Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 38 van de 39 [ 964 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

5 Manieren om een verzorgpaard/bijrijder te vinde

 
Profiel   

irisiscool schreef
Oké bedankt @deksel.
Maar het probleem is ik ben een paar maanden geleden gestopt met rijden dus ik kan het moeilijk gaan vragen

Ow zo, dan kan je aan iemand anders vragen wat je niveau is. Ik denk wel dat je gevorderd bent als je 8 jaar rijdt, maar ik heb je nog nooit zien rijden dus dit is meer een gok.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-14 18:12 



 
Profiel   

hey, ik dacht laat ik ook even mijn verhaal vertellen. ben via via aan merries met veulens gekomen om te verzorgen, die eigenaar had meerdere pony's dus gevraagd of er eentje te berijden was. zo kwam ik bij mijn eerste bijrijdpony ! later had ik een advertentie gezet omdat ik te groot werd voor die pony. belt er een hele aardige vrouw of ik haar haflinger tijdelijk wilde verzorgen doordat ze niet kon rijden. tuurlijk ! ben daar nu al een jaar en hoef niet meer weg! toen ik op marktplaats keek en een advertentie van een NRPS merrie van 20 zag was ik om. omdat ik ook op de manege rijd en dat superduur wordt ga ik morgen daar kijken en waarschijnlijk die merrie rijden op een club en gewoon thuis ! dan blijf ik bij die haflinger en nrps en stop op de manege !

hoop dat het klikt met die pony, is een heethoofdje , maar dat zien we morgen wel weer ! *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-14 13:07 



 
Profiel   

Ik zoek ook al echt heel lang naar een geschikte verzorgpony, het probleem is dat ik nog geen 18/16 ben, maar dat ik onder de 18 ben betekend nog niet dat ik niet kan rijden en niet verantwoordelijk ben. Ook is de bijdrage soms echt belachelijk hoog.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-14 16:10 



 
Profiel   

Super handige tips :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-11-14 20:47 



 
Profiel   

Heeft iemand iemand nog andere tips???? Ik heb alles al geprobeerd :list: :n
Helpt het om een advertentie op Facebook te zetten??? :PB
Of kennen jullie iemand in zuidwolde of hoogeveen met een pony? <<) :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-01-15 21:43 



 
Profiel   

Yesss ik heb een verzorgpony gevonden via bokt. Super, ik begin zaterdag

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-01-15 23:14 



 

Ben je al wel wezen kennismaken?

Ik ga misschien overstappen op een jonge pony die ik dan met begeleiding ga doorrijden. Deze pony is van dezelfde eigenaar als [naam], Silver en [naam] en ze stast op dezelfde stal dus ik hoef ze niet te missen. :+: Vanmiddag 'proefrijden' (Heb al weleens op deze pony gereden) om te kijken of het klikt en ik 'goed genoeg rijd'. :) Ben benieuwd, ik vind het wel een héle leuke uitdaging.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-15 09:09 



 
Profiel   

Super goede tips :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-15 10:14 



 
Profiel   

Bleh, ik zoek er ook een.
Maar dat komt vast wel! Succes met zoeken iedereen of gefeliciteerd met diegene die er al een heeft *\o/* *\o/*

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-05-15 23:26 



 
Profiel   

ik kom even binnenvallen :D ik vond mijn verzorgponys/paarden juist toen ik niet aan het zoeken was :') ben erg blij met ze, 1 heb ik via bokt gevonden. Voor de meisjes die nog aan het zoeken zijn: blijf hoop houden en ga niet iets doen wat je niet aan kunt/wilt. Als het niks voor jou is moet je het niet doen! Soms is je eerste verzorgpony je droompony, maar voor sommige word het niks, dat heb ik ook gehad! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-05-15 19:35 



 
Profiel   

hey hebben jullie nog tips om te verbeteren

Hallo,
Ik ben Michelle, ik woon in Renkum en ik ben op zoek naar een verzorgpony/paard in omgeving van Renkum. Zelf rij ik nu ongeveer 4,5 jaar bij manege Stal Eikelboom in Wageningen. Ik ben altijd eerlijk, betrouwbaar en vriendelijk meisje. Ik ben ongeveer 1.60 lang en ik weeg ongeveer 50 kg.
Ik kan waarschijnlijk 2 á 3 dagen in week langs, maar valt te overleggen. Ik heb geen bezwaar tegen uitmesten en dergelijke klusje. Ik ben wel iemand die mijn afspraken na komt.
Wilt u meer over mij weten of heeft/weet u iets voor mij.
Neem dan met mij contact op!

Met vriendelijk groet,
Michelle

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-05-15 18:18 



 
Profiel   

Mbeekhuizen schreef
hey hebben jullie nog tips om te verbeteren

Hallo,
Ik ben Michelle, ik woon in Renkum en ik ben op zoek naar een verzorgpony/paard in omgeving van Renkum. Zelf rij ik nu ongeveer 4,5 jaar bij manege Stal Eikelboom in Wageningen. Ik ben altijd eerlijk, betrouwbaar en vriendelijk meisje. Ik ben ongeveer 1.60 lang en ik weeg ongeveer 50 kg.
Ik kan waarschijnlijk 2 á 3 dagen in week langs, maar valt te overleggen. Ik heb geen bezwaar tegen uitmesten en dergelijke klusje. Ik ben wel iemand die mijn afspraken na komt.
Wilt u meer over mij weten of heeft/weet u iets voor mij.
Neem dan met mij contact op!

Met vriendelijk groet,
Michelle


Ik zou iig je leeftijd erbij vermelden.
Je bent 17 zie ik in je profiel, maar deze tekst had ook door een jongere meid geschreven kunnen zijn.
Het woord 'meisje' kun je beter weghalen, staat er overbodig. Of je moet willen benadrukken dat je nog een echt (jong) meisje bent.
Verder vind ik het een mooie advertentie.

Misschien nog iets vermelden over het niveau waarop je rijdt. 4,5 jaar op een manege kan heel wisselend zijn.
En wat voor soort paard zoek je, wat zijn je verwachtingen en welke richting wil je op? (Serieus dressuren of meer naar buiten?)
Ben je wel of niet bereid een bijdrage te betalen?
Naar mijn idee hoeft dit niet direct in de advertentie, maar het zullen de eerste vragen zijn die ik jou zou stellen.
Dus wel iets om alvast over na te denken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-15 07:14 



 
Profiel   

dank je wel

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-05-15 18:05 



 
Profiel   

http://www.marktplaza.nl/dieren/overige ... 64290.html
http://www.marktnet.nl/dieren/paarden-v ... ?preview=1
http://dieren.aanbodpagina.nl/verzorgpony-gezocht
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
http://leasehorses.nl/advertentie/2951
Hier heb ik advertentie gezet en ik hoop snel antwoord krijg

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-15 10:34 



 
Profiel   

Ik ben opzoek naar een bijrijdpaard.
Omgeving wierden rijssen.

PB voor info...

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-15 20:08 



 
Profiel   

Hoi! Zijn er nog mensen rondom de omgeving Haren/Groningen/Onnen/Glimmen etc, die iemand zoeken? Ik zoek een paard waar ik mee zou kunnen dressuren. Geen wedstrijdervaring, maar ik zou wel lekker willen trainen. Ook bereid om les te nemen. Ik kan minimaal 1x maximaal 3x per week komen. (ook afhankelijk van de afstand).

Voor meer info, pb :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-05-15 09:58 



 
Profiel   

Hey is er nog iemand die in de omgeving van joure, scharsterbrug, sint nyc. Een verzorgster zoekt? Ik ben 13 jaar 1,65 lang en 45 kilo. Ik rij 4/5 jaar. Ik zoek een pony waar ik ook op kan rijden en die (als hij/zij het leuk vind en het mag) soms eens een klein sprongetje kan maken. Maar ik hou natuurlijk ook van het verzorgen en poetsen van de pony. Ook klusjes als uitmesten en voeren zou ik kunnen doen.voor meer info, pb.

Groetjes jolanda.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-06-15 19:53 



 
Profiel   

Meestal gaan het ook via via dat is 1 van de reden waarom er bijna nooit op advertenties wordtt gereageerd. :( :( Ik heb het ook overal een reactie gezet maar nergens antwoord ;( . Het ligt er ook wel een beetje aan waar je woont want ik woon bv in een best grote stad in N-Holland maar weinig maneges of paarden in de buurt. iedereen veel succes met het vinden xxx

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-15 08:11 



 
Profiel   

HALLO.

WIE WEET EEN VERZORPONY VOOR MIJ IN ASSENDELFT??? IK BEN 12 JAAR EN HEB AL 5 JAAR RIJERVARING.
IK BEN 1.59 EN WEEG 39 KG
XXNIKA

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-15 20:11 



 
Profiel   

nikabooij1 schreef
HALLO.

WIE WEET EEN VERZORPONY VOOR MIJ IN ASSENDELFT??? IK BEN 12 JAAR EN HEB AL 5 JAAR RIJERVARING.
IK BEN 1.59 EN WEEG 39 KG
XXNIKA

Tip:
-maak een advertentie aan, zet daarin meer informatie wie je bent, wat je zoekt, en waarom. Denk aan je interpunctie :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-06-15 20:26 



 
Profiel   

hallo allemaal! Ik heb zaterdagochtend allemaal briefjes rondgebracht bij mensen met een paard. In de briefjes heb ik gezet dat ik een verzorgpaard/pony zoek, mijn rijervaring en gewone evaring met paarden en pony's, mijn leeftijd, gewicht en al dat soort dingen.. He is nu al maandag en niemand heeft gereageerd, ik heb de briefjes wel bij 10 mensen rondgebracht... :( Hebben jullie nog extra tips, en hebben jullie enig idee hoelang het duurt voordat ik misschien een reactie krijg?

Groetjes Britt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-15 11:26 



 
Profiel   

^ Ik denk dat je toch op grotere schaal zult moeten gaan zoeken/meer briefjes uitdelen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-15 11:30 



 
Profiel   

ik meld me ook! :D

iemand tips?:
hoi,
ik ben [naam verwijderd] 12 jaar oud 1,63 lang en ongeveer 45 kilo zwaar.


ik ben op zoek naar iemand die ik kan helpen met de pony bijrijden. ook heb ik ervaring opgedaan bij manege's shetlanders een lease pony en nu een 4 jarige dartmoor waarmee ik 2X in de week priveles krijg. ik heb ook ervaring met paarden doorrijden en inrijden en pak dit rustig aan, ik ben ook niet snel van een paard af te krijgen. maar ik zie wel in of het veillig is in deze situatie of niet.

ook heb ik ervaring met springen en heb met mijn leasepony 1,00 m gesprongen. ik zou het erg leuk vinden om verder te gaan met springen, springen heb ik altijd al leuk gevonden. ook ben ik bekend met grondwerk en heb nu ook 2 verzorgshetlanders waar ik dat mee doe, ik longeer ze met dubbele longe of ik lange teugel met ze.

natuurlijk wil ik ook helpen met uitmesten en andere klusjes. en kleine bijdrage is te bespreken.
ik woon in *knip* dus liever te bereiken op de fiets dus niet veel verder als 7 KM graag!
voor foto's of verdere info stuur gerust een mail



Laatst bijgewerkt door Animal op 30-05-17 13:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Woonplaats verwijderd op verzoek


Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-15 16:09 



 

Hoofdletters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-15 20:08 



 
Profiel   

Ben ik de enige die Eenmaal Andermaal niet kan vinden op bokt? :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-15 16:52 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 38 van de 39 [ 964 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen