Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 52 van de 53 [ 1305 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Tentenkamp 2016

 
Profiel   

Volgens de EJ hebben zij het Tentenkamp verbouwd en aangevuld. Is er toevallig iemand langs geweest (kort geleden) of heeft iemand het op korte termijn op de planning staan om er langs te gaan?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 13:01 



 
Profiel   

Bedoel je in drachten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 15:27 



 
Profiel   

Ja, bedoel inderdaad EJ Tentenkamp in Drachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 15:28 



 
Profiel   

Weet niet wanneer ze verbouwen zouden laatste anderhalfjaar niet in ieder geval ben er met Pasen nog geweest word mondjesmaat aangevuld

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 15:34 



 
Profiel   

Volgens één van de klantenservice medewerkers zijn ze onlangs bezig geweest met verbouwen en ben benieuwd of iemand er na de verbouwing al is geweest.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 16:43 



 
Profiel   

Volgens mij hebben ze nu ook geen tentenkamp meer. Alleen .et feestdagen

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 17:31 



 
Profiel   

De verbouwing is pas net klaar, dus er is nog niemand geweest na de verbouwing :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 17:56 



 
Profiel   

OleJon schreef
Bedoel je in drachten?



Daar gaat dit hele topic over. Tentenkamp is alleen Drachten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 18:03 



 
Profiel   

UltimOo schreef
De verbouwing is pas net klaar, dus er is nog niemand geweest na de verbouwing :)


Goed om te weten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-05-19 19:47 



 
Profiel   

Het tentenkamp is alleen niet verbouwd hoor, wel anders ingedeeld. Tentenkamp is kleiner geworden omdat er een stuk gebruikt is voor werkruimte!

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-05-19 13:58 



 
Profiel   

Iemand die morgen gaat? Ik ben benieuwd of ik er kan slagen en of het de reis waard is :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-06-19 21:45 



 
Profiel   

ik ben er met hemelvaart geweest weinig nieuws bij gekomen

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-06-19 10:24 



 
Profiel   

Morgen weer het tentenkamp extra open. Vorige keer niet gelukt om te gaan, morgen wil ik wel even een kijkje nemen. Hoop dat ik er slaag voor wat leuke spulletjes :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-19 20:38 



 
Profiel   

Succes Escada

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 11:18 



 
Profiel   

Nou daar gaan we ook nooit meer heen :') Wat een ballentent :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 16:25 



 
Profiel   

Wat lag er nog? Veel oud spul of ook wel nieuwe koopjes?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 16:39 



 
Profiel   

Veel oud spul, kon beter slagen in de Epplejeck zelf. Vond het ook nog best prijzig allemaal. In de winkel was 21% korting dus was ik alsnog geslaagd maar voor de rest lagen er dezelfde spullen als van een paar pagina´s terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-07-19 17:23 



 
Profiel   

Ik ga straks heen. Ben benieuwd of er nog wat leuks is. Heb niet iets echt nodig, gewoon even kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 08:41 



 
Profiel   

Oude bende en/of te duur, ik was er gauw doorheen |( wat een tegenvaller.

(Wel prima voor mijn bankrekening :+ )

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 10:40 



 
Profiel   

Heel herkenbaar. In tegenstelling tot enkele jaren terug waar tussen de oude meuk ook leuke HV polojassen lagen voor een leuk prijsje (20 euro) nu of nog steeds dezelfde oude meuk (die maar niet verkocht raakt) of koopjes die geen koopjes zijn. Merkrijbroeken voor 50 euro. Dat zijn echt collecties uit het stenen tijdperk. Ik ben naar Divoza gegaan daar waren de rijbroeken uit de zomercollectie ook voor 50 procent dus dat was top.

Tentenkamp doe ik niet meer. Dekjes konden me niet bekoren en de rest was of nog steeds aan de prijs of meuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 15:36 



 
Profiel   

Jep, met jullie eens. Veel meuk, gekke spullen of alsnog duur. En veel winterdekens van hetzelfde model. Heb 1 paar springschoenen gekocht.
Vriendin had nog wel mooie laarzen, een vest en een heel mooie zweetdeken. Die deken was er alleen in 215...

Ook daarna naar de divoza gegaan en daar een broek gescoord met 75% korting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-19 16:29 



 
Profiel   

Vandaag weer even langs tentenkamp in drachten geweest. Vond het inderdaad echt heel veel rotzooi of alsnog redelijk duur (eskadron was wel 40%)
Alleen het geluk dat ik naast de kassa een bucas smartex rain big neck zag liggen. Dus brutaal gevraagd wat die daar deed en bleek dus dat die was teruggebracht in de winkel en ivm met de haren niet meer verkocht mocht worden.
Was die afgeprijsd van 220 naar 110 euro
En ik nog het geluk dat het maat 185 is wat precies past op mijn haflinger.
Dus ondanks dat heel erg blij met deze aankoop

Wat wel nog bijzonder was is dat ik een sportsfit 3kg gehaald heb bij tentenkamp voor 5,00 , loop ik daarna de ej zelf in en is deze zak 3,95 in de normale winkel. Dus even aangegeven bij het personeel bij tentenkamp en ze gingen het aanpassen... wat wel erg slecht is. Dus altijd even de prijs controleren

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-10-19 13:15 



 
Profiel   

Vandaag geweest.
Als je niet-gebruikelijke maten hebt ligt er nog best wat.
Verder veel eskadron met 50% korting. Allerlei dekens vanaf 50,- en wat auto's en micklem voor leuke prijzen.

Maar goed. Ik ging voor bitten om wat uit te proberen thuis.
De buit:

[ img ]
En ik was 45,- kwijt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 11:05 



 
Profiel   

Vandaag geweest, veel dekens, maar niet echt goedkoop, 60 euro voor een 200 grams (wel alle maten). Rijlaarzen niet in mijn maat (bij Divoza later wel geslaagd), maar wel een bosal gevonden. Ja, ik weet het, het is een eenvoudige bosal die je echt zelf naar de neus van je paard moet buigen voordat je hem gaat gebruiken. Maar zo kan ik wel uitzoeken of het wat is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-19 20:43 



 
Profiel   

Iemand afgelopen tijd nog geweest? Is het de moeite waard om te gaan voor ruiterkleding?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-19 20:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 52 van de 53 [ 1305 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen