Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 51 van de 53 [ 1305 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Tentenkamp 2016

 
Profiel   

Nee, heb geen linkje meer. Hij kwam toevallig voorbij.

Edit; Toch wel, staat gewoon op hun Facebook.
https://www.facebook.com/11164847220148 ... 948287353/
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-18 15:16 



 
Profiel   

Dank je wel voor de link. Mischien toch even kijken morgen

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-18 19:18 



 
Profiel   

Balen dat het zo ver weg is, enkele rit 2.5 uur is me toch iets te gek :) zo te zien liggen er wel mooie spulletjes bij

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 10:51 



 
Profiel   

Sta al op parkeetplek

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 11:49 



 
Profiel   

Ben benieuwd naar je aanwinsten Hylkje :) !

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 12:41 



 
Profiel   

Pfieuw, druk om 12 uur al. Alle horsewaredekens waren al op. Verder vooral veel eskadron en oud spul dat er al lang ligt
Ik heb me braaf gedragen en niet alles leeggekocht :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 12:53 



 
Profiel   

Zal zo even een foto maken. Ben heel bescheiden geweest. Maar heb ook iemand gezien die een stapel dekjes boven op haar mandje had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 17:14 



 
Profiel   

Ook ik ben langs geweest en ben thuis gekomen met alleen een cotton in de kleur pepper red.

[ img ]

Helaas geen betere foto

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 17:16 



 
Profiel   

[ img ]

[ img ]

Deze 2 dekjes heb ik gekocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 20:09 



 
Profiel   

Hebben jullie ook nog gezien of er vlakbij de kassa nog een beetje leuke (trens) hoofdstellen hangen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 21:50 



 
Profiel   

Mooie dekjes! Scheelt toch wel veel zo met de korting :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-18 23:53 



 
Profiel   

Weet een van jullie of deze deken er ook tussen lag? https://hypostore.nl/media/catalog/prod ... _24_14.jpg

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-18 00:04 



 
Profiel   

Heb niet bij de dekens gekeken, staat een bak met singels bij de kassa, heb daar geen hoofdstellen zien hangen. Wel hoofdstukken zien hangen aan de zijkant vlak bij de dekjes, bandages

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-18 06:35 



 
Profiel   

Hylkje schreef
Heb niet bij de dekens gekeken, staat een bak met singels bij de kassa, heb daar geen hoofdstellen zien hangen. Wel hoofdstukken zien hangen aan de zijkant vlak bij de dekjes, bandages

Haha. Als je met je gezicht naar de singels staat en dan naar rechts draait: groot rek met hoofdstellen. Ik heb ze niet echt goed bekeken, maar het zag er wel heel divers uit. Geen idee van de maten overigens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-18 06:55 



 
Profiel   

assie schreef
Hylkje schreef
Heb niet bij de dekens gekeken, staat een bak met singels bij de kassa, heb daar geen hoofdstellen zien hangen. Wel hoofdstukken zien hangen aan de zijkant vlak bij de dekjes, bandages

Haha. Als je met je gezicht naar de singels staat en dan naar rechts draait: groot rek met hoofdstellen. Ik heb ze niet echt goed bekeken, maar het zag er wel heel divers uit. Geen idee van de maten overigens.

De hoofdstellen zijn met 50% korting. Dus niet bijzonder. Dat vind je altijd wel een keer ergens. De hoofdstellen van 15 euro zijn er niet v eel meer, zijn niet compleet en super erg beschadigd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-18 07:12 



 
Profiel   

danie111 schreef
Weet een van jullie of deze deken er ook tussen lag? https://hypostore.nl/media/catalog/prod ... _24_14.jpg


Ik heb er niet op gelet, maar ik kan me niet herinneren dat ik hem heb gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-18 11:34 



 
Profiel   

Doedatje schreef
danie111 schreef
Weet een van jullie of deze deken er ook tussen lag? https://hypostore.nl/media/catalog/prod ... _24_14.jpg


Ik heb er niet op gelet, maar ik kan me niet herinneren dat ik hem heb gezien.


Ik heb deze deken niet gezien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-01-19 09:26 



 
Profiel   

Wie weet of en wanneer de voorraad weer bijgevuld is/wordt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-19 16:32 



 
Profiel   

SweetVanille schreef
Wie weet of en wanneer de voorraad weer bijgevuld is/wordt?


Het is weer aangevuld. Heel veel dekens en zadeldekjes. Op Facebook staan wel foto’s!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-19 17:53 



 
Profiel   

Gisteren geweest. Wat mij betreft echt de moeite niet waard. In de " gewone" winkel wel goed geslaagd met 2+1 gratis.

Voor koopjes ga ik toch liever naar ruitersport Ruinen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 09:24 



 
Profiel   

Viel dit keer echt tegen. Dure dekens, dure dekjes. Dekken die 2 maand geleden 5 euro waren hebben ze verhoogd naar 20! Mazzel dat ik ze toen al gekocht had. Nog steeds dezelfde bitten, halsters, hoofdstellen, sokken, die er een jaar geleden ook al lagen. Rijbroeken ook nog te hoog geprijsd...Daarom blijft alles liggen, prijzen zijn nog te hoog, er lang voor rijden is ook echt de moeite niet (meer)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-02-19 09:41 



 
Profiel   

Ik ben van plan om komende zondag te gaan, maar lees hier niet echt hele goede berichten.. Toch wel redelijk dure spullen dus? Het is voor ons 1 uur en 45 minuten rijden dus moet wel beetje de moeite waard zijn :o

Is iemand nog recent geweest?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 09:23 



 
Profiel   

Ik ga er af en toe heen maar ik woon in Drachten. Zou er nooit een lang end voor rijden. Zo bijzonder is het niet.. Heb wel een leuk Eskadron dekje gekocht laatst. Was geloof ik ongeveer €35/40.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-03-19 21:10 



 
Profiel   

Ben je nog langs geweest Juliette?

Ik ben vandaag geweest. Heb een Eskadron dekje en een vliegendeken met hals met 50% korting meegenomen (was toen nog 20 euro!).

Het is goed zoeken voor de echte koopjes maar vind wel dat ze echt goed aangevuld hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 20:05 



 
Profiel   

Ja we zijn nog geweest! Ik vond het erg leuk, ze hadden mooie Eskadron spullen. Had wel iets meer verwacht qua ruiterkleding. Zijn daarna ook nog heel even in de gewone EJ daarnaast geweest, maar die was erg druk en niet heel groot.
Ben naar huis gegaan met een Eskadron dekje en een Kingsland wedstrijdshirt :) Heb zondag mijn wedstrijddebuut dus komt goed van pas O:)
Was in totaal €66 kwijt en we hebben er een leuk dagje van gemaakt dus ik ben helemaal tevreden :D
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-03-19 20:45 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 51 van de 53 [ 1305 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen