Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 39 van de 39 [ 975 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39
Plaats een nieuw onderwerp

Paardenmarkt Zuidlaren 2015

 
Profiel   

EsConnor schreef
EsConnor schreef
Ik had eigenlijk een vraag over de markt van dit jaar. Ik kom er via mijn telefoon maar niet achter welke datum de markt dit jaar gehouden word ,ik vind alleen iets over de voorjaarsmarkt, is dit wat? En is die te vergelijken met de normale?


Volgens mij is zuidlaren altijd de 3e donderdag?? van Oktober

Edit: 3e dinsdag van oktober
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-16 19:24 



 
Profiel   

18 oktober.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-16 19:32 



 
Profiel   

Oké , ik vond het al raar. Ik kan nog niks vinden van een agenda waar ik kan zoeken naar paardenmarkten van heel 2016 en door heel Nederland. Maar zuidlaren staat op mijn nummer één, dus als die in april net zo groot was als in t najaar liet ik iedereen alvast vrijnemen haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-16 19:33 



 
Profiel   

Inderdaad altijd de derde dinsdag van oktober. Valt dit jaar ook weer in de herfstvakantie

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-01-16 20:51 



 
Profiel   

voorjaarsmarkt is niet te vergelijken dat is veel kleiner alleen dat veldje bij de grote vijver en dat staat niet eens vol

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-16 00:42 



 
Profiel   

Als je naar de zuidladermarkt wil zou ik je toch echt de markt in het najaar aanbevelen, de voorjaarsmarkt is daar niet mee te vergelijken. Veel kleiner, minder pony's.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-02-16 22:55 



 
Profiel   

Ik lees van alles over de mooie andalusier
Gok zo dat er niet veel waren op de zuidlaardermarkt 2015. Er zijn er 2 mee gegaan bij ons op stal terecht gekomen. Een zwarte en een schimmel. De schimmel loopt op hoog niveau in springen en dressuur. De zwarte is vollop in training. Beiden hebben een leuk huis en gaat erg goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-02-16 23:17 



 
Profiel   

Kingsfield schreef
Ik lees van alles over de mooie andalusier
Gok zo dat er niet veel waren op de zuidlaardermarkt 2015. Er zijn er 2 mee gegaan bij ons op stal terecht gekomen. Een zwarte en een schimmel. De schimmel loopt op hoog niveau in springen en dressuur. De zwarte is vollop in training. Beiden hebben een leuk huis en gaat erg goed.


Wat loopt de schimmel als ik vragen mag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-03-16 11:58 



 
Profiel   

een beetje laat :+
Maar ik kan me herinneren dat er een handelaar was met veel kleine mini veulentjes, weet iemand wie dat was?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-16 19:54 



 
Profiel   

Welshponyfan schreef
een beetje laat :+
Maar ik kan me herinneren dat er een handelaar was met veel kleine mini veulentjes, weet iemand wie dat was?

uh. 1/3 van alle handelaren die er stonden.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-16 20:03 



 
Profiel   

Melissa1996 schreef
Welshponyfan schreef
een beetje laat :+
Maar ik kan me herinneren dat er een handelaar was met veel kleine mini veulentjes, weet iemand wie dat was?

uh. 1/3 van alle handelaren die er stonden.....


Ja oke dat is waar haha.. Maar weet iemand één van die handelaren ? en of ze die mini's nog steeds verkopen :7

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-16 20:54 



 
Profiel   

Jahoor op iedere markt vind je wel een mini

Mijn zuidlaren koopje , links voor :)
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-16 21:05 



 
Profiel   

Letsdunit schreef
Jahoor op iedere markt vind je wel een mini

Mijn zuidlaren koopje , links voor :)
[ [url=m/Tmo9VN.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een knapperd zeg!

Ik heb overlegd met mijn ouders, en als ik een groot deel zelf betaal mag ik er eentje, als extra gezelschap voor de geitjes en mijn pony's :D dus vandaar mijn vraag, maar als ik in het voorjaar naar de markt ga kan ik dus ook slagen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-16 21:11 



 
Profiel   

Welshponyfan schreef
Letsdunit schreef
Jahoor op iedere markt vind je wel een mini

Mijn zuidlaren koopje , links voor :)
[ [url=m/Tmo9VN.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een knapperd zeg!

Ik heb overlegd met mijn ouders, en als ik een groot deel zelf betaal mag ik er eentje, als extra gezelschap voor de geitjes en mijn pony's :D dus vandaar mijn vraag, maar als ik in het voorjaar naar de markt ga kan ik dus ook slagen <3


Waarom wil je perse op de markt wat kopen? Een leuke bij een fokker vandaan is toch ook leuk?
Ik kwam toevallig wat leuks tegen op de markt de afgelopen 2 jaar maar zal er niet bewust voor heen gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-16 21:48 



 
Profiel   

Fotografie91, dat hoeft niet perse. Maar ik ben tot nu toe nog niks tegengekomenw wat ik zoek, en ik dacht, misschien kent iemand een handelaar(en) die ook bij de zuidlaardermarkt stonden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-16 22:36 



 
Profiel   

update van mijn inmiddels mooie naarling...

[ img ]

[ img ]

zie pagina 12 van dit topic voor het verschil...

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-05-16 12:05 



 
Profiel   

Deze week was het natuurlijk weer Zuidlaren! Zijn jullie geweest en weer met iets thuisgekomen?

Dit is mijn knappe aanwinst van 2015, inmiddels flink stukje groter gegroeid <3


[ img ]

[ img ]


Hoe gaat het met die van jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-16 20:54 



 
Profiel   

Leuk dier zeg!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-10-16 21:32 



 
Profiel   

Soow die is knap geworden! Ben benieuwd nar meer updates.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 16:51 



 
Profiel   

Met de mijne gaat het ook top. Eigenlijk was het de bedoeling haar op te knappen en weer te verkopen maar ze is zo leuk dat ze mijn nieuwe wedstrijdpaardje is geworden. Ze doet het top in de sport(endurance) zelfs eerste geworden bij ons laatste wedstrijd van het seizoen.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 16:57 



 
Profiel   

@Van wat super leuk dat ze het zo goed doet en wat een gave foto <3

Ik heb Bo vandaag precies een jaar!
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-16 19:20 



 
Profiel   

Ik heb in 2015 een San Remo ruin gekocht. Hij was toen 4 jaar en zou eigenlijk voor de kar gaan maar was hiervoor te klein gebleven(andere paard was 1,67).
Nu een jaar later en hij is al behoorlijk veranderd. We zijn nu wedstrijden aan het rijden en zijn nu B+9.
Het gaat allemaal super! Zie ook de foto's :)
Twee foto's van vorig jaar en de rest is van dit jaar!

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-16 10:33 



 
Profiel   

Met niks thuisgekomen maar vond t wel lastig ..er waren veel leuke Welshjes en een leuke palomino andalusier. Vond de markt wel erg klein in verfelijking met vorig jaar qua ruimte. Leuk om te zien hoe de aanwinsten van 2015 zijn opgeknapt en gegroeid. Erg leuk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-16 15:11 



 
Profiel   

SaraViavia schreef
Kingsfield schreef
Ik lees van alles over de mooie andalusier
Gok zo dat er niet veel waren op de zuidlaardermarkt 2015. Er zijn er 2 mee gegaan bij ons op stal terecht gekomen. Een zwarte en een schimmel. De schimmel loopt op hoog niveau in springen en dressuur. De zwarte is vollop in training. Beiden hebben een leuk huis en gaat erg goed.


Wat loopt de schimmel als ik vragen mag?


De schimmel loopt in Duitsland. Mevrouw van 64 die er oa mee springt. Meer weet ik niet heb ook geen naam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-17 19:54 



 
Profiel   

Hoiii, het is jaaaren geleden (2015) maar ik kan een poging wagen toch ? :D
Zuidlaardermarkt 2015 een super leuk paardje gezien, helaas konden wij deze niet meenemen. Hebben er heel lang bij gezeten, was echt een lief beest.
Ik begin bokt een beetje te snappen en volg ook het zuidlaardermarkt forum 2021 :j

Iemand die toevallig dit paardje nog herkent en weet of hij / zij goed terecht is gekomen?

[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-10-21 15:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 39 van de 39 [ 975 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen