Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 53 van de 53 [ 1305 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53
Plaats een nieuw onderwerp

Tentenkamp 2016

 
Profiel   

BrechtCarlos schreef
Iemand afgelopen tijd nog geweest? Is het de moeite waard om te gaan voor ruiterkleding?

Ja, afgelopen donderdag. En nee, niet de moeite waard. Waren alleen winterdekens voor 40 euro die de moeite waren.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 20:49 



 
Profiel   

BrechtCarlos schreef
Iemand afgelopen tijd nog geweest? Is het de moeite waard om te gaan voor ruiterkleding?


Ik ben de laatste tijd niet meer geweest, maar volgens mij verandert er weinig.
Als je houdt van ribbroeken in gekke kleurtjes en rare maten, fleecetruien die breder zijn dan ze lang zijn en ouderwetse doorgestikte jasjes, dan wel. :P
Beetje gekheid en een beetje waarheid. Er hangt een hoop oude meuk, maar ook wel wat leuks. Is een gok denk ik, en goed zoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 20:51 



 
Profiel   

Ik gooi dit topic even een gigantisch eind omhoog, hoop niet dat een mod boos wordt :o

Is iemand redelijk recent nog in de outlet in Duiven geweest? Ligt daar een beetje fatsoenlijk spul en is dit de moeite waard om een stuk heen te rijden?

Ik zou heen willen voor oa hoofdstel, dekens, laarzen. Allemaal niet helemaal de reguliere maten: Meer een pony/cob dan full zegmaar.

Edit: Of heeft iemand tips voor andere leuke outlets? Ik houd van koopjesjagen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-24 11:50 



 
Profiel   

Freyr schreef
Ik gooi dit topic even een gigantisch eind omhoog, hoop niet dat een mod boos wordt :o

Is iemand redelijk recent nog in de outlet in Duiven geweest? Ligt daar een beetje fatsoenlijk spul en is dit de moeite waard om een stuk heen te rijden?

Ik zou heen willen voor oa hoofdstel, dekens, laarzen. Allemaal niet helemaal de reguliere maten: Meer een pony/cob dan full zegmaar.

Edit: Of heeft iemand tips voor andere leuke outlets? Ik houd van koopjesjagen!


Het wisselt heel erg wat er ligt
Maar om er een stuk heen te rijden vind ik het iig niet de moeite waard, laatste tijd ook veel halster/hoofdstellen waar wat mee is

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-24 16:28 



 
Profiel   

Ik vind het ook niet de moeite waard om een stuk ervoor te rijden, ik kom nog wel eens in Duiven voor mijn werk en dan wip ik wel eens naar binnen, maar speciaal er heen, neh
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-02-24 19:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 53 van de 53 [ 1305 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen