even

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-19 17:31 



 
Profiel   

Jolliegirl schreef
Dit is echt een heel erg oud topic.....

Het is op bokt niet de bedoeling dit soort topics omhoog te schoppen.

Dat is ook niet mijn bedoeling

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-19 14:47 



 
Profiel   

Hallo allemaal ik ben Yenna ik ben 12 jaar en ik ben heel lang op zoek naar een verzorg pony ik ben 1,55 m en ik ben ongeveer 44 kilo en ik zou het heel leuk vinden als ik zou kunnen verzorgen in regio Veenendaal,rhenen ik heb niet genoeg rijervaring maar ik heb wel op maneges gezeten en gereden ik vind het soms ook eng om te rijden omdat ik angst heb gehad dus daarom ben ik op zoek naar een verzorgpony die ik kan verzorgen het zou ook leuk zijn als ik het eventueel kan berijden

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-19 09:38 



 
Profiel   

mensen ik ben op zoek naar en paardje dat heel mak is waar ik 1 x per week op kan rijden. graag omgeving waardenburg stuur me even een PB
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-05-21 18:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 39 van de 39 [ 964 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen